Fitness Seller

Marc z'n Logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Thnx kerel, ben er echt blij mee, mijn trainingspartner was verbaast dat ik het na die fail alsnog wilde proberen maar dat is bodybuilding. nooit opgeven, altijd door blijven gaan, mind over matter :cool::cool:

ik houd je in de gaten dude!!!! gaat nog altijd loeihard zie ik

Thanks bro....zal nog wel minimaal een jaar duren hoor voordat er 190 kg op de stang zit beest!:D

****ing dicipline heb jij hier hou ik van bro gewoon geen gezeik maar loeihard trainen!
Er zijn hier te veel zogenaamde ecto`s op het internet die bij ieder pijntje huilen en roepen als ze geen progressie maken dat het te maken heeft met het feit dat ze ecto zijn...word er af en toe kotsmisselijk van

• Topic Starter Topic Starter
Thanks bro....zal nog wel minimaal een jaar duren hoor voordat er 190 kg op de stang zit beest!:D

****ing dicipline heb jij hier hou ik van bro gewoon geen gezeik maar loeihard trainen!
Er zijn hier te veel zogenaamde ecto`s op het internet die bij ieder pijntje huilen en roepen als ze geen progressie maken dat het te maken heeft met het feit dat ze ecto zijn...word er af en toe kotsmisselijk van

Thnx man ik houd gewoonweg niet van opgeven. ik kan niet naar huis gaan voordat ik een tweede keer gefaild heb en ZEKER weet dat die dag niet mijn dag was. En wat betreft dat ecto zijn.... zo voel ik me nu ineens wel als ik naar die gast kijk in de foto sectie. zelfde gewicht als ik maar met een dikke 10 kg massa erbij minstens..... motivatie is weer top ineens!!!!

zojuist even wat foto;'s geschoten na het trainen. ze zijn met een digitale camera gedaan dus verwacht niks plus ik sta nu redelijk ver af, de spiegel vergroot dat alleen maar.

is voor mij gewoon even om te zien wat er nog gedaan moet worden aan cutten en dat is dus een hoop :rolleyes::rolleyes:

OH en ja ik sta hier origineel naakt op ja, vind het beter dan met een onderbroek..... ben benieuwd hoeveel commentaar DAT weer gaat opleveren

Laatst bewerkt:
Lichtelijk :gay: idd.

Maar hoe staat het met de cut? Loopt dat een beetje?

190 squat , man waar haal je het vandaan - respect man

190 squat , man waar haal je het vandaan - respect man

ik suqat al 2 jar lang en heb het altijd gezien als de belangrijkst oefening die er is voor je benen cq lichaam. Gewoon elke week proberen te verhogen, zelf met gewichtjes van 3-4 kg en zo progressie maken. En nooit bang zijn voor het squatten, angst is fataal bij deze oefening:mad::mad:

squat is idd de massa-pakker bij uitstek

bladiebladiebla..... beetje aankloot training. squat ging ik zelfs bij 170 al stuk, ik had gewoonweg nog steeds spierpijn van de 5x190 it seems:eek::eek:.. dus hebben we ons maar vooral gefocuses op single extensions, paar keer met 100 en 110 kg. wat trcieps en biceps werk, flink pompen en goede reps maken

nog wat dumbbell shoulder pres gedaan, was beschamend... 30 kg was nog lekker easy maar 34 kg was echt verrot... dus daar gaan we zeker aan werken, zelfs in de cut.

morgen weer kre-alkalyne bestellen, de week erna even 130 kg benchen en dan is het drop the ego :cool::cool:

****ing Kuztooi

open ik net mijn mail, krijg ik mail van ene Lisette van Dam. Kent iemand die??
Dat was die foto waar ik zeg maar naakt opstond maar wel gewoon de privates weggehaald had met paint. Alhoewel het total ownage is en mijn naïviteit aantoont, is het wel iemand die fitness en bodybuilding sites bezoekt, gezien het fotoootje wat ze met stuurde. Ik ga hier geen expliciete foto's ervan neerzetten, maar vroeg me af of iemand haar kenden van het forum.

Hoho, dat wordt nken markie.

IK begrijp het niet? Stuurde ze je nou naaktfoto's terug?:D

IK begrijp het niet? Stuurde ze je nou naaktfoto's terug?:D

ja **** man, ik had die geedit in paint, maar het schijnt dat je die edit kunt terughalen, dus heet ze hem COMPLEET gestuurd naar mij en een of ander loser forum...... eerder commentaar over de grote van me pik in rusttoestand dan me lichaam:rolleyes::rolleyes: maar **** man

dus bij deze ieder van DBB..... pas maar op... deze shit doe ik nooit meer

ja **** man, ik had die geedit in paint, maar het schijnt dat je die edit kunt terughalen, dus heet ze hem COMPLEET gestuurd naar mij en een of ander loser forum...... eerder commentaar over de grote van me pik in rusttoestand dan me lichaam:rolleyes::rolleyes: maar **** man

dus bij deze ieder van DBB..... pas maar op... deze shit doe ik nooit meer

Oh zonde man, ik dacht dat ze naaktfoto's van zichzelf had gestuurd.

Wel brute pownage natuurlijk.

How the **** is het mogelijk om dat terug te halen, als het eenmaal is ge-edit en opgeslagen dan is het toch mission impossible?

Maargoed ik had al een foto gezien die Gorilla aap had gepost.

How the **** is het mogelijk om dat terug te halen, als het eenmaal is ge-edit en opgeslagen dan is het toch mission impossible?

Maargoed ik had al een foto gezien die Gorilla aap had gepost.

ja het is mogelijk, ze stuurde me een screenshot waar ze het bij gedaan had. ze zegt dat de opgeslagen thumbnail soms niet het final plaatje is maar het plaatje voordat er in geedit is... ze heeft hem in ieder geval wel. dus wat dat betreft is het absoluut niet safe hier shit in te zetten waar een balkje ofzo voor staat.

Je moet ook geen naaktfotos hier posten Marc, wil toch niemand zien. Nee ook niet als 1mm gecensureerd heb :hamer:

Je moet ook geen naaktfotos hier posten Marc, wil toch niemand zien. Nee ook niet als 1mm gecensureerd heb :hamer:

thnx voor je steun ouwe :rolleyes::rolleyes:

jaja.... ik dacht op een BB forum kan het geen kwaad, dan zie je gewoon de overloop tussen boven/onder beter en het geheel lichaam... schijnbaar niet....

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven