Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat zijn mindere berichten Marina! Maar met een beetje geluk ben je beter voordat je aan je nieuwe baan start!Ik reageer later even... het begon begin van de week met spierpijn in mijn rug en benen... ik dacht zal wel zijn van het hele dag staan zaterdag..
Maar goed. niet dus. heb een flinke griep te pakken en krijg niet veel meer weg dan sojayoghurt met spelt en eierenzweet me de klere en slaap veelen door de pijn in mijn rug is liggen eigenlijk de enige optie... Nu maar hopen dat ik niet weer een jasje uitdoe.. dat kan echt niet meer...
net nu er wat leuke dingen aan gaan komen en mijn nieuwe baan wordt ik dus ziek... voor het eerst in jaren.

Tja.. het lijk er nu wel allemaal uit te komen inderdaad.Door je stressbaan kon je het niet veroorloven om ziek te zijn en nu dus wel
Omslag in het weer, er zijn veel mensen aan het kwakkelen hoor....van het weekend weer bijna 20 graden
Wat extra eiwitjes en veeeel slapen zul je zien volgende week weer baas(in)
Beterschap!!
Slapen lukt wel.. 48 uur op rij bijna...oei das niet best
slaap jezelf er snel doorheen
beterschap
thanks

Dank je. Slechts 12 x per dag gebeld.. valt nog meeJa beterschap, ik hoop dat ze je wel even in rust ziek laten zijn...

Ik mag wel hopen dat ik dan beter ben. Ben echt niet van plan een maand ziek te blijven!Dat zijn mindere berichten Marina! Maar met een beetje geluk ben je beter voordat je aan je nieuwe baan start!
Kun je daar lekker fris beginnen! Hou de eiwitten hoog, eet fruit en misschien een vers kippensoepje...maar vooral: ziek goed uit!
Beterschap![]()
naast wat soja+eiwit+spelt...
Dank je.

Das lastig als mannetje moet werken. Mams moet oppassenen schoonouders net gisteren het huis leeg moesten hebben voor hun verhuizing.Balen Marina. Laat je in de watten leggen en probeer zo goed mogelijk te eten in ieder geval. Beterschap!

Ik was er al bang voor. Beltoon uitzetten en naar bedDank je. Slechts 12 x per dag gebeld.. valt nog mee
verder alleen maar slapen en eten...

Yep.. bijna 48 uur geslapen.. soms eruit om wat te eten.. en liggend in bed zo nu en dan telefoon opnemen.Huh.........hier ben ik je even kwijt. 48 uur op een rij bijna.
Retorische vraag: ben je ziek ?
Val je nu ook af ? Of blijf je op "gewicht" ?

heb wel belachelijk veel zout op ook met die 1,5 liter soep... Wegen doe ik wel weer als ik normaal kan eten en het aandurf....Heb hem ook in de avond braaf beneden gelaten (en op stil gezet)... maar als ik dan de volgende ochtend om 10:30 even opwas en weer naar boven ging heb ik hem maar wel meegenomen.... just in case mijn moeder voor de deur zou staan. (bel hoor je boven niet... )Ik was er al bang voor. Beltoon uitzetten en naar bed![]()

Yep.. bijna 48 uur geslapen.. soms eruit om wat te eten.. en liggend in bed zo nu en dan telefoon opnemen.
Kon nl ook mijn moeder zijn die voor de deur stond.
Je wil niet weten hoe ziek... 38,5 koorts en zoveel pijn in mijn rug dat de combi 2 pcm + diazepam + zoplicon het net doenlijk maakte om te blijven liggen. :0
Ik durf me niet te wegen..heb wel belachelijk veel zout op ook met die 1,5 liter soep... Wegen doe ik wel weer als ik normaal kan eten en het aandurf....
Heb hem ook in de avond braaf beneden gelaten (en op stil gezet)... maar als ik dan de volgende ochtend om 10:30 even opwas en weer naar boven ging heb ik hem maar wel meegenomen.... just in case mijn moeder voor de deur zou staan. (bel hoor je boven niet... )
Ik zat al.... had ik nu maar night protein in huis... handig voor nacht en nacht in zo een geval.![]()
Dank je.

Tja... ik ben nooit ziek... en dan kan je het een keer niet gebruiken en zal je net zien he.Aaahh klote man (vrouw !).
Wat een ellende, nu nog van hetzelfde laken en pak ?
Of gaat het wat beter ?

Dank je.Voor nu beterschap en een advies voor als je weer bent opgeknapt...
...ga trainen als een natural sporter en niet als een juicer.
Oftewel: laag volume, hoge intensiteit, hoofdzakelijk compound met vrije gewichten. Geen flauwekul oefeningetjes, die kosten veel meer dan ze opleveren en zitten je herstel dus je groei ernstig in de weg!

Dank je.
Die tip heb ik al ter harte genomen. Ik hield het al een tijdje op compounds only.. bi-tri train ik nooit apart. Die pak ik wel met de compounds mee.
Mocht je een tip hebben voor een schema... ik hou me aanbevolen! en dat meen ik!![]()
begeleiding van Ray is bijna over en zit nog steeds op hetzelfde schema als bij de start hiervan. Dus misschien dat verandering ook wel weer eens goed is.