MuscleMeat

Macrofitten naar droge 90KG

• Topic Starter Topic Starter
Succes dan !

Hier 3 nachten bout geslapen, morgen werken, dus donderdag maar even een full body er tegen aan knallen.
Slecht slapen is altijd kut..
Succes met die Full body!
Gelukkig hoef je niet ver voor de gym en kun je koffiebreaks nemen;)

Haha b*ch :p

Die scripties ook altijd.. zit er zelf ook midden in, maar dit is wel echt echt SOG.
Exact de reden waarom ik hier zo vaak zit..
Maar goed leer er allemaal van.

Alright ;) Zolang 't maar geen obsessie wordt!

Goede training gehad gisteren. Gewichten wat zwaarder weer of meer reps.
Moet wel zeggen dat de zin in de training niet echt top was.
Evenals maandag niet eigenlijk.
Zit met mijn hoofd veel bij de scriptie en wat ik daar allemaal voor moet doen.
Daarom laatste paar dagen ook niet geprept en veel shakes, wel normale avondmeals.
Ook steeds te weinig slaap, hakt er bij mij ook altijd in.

Upper DI:
Bench
90x7 85x6 80x7 75x8 PR! ook setjes erna gingen prima. Tevreden

T-bar Row alleen gewicht schijven
60x8 60x7 55x8 redelijk. zelfde als vorige x.

Military Press
30x12 30x12 27,5x10 was weer echt zwaar. middelste wel net een rep meer kunnen doen maar maak hier geen sprongen vooruitgang.
Voer ze btw standing uit. Duw de barbell ook maximaal uit naar boven en laat deze 1/2 seconde in deze positie voor de goede burn.

Back row
70x10 70x9 65x9 Toestel dat ik normaal pak was bezet, Gewichten bij deze ok maar voelde hem niet lekker in de rug.

Lat Pulldown
120x12 120x12 110x11 2e en 3e setje goed door kunnen pakken met de weights. meer reps.
Volgende x raisen!

Lying Triceps ext barbell.
30x14 30x13 30x12
Ieder setje rep meer. Laatste was de 30kg zwaar dus was alles behalve clean. Slechte uitvoering..

Incline Biceps Curl
18x12 16x13 14x12 alsof armen eraf vielen

Delts machine (zijkant)
45x12 45x8 40x10 prima

Ga nu ff goed rust pakken op m'n rustdag en op tijd naar bed.
Morgenochtend vroeg even trainen want schijnbaar weer een reden voor de gyms om vroeg te sluiten.
My plan for tonight
2urutkx.jpg

Doe je ook wel eens pull-ups in plaats van alleen lat pull-downs?

Hebben ze Core bags of van die zware ballen bij je sportschool?

Kan je mooi tussen je benen klemmen.

Als je dan je niet meer omhoog komt laat je het gewicht tussen je benen uit vallen, en kan je er vaak op bodyweight nog 2 á 3 reps uit persen.

Hebben ze Core bags of van die zware ballen bij je sportschool?

Kan je mooi tussen je benen klemmen.

Als je dan je niet meer omhoog komt laat je het gewicht tussen je benen uit vallen, en kan je er vaak op bodyweight nog 2 á 3 reps uit persen.

Dat is een goede. Niet eens aan gedacht.
Altijd wel gehad in onze gym, volgend training ff kijken!

Even een update van mijn kant.
Gisterenochtend vroeg Lb sessie gehad net voor ik ging werken. Voor een ochtend training ging het lekker.
Alleen weinig tijd dus alleen hack squat, deadlift, leg curl en calf raise kunnen doen. Niet echt de moeite waard hele training hier toe te voegen. Wel 3 sets 100x deadlift gedaan. Ging met rug weer prima dus blij mee. Alleen barbell gleed uit hand, superkut. Volgende keer ff wristwraps of straps ofzo om doen. Ub training 2 van deze geskipt. Eerste training die ik skip.. Door stage druk, het weer en werk. Vanaf maandag flink knallen weer.

Wil nu rond onderhoud gaan zitten even, kijken hoe dat gaat en vanaf dan 5/10 procent cutten. Begin me te vet te voelen en heb geen zin in vet komende zomer doorkomen.

Gisteren nog even goed gebulkt met Chinees als avondmeal.
Besloten om toch nu al te beginnen met de cut.
Doel is in het begin onderhoud -5 of 10% te zitten.

Vanochtend gewogen op 89,1 kg. Net onder de psychologische 90kg maar dat kan me gestolen worden :o
Wil gewoon lekker droog staan van de zomer en dat de tijd geven.
Verpercentage gemeten en blijft lastig maar geeft aan 12%. Buikomtrek 89,5 overigens dus minder dan 1e dag bulk.
Ga voor mezelf nu gewoon de spiegel en daily kcal tracking als maatstaf houden.

Mijn onderhoud is momenteel 3.212 kcal incl 3/5x per weeg sport.
Onderhoud -10% is 2890,8 en onderhoud -5% is 3051,4 dus daar ga ik tussen zitten.
Bedoeling is niet heel strict eten om het goed vol te houden maar wel tracken als een nutrition nazi.
Ben benieuwd! Eerste bewuste cut.

Lekker hoor, succes met cutten! Kunt nog prima eten zo te zien, 2800 kcal is geen honger lijden gelukkig.
Ga je ook nog een keer een fototje online gooien van voor en na of iets dergelijks?

Lekker hoor, succes met cutten! Kunt nog prima eten zo te zien, 2800 kcal is geen honger lijden gelukkig.
Ga je ook nog een keer een fototje online gooien van voor en na of iets dergelijks?

Thanks. Wilde met nog een foto wachten tot na mijn cut eigenlijk.
Niet omdat het zo spannend is, maar na 4 weken bulk heb ik een foto toegevoegd en sinds dien niet meer zoveel zichtbare massa aangekomen.
Wel in kracht! 1,5 maand bulk geeft ook geen absurde spiergroei natuurlijk dus wil vooral nu resultaat halen uit mijn cut.

Laatst bewerkt:
Vandaag training gehad. Cut is begonnen dus van 8/12 reps naar 20/ 30 gegaan.

Kidding :roflol:

Weer zwaar geknald.
Voelde me wel zwak.
Lijkt wel mentaal dat ik het merk dat ik in de cut zit ofzo.. Bedacht me tijdens de training wel dat ik geen natrium binnen heb gekregen en dat merk ik altijd dus volgende keer even op letten.

Lower MA:
Squat
15x 20 15x20 8x100 7x100 8x90 toch lekker die 100kg aantikken. Wel goed zwaar:zweet:

SLDL
70x8 75x8 80x8 onderrug deed moeilijk.. Anders zwaarder

Leg press
190x12 190x12 190x12 prima. Volgende x raisen

Leg curl
72,5x12 72,5x12 72,5x12
Lekker net overal wat zwaarder

Calf Raise
140x10 140x8 100x8 80x8 20x23
Trainde deze samen met iemand anders dus extra mijn best gedaan. Zag dat hij niet alleen vanuit de diepte duwde maar ook zo hoog uitduwde dat hij op zijn tenen stond. Dit ook gedaan vanaf 100kg en was toch wel stukje zwaarder. Ook nog even 23x20kg voor de dikke burn!

Seated Calf
40x20 80x14 80x12
Geprobeerd met low weight zoals hij maar beviel niet. Wel wat lichter gepakt omdat ik hem dan toch een stuk beter kan isoleren.

Leg raise
20 20 20 20 ook goed zwaar.
Al met al zware training maar tevreden!
Vandaag eerste dag cut voeding ging buiten futloos tijdens training prima!

Toch even wat foto's gemaakt om mijn cut progress beter te kunnen tracken. Had legs net getraind upper was 4 dagen geleden dus geen pomp. De lamp kwam vanuit de goede hoek dus ben niet heel dik, dit zijn ze.

Is na zes weken bulk. Wil nu ff richting de 10% dan vakantie. Daarna kijk ik wel weer ff maar vind het zonde om lang veel te geven in de sportschool en niet droog te staan.
Daarom nu al cutten.

Succes met je cut maat , hoeveel kilo ben je totaal aangekomen in 6 weken ?
Vindt het op de foto wel meevallen eigenlijk , als ik je in moet schatten zit je rond de 13 %
Ik zit nu eindelijk op 12% ( jeuj ) Ik ga met het oog op de zomer ook door met cutten. Kan ik daarna ff een lekkere bulk erin gooien!

P.s je bent gvd wel voorruit gegaan op die quads :eek:

Je gaat nu duidelijk de goede kant op kerel. Mooi om te zien :)

Succes met je cut maat , hoeveel kilo ben je totaal aangekomen in 6 weken ?
Vindt het op de foto wel meevallen eigenlijk , als ik je in moet schatten zit je rond de 13 %
Ik zit nu eindelijk op 12% ( jeuj ) Ik ga met het oog op de zomer ook door met cutten. Kan ik daarna ff een lekkere bulk erin gooien!

P.s je bent gvd wel voorruit gegaan op die quads :eek:
Thanks man! Progress below. Denk dat vetpercentage gains wel meevalt in die 6 weekjes, massa toename is te zien below.

Exact mijn zomerplannen! Werkt voor mijn motivatie het beste.
Je gaat nu duidelijk de goede kant op kerel. Mooi om te zien :)

Thanks man ;) Keeps me motivated.

Massa 86,5kg -> 89,1
Vetpercentage 11% ->12%
Lengte 1.86 -> 1.86

Afmetingen : voeg ik morgen ff terug op rustdag.
Arm 41cm ->
Nek 40cm ->
Onderarm 33cm ->
Borst 103cm ->
Taille 90cm ->
Dijbeen 61cm ->
Heupen 102cm ->
Kuit 40cm ->

@Jwdoetookmee las dat je heel veel dexascans hebt afgelezen. Zou je miss een indicatie kunnen geven van vetpercentage voor en na deze bulk met die foto's? Vertrouw calliper niet.

In! Goede shape voor een begin van de cut!:thumb:

In! Goede shape voor een begin van de cut!:thumb:
Thanks man!

Vanavond ga ik uit eten dus preventief minder vetten en kcal's eten en wat hoger in carbs en eiwitten zitten.
Training van gisteren goed kunnen knallen.
Een maat van mij trainde mee dus trainde wat harder deze keer, dichter bij/ tot failure.
Ga ik niet te vaak doen zeker niet in de cut, want overbelasting nu is kut.

Bench
90x8 85x8 80x6,5 die 0,5 was helft geholpen door spotter 75x6
Goede zware bench. Was erg tevreden. Zat heel dicht bij failure maar kon hem steeds net goed uitdrukken.
90x8 voelde echt goed :flex:

T-bar Row
62,5x8 62,5x8 57,5x8 55x8 iedere rep wat zwaarder dan vorige keer. lekker!

Military Press
30x12 30x12 27,5x10 deze blijft verdomd zwaar en weinig/geen progress..
Klotezooi. Miss twee keer in de week pakken, of een keer arnold press ofzo erbij.
Wat denken jullie?

Back row
70x10 70x10 65x8 65x9 zwaarder toestel desondanks goede feel

Lat Pulldown
122,5 x12 120x12 115x12 weer increased in gewicht. Goed diep kunnen gaan, iedere rep zwaarder met meer gewicht :D

Lying Triceps skull crusher
32,5x14 32,5x12 30x12 prima

Incline Biceps Curl
18x12 16x12 14x12 Superzwaar met weinig weight maar goede burn.

Delta machine
45x12 45x12 40x10 toch ondanks zware wo deze goed zwaar kunnen pakken.
Lijkt alsof ik met toevoeging van deze sneller vooruit ga side shoulder!

Al met al lekkere training ondanks cut. Bijna overal zwaarder kunnen pakken.
Zal eens starten met trainingen cijfers geven. Deze krijgt een dikke 9!

Terug
Naar boven