marina1975
Never give up!
Super Mod
Elite Member
10 jaar lid
Voeding
10.000 likes
10.000 berichten
10 media-items
- Waardering
- 18.481
- Lengte
- 1m68
Nog 5 dagen. Het is inderdaad echt aftellen. Ik draag alles zo goed mogelijk over. Zo ben ik nu eenmaal. Maar wel wat meer relaxed.Laat ze het volgende week lekker zelf oplossen, het aftellen begint..
Je hebt n leuke week...haha
Pas je wel op met die benen?
Ik pas op.. ik ben niet sterk op benen.. en helemaal niet na de griep...
Het was mijn eigen keuze om weg te gaan. Ik heb wel eerder mijn opvolger ingewerkt.. maar meer toen ik al bij een andere baan zat. Regelmatig gebeld worden met vragen. Op zich vind ik dat niet erg. Maar het is inderdaad zo als het een eigen keuze is is het beter te doen.Ik heb twee keer degene ingewerkt, die mijn baantje innam. De eerste keer was vrijwillig, de tweede keer was gedwongen vertrek. Als je uit eigen keus weggaat is het wel leuk om te doen.
Wat is BB United?
Jij ook beterschap! Ik kan tenminste nog een jas missen, jij niet!![]()
BB united is een trainingsmeet in sportschool Zwanenburg. Allemaal prof atleten en je gaat in groepjes met de profs trainen.

Ik als ielste....
Ik durfde de eerste keren niet. Maar vorige keer wel gegaan. En ja ik was de ielste.. maar het was uiteindelijk super gezellig en heb er weer wat dingen geleerd en mensen ontmoet. Ik kan inderdaad geen jas missen.. gelukkig ben ik weer opgeknapt
Thanks Marr! Jammer dat je er niet ook bij bent.
Super! Ik ben benieuwd!
Nope.. vanmiddag is BB united.. trainingsmeet. We worden in groepen ingedeeld met een pro BB-erHeb je samen met Marvin getraind?
Goed gevoel nog in those leggs?![]()
Ik train in een andere groep dan Marvin... en marvin kan wel 10 keer meer gewicht pakken dan ik

Thanks! Kijken hoe het gaat.. benen na de griep

Misschien wel één van de weinige plekken waar ik kan eten zonder teveel commentaar te krijgen (of juist nog meer
)
Dat is gevaarlijker dan aardappel!