XXL Nutrition

Marina's road to succes!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Gefeliciteerd met de nieuwe baan!! Ik hoop dat je hierdoor meer tijd hebt om te ontspannen ;)!
Dat eten voor de training moet geen probleem zijn lijkt mij, aangezien je momenteel ook kort voor je training eet :). Bereid je wel voor op een drukkere gym in de avond..

• Like
Waarderingen: Inb4
Ik eet om een uur of 7 en sport rond 8 uur. Meestal voor half 6 er weer uit dus ja! Ik kijk daarna een uurtje tv, neem wat melatonine en val als een blok in slaap. Alleen in die combi. Ik moet eerst nog ff chillen zodra ik thuis kom en schuif dan ook mn laatste maaltijd naar binnen.

Feli met je nieuwe baan. Wel wat betere tijden en geen overwerk?

Ik denk dat veel mensen indd niet snappen dat inname geen opname is. Ik heb zelf ibs dus ik weet dat er regelmatig voedsel onvoldoende wordt opgenomen. Gelukkig geen dagelijks probleem.

Ik ben een tijdje niet actief geweest, maar ik las iets over een darm onderzoek?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.223
Gefeliciteerd met de nieuwe baan!! Ik hoop dat je hierdoor meer tijd hebt om te ontspannen ;)!
Dat eten voor de training moet geen probleem zijn lijkt mij, aangezien je momenteel ook kort voor je training eet :). Bereid je wel voor op een drukkere gym in de avond..
Dank je. :)
Tja.. meer reistijd dat wel.. maar moet het gaan zien als ontspan tijd. :D
Eten zal wel goed gaan. En drukkere gym.. het valt bij de gym waar ik nu zit wel mee schijnt het. Ik pak toch (bijna) alleen de losse gewichten.
En heb al zitten kijken. er zitten 2 sportscholen bij het bedrijf in de buurt. 1 op 5 min auto e 1 op 7 min auto.
Die op 7 minuten is elke dag 7:00 open... die andere pas 8:00. Dus wie weet.. 6:00 rijden 7:00-8:00 trainen dan werken en dan ben je de avond vrij... zou ook nog een optie zijn. En met een half jaar kan ik ook een sportvergoeding krijgen.. dus misschien wel 2 abbotjes.. 1 voor weekend/avonden/vakantie en 1 voor door de weeks. :D
ach ik vind wel een oplossing. Misschien zit er ook nog wat onderweg voor zo nu en dan.
Je ziet het al.. verslaafd aan trainen! :D ik ga dat gewicht erbij krijgen! wat er ook gebeurd!

• #2.224
Ik eet om een uur of 7 en sport rond 8 uur. Meestal voor half 6 er weer uit dus ja! Ik kijk daarna een uurtje tv, neem wat melatonine en val als een blik in slaap. Alleen in die combi. Ik moet eerst nog ff chillen zodra ik thuis kom en schuif dan ook mn laatste maaltijd naar binnen.

Feli met je nieuwe baan. Wel wat betere tijden en geen overwerk?

Ik denk dat veel mensen indd niet snappen dat inname geen opname is. Ik heb zelf ibs dus ik weet dat er regelmatig voedsel onvoldoende wordt opgenomen. Gelukkig geen dagelijks probleem.

Ik ben een tijdje niet actief geweest, maar ik las iets over een darm onderzoek?
Het zou bij mij zijn 19:30 eten en 8:00 sporten en ook vroeg op.. maar ook een andere mogelijke optie. Zie ^ :D

Werktijden zijn normaal. Overwerk is zelden ook omdat ik nu in een team kom te zitten. Niet meer de enige techneut. 1 a 2 x per jaar een consignatieweekend. Maar dat is ingeroosterd. Dus ja.. geen avond en nachturen meer. :)

Dat is inderdaad zo.. inname is niet gelijk aan opname... dat weet ik inmiddels wel. Maar ik denk dat rust wel positief bij zal dragen. Een ander ritme... en een totaal andere baan.. brrr.. ook wel eng en spannend hoor. Kan ik het wel. :o Maar de tijd zal het leren.

Ja.. onderzoeken bij de MDL arts... maar de dietiste gelooft me al niet... en de echo liet niets zien.. maar officiele uitslag pas 10 november.. en als er niets uitkomt... tja.. afwachten maar.

Nogmaals heel veel succes met je nieuwe baan. Het zal even puzzelen zijn maar daar kom je ook wel uit tzt. :kiss:

Het zou bij mij zijn 19:30 eten en 8:00 sporten en ook vroeg op.. maar ook een andere mogelijke optie. Zie ^ :D

Werktijden zijn normaal. Overwerk is zelden ook omdat ik nu in een team kom te zitten. Niet meer de enige techneut. 1 a 2 x per jaar een consignatieweekend. Maar dat is ingeroosterd. Dus ja.. geen avond en nachturen meer. :)

Dat is inderdaad zo.. inname is niet gelijk aan opname... dat weet ik inmiddels wel. Maar ik denk dat rust wel positief bij zal dragen. Een ander ritme... en een totaal andere baan.. brrr.. ook wel eng en spannend hoor. Kan ik het wel. :o Maar de tijd zal het leren.

Ja.. onderzoeken bij de MDL arts... maar de dietiste gelooft me al niet... en de echo liet niets zien.. maar officiele uitslag pas 10 november.. en als er niets uitkomt... tja.. afwachten maar.
Eet je momenteel volgens het schema van de dietist? Ben eigenlijk wel beniewd wat je momenteel naar binnen schuift:)

Ja rust helpt zeker! Ik merk zelf dat stress bij mij op de darmen werkt.

Tja.. meer reistijd dat wel.. maar moet het gaan zien als ontspan tijd. :D
Eten zal wel goed gaan. En drukkere gym.. het valt bij de gym waar ik nu zit wel mee schijnt het. Ik pak toch (bijna) alleen de losse gewichten.
En heb al zitten kijken. er zitten 2 sportscholen bij het bedrijf in de buurt. 1 op 5 min auto e 1 op 7 min auto.
Die op 7 minuten is elke dag 7:00 open... die andere pas 8:00. Dus wie weet.. 6:00 rijden 7:00-8:00 trainen dan werken en dan ben je de avond vrij... zou ook nog een optie zijn. En met een half jaar kan ik ook een sportvergoeding krijgen.. dus misschien wel 2 abbotjes.. 1 voor weekend/avonden/vakantie en 1 voor door de weeks. :D
ach ik vind wel een oplossing. Misschien zit er ook nog wat onderweg voor zo nu en dan.
Je ziet het al.. verslaafd aan trainen! :D ik ga dat gewicht erbij krijgen! wat er ook gebeurd!

Haha, ik ook, en daarmee zijn we in het voordeel. Ik weet niet in wat voor gyms jij traint, maar bij Basic Fit bestaat het merendeel van de mensen uit machinehoppers in ieder geval :D

Als je een basic fit kaart o.i.d. neemt dan kan je op meerdere locaties trainen he :D!

Hoevaak per week ga je nu eigenlijk? Ik ben zelf nu geswitcht naar full-body om de dacht, maar dat is wel lastig moet ik zeggen :o.

• #2.228
Nogmaals heel veel succes met je nieuwe baan. Het zal even puzzelen zijn maar daar kom je ook wel uit tzt. :kiss:
Dank je. :) Het zal puzzelen zijn... maar we moeten denken in oplossingen he! :)

Eet je momenteel volgens het schema van de dietist? Ben eigenlijk wel beniewd wat je momenteel naar binnen schuift:)

Ja rust helpt zeker! Ik merk zelf dat stress bij mij op de darmen werkt.
Nope.. ze had totaal geen advies voor me.. ik at meer dan voldoende en goed. Ik eet en train volgens mijn schema wat ik gekregen heb van Raymond Simon. :)
Ik denk dat de rust me veel zal brengen. Ik merk het nu al.

alleen op gebied van slapen nog niet. :(

Haha, ik ook, en daarmee zijn we in het voordeel. Ik weet niet in wat voor gyms jij traint, maar bij Basic Fit bestaat het merendeel van de mensen uit machinehoppers in ieder geval :D

Als je een basic fit kaart o.i.d. neemt dan kan je op meerdere locaties trainen he :D!

Hoevaak per week ga je nu eigenlijk? Ik ben zelf nu geswitcht naar full-body om de dacht, maar dat is wel lastig moet ik zeggen :o.
Er is geen basic fit in de buurt. Dus dat wordt hem niet.
Ik ga in principe om de dag.. maar dat wisselt soms een beetje.
weekend pak ik de zaterdag mee en zondag is yoga van 10:00-11:00... maar dan ga ik gewoon daarvoor eerst een uurtje trainen.. shake tussendoor en daarna op relax. :D zal dan door de weeks 2 a 3 x gaan. Maar dat is ook gewoon kijken en plannen met het nieuwe werk. Niet teveel op zaken vooruit lopen nu.

ik zag dat je bij beide gyms een gratis weekkaart aan kan vragen. dus dat eerst maar doen en dan zien. :D Ik denk al teveel vooruit... eerst nog 6 weken hier knallen!!

Nieuwe kansen met gym naast je werk:) Een uurtje voor of na het werk zijn dan zeker een optie. En mogelijk kan je halverwege de dag een langere pauze nemen voor de gym en dan's middags iets langer door gaan?

Goede stap Marina!! Gefeliciteerd in ieder geval.

• #2.231
Nieuwe kansen met gym naast je werk:) Een uurtje voor of na het werk zijn dan zeker een optie. En mogelijk kan je halverwege de dag een langere pauze nemen voor de gym en dan's middags iets langer door gaan?
Ik zal het zien... voor nu nog 4 weekjes gewoon zo doorgaan en 2 weken vrij en dan puzzelen wat het wordt en wat het beste bevalt.
en ja.. wie weet kan het tussendoor ook.. Maar ik zit hier wel aan een strakker ritme vast. Team van 5 man he! ;) en erg strict en gestructureerd.

Goede stap Marina!! Gefeliciteerd in ieder geval.
Dank je :)

Maybe gaat je slaap straks wel beter wanneer je minder stress hebt.
Heb het zelf wel zo ervaren iig. Hopelijk voor jou t zelfde;)

• #2.233
Maybe gaat je slaap straks wel beter wanneer je minder stress hebt.
Heb het zelf wel zo ervaren iig. Hopelijk voor jou t zelfde;)
Dat zou leuk zijn ja!
Alleen had ik deze baan nog geen 2 jaar.. en al 17 jaar slaapproblemen. ... dus ja...
maar wie weet he! :)

Dapper dat je deze stap hebt gezet.
Zal hopelijk al een hoop stress schelen, wat misschien wel eens terug te zien kan zijn in je lichamelijke conditie

• #2.235
Dapper dat je deze stap hebt gezet.
Zal hopelijk al een hoop stress schelen, wat misschien wel eens terug te zien kan zijn in je lichamelijke conditie
Dank je. Soms heb ik wel de kriebels of ik het allemaal wel kan. :o Maar goed we zullen zien he!
Ik merk nu al dat het stress scheelt. Mijn man zei het al.. en op mijn werk zeggen ze ook al je ziet er meer relaxed uit. Nu nog hopen dat het lichamelijk ook wat mee gaat werken!

Druk weekje. Moet veel orde op zaken stellen en vooral veel overdragen. Nog maar 3 weken en het gaat snel.
Trainen staat niet stil en het lijkt soms ook gewoon lekkerder te gaan. Nu kan ik nog redelijk vrij trainen soms in de ochtend en soms tussen werk door. Dus nu nog maar even gebruik van maken. Gisteren lekker schouders/borst aangepakt en vandaag yoga... maar was aardig moe na het 50 jarig huwelijksfeestje van mijn schoonouders.. met flink en vooral lekker eten :D

Morgen staan hammies en kuiten op het programma. Zoals altijd op maandag.. 8:00-9:00 even voor het werk trainen. :D nu al zin in!

Heb toch maar een foto ingestuurd voor het chicks topic *no chance on winning anyway* :roflol:

Goed nieuws allemaal Marina
Moest ff bijlezen....

Zo even half uurtje uitpuffen. Ik moet gewoon elke dag wat plannen laten varen, anders trek ik het niet. Maar heb nu wel even tijd om je logje een beetje bij te lezen. Gewoon een maandje hoor, niet van het hele jaar :p (Zou ik wel doen als er niet alle reacties tussen stonden, maar nu gaat me dat duizelen :rolleyes: )
Wat fijn dat je een nieuwe baan hebt, met minder stress! Dat is zo belangrijk. Stress is funest voor je hele gezondheid. Naja de chronische dan, sommige mensen kunnen af en toe wel wat adrealine gebruiken haha :roflol:
Wanneer ga je beginnen? Begin November?

Tja.. die dietiste... als ze iets niet weten dan is het simpel... dan zal je wel niet eten.. maar al mijn bloedwaardes die ze kon zien waren goed (paar afwijkend maar dat wisten we al) ook vitamines etc waren goed.. dus ja.. dan zal ik vast niet eten he. :rolleyes:
Maar Marina... we weten toch dat je de hele dag alleen teert op glaasjes water en multivitamientjes :eyes:
Vervelend dat ze nog steeds niets hebben gevonden :sad:

Ik had pas 2 maanden abonnement bij Anytime Fitness. Dan kan je bij alle filialen sporten EN ze zijn 24/7 open (aparte ervaring hoor, midden in de nacht in een sportschool staan). Ik weet niet precies waar je werkt en woont, maar misschien is dat het onderzoeken waard :)

• #2.238
Ik reageer later even... het begon begin van de week met spierpijn in mijn rug en benen... ik dacht zal wel zijn van het hele dag staan zaterdag..
Maar goed. niet dus. heb een flinke griep te pakken en krijg niet veel meer weg dan sojayoghurt met spelt en eieren :o zweet me de klere en slaap veelen door de pijn in mijn rug is liggen eigenlijk de enige optie... Nu maar hopen dat ik niet weer een jasje uitdoe.. dat kan echt niet meer... :(
net nu er wat leuke dingen aan gaan komen en mijn nieuwe baan wordt ik dus ziek... voor het eerst in jaren.

Ik reageer later even... het begon begin van de week met spierpijn in mijn rug en benen... ik dacht zal wel zijn van het hele dag staan zaterdag..
Maar goed. niet dus. heb een flinke griep te pakken en krijg niet veel meer weg dan sojayoghurt met spelt en eieren :o zweet me de klere en slaap veelen door de pijn in mijn rug is liggen eigenlijk de enige optie... Nu maar hopen dat ik niet weer een jasje uitdoe.. dat kan echt niet meer... :(
net nu er wat leuke dingen aan gaan komen en mijn nieuwe baan wordt ik dus ziek... voor het eerst in jaren.

Door je stressbaan kon je het niet veroorloven om ziek te zijn en nu dus wel :o

Omslag in het weer, er zijn veel mensen aan het kwakkelen hoor....van het weekend weer bijna 20 graden

Wat extra eiwitjes en veeeel slapen zul je zien volgende week weer baas(in) :)

Beterschap!!

oei das niet best
slaap jezelf er snel doorheen
beterschap

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven