MuscleMeat

Marc z'n Logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
How the **** is het mogelijk om dat terug te halen, als het eenmaal is ge-edit en opgeslagen dan is het toch mission impossible?

Maargoed ik had al een foto gezien die Gorilla aap had gepost.

ja het is mogelijk, ze stuurde me een screenshot waar ze het bij gedaan had. ze zegt dat de opgeslagen thumbnail soms niet het final plaatje is maar het plaatje voordat er in geedit is... ze heeft hem in ieder geval wel. dus wat dat betreft is het absoluut niet safe hier shit in te zetten waar een balkje ofzo voor staat.

Je moet ook geen naaktfotos hier posten Marc, wil toch niemand zien. Nee ook niet als 1mm gecensureerd heb :hamer:

thnx voor je steun ouwe :rolleyes::rolleyes:

jaja.... ik dacht op een BB forum kan het geen kwaad, dan zie je gewoon de overloop tussen boven/onder beter en het geheel lichaam... schijnbaar niet....

Ja die foto dat je naakt voor de spiegel stond, alleen was dat zwarte blokje weggehaald.

wtf waar staat die dan.... dan ban ik zijn ass ook direct kankerleijer dat het is

Die stond er ff, toen ik weer keek was hij weer weg. Post was verwijdert.

k*t man, ****... anders had ik hem, nu heb ik geen bewijs voor die mong**l

Oh boy.. epic self ownage :roflol:

Ik word hier weer ten onrechte beschuldigd van iets.

:roflol: MarcJ..

Ik kreeg een e-mail van een anoniem persoon met de foto's erin :roflol:

:roflol:

Waarom doe je dat toch :roflol:

hahahahaha what the **** dude.

Ik wist niet dat dat kon joh, bedankt voor de waarschuwing.
Achja als je een average size d*ck hebt hoef je je toch niet druk te maken.

Wordt er nog getraind vandaag?

• Topic Starter Topic Starter
Ik word hier weer ten onrechte beschuldigd van iets.

boeit me verder niet, eri heeft je al een rode kaart gegeven voor het posten van het topic. wie het gedaan heeft boeit me verder voor geen reet
:roflol: MarcJ..

Ik kreeg een e-mail van een anoniem persoon met de foto's erin :roflol:

:roflol:

Waarom doe je dat toch :roflol:

ik meende dat het met een balk wel kon, vanuit BB perspectief, maar achteraf gezien is het net zo gay als de gemiddelde superdude... achja.. gelukkig squat ik wel over de 200 kilo, dus boeiend :cool:

Liever iets grotere derde been dan 200kg squat, eerlijk gezegd. Hier kan je niet mee werken.

Waar kan ik filmpjes van je squats bekijken marc? :cool:

hahahahaha what the **** dude.

Ik wist niet dat dat kon joh, bedankt voor de waarschuwing.
Achja als je een average size d*ck hebt hoef je je toch niet druk te maken.

Wordt er nog getraind vandaag?

ja is ****ed up... volgens eric was het toch een photoshop en dat kon ook,, but who gives a ****, shit happens

de training

V-row

8x +50
8x+100
6x+120
8x+100
8x+100

Bench Press
4x8x90

BOR
8x70
8x90
6x110
8x90

Incline Dumbbell Press
8x42
6x42

Incline Bench Press
8x90

OP!! intensiteit was hoog en dan vallen de gewichten meteen omlaag merk ik, plus me linker pols is nog steeds aan het cutten. nu even kre-alkalyne bestellen. maar dit bevalt me wel, lekker 8 reps of hoger

Liever iets grotere derde been dan 200kg squat, eerlijk gezegd. Hier kan je niet mee werken.

dude snap je het nog steeds niet het was photoshop.... laat ook maar hangen... weet je... ken je de geest van aladin... net zoiets... als je over de lamp wrijft...... :cool::cool:

Wel respect hoor, je bent een dapperder man dan ik. Ik was allang verdwenen en had nooit meer m'n gezicht laten zien als uitkwam dat ik eigenlijk een micropenis had.

ik was ook de gelukkige die tijdens m'n pre-WO meal de foto's te zien kreeg via een anonieme bron.
Voortaan ff je d*ck half hard maken voordat je die foto's maakt Marc, en zorgen dat de verwarming in huis staan.

Anyway, over tot de orde van de dag;
verstandig dat je je reps wat omhoog gebracht hebt, wat minder stress op je gewichten kan geen kwaad, en als bonus is het nog zeer aannemelijk dat je hier van gaat groeien ook!

5x190 is hoe dan ook best wel sterk, filmpje zou wel vet zijn. :D

5x190 is hoe dan ook best wel sterk, filmpje zou wel vet zijn. :D

laat het nou zijn dat ik een beetje plankenkoorts heb :P:P.. nee ik maak er ooit nog wel een filmpje van bij de 200 en dan als ik zeker weet dat ik perfect mijn balans kan houden tijdens de gehele set, soms heb ik nog echt stabiliteitsproblemen en das ****ed up.....

plus ik wil nu langzam gaan beginnen aan een nauwere stance en full squats..... dan zal ik wel ergens rond de 120-140 hangen ofzo :(:o:o

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven