Fitness Seller

Marina's road to succes!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Beterschap Marina !

Ja beterschap, ik hoop dat ze je wel even in rust ziek laten zijn...

Ik reageer later even... het begon begin van de week met spierpijn in mijn rug en benen... ik dacht zal wel zijn van het hele dag staan zaterdag..
Maar goed. niet dus. heb een flinke griep te pakken en krijg niet veel meer weg dan sojayoghurt met spelt en eieren :o zweet me de klere en slaap veelen door de pijn in mijn rug is liggen eigenlijk de enige optie... Nu maar hopen dat ik niet weer een jasje uitdoe.. dat kan echt niet meer... :(
net nu er wat leuke dingen aan gaan komen en mijn nieuwe baan wordt ik dus ziek... voor het eerst in jaren.
Dat zijn mindere berichten Marina! Maar met een beetje geluk ben je beter voordat je aan je nieuwe baan start!

Kun je daar lekker fris beginnen! Hou de eiwitten hoog, eet fruit en misschien een vers kippensoepje...maar vooral: ziek goed uit!

Beterschap:aai:

Balen Marina. Laat je in de watten leggen en probeer zo goed mogelijk te eten in ieder geval. Beterschap!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.246
Door je stressbaan kon je het niet veroorloven om ziek te zijn en nu dus wel :o

Omslag in het weer, er zijn veel mensen aan het kwakkelen hoor....van het weekend weer bijna 20 graden

Wat extra eiwitjes en veeeel slapen zul je zien volgende week weer baas(in) :)

Beterschap!!
Tja.. het lijk er nu wel allemaal uit te komen inderdaad.
Ik hoor veel mensen die zo nu en dan kwakkelen..
eten is een crime.. krijg niet veel weg maar de trek begint nu weer een beetje te komen.
afgelopen dagen was het slapen en eten en verder niets.
Begin nu weer een beetje in het land der levenden te komen...

oei das niet best
slaap jezelf er snel doorheen
beterschap
Slapen lukt wel.. 48 uur op rij bijna...
Thanks

Ja beterschap, ik hoop dat ze je wel even in rust ziek laten zijn...
Dank je. Slechts 12 x per dag gebeld.. valt nog mee :o
verder alleen maar slapen en eten...

Dat zijn mindere berichten Marina! Maar met een beetje geluk ben je beter voordat je aan je nieuwe baan start!

Kun je daar lekker fris beginnen! Hou de eiwitten hoog, eet fruit en misschien een vers kippensoepje...maar vooral: ziek goed uit!

Beterschap:aai:
Ik mag wel hopen dat ik dan beter ben. Ben echt niet van plan een maand ziek te blijven!
Eiwitten lukken matigjes. Denk vandaag beter want de trek begint weer een beetje te komen.
Das wel een goeie.. kippensoepje mee laten nemen. Was gisteren 1,5 liter goulash soep. :o naast wat soja+eiwit+spelt...
fruit was niet in huis... straks wel. :)

Dank je. :)

Balen Marina. Laat je in de watten leggen en probeer zo goed mogelijk te eten in ieder geval. Beterschap!
Das lastig als mannetje moet werken. Mams moet oppassenen schoonouders net gisteren het huis leeg moesten hebben voor hun verhuizing. :p
maar heb eigenlijk de hele dag geslapen. dus op zich niet zo erg.
zo kijken of ik weer wat normaal voer naar binnen kan krijgen. Wordt tijd!

• #2.249
Huh.........hier ben ik je even kwijt. 48 uur op een rij bijna.
Retorische vraag: ben je ziek ? :p

Val je nu ook af ? Of blijf je op "gewicht" ?
Yep.. bijna 48 uur geslapen.. soms eruit om wat te eten.. en liggend in bed zo nu en dan telefoon opnemen. :o
Kon nl ook mijn moeder zijn die voor de deur stond. ;)
Je wil niet weten hoe ziek... 38,5 koorts en zoveel pijn in mijn rug dat de combi 2 pcm + diazepam + zoplicon het net doenlijk maakte om te blijven liggen. :0
Ik durf me niet te wegen.. :( heb wel belachelijk veel zout op ook met die 1,5 liter soep... Wegen doe ik wel weer als ik normaal kan eten en het aandurf....

Ik was er al bang voor. Beltoon uitzetten en naar bed :p
Heb hem ook in de avond braaf beneden gelaten (en op stil gezet)... maar als ik dan de volgende ochtend om 10:30 even opwas en weer naar boven ging heb ik hem maar wel meegenomen.... just in case mijn moeder voor de deur zou staan. (bel hoor je boven niet... )

Ik zat al.... had ik nu maar night protein in huis... handig voor nacht en nacht in zo een geval. :roflol:

• Like
Waarderingen: Inb4
Beterschap!

Yep.. bijna 48 uur geslapen.. soms eruit om wat te eten.. en liggend in bed zo nu en dan telefoon opnemen. :o
Kon nl ook mijn moeder zijn die voor de deur stond. ;)
Je wil niet weten hoe ziek... 38,5 koorts en zoveel pijn in mijn rug dat de combi 2 pcm + diazepam + zoplicon het net doenlijk maakte om te blijven liggen. :0
Ik durf me niet te wegen.. :( heb wel belachelijk veel zout op ook met die 1,5 liter soep... Wegen doe ik wel weer als ik normaal kan eten en het aandurf....

Heb hem ook in de avond braaf beneden gelaten (en op stil gezet)... maar als ik dan de volgende ochtend om 10:30 even opwas en weer naar boven ging heb ik hem maar wel meegenomen.... just in case mijn moeder voor de deur zou staan. (bel hoor je boven niet... )

Ik zat al.... had ik nu maar night protein in huis... handig voor nacht en nacht in zo een geval. :roflol:

Aaahh klote man (vrouw !).
Wat een ellende, nu nog van hetzelfde laken en pak ?
Of gaat het wat beter ?

• #2.252

Aaahh klote man (vrouw !).
Wat een ellende, nu nog van hetzelfde laken en pak ?
Of gaat het wat beter ?
Tja... ik ben nooit ziek... en dan kan je het een keer niet gebruiken en zal je net zien he. ;)
Het gaat gelukkig wel wat beter nu. Werd vanmorgen wakker rond 7:00 en daarna niet meer kunnen slapen. Is ook niet zo gek na 48 uur slapen en eten en verder niets. :o
Maar ben nu wel een daggie op... maar als ik wat doe ...oef... lijkt wel dat mijn conditie nul is...
Rug en spierpijn is nog wel bagger.. lang leve paracetamol (en meer.... )
Zal wel weer overgaan voor ik een jongetje wordt he! ;) :D
nu alleen hopen dat ik niet teveel heb ingeleverd. Maar de schade neem ik wel op als ik weer vol op mijn benen kan staan.

• Like
Waarderingen: Inb4
Voor nu beterschap en een advies voor als je weer bent opgeknapt...

...ga trainen als een natural sporter en niet als een juicer.

Oftewel: laag volume, hoge intensiteit, hoofdzakelijk compound met vrije gewichten. Geen flauwekul oefeningetjes, die kosten veel meer dan ze opleveren en zitten je herstel dus je groei ernstig in de weg!

• #2.254
Voor nu beterschap en een advies voor als je weer bent opgeknapt...

...ga trainen als een natural sporter en niet als een juicer.

Oftewel: laag volume, hoge intensiteit, hoofdzakelijk compound met vrije gewichten. Geen flauwekul oefeningetjes, die kosten veel meer dan ze opleveren en zitten je herstel dus je groei ernstig in de weg!

Die tip heb ik al ter harte genomen. Ik hield het al een tijdje op compounds only.. bi-tri train ik nooit apart. Die pak ik wel met de compounds mee.
Mocht je een tip hebben voor een schema... ik hou me aanbevolen! en dat meen ik! :)

Die tip heb ik al ter harte genomen. Ik hield het al een tijdje op compounds only.. bi-tri train ik nooit apart. Die pak ik wel met de compounds mee.
Mocht je een tip hebben voor een schema... ik hou me aanbevolen! en dat meen ik! :)

Ik kom dan toch weer terug op het schema wat ik je destijds heb gegeven.
8 daagse split, 5-7 oefeningen totaal voor kleine spiergroepen, 7-9 voor de grote, 6-10 reps per set, laatste rep nog net zonder hulp secuur uit te voeren, tussen de trainingsdagen 1 dag rust, tussen de sets 2-3 minuten rust.
Imo optimaal schema voor de gemiddelde natural sporter.

Zou er zo uit kunnen zien:

8 daagse split

Benen:
Squat 3-4 sets x 6-10 reps
Deadlift 3 sets x 6-10 reps
Leg curl 2 sets x 8-10 reps
Calve raise 3 sets x 8-10 reps

Schouders & triceps:
Neck press 3 sets x 6-8 reps
Upright row 2-3 sets x 8-10 reps (brede grip, armen niet hoger dan schouders) blessure ongevoeliger is face pull
Rear Lateral raise 2 sets x 8-10 reps
Flat bench triceps extension 3 sets x 6-10 reps
Cable extension 2 sets x 8-10 reps

Rug
Pull up 3 sets x 8-10 reps
Cable pull down, ondergreep 2 sets x 8-10 reps
(Barbell) dumbbell row 3 sets x 6-10 reps
Cable row 2 sets x 6-10 reps
Shrugs 3 sets x 8-10 reps

Borst & biceps:
Bench press 3 sets x 6-8 reps
Incline bench press 2 sets x 6-8 reps
Dip 2 sets x 8-10 reps (voorover gebogen). Blessure gevoelig voor de schouders, ipv evt flyes.
Barbell curl 3 sets x 6-10 reps
Alternate dumbbell curl 2 sets x 6-10 reps

- Genoemde sets zijn werksets.
- Tussen iedere trainingsdag één dag rust
- Tussen iedere set voldoende pauze +/- 2 min.
- Correcte vorm, full ROM
- Concentrische en excentrische beweging gecontroleerd en beheerst uitvoeren.
- Overload principe dwz gewicht nemen waarmee maximaal 6 sets met correcte vorm te maken zijn. Als uiteindelijk met hetzelfde gewicht 8-10 sets met correcte vorm te maken zijn dan verzwaren zodat er weer maximaal 6 sets met correcte vorm te maken zijn. Etc.

• #2.256
@Eleiko... Ik ga hem er weer eens bijpakken. :) begeleiding van Ray is bijna over en zit nog steeds op hetzelfde schema als bij de start hiervan. Dus misschien dat verandering ook wel weer eens goed is.
Enige waar ik moeite mee heb... flat BP en dippen. Die lukken (lukten) beiden nog niet met mijn schouder. Nou ja.. heb ze al een tijd niet gedaan omdat ze elke keer problemen gaven. Ik ga ze weer een kans geven. Maar zijn er ook alternatieven voor?
Zodra ik 100% ben opgeknapt ga ik eerst eens langzaam proberen weer wat op te bouwen.

Ik zou FBP en dip niet eens proberen als dat je al eens schouderklachten heeft gegeven. Vooral de dip is een enorme belasting voor je front delts.

Mogelijk kan je - naast incline - een decline press doen, perfect. En bv flyes...

• #2.258
Flyes zijn inderdaad geen probleem.
Voor decline press moet ik even kijken. Er staat een BP van gorilla.. alleen is de bench zo breed dat ik niet meer met mijn voeten aan de grond kom. :roflol:
dus even zien of dat lukt. En we hebben geen andere bench die decline kan. Thanks weer @Eleiko !

Sowieso geen dips doen idd wat @Eleiko zegt. Voor de rest gewoon uitproberen en niet te lage reprange en hoog% kg pakken.

Hoe ging het met je voedingschema wat je moest volgen? (Voor je ziek was uiteraard)

Sowieso geen dips doen idd wat @Eleiko zegt. Voor de rest gewoon uitproberen en niet te lage reprange en hoog% kg pakken.

Hoe ging het met je voedingschema wat je moest volgen? (Voor je ziek was uiteraard)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven