XXL Nutrition

Marina's road to succes!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Dat klopt inderdaad. Sporten geeft me gewoon even adem zeg maar.. even een uurtje voor mezelf zonder alle zooi om me heen... :o

Dat is het zeker... er speelt gewoon teveel nu.. en dat merk ik op alle fronten... helaas.

Ik kan zo genieten van het sporten. Even alles van me afgooien en de boel de boel laten. Telefoon in mijn kluisje en ook gewoon even schijt aan alles hebben. :o
Ik heb het stoom afblazen echt nodig op het moment.... soms denk ik echt misschien is even meer rust beter.. maar gewoon mijn kop leegmaken en echt iets voor mezelf doen... ik heb het gewon even nodig.
de bekijks is meer omdat ik zo skinny ben.. maar ja.. laat ze maar kijken denk ik dan maar.. oortjes in en gaan!
en als de batterij leeg is gewoon oortjes in laten.. lijkt net echt :roflol:

Vandaag even lekker wat rug gepakt. Vroeg weg van werk was het plan al enkele dagen.. vandaag pas gelukt... en nog de hele middag gebeld... :mad:
Maar mijn uurtje gym was ik totaal onbereikbaar! :D Lang leve de kluisjes!

Gelukkig hebben ze het weekend uitgevonden: RUST!!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.202
Gelukkig hebben ze het weekend uitgevonden: RUST!!
helaas.... was het maar zo mooi... over het algemeen ben ik ook in het weekend de klos... Bij problemen word ik gebeld... en er is nog geen weekend voorbij gegaan dat ik een dag niet ben gebeld.. en juist dit weekend wordt er weer wat nieuws in productie gedaan.. Tja.. hoe bedenken ze het...
Het is dus maar weer afwachten. Ik kan hoe dan ook niet ver van huis.. moet met een emmer op stap 3 dagen... voor onderzoeken.. vies praatje dus :D

das voor de onderzoeken de 29e? Wat n gedoe meis...:o

• #2.206
en dan verwijzen naar het programma van keuringsdienst van waarde :roflol:

Dank je. :)

Dat werk van jou . Pfff.
Sterkte ermee. Lekker thuis blijven met die emmer.

Hoe verliep de echo gisteren Marina?

Heb je al wat info meegekregen?

Ja, goeie vraag. Want in je eigen log schrijf je niet zo veel :D

• #2.210
Ik kom er nog even op terug.. er is nogal veel gebeurt privé... ben nu even aan het bijkomen. :o

• #2.211
Dat werk van jou . Pfff.
Sterkte ermee. Lekker thuis blijven met die emmer.
Dat valt zeker niet mee... maar er gaat wel wat veranderen... brrr.... Ik ben ook lekker thuisgebleven die ochtend hoor. :D

Hoe verliep de echo gisteren Marina?

Heb je al wat info meegekregen?
De echo... de radioloog zag niets afwijkends... maar goed de volledige uitslag volgt 10 november pas... :sad:
gesprek met dietiste stelde geen reet voor... reactie.. onbegrijpelijk dat u niet aankomt... maar ja wij zitten er niet naast.. :mad: waarom was mijn man mee??
ik zei al.. moet ik mijn collega's meenemen.. die lopen alleen maar te klagen dat ze me nooit zonder eten zien. :roflol: maar nee.. dat hoefde niet :rolleyes:
ze zou verslag uitbrengen naar de arts... dus ja.. 10 november meer.

Ja, goeie vraag. Want in je eigen log schrijf je niet zo veel :D
Tja.. valt niet zoveel te vertellen.. malle molen loopt en het duurt lang... :(

update
Toch even een korte update.... Stress van werk en alle overuren in weekenden en avonden en 's nachts gebeld worden.. het kostte mij mijn gezondheid... En teveel stress om maar voor iedereen de ballen op te vangen. Om een lang verhaal kort te maken. Van de week een andere baan geaccepteerd en vrijdag opgezegd.... alle collega's vinden het jammer en een zwaar verlies voor het bedrijf.. want wie moet nu de ballen ophouden... tja... dat is niet meer aan mij. Ik ben echt nog nooit zoveel geknuffeld :o en iedereen is blij voor me en snapte me... op 1 persoon na.. die nu lichtelijk in paniek raakt.. :D maar goed. niet mijn probleem.

Ik zal voor mijn nieuwe werk wel een volledig nieuw ritme op moeten bouwen. ipv 12 minuten reizen.. 45 minuten zonder file en dat zal toch wel een uur worden per enkele rit met alle files. Dus 2 uur reistijd ruim per dag.. dus trainen in de ochtend en overdag zit er niet meer in. Moet dus alles omgooien en kijken hoe het gaat om in de avond te gaan trainen. :eek: nooit gedaan. al met al gaat er veel veranderen... en ik moet weer gaan leren. :D kennis van mijn studie van 20 jaar terug op gaan halen. En doodeng of ik dit wel kan... Maar ik denk dat minder stress vast wel op zal gaan wegen tegen de reistijd. We zullen zien. :) Kortom.. er staat aardig wat te gebeuren de komende tijd.....

edit: oh ja.. trainen gaat gewoon door. Volgens schema. gewichten toch wat meer op gevoel met wat ik op dat moment kan.

Dat valt zeker niet mee... maar er gaat wel wat veranderen... brrr.... Ik ben ook lekker thuisgebleven die ochtend hoor. :D

De echo... de radioloog zag niets afwijkends... maar goed de volledige uitslag volgt 10 november pas... :sad:
gesprek met dietiste stelde geen reet voor... reactie.. onbegrijpelijk dat u niet aankomt... maar ja wij zitten er niet naast.. :mad: waarom was mijn man mee??
ik zei al.. moet ik mijn collega's meenemen.. die lopen alleen maar te klagen dat ze me nooit zonder eten zien. :roflol: maar nee.. dat hoefde niet :rolleyes:
ze zou verslag uitbrengen naar de arts... dus ja.. 10 november meer.

Tja.. valt niet zoveel te vertellen.. malle molen loopt en het duurt lang... :(

update
Toch even een korte update.... Stress van werk en alle overuren in weekenden en avonden en 's nachts gebeld worden.. het kostte mij mijn gezondheid... En teveel stress om maar voor iedereen de ballen op te vangen. Om een lang verhaal kort te maken. Van de week een andere baan geaccepteerd en vrijdag opgezegd.... alle collega's vinden het jammer en een zwaar verlies voor het bedrijf.. want wie moet nu de ballen ophouden... tja... dat is niet meer aan mij. Ik ben echt nog nooit zoveel geknuffeld :o en iedereen is blij voor me en snapte me... op 1 persoon na.. die nu lichtelijk in paniek raakt.. :D maar goed. niet mijn probleem.

Ik zal voor mijn nieuwe werk wel een volledig nieuw ritme op moeten bouwen. ipv 12 minuten reizen.. 45 minuten zonder file en dat zal toch wel een uur worden per enkele rit met alle files. Dus 2 uur reistijd ruim per dag.. dus trainen in de ochtend en overdag zit er niet meer in. Moet dus alles omgooien en kijken hoe het gaat om in de avond te gaan trainen. :eek: nooit gedaan. al met al gaat er veel veranderen... en ik moet weer gaan leren. :D kennis van mijn studie van 20 jaar terug op gaan halen. En doodeng of ik dit wel kan... Maar ik denk dat minder stress vast wel op zal gaan wegen tegen de reistijd. We zullen zien. :) Kortom.. er staat aardig wat te gebeuren de komende tijd.....

edit: oh ja.. trainen gaat gewoon door. Volgens schema. gewichten toch wat meer op gevoel met wat ik op dat moment kan.

Geen dreigende situatie anders had je dat wel gehoord
Goed dat je de knoop heb doorgehakt, want zo verder was ook geen optie...iedereen kan gemist worden hoor ...
Gefeliciteerd met je nieuwe job..lekker opnieuw beginnen en het verleden maar snel vergeten
Eindelijk de weekenden voor jezelf
45 min reistijd wordt 45 min eettijd..:p

Gefeliciteerd Marina met je nieuwe baan, nieuwe uitdaging, succes! Denk dat het een juiste beslissing is. Misschien ook wel een positieve uitwerking op je gezondheid. En dat stukje reistijd is perfect om de dag even van je af te zetten voordat je weer je huisdrempel overstapt. Ik hoop echt op een win win situatie!

Mmmm, die dietiste stelt dan ook weinig voor. Er moet toch een reden zijn dat er maar zo weinig van het voedsel dat je eet, binnen komt?
Goeie stap denk ik van die baan. Gefeliciteerd. Ik heb het eerlijk gezegd al een hele tijd vreemd gevonden dat men ook voor en na normale werktijden zo zwaar op jou leunde. Tja.... maar de reistijden.... welkom in het forensenleven :)

• #2.215
Geen dreigende situatie anders had je dat wel gehoord
Goed dat je de knoop heb doorgehakt, want zo verder was ook geen optie...iedereen kan gemist worden hoor ...
Gefeliciteerd met je nieuwe job..lekker opnieuw beginnen en het verleden maar snel vergeten
Eindelijk de weekenden voor jezelf
45 min reistijd wordt 45 min eettijd..:p
Dat dacht ik ook.. maar dat verklaard nog niet waarom ik verdorie niet aankom. :(
Ja.. dit was het beste besluit voor mij. Maar het is wel leuk te horen hoe erg je gemist zal worden. Alles beter dan "mooi die is weg" ;)
Dank je. Nog een maandje afsluiten en dan opnieuw beginnen.
nou die 45 min is zonder file.. dus wordt een uurtje minimaal wel. Maar goed.. muziekje aan en relaxen in de auto.. bak op schoot en eten. :D

Gefeliciteerd Marina met je nieuwe baan, nieuwe uitdaging, succes! Denk dat het een juiste beslissing is. Misschien ook wel een positieve uitwerking op je gezondheid. En dat stukje reistijd is perfect om de dag even van je af te zetten voordat je weer je huisdrempel overstapt. Ik hoop echt op een win win situatie!
Dank je. :)
Ik denk ook dat dit het beste besluit is. We zullen wel zien hoe het gaat. Mijn man zegt ook.. je moet anders gaan rijden.. relax stand en die tijd gebruiken om bij te komen. Kan je daarna lekker sporten. Ik hoop echt dat dit een omslag zal laten zien.

Mmmm, die dietiste stelt dan ook weinig voor. Er moet toch een reden zijn dat er maar zo weinig van het voedsel dat je eet, binnen komt?
Goeie stap denk ik van die baan. Gefeliciteerd. Ik heb het eerlijk gezegd al een hele tijd vreemd gevonden dat men ook voor en na normale werktijden zo zwaar op jou leunde. Tja.... maar de reistijden.... welkom in het forensenleven :)
Tja.. die dietiste... als ze iets niet weten dan is het simpel... dan zal je wel niet eten.. maar al mijn bloedwaardes die ze kon zien waren goed (paar afwijkend maar dat wisten we al) ook vitamines etc waren goed.. dus ja.. dan zal ik vast niet eten he. :rolleyes:

Dank je. Tja.. waarom? Omdat ik de problemen oploste en niemand anders dat deed ( en kon.. enige techneut zeg maar... )
Ik wordt weer forens. We zullen het wel zien. Mensen trouwens ervaring met 19:30 eten en dan 20:00 al gaan sporten? en dan nog een keer in slaap kunnen komen? om vervolgens weer om 6:00 op te moeten?

19.30 of misschien 1 uur voor je workout? 30min is een shake met n banaantje? anders een maaltijd (in de blender)
Postmaaltijd is volledige maaltijd (blender) met trage eiwitten evt met mayo of olie voor de vertraging..

Misschien n beetje veilige route kiezen 's morgens, veel snelweg dan kun je relaxed eten
Anders wordt je auto een vuilniswagen...:D

• #2.217
Ik eet samen met mijn mannetje die rond dezelfde tijd thuis komt. Dus eten zal echt rond 19:30 worden (en dan moet ik ook mijn eten voor de volgende dag nog maken.. dus wordt misschien toch zondag mealprep dag en een vriezer erbij ofzo :D ). Ik moet echt even kijken.. misschien een lichte maaltijd vooraf en na het trainen een bak havermout met wat eiwitten en noten oid. zodat ik daarna richting bed kan.

Misschien moet ik toch komende maand eens proberen om in de avond te gaan trainen. Effe oefenen. :)

is ook vnl snelweg... dus moet goedkomen denk ik zo.. en anders.. jammer dan.. liever een vuilniswagen en wel kunnen trainen toch? :roflol:

Ik moet zelf toch wel zeker een uur tussen avondeten en trainen aanhouden. Maar ik eet direct na mijn training dan nog wel een goeie bak yoghurt/muesli/kwark/fruit/eiwitjes.

Ik eet samen met mijn mannetje die rond dezelfde tijd thuis komt. Dus eten zal echt rond 19:30 worden (en dan moet ik ook mijn eten voor de volgende dag nog maken.. dus wordt misschien toch zondag mealprep dag en een vriezer erbij ofzo :D ). Ik moet echt even kijken.. misschien een lichte maaltijd vooraf en na het trainen een bak havermout met wat eiwitten en noten oid. zodat ik daarna richting bed kan.

Misschien moet ik toch komende maand eens proberen om in de avond te gaan trainen. Effe oefenen. :)

is ook vnl snelweg... dus moet goedkomen denk ik zo.. en anders.. jammer dan.. liever een vuilniswagen en wel kunnen trainen toch? :roflol:

quality time met je man is leuk, samen eten en praten met je mond vol haha
Je hebt snel iets bedacht mooi zo..

• #2.220
Ik moet zelf toch wel zeker een uur tussen avondeten en trainen aanhouden. Maar ik eet direct na mijn training dan nog wel een goeie bak yoghurt/muesli/kwark/fruit/eiwitjes.
Nu eet ik ook vaak om 15:30 een maaltijd en sta ik om 16:10 in de gym. Of ik ontbijt rond 6:45 en sta om 7:45 in de gym... dus ik denk dat ik er wel uit ga komen. Moet alleen wennen aan het ritme en in de avond trainen. Zal ook wel een stuk drukker zijn... das wel minder.

quality time met je man is leuk, samen eten en praten met je mond vol haha
Je hebt snel iets bedacht mooi zo..
Yep.. samen zijn is belangrijk! Maar niet meer gebeld worden in de avonden.. weekenden vrij.. is ook al heel wat he. :)
Ik vind wel een oplossing. Je moet denken in uitdagingen en oplossingen. Nooit in problemen. ;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven