AndroidHealthClinic

Marina's road to succes!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Hopelijk gaat het je idd wat opleveren.

Fijn dat het eten goed gaat. Hoeveelheid en soort eten heel anders dan je gewend was of valt het mee?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.182
Hopen maar dat de mdl arts "de koe met de hoorns aanpakt"
Met n gerichte aanpak kun je je dieet weer bijstellen en levert altijd weer wat op....energie!! ;)
Allemaal duimen voor Marina guys!! ;)
Ik hoop het... duimen dat ik niet weer afgescheept wordt in ieder geval.
Thanks. :)

Hopelijk gaat het je idd wat opleveren.

Fijn dat het eten goed gaat. Hoeveelheid en soort eten heel anders dan je gewend was of valt het mee?
Ik hoop het ook.
Hoeveelheid is niet heel veel meer.. net even anders in volgorde en wat producten erbij die er eerst niet inzaten.
Ben nog steeds niet wild van avocado. :o
Heb wel steeds honger 's nachts... mag ik extra noten pakken in elk geval.

Gisteren even snel bij Ray langsgegaan.. net na rug training. Hij kon wel zien dat mijn delts wat meer vorm hadden. :D dat was leuk om te horen.
Qua mijn linkerschouder die veel minder ontwikkeld is.. Met DB trainen en met mijn zwakke arm beginnen. Dat doe ik al. Dus wie weet trekt het nog bij.
Vandaag even quads aangepakt... echt die walking lunges op het eind... oef.. das elke keer zwaar maar stiekem toch ook lekker. :D

Morgen dus naar de MDL arts.. we zullen zien. Zal toch eerst een gesprek zijn en dan zien wat er gestart zal worden. wss eerst weer bloedonderzoeken enzo..
Zal me even in moeten houden denk ik.. meestal is de eerste vraag.. maar mevrouwtje eet u wel.. :mad: snotverdrie op 3600 kcal niet aankomen....
Maar goed.. mijn man gaat mee... daar ben ik toch wel blij om. :o
Afwachten dus.

suc6 vandaag.
Misschien op voorhand met je man goed doornemen wat je allemaal wil vragen, zodat hij ook weet wat je allemaal wil vragen op een moment dat je mogelijks overladen wordt door info

Succes vandaag!! :thumbup:

Veel succes! Ik hoop dat je ze je kunnen helpen vandaag.

Ik dacht trouwens dat je inmiddels al op meer dan 3600 kcals zat trouwens?!

• #2.186
suc6 vandaag.
Misschien op voorhand met je man goed doornemen wat je allemaal wil vragen, zodat hij ook weet wat je allemaal wil vragen op een moment dat je mogelijks overladen wordt door info
Dank je. :)
Ik ben er open ingegaan... en we gaan een traject opstarten. Er is al best veel gedaan maar we gaan het stap voor stap aanpakken.
Doel is van de continue diarree afkomen en aankomen in gewicht.
Voor nu eerst 15 buisjes bloedgeprikt :o
Dan nog ontlasting onderzoek en echo van organen... Daar sta ik voor op de wachtlijst. Zal wat heen en weer rijden worden maar oke.
Vanuit die resultaten gaan we verder kijken welke richting we op gaan.
De arts was wel heel eerlijk... Hij zei ik geef je geen garantie dat ik wat vind.. maar we gaan zoeken.
Als er niets uit zou komen.. nou ja... dan weten we ook weer een aantal dingen die het niet zijn. Ik ga er positief in in ieder geval.

Thanks. :)

Veel succes! Ik hoop dat je ze je kunnen helpen vandaag.

Ik dacht trouwens dat je inmiddels al op meer dan 3600 kcals zat trouwens?!
Het was een intake.
Rest zie ^
Ik heb al een tijdje hoger gezeten.. maar dat maakte niets uit in mijn gewicht...ik had dan alleen maar last dat ik vaker naar de wc moest... :o
vandaar nu weer iets omlaag. We zullen het wel zien in ieder geval.
Ik ben al blij dat ik weer wat meer energie heb. Dus dat is al een pluspunt!

Hopelijk vinden ze iets ja, en liefst met een heldere oplossing.

Ze zullen vast wel IETS vinden waar je je voordeel mee kan doen.....dus.....

pfoei, ik hoop dat dat traject je wat oplevert
succes maar weer

Nog nieuws Marina?

• #2.191
Hopelijk vinden ze iets ja, en liefst met een heldere oplossing.
Ik zou passen voor iets simpels met pilletje erin en opgelost... Maar als het zo simpel zou zijn.... :rolleyes:

Ze zullen vast wel IETS vinden waar je je voordeel mee kan doen.....dus.....
Ik hoop het. Het is en blijft voor nu afwachten..

pfoei, ik hoop dat dat traject je wat oplevert
succes maar weer
Thanks. Lange weg weer.. maar je weet maar nooit.

Niet echt...Eerst over 3 weken een echo laten maken... nadeel.. moet nuchter zijn en moet er een uur voor rijden... ik ontbijt normaal om 6:00... omdat ik gewoon honger heb.. en ik ga trillen en wordt beroerd bij te lang niet eten.. dus moet nog maar zien hoe ik er met de auto moet komen... :o
En gesprek met een dietiste... of ik wel genoeg eet.. moet ik mijn eten doorgeven zodat zij dat kan berekenen. :rolleyes:

Ik moet begin november pas terug voor alle uitslagen.. dus geen nieuws voorlopig en maar door blijven bikkelen...

vanmorgen even hammies en kuiten aangepakt... daarna nog wat zaken op werk met storingen en dingen die niet liepen.. Nu hopelijk weekend. :)

Ik zou passen voor iets simpels met pilletje erin en opgelost... Maar als het zo simpel zou zijn.... :rolleyes:

Niet echt...Eerst over 3 weken een echo laten maken... nadeel.. moet nuchter zijn en moet er een uur voor rijden... ik ontbijt normaal om 6:00... omdat ik gewoon honger heb.. en ik ga trillen en wordt beroerd bij te lang niet eten.. dus moet nog maar zien hoe ik er met de auto moet komen... :o
En gesprek met een dietiste... of ik wel genoeg eet.. moet ik mijn eten doorgeven zodat zij dat kan berekenen. :rolleyes:

Ik moet begin november pas terug voor alle uitslagen.. dus geen nieuws voorlopig en maar door blijven bikkelen...

vanmorgen even hammies en kuiten aangepakt... daarna nog wat zaken op werk met storingen en dingen die niet liepen.. Nu hopelijk weekend. :)

Heb je geen chauffeur, is ook beetje meer gezeligger..en geeft jouw minder stress?
Ga je dr n hele dag voor uittrekken of moet je daarna nog gaan werken....eerst goed en veeeel eten.
Laat die dietiste maar lekker rekenen...
Ik hoop dat je n beetje afleiding hebt die dag..lekker muziekje op de radio

• #2.193
Heb je geen chauffeur, is ook beetje meer gezeligger..en geeft jouw minder stress?
Ga je dr n hele dag voor uittrekken of moet je daarna nog gaan werken....eerst goed en veeeel eten.
Laat die dietiste maar lekker rekenen...
Ik hoop dat je n beetje afleiding hebt die dag..lekker muziekje op de radio
Nope.. heb geen chauffeur helaas.. mannetje moet werken.. en ik moet er al om 8:25 zijn dus dat wordt file rijden.
Maar heb 10 cd's op de usb in de auto staan... dus moet goedkomen.
Ik neem mijn 1000 kcal ontbijtje wel mee. :D Mogelijk kan ik de afspraak bij de dietiste daarna inplannen.. *terwijlikmijnontbijtjewegeet*
Ik zal daarna wel aan het werk moeten... dus zal een half dagje werken worden. En ach... trek ik het niet dan neem ik vrij en ga ik smiddags gewoon trainen. :lifter:
dat laatste trekt me meer aan.... maar dat hangt van de drukte op het werk af of het kan...

Hoe gaat het hier Marina? Nog vooruitgang?

De dietiste is bij mij ook al weer aan het rekenen, omdat ik nog steeds drie of vier hypos per dag heb zonder dat in insuline of andere medicijnen neem. De lymearts heeft ondertussen alles al berekend die is wat sneller dan de dietist. En die zegt dat ik eerder nog teveel binnenkrijg aan koolhydraten dan te weinig.

• #2.196
De dietiste is bij mij ook al weer aan het rekenen, omdat ik nog steeds drie of vier hypos per dag heb zonder dat in insuline of andere medicijnen neem. De lymearts heeft ondertussen alles al berekend die is wat sneller dan de dietist. En die zegt dat ik eerder nog teveel binnenkrijg aan koolhydraten dan te weinig.
Het is lastig als je ook met die hypo's zit om je voeding echt te optimaliseren. Ik hoop dat ze eruit zullen komen. Ergens moet toch een oorzaak zijn.

Hoe gaat het hier Marina? Nog vooruitgang?
Nou ehm... ik hang een beetje stabiel. Ik train rustig door. Maar er speelt nogal even wat prive waardoor ik aan loggen even niet toekom en geen zin heb.
Ik train en eet braaf volgens mijn schema's van Ray. Van de week weer even contact met hem opnemen. Hij zou wat navragen voor me.
Training gaat nog steeds 4 op 1 neer en meer op gevoel. Soms ben ik erg moe door alles wat er speelt en kan ik minder gewicht aan. Ik pak dat wat ik kan. En op zich voelt dat goed.
29ste moet ik voor een echo naar het ziekenhuis. 10 nov uitslagen van bloed/ontlasting en echo. dan verder kijken.
Ik bikkel dus wel rustig door. :)

Oh ja.. vandaag even lekker quads aangepakt. :D

Laatst bewerkt:
Lekker doorbikkelen Marina. Het geeft jou (volgens mij) ook intern rust, dat uurtje inspanning in de gym :)

Lekker doorbikkelen Marina. Het geeft jou (volgens mij) ook intern rust, dat uurtje inspanning in de gym :)

Ik geniet ook volop van mn sport bij de fysio
Ik krijg wel veel bekijks van de andere patienten, lees: uitslover :D

Lekker ff stoom afblazen, jij ook Marina?

• #2.200
Dat klopt inderdaad. Sporten geeft me gewoon even adem zeg maar.. even een uurtje voor mezelf zonder alle zooi om me heen... :o

Sterkte, klinkt als een heftige periode!:heart:
Dat is het zeker... er speelt gewoon teveel nu.. en dat merk ik op alle fronten... helaas.

Ik geniet ook volop van mn sport bij de fysio
Ik krijg wel veel bekijks van de andere patienten, lees: uitslover :D

Lekker ff stoom afblazen, jij ook Marina?
Ik kan zo genieten van het sporten. Even alles van me afgooien en de boel de boel laten. Telefoon in mijn kluisje en ook gewoon even schijt aan alles hebben. :o
Ik heb het stoom afblazen echt nodig op het moment.... soms denk ik echt misschien is even meer rust beter.. maar gewoon mijn kop leegmaken en echt iets voor mezelf doen... ik heb het gewon even nodig.
de bekijks is meer omdat ik zo skinny ben.. maar ja.. laat ze maar kijken denk ik dan maar.. oortjes in en gaan!
en als de batterij leeg is gewoon oortjes in laten.. lijkt net echt :roflol:

Vandaag even lekker wat rug gepakt. Vroeg weg van werk was het plan al enkele dagen.. vandaag pas gelukt... en nog de hele middag gebeld... :mad:
Maar mijn uurtje gym was ik totaal onbereikbaar! :D Lang leve de kluisjes!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven