AndroidHealthClinic

Marina's road to succes!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.281
Laat ze het volgende week lekker zelf oplossen, het aftellen begint..
Je hebt n leuke week...haha

Pas je wel op met die benen?
Nog 5 dagen. Het is inderdaad echt aftellen. Ik draag alles zo goed mogelijk over. Zo ben ik nu eenmaal. Maar wel wat meer relaxed.
Ik pas op.. ik ben niet sterk op benen.. en helemaal niet na de griep...

Ik heb twee keer degene ingewerkt, die mijn baantje innam. De eerste keer was vrijwillig, de tweede keer was gedwongen vertrek. Als je uit eigen keus weggaat is het wel leuk om te doen.

Wat is BB United?

Jij ook beterschap! Ik kan tenminste nog een jas missen, jij niet! :kiss:
Het was mijn eigen keuze om weg te gaan. Ik heb wel eerder mijn opvolger ingewerkt.. maar meer toen ik al bij een andere baan zat. Regelmatig gebeld worden met vragen. Op zich vind ik dat niet erg. Maar het is inderdaad zo als het een eigen keuze is is het beter te doen.

BB united is een trainingsmeet in sportschool Zwanenburg. Allemaal prof atleten en je gaat in groepjes met de profs trainen. :D
Ik als ielste.... :( Ik durfde de eerste keren niet. Maar vorige keer wel gegaan. En ja ik was de ielste.. maar het was uiteindelijk super gezellig en heb er weer wat dingen geleerd en mensen ontmoet.

Ik kan inderdaad geen jas missen.. gelukkig ben ik weer opgeknapt

Thanks Marr! Jammer dat je er niet ook bij bent.

Tot straks Marina! EAS is ingepakt hoor :thumb:
Super! Ik ben benieuwd!

Heb je samen met Marvin getraind?

Goed gevoel nog in those leggs? :)
Nope.. vanmiddag is BB united.. trainingsmeet. We worden in groepen ingedeeld met een pro BB-er
Ik train in een andere groep dan Marvin... en marvin kan wel 10 keer meer gewicht pakken dan ik :o

Thanks! Kijken hoe het gaat.. benen na de griep :roflol:

BB united is een trainingsmeet in sportschool Zwanenburg. Allemaal prof atleten en je gaat in groepjes met de profs trainen. :D
Ik als ielste.... :( Ik durfde de eerste keren niet. Maar vorige keer wel gegaan. En ja ik was de ielste.. maar het was uiteindelijk super gezellig en heb er weer wat dingen geleerd en mensen ontmoet.

Ik kan inderdaad geen jas missen.. gelukkig ben ik weer opgeknapt
Das wel beetje ver voor mij, hoewel ik toch half Nederland af fiets :D Maar zou dat ook niet durven eigenlijk Zit tussen de 10 en 20kg te tillen haha :roflol:
Nee, doen we maar niet :rolleyes:
Fijn dat je het naar je zin had. Dat zou dan wel een reden zijn om te komen, kan we eindelijk eens ontmoeten :)

Goed te horen dat je je beter voelt :thumbup:

• Like
Waarderingen: Inb4
  • #2.283
Het moet nog gebeuren hoor @Lady ot Valley. Het start om 15:00 ;)
Ik kan ook niet veel meer.. waar ik een jaar terug 55 kg kon squatten is het nu nog maar 25-30 kg...
Maar het maakt niets uit. Al lift je licht.. het gaat erom te geven wat je kan en ieder op zijn eigen niveau.
Op rug ben ik best wel sterk voor mijn fysiek... maar benen... helaas...

Maar het is gewoon gezellig onder elkaar. Trainen en advies krijgen en eten. Dus misschien volgende keer dat je wel komt? Er komen mensen uit Limburg zelfs hierheen hoor. :D

@marina1975 Oh, ik dacht dat het nu gezellig was, maar je bedoelde vorige keer :o:D

Hahaha "en eten" :lol: Misschien wel één van de weinige plekken waar ik kan eten zonder teveel commentaar te krijgen (of juist nog meer :eyes:)
-Wil je een boterham?
-Nee ik eet geen brood.
-Moet jij niet eten?
-Ik ga thuis eten.
-Oh wat ga je eten dan?
-Andijvie
-Met aardappel?
-Nee dat eet ik ook niet.
-Met wat dan?
-Weet ik nog niet. ga zo wel naar de winkel, misschien met spekjes of met rookworst of allebei, ofzo
-SPEK??? Dat is gevaarlijker dan aardappel!
-Gevaarlijk? Door rood oversteken op een drukke snelweg, das gevaarlijk!
:haha:

Ja misschien wel. Om je te ontmoeten is wel een extra reden om me over de streep te trekken :):cool:

Veel plezier vandaag Marina, al zal je inmidddels wel onderweg zijn :)

Hahaha "en eten" :lol: Misschien wel één van de weinige plekken waar ik kan eten zonder teveel commentaar te krijgen (of juist nog meer :eyes:)
-Wil je een boterham?
-Nee ik eet geen brood.
-Moet jij niet eten?
-Ik ga thuis eten.
-Oh wat ga je eten dan?
-Andijvie
-Met aardappel?
-Met wat dan?
-Weet ik nog niet. ga zo wel naar de winkel, misschien met spekjes of met rookworst of allebei, ofzo

Ja misschien wel. Om je te ontmoeten is wel een extra reden om me over de streep te trekken :):cool:
Ha ha.... goeie discussie :)

• #2.287
@marina1975 Oh, ik dacht dat het nu gezellig was, maar je bedoelde vorige keer :o:D

-Wil je een boterham?
-Nee ik eet geen brood.
-Moet jij niet eten?
-Ik ga thuis eten.
-Oh wat ga je eten dan?
-Andijvie
-Met aardappel?
-Met wat dan?

Het was ook vandaag.. alleen het begon om 15:00 ;)
Dan moet je er in januari/februari bijzijn. Als het goed is zou dat ongeveer de tijd zijn voor de volgende keer.

Yep.. die was er ook.. maar ook bij hem val ik in het niet... :(

Veel plezier vandaag Marina, al zal je inmidddels wel onderweg zijn :)

Ha ha.... goeie discussie :)
Ja ik was al onderweg. :)

Het was weer super leuk!
Het begon even minder. De benen groep waarbij ik was ingedeeld moest een HITT Tabatha training doen... cardio... zwaar... en ik heb het geprobeerd maar na 2 circuits kon ik niet meer. Met mijn fysiek en hoe ik nu ben is dit echt niet te doen.. :( Ik voelde me best teleurgesteld in mezelf...
Maar goed ben maar even naar Arthur gegaan en toen ben ik in een groepje met rug/schouder training verder gegaan. En dat ging super! Voelde ook goed.
Ik kan echt niet wachten tot mijn lijf een keer mee gaat werken en de voeding wat opgenomen wordt.. denk dat de spieren dan vast wel zullen groeien. Hoop ik.
Meer rust met mijn aankomende nieuwe baan zal ook wel goed doen.

In ieder geval.... daarna lekker gegeten. Veeeeeel kip. :D enne.. @Skatermarvin heeft ook zijn best gedaan!
Thanks nog voor de test EAS. Smaak bevalt me wel. Dus volgende keer maar eens bestellen. :D

Nu lekker hangen... en weer eten :roflol: dat stopt niet.. :rolleyes:

leuke middag gehad dus
wel goed voor de motivatie, lekker met die gasten meetrainen.

Het was weer super leuk!
Het begon even minder. De benen groep waarbij ik was ingedeeld moest een HITT Tabatha training doen... cardio... zwaar... en ik heb het geprobeerd maar na 2 circuits kon ik niet meer. Met mijn fysiek en hoe ik nu ben is dit echt niet te doen.. :( Ik voelde me best teleurgesteld in mezelf...
Maar goed ben maar even naar Arthur gegaan en toen ben ik in een groepje met rug/schouder training verder gegaan. En dat ging super! Voelde ook goed.
Ik kan echt niet wachten tot mijn lijf een keer mee gaat werken en de voeding wat opgenomen wordt.. denk dat de spieren dan vast wel zullen groeien. Hoop ik.
Meer rust met mijn aankomende nieuwe baan zal ook wel goed doen.

In ieder geval.... daarna lekker gegeten. Veeeeeel kip. :D enne.. @Skatermarvin heeft ook zijn best gedaan!
Thanks nog voor de test EAS. Smaak bevalt me wel. Dus volgende keer maar eens bestellen. :D

Nu lekker hangen... en weer eten :roflol: dat stopt niet.. :rolleyes:
Graag gedaan betreft de EAS! Ik probeer de XXL Pina Colada smaak hier als een ziekte te verspreiden op DBB, want zo goed vind ik ehm! Vond het leuk je weer even gesproken te hebben en vond het ook zeker een geslaagde en gezellihe meeting:D Tot volgende keer:thumb:

Klinkt weer aan een geslaagde dag!

Leuk je weer even te zien! was een geslaagde dag. Spierpijntjes genoeg iig.

• #2.293
leuke middag gehad dus
wel goed voor de motivatie, lekker met die gasten meetrainen.
Yep zeker! :)

Graag gedaan betreft de EAS! Ik probeer de XXL Pina Colada smaak hier als een ziekte te verspreiden op DBB, want zo goed vind ik ehm! Vond het leuk je weer even gesproken te hebben en vond het ook zeker een geslaagde en gezellihe meeting:D Tot volgende keer:thumb:
Ik vind hem erg lekker... alleen hoe een hele pot zal bevallen... Ik weet het nog niet zo goed.

Het was zeker leuk je weer even gesproken te hebben en het was weer een topdag! Zal je zeker de volgende keer ook zien ja! :)

Klinkt weer aan een geslaagde dag!
Dat klopt! :)

Leuk je weer even te zien! was een geslaagde dag. Spierpijntjes genoeg iig.
Was inderdaad leuk je weer even te zien. Ik heb gewoon spierpijn in mijn onderrug! Nooit eerder gehad. :D
Alles met kokos is sowieso tha bomb :klink:
Hahaha.. zolang het maar geen bounty of cocosbrood is. :vomit:

Laatst bewerkt:
Ban! :D

Hahaha.. zolang het maar geen bounty of cocosbrood is. :vomit:
Lust ik in principe ook, maar anderzijds ook veel en veel te zoet. En moet ook zeggen, daar ik ook al niet zo'n hele erge zoetekauw ben, als je een tijd lang geen suiker neemt, dat dat mierzoete dan ganz zum kotzen ist.
Maar ga zo even van XXL potje (Wederom nadruk op -je :D) kokossmaak eiwitpoeder bestellen :brew: drool:

• #2.296
Ach joh... ik kan toch niet op tegen de mooie fysieken en knappe koppies.. :sad:
Maar je hebt gelijk.. dan maar op karakter... *foetsie*

Lust ik in principe ook, maar anderzijds ook veel en veel te zoet. En moet ook zeggen, daar ik ook al niet zo'n hele erge zoetekauw ben, als je een tijd lang geen suiker neemt, dat dat mierzoete dan ganz zum kotzen ist.
Maar ga zo even van XXL potje (Wederom nadruk op -je :D) kokossmaak eiwitpoeder bestellen :brew: drool:
Ik ben al nooit van zoet geweest.
Maar de night protein cocos... die mag wel spontaan afgeleverd worden hoor! :D

• #2.299
Tijdje stil geweest.. Nog geen prijzen binnen. Zal nog wel komen. :D

In ieder geval.. het is een best wel heftige week geweest. Afscheid op mijn werk... gisteren en vandaag. Best even emo als iedereen je gaat missen en ze niet willen dat je weggaat...
Ben enorm verwend en het is wel gek om dan weg te rijden en dat is het dan... Voelt vreemd.
Nog vreemder is dat ik mijn telefoon heb ingeleverd en nu dus gewoon helemaal niet gebeld wordt. Afkicken dus... Bizar eigenlijk dat je dat nu al mist.. :o

Nou ja.. in ieder geval heb ik nu al 2 nachten beter geslapen.. en dat merk ik met mijn trainingen...
Nu 2 weken vrij en bijkomen voordat ik mijn nieuwe uitdaging aanga. Kijken of de rust ook wat invloed op mijn lijf heeft. Wie weet....

Wat voor nieuwe uitdaging ga je aan?

Ik meende ergens gelezen te hebben dat je process of production engineer bent(was?).

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven