AndroidHealthClinic

Marina's road to succes!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.162
Goed dat je een advies volgt, zo kom je erachter of iets voor je werkt.

Het zijn echter wel maar liefst 16 sets!!

Prima voor een genetische mazzelpik of iemand aan de gear, maar niet voor een hardgainer die moeite heeft met aankomen en herstel (slaap, stress).
We zullen zien of het werkt..
Hij kent mijn situatie, die heb ik uitgelegd. Ik heb al veel geprobeerd.. dus wie weet. Nieuwe aanpak kan misschien een nieuwe wending geven.
Mijn ava bedoeld hij denk ik... en mijn galerij...
Niets om rouwig om te zijn Marina. Als je straks weer helemaal in orde bent, geen stress meer, goed slapen = herstel dan ben je een gelukkige ecto met spiermassa naar tevredenheid.
Ik weet het. Dat is wel waar ik voor ga. Help me maar duimen. ;) you know why.

Lastig ook met je gezondheid / herstel
Samen met roy ff zoeken, komt vast goed..;)

Laat je niet van de wijs brengen Marina! Het is hier een forum, met zoveel meningen..en ideeën.

Vind het juist goed dat je je eraan houdt! Je kunt altijd met hem overleggen als iets toch niet helemaal lekker loopt..

• #2.167
Yep. Lekker doorgaan he! :)

Laat je niet van de wijs brengen Marina! Het is hier een forum, met zoveel meningen..en ideeën.

Vind het juist goed dat je je eraan houdt! Je kunt altijd met hem overleggen als iets toch niet helemaal lekker loopt..
Ik hou me gewoon eraan vast. Dit is nu de weg die ik inga. Kan ik zien wat het voor me doet. Werkt het niet dan weet ik dat na deze periode ook. Werkt het wel... zou mooi zijn! :D

Vandaag even lekker schouders en borst aangepakt. Wat ik wel zie is dat mijn linkerschouder echt veel minder ontwikkeld is dan rechts... de uitval links zal ermee te maken hebben. Ik hoop dat dat nog eens bij kan trekken. Tips zijn altijd welkom!

Yep. Lekker doorgaan he! :)

Ik hou me gewoon eraan vast. Dit is nu de weg die ik inga. Kan ik zien wat het voor me doet. Werkt het niet dan weet ik dat na deze periode ook. Werkt het wel... zou mooi zijn! :D

Vandaag even lekker schouders en borst aangepakt. Wat ik wel zie is dat mijn linkerschouder echt veel minder ontwikkeld is dan rechts... de uitval links zal ermee te maken hebben. Ik hoop dat dat nog eens bij kan trekken. Tips zijn altijd welkom!
Aan Ray vragen. Dat is de beste tip die ik kan geven. :thumbs:

Unilateraal werk en dan starten met de zwakke kant. Met de sterke kant niet meer doen dan de zwakke(re) kant..

Aan Ray vragen. Dat is de beste tip die ik kan geven. :thumbs:
Of dit...

• #2.171
Unilateraal werk en dan starten met de zwakke kant. Met de sterke kant niet meer doen dan de zwakke(re) kant..

Of dit...
Ik werk al veel met DB zodat ik mijn zwakke kant leidend laat zijn zeg maar.
Ik wilde het navragen.. gisteren was Ray niet bereikbaar en ik zou vandaag gaan en ik kreeg bericht dat hij er vandaag niet was.. :( Dus morgen even kijken of het lukt met werk.

Vandaag lekker even rug gepakt. Voelde goed en het was lekker rustig in de gym. :)
even een patatoe pica... foto's nemen met trillende handjes en niet al te beste camera op een telefoon... :rolleyes:
al ben ik way too skinny... :( heb wel het idee dat mijn delts wat lijken te doen... maar kan ook mijn idee zijn.. :o
2cdfigk.jpg

Schouders heb je zeker!

Goede schouders hoor Marina!

Ik denk dat er maar weinig mensen zijn die voor een foto op dit forum in slecht licht gaan staan.. ;) Iedereen heeft wel een plek thuis, op werk of in de gym waar hij of zij beter uitkomt ;)

Kun je al iets merken van je aangepast/gewijzigd dieet?

• #2.177
Goede schouders hoor Marina!

Ik denk dat er maar weinig mensen zijn die voor een foto op dit forum in slecht licht gaan staan.. ;) Iedereen heeft wel een plek thuis, op werk of in de gym waar hij of zij beter uitkomt ;)
Dank je. :)
Licht van boven is perfect.. als ik gewoon voor de spiegel sta denk ik brrr... wat skinny... :sad: Maar zo een foto maakt dan toch dat ik even iets blijer wordt. :o

Kun je al iets merken van je aangepast/gewijzigd dieet?
Ja ik merk op zich wel meer energie. Gewicht wil nog niet heel erg. Ik zou gisteren langsgaan bij Ray.. en uitgerekend was hij er niet. Dus ik zou vandaag gaan.. maar helaas ben ik net pas thuis van werk dus kwam het er ook niet van...

dat ik wat minder merk dan ik hoop en verwacht is denk ik door flink wat spanningen op werk... als dat minder wordt zal het zeker nog beter gaan. Maar vooralsnog ben ik best positief. Kon iig walking lunges een kilootje verhogen.. 6 kg DB naar 7 kg DB. Maar meer rust zal me zeker wel meer goed doen.

Dank je. :)
Licht van boven is perfect.. als ik gewoon voor de spiegel sta denk ik brrr... wat skinny... :sad: Maar zo een foto maakt dan toch dat ik even iets blijer wordt. :o

Ja ik merk op zich wel meer energie. Gewicht wil nog niet heel erg. Ik zou gisteren langsgaan bij Ray.. en uitgerekend was hij er niet. Dus ik zou vandaag gaan.. maar helaas ben ik net pas thuis van werk dus kwam het er ook niet van...

dat ik wat minder merk dan ik hoop en verwacht is denk ik door flink wat spanningen op werk... als dat minder wordt zal het zeker nog beter gaan. Maar vooralsnog ben ik best positief. Kon iig walking lunges een kilootje verhogen.. 6 kg DB naar 7 kg DB. Maar meer rust zal me zeker wel meer goed doen.

Dat is een goed signaal meer energie, wellicht ook door beter herstel
Had ik ook toen ik "anders" ging eten
Pak je rust als je kan...dan gaat het goed komen Marina!

• #2.179
Dat is een goed signaal meer energie, wellicht ook door beter herstel
Had ik ook toen ik "anders" ging eten
Pak je rust als je kan...dan gaat het goed komen Marina!
Als het kan pak ik rust... kwam er alleen niet van dit weekend... :(
Ik merk dat ik slecht slaap.. nog slechter dan slecht... energie was dus vandaag even drama.. eenmaal weg van werk trekt het bij.. Tja.. duidelijk in ieder geval..
Eten gaat op zich lekker. Nu nog proberen een afspraak met Ray deze week te regelen gezien het vorige week niet lukte van zijn kant.

vanmorgen even wat hammies aangepakt en kuitjes. Ging best wel lekker. :)
Van de week maar even zien hoe het gaat met trainen... donderdag naar de mld arts.. dus heel middag zoet mee. Dan kijken wat daar uit gaat komen.
Is alleen nog maar een intake gesprek maar toch. Wie weet levert dat ook nog wat op.

Als het kan pak ik rust... kwam er alleen niet van dit weekend... :(
Ik merk dat ik slecht slaap.. nog slechter dan slecht... energie was dus vandaag even drama.. eenmaal weg van werk trekt het bij.. Tja.. duidelijk in ieder geval..
Eten gaat op zich lekker. Nu nog proberen een afspraak met Ray deze week te regelen gezien het vorige week niet lukte van zijn kant.

vanmorgen even wat hammies aangepakt en kuitjes. Ging best wel lekker. :)
Van de week maar even zien hoe het gaat met trainen... donderdag naar de mld arts.. dus heel middag zoet mee. Dan kijken wat daar uit gaat komen.
Is alleen nog maar een intake gesprek maar toch. Wie weet levert dat ook nog wat op.

Hopen maar dat de mdl arts "de koe met de hoorns aanpakt"
Met n gerichte aanpak kun je je dieet weer bijstellen en levert altijd weer wat op....energie!! ;)
Allemaal duimen voor Marina guys!! ;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven