Basma
Huge Freak
- Waardering
- 5.883
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dank je.Gefeliciteerd met de nieuwe baan!! Ik hoop dat je hierdoor meer tijd hebt om te ontspannen!
Dat eten voor de training moet geen probleem zijn lijkt mij, aangezien je momenteel ook kort voor je training eet. Bereid je wel voor op een drukkere gym in de avond..

ik ga dat gewicht erbij krijgen! wat er ook gebeurd!Het zou bij mij zijn 19:30 eten en 8:00 sporten en ook vroeg op.. maar ook een andere mogelijke optie. Zie ^Ik eet om een uur of 7 en sport rond 8 uur. Meestal voor half 6 er weer uit dus ja! Ik kijk daarna een uurtje tv, neem wat melatonine en val als een blik in slaap. Alleen in die combi. Ik moet eerst nog ff chillen zodra ik thuis kom en schuif dan ook mn laatste maaltijd naar binnen.
Feli met je nieuwe baan. Wel wat betere tijden en geen overwerk?
Ik denk dat veel mensen indd niet snappen dat inname geen opname is. Ik heb zelf ibs dus ik weet dat er regelmatig voedsel onvoldoende wordt opgenomen. Gelukkig geen dagelijks probleem.
Ik ben een tijdje niet actief geweest, maar ik las iets over een darm onderzoek?

Maar de tijd zal het leren. Eet je momenteel volgens het schema van de dietist? Ben eigenlijk wel beniewd wat je momenteel naar binnen schuiftHet zou bij mij zijn 19:30 eten en 8:00 sporten en ook vroeg op.. maar ook een andere mogelijke optie. Zie ^
Werktijden zijn normaal. Overwerk is zelden ook omdat ik nu in een team kom te zitten. Niet meer de enige techneut. 1 a 2 x per jaar een consignatieweekend. Maar dat is ingeroosterd. Dus ja.. geen avond en nachturen meer.
Dat is inderdaad zo.. inname is niet gelijk aan opname... dat weet ik inmiddels wel. Maar ik denk dat rust wel positief bij zal dragen. Een ander ritme... en een totaal andere baan.. brrr.. ook wel eng en spannend hoor. Kan ik het wel.Maar de tijd zal het leren.
Ja.. onderzoeken bij de MDL arts... maar de dietiste gelooft me al niet... en de echo liet niets zien.. maar officiele uitslag pas 10 november.. en als er niets uitkomt... tja.. afwachten maar.

Dank je.
Tja.. meer reistijd dat wel.. maar moet het gaan zien als ontspan tijd.
Eten zal wel goed gaan. En drukkere gym.. het valt bij de gym waar ik nu zit wel mee schijnt het. Ik pak toch (bijna) alleen de losse gewichten.
En heb al zitten kijken. er zitten 2 sportscholen bij het bedrijf in de buurt. 1 op 5 min auto e 1 op 7 min auto.
Die op 7 minuten is elke dag 7:00 open... die andere pas 8:00. Dus wie weet.. 6:00 rijden 7:00-8:00 trainen dan werken en dan ben je de avond vrij... zou ook nog een optie zijn. En met een half jaar kan ik ook een sportvergoeding krijgen.. dus misschien wel 2 abbotjes.. 1 voor weekend/avonden/vakantie en 1 voor door de weeks.
ach ik vind wel een oplossing. Misschien zit er ook nog wat onderweg voor zo nu en dan.
Je ziet het al.. verslaafd aan trainen!ik ga dat gewicht erbij krijgen! wat er ook gebeurd!
!
.Dank je.Nogmaals heel veel succes met je nieuwe baan. Het zal even puzzelen zijn maar daar kom je ook wel uit tzt.![]()
Het zal puzzelen zijn... maar we moeten denken in oplossingen he! 
Nope.. ze had totaal geen advies voor me.. ik at meer dan voldoende en goed. Ik eet en train volgens mijn schema wat ik gekregen heb van Raymond Simon.Eet je momenteel volgens het schema van de dietist? Ben eigenlijk wel beniewd wat je momenteel naar binnen schuift
Ja rust helpt zeker! Ik merk zelf dat stress bij mij op de darmen werkt.

Er is geen basic fit in de buurt. Dus dat wordt hem niet.Haha, ik ook, en daarmee zijn we in het voordeel. Ik weet niet in wat voor gyms jij traint, maar bij Basic Fit bestaat het merendeel van de mensen uit machinehoppers in ieder geval
Als je een basic fit kaart o.i.d. neemt dan kan je op meerdere locaties trainen he!
Hoevaak per week ga je nu eigenlijk? Ik ben zelf nu geswitcht naar full-body om de dacht, maar dat is wel lastig moet ik zeggen.
zal dan door de weeks 2 a 3 x gaan. Maar dat is ook gewoon kijken en plannen met het nieuwe werk. Niet teveel op zaken vooruit lopen nu.
Ik denk al teveel vooruit... eerst nog 6 weken hier knallen!!Ik zal het zien... voor nu nog 4 weekjes gewoon zo doorgaan en 2 weken vrij en dan puzzelen wat het wordt en wat het beste bevalt.Nieuwe kansen met gym naast je werkEen uurtje voor of na het werk zijn dan zeker een optie. En mogelijk kan je halverwege de dag een langere pauze nemen voor de gym en dan's middags iets langer door gaan?
en erg strict en gestructureerd. Dank je

Dat zou leuk zijn ja!Maybe gaat je slaap straks wel beter wanneer je minder stress hebt.
Heb het zelf wel zo ervaren iig. Hopelijk voor jou t zelfde![]()

Dank je. Soms heb ik wel de kriebels of ik het allemaal wel kan.Dapper dat je deze stap hebt gezet.
Zal hopelijk al een hoop stress schelen, wat misschien wel eens terug te zien kan zijn in je lichamelijke conditie
Maar goed we zullen zien he!
nu al zin in!
(Zou ik wel doen als er niet alle reacties tussen stonden, maar nu gaat me dat duizelen
)
Maar Marina... we weten toch dat je de hele dag alleen teert op glaasjes water en multivitamientjesTja.. die dietiste... als ze iets niet weten dan is het simpel... dan zal je wel niet eten.. maar al mijn bloedwaardes die ze kon zien waren goed (paar afwijkend maar dat wisten we al) ook vitamines etc waren goed.. dus ja.. dan zal ik vast niet eten he.![]()

Ik had pas 2 maanden abonnement bij Anytime Fitness. Dan kan je bij alle filialen sporten EN ze zijn 24/7 open (aparte ervaring hoor, midden in de nacht in een sportschool staan). Ik weet niet precies waar je werkt en woont, maar misschien is dat het onderzoeken waardDank je.
En heb al zitten kijken. er zitten 2 sportscholen bij het bedrijf in de buurt. 1 op 5 min auto e 1 op 7 min auto.
Die op 7 minuten is elke dag 7:00 open... die andere pas 8:00. Dus wie weet.. 6:00 rijden 7:00-8:00 trainen dan werken en dan ben je de avond vrij... zou ook nog een optie zijn. En met een half jaar kan ik ook een sportvergoeding krijgen.. dus misschien wel 2 abbotjes.. 1 voor weekend/avonden/vakantie en 1 voor door de weeks.
ach ik vind wel een oplossing. Misschien zit er ook nog wat onderweg voor zo nu en dan.

zweet me de klere en slaap veelen door de pijn in mijn rug is liggen eigenlijk de enige optie... Nu maar hopen dat ik niet weer een jasje uitdoe.. dat kan echt niet meer... 
Ik reageer later even... het begon begin van de week met spierpijn in mijn rug en benen... ik dacht zal wel zijn van het hele dag staan zaterdag..
Maar goed. niet dus. heb een flinke griep te pakken en krijg niet veel meer weg dan sojayoghurt met spelt en eierenzweet me de klere en slaap veelen door de pijn in mijn rug is liggen eigenlijk de enige optie... Nu maar hopen dat ik niet weer een jasje uitdoe.. dat kan echt niet meer...
net nu er wat leuke dingen aan gaan komen en mijn nieuwe baan wordt ik dus ziek... voor het eerst in jaren.