AndroidHealthClinic

Marc z'n Logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
bah wat een kanker training man, t*ring zeg

nog steeds zo veel last van me schouders en linker pols van dat k*t gewerk bij de mac, helemaal de tievus gewerkt daar die dagen. Vandaag eens 160 v bar rows geprobeerd, lekker zwaar maar toch nog iets TE

voor de rest flink volume getraind, maar banken was niet eens 100 me armen trokken het niet, ook minder goede pomp vond ik, **** it, moet toch weer aan de kre alkalyne, want dit is niks zo blijf hangen als een gek

was redelijke training vandaag, laatste setje squat was 6x170 ging wel, ook voor eerst single legged extensions gedaan met 110 ( 100 is fullstack, zeker lekker), beetje biceps/triceps gedaan. meer volume werk als wat anders..... niks bijzonders what-so-ever dus

Beetje aankloten de laaste tijd of niet Marc?
Je lichaam werkt niet echt mee zo te lezen.
Pak je wel genoeg rust?

Beetje aankloten de laaste tijd of niet Marc?
Je lichaam werkt niet echt mee zo te lezen.
Pak je wel genoeg rust?

jah man, dit zijn gewoon periodes waarin ik wat betreft training bijna geen gains maak what so ever behalve me poten, die dingen blijven maar groeien gewoon. maar het is nu wel welletjes geweest denk ik. aan de ene kant wil ik niet meer voluit gaan omdat ik bijna wil gaan cutten, aan de andere kant kamp ik met blessures van me polsen. ik wordt er zo ****ing gestoord van. bankdrukken eergisteren, heb de 100 niet eens aangeraakt, me armen trokken dat niet eens. en overal pijntjes hebben en spierpijn, zelfs na 5 dage niet trainen.

Ik train gewoonweg nog steeds als een mother****er en ik eet zekers genoeg, maar op zo'n manier heb k er ook even geen zin meer in

Zolang je goed blijft eten zal de schade meevallen.
Alleen het is inderdaad erg lastig om je strikt aan je voeding te houden als je met trainen niet voluit kunt gaan. Ik ken het.
Probeer je schema eens ff helemaal om te gooien, d.w.z; met lichter gewicht het zo zwaar mogelijk maken.
- extra langzame negatives
- 1 sec holds
- extra aanspannen
- meer reps
- minder rust

In de tijd dat ik veel pijn in m'n schouder en pols had ben ik noodgedwonen lichter gegaan. Maar ik heb wel gezorgd dat elke herhaling zo zwaar mogelijk voelde. Superstrikte reps, zo zwaar mogelijk gemaakt.
Zeker voor jou als beul zal deze andere manier van trainen wel een trainingsprikkel geven.
Het is saai, maar er zit weinig anders op als dit zo doorgaat...

Zolang je goed blijft eten zal de schade meevallen.
Alleen het is inderdaad erg lastig om je strikt aan je voeding te houden als je met trainen niet voluit kunt gaan. Ik ken het.
Probeer je schema eens ff helemaal om te gooien, d.w.z; met lichter gewicht het zo zwaar mogelijk maken.
- extra langzame negatives
- 1 sec holds
- extra aanspannen
- meer reps
- minder rust

In de tijd dat ik veel pijn in m'n schouder en pols had ben ik noodgedwongen lichter gegaan. Maar ik heb wel gezorgd dat elke herhaling zo zwaar mogelijk voelde. Superstrikte reps, zo zwaar mogelijk gemaakt.
Zeker voor jou als beul zal deze andere manier van trainen wel een trainingsprikkel geven.
Het is saai, maar er zit weinig anders op als dit zo doorgaat...

nouja weet je wat het is gast, het is niet zo alsof ik geen gains maak, bedoel, poten weer 1 cm erop (meetlint of niet) single leg extensions gister was DIKKE PR, T bar row met 160 ook dus ik gain wel, alleen me borst ligt te k*tten en ik begin nu ook echt in te zien dat die grandioos achterloopt. deed hem laatst stuk stricter en lichter en VOELDE de oefening voor het eerst sinds tijden. en squat gaat me 180 ook lukken volgende week maandag dat zeker... maar het is zo dat het nu even wat minder snel allemaal gaat, ik heb geen NOS meer geen crea terwijl ik wel nog op die intensiteit train en dan krijg ik pijntjes helaas

en wat jij zegt doe ik nu ook, veel minder rust, extra aanspannen en VOLLEDIGE rom. we zullen zien, de moed zit er nu in al kijk ik toch wel op tegen cutten man, ****ing laatste keer was 2 jaar geleden :eek:

Laatst bewerkt:
zo vandaag is de cut begonnen, eet nu gewoon nog op onderhoud of net iets daarboven. ik doe het nu nog puur op gevoel, nog geen cijfershit etc

squat was vandaag 5x180, dus ****ing PR!!
single legged met 110 4 setjes ook lekker dus
wat arm en triceps werk

en dat wassie voor vandaag

zo vandaag is de cut begonnen, eet nu gewoon nog op onderhoud of net iets daarboven. ik doe het nu nog puur op gevoel, nog geen cijfershit etc

squat was vandaag 5x180, dus ****ing PR!!
single legged met 110 4 setjes ook lekker dus
wat arm en triceps werk

en dat wassie voor vandaag

Lekker die pr op de squat bruut gewicht kerel. 180 die weels van jou zijn goed ondanks de pijntjes.

Succes met het cutten ik ga je volgen...kan je het eetschema eens posten in je log?

nice squats! Serious buissines.

Lekker die pr op de squat bruut gewicht kerel. 180 die weels van jou zijn goed ondanks de pijntjes.

Succes met het cutten ik ga je volgen...kan je het eetschema eens posten in je log?

heb nog geen eetschema gast, ik eet nu eerst gewoon zoals ik normaal eet, alleen dan echt clean, en geen suiker. wat minder carbs, enminder eten overal. het is echt belangrijk LANGZAAM af te bouwen

nice squats! Serious buissines.

:rolleyes:

:rolleyes:
epic spelfout van mij.

Gelukkig bankdruk ik wel over de 100kg.
:cool::cool:

:p

Gister weer getraind, borst/rug

Bench max was 5x120 al was er al spot vanaf de 3de rep dus dat tellen we maar niet mee. BOR gingen lekker met 2x8x110 als afmakertjes. Incline heb ik nu zo ingesteld dat ik veel lager zit en dus een veel grotere ROM heb en ja hoor, 8x100 wordt ineens loeizwaar. Nog wat military press gedaan daarna ook dat ging lekker, alleen het gewicht is k*t :p:p totaal 50 kg:eek::eek: dus die moet echt omhoog.

vandaag weer benen/ armen eens kijken of zelfs een 190 kg squat erin zit

epic spelfout van mij.

Gelukkig bankdruk ik wel over de 100kg.

Jammer dat je geen powerlifter bent.

Gister weer getraind, borst/rug

Bench max was 5x120 al was er al spot vanaf de 3de rep dus dat tellen we maar niet mee. BOR gingen lekker met 2x8x110 als afmakertjes. Incline heb ik nu zo ingesteld dat ik veel lager zit en dus een veel grotere ROM heb en ja hoor, 8x100 wordt ineens loeizwaar. Nog wat military press gedaan daarna ook dat ging lekker, alleen het gewicht is k*t :p:p totaal 50 kg:eek::eek: dus die moet echt omhoog.

vandaag weer benen/ armen eens kijken of zelfs een 190 kg squat erin zit

190 kg, als ik daar al naar kijk wordt ik er moe van; laat staan al squat.

Netjes.

190 kg, als ik daar al naar kijk wordt ik er moe van; laat staan al squat.

Netjes.

Thnx Gast, ik doe mijn best, ik weet niet of het me gaat lukken, heb last van me benen, nog spierpijn zeg maar dus we zullen zien maar de 190 moet eigenlijk wel kunnen. Ik zit alleen nog zo te k*tten met mijn stabilisatie dat voor me eerste rep begint ik al 10 sec kwijt ben aan goed staan

Zozo

mind over matter das werd vandaag bewezen. 190 squat was het doel.

na de 5x170 besloot ik dus de 5x190 te doen. eerste try was na de 2de rep fail, verloor me balans en kon het gewicht niet omhoog krijgen. Ik dacht **** IT!!! DIT GAAT DUS ECHT NIET GEBEUREN MOTHER****ERS!!!!!!!!!!

dus opnieuw proberen en **** yeah.... die 5x190 is de mijne. ok ok de laatste rep was ietsiepietsie boven paralell denk ik maar **** de volgende keer wordt ie strak gedaan volgens het boekje. met benen die nog te lijden hadden van spierpijn kan ik niet ontevreden zijn.

de rest van de training is bijzaak. de 190 is de mijne!!!!

Vandaag maar eens even lekker rusten, mijn lichaam is killing me van de spierpijn! morgen weer lekker rug/borst

Zozo

mind over matter das werd vandaag bewezen. 190 squat was het doel.

na de 5x170 besloot ik dus de 5x190 te doen. eerste try was na de 2de rep fail, verloor me balans en kon het gewicht niet omhoog krijgen. Ik dacht **** IT!!! DIT GAAT DUS ECHT NIET GEBEUREN MOTHER****ERS!!!!!!!!!!

dus opnieuw proberen en **** yeah.... die 5x190 is de mijne. ok ok de laatste rep was ietsiepietsie boven paralell denk ik maar **** de volgende keer wordt ie strak gedaan volgens het boekje. met benen die nog te lijden hadden van spierpijn kan ik niet ontevreden zijn.

de rest van de training is bijzaak. de 190 is de mijne!!!!

Oprecht respect en complimenten beest! 190 kg squat bruut

Oprecht respect en complimenten beest! 190 kg squat bruut

Thnx kerel, ben er echt blij mee, mijn trainingspartner was verbaast dat ik het na die fail alsnog wilde proberen maar dat is bodybuilding. nooit opgeven, altijd door blijven gaan, mind over matter :cool::cool:

ik houd je in de gaten dude!!!! gaat nog altijd loeihard zie ik

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven