AndroidHealthClinic

Marina's road to succes!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.261
Sowieso geen dips doen idd wat @Eleiko zegt. Voor de rest gewoon uitproberen en niet te lage reprange en hoog% kg pakken.

Hoe ging het met je voedingschema wat je moest volgen? (Voor je ziek was uiteraard)
Dips heb ik ook nooit meer geprobeerd. 1x flat BP geprobeerd maar dat voelde niet goed dus gestopt.
Ik ga maar weer eens voor schema Eleiko! weer eens wat anders.

Voeding ging op zich prima. Alleen gewicht wilde niet echt. Leek wat bij te komen.. maar nu durf ik niet veel meer te hopen. Na de griep maar eens zien hoe ik ervoor sta. Maar eerst 100% beter worden en hopen dat ik met die week ziekte niet teveel massa heb ingeleverd.

• #2.263
Je imo bent op de goede weg. Nog wel even onderstaande gedachte uit je systeem bannen, dan is het helemaal top!

Go with the flow ;)
Dat gaat ook wel komen....
nieuwe baan... gezond worden....anders trainen... zal hoe dan ook go with the flow worden.

Planning voor nu. eerst beter worden... 2 weken werk afronden.. 29-31 een lang weekendje in een hotelletje in Leuven (net geboekt) en dan 2 weken vrij voor ik weer start. Wennen aan nieuw werk en reizen... weer leren.. etc... Go with the flow. :D

Ook van mij nog even een hele dikke vette beterschap! Je hebt iets om naar uit te kijken met het lang weekendje weg :D

• #2.265
Ook van mij nog even een hele dikke vette beterschap! Je hebt iets om naar uit te kijken met het lang weekendje weg :D
Dank je. :)

Inmiddels weer wat opgeknapt. Vandaag nog een dagje thuis en morgen weer eens zien hoe trainen na een week rust gaat en werken.
Het is nu echt dagen aftellen... Beetje dubbel gevoel.. want ik laat veel lieve en leuke collega's achter.
En trainen... hoe dat uit zal pakken met reizen.. we zullen zien. Maar eerst morgen de schade maar eens opnemen van een week griep.
Ik heb er zin in in ieder geval!

Succes! Doe maar niet te gek zou ik zeggen ;).

+1

Halve kracht vooruit Marina :thumbup:

image.png

En laat je vooral niet verleiden tot meer...;)

• #2.269
Al weer genoeg uitgegriept voor een lekkere training dus. :thumb:

• #2.274
Mooie onderhoudstraining niks mis mee
Dank je. :)

Al weer genoeg uitgegriept voor een lekkere training dus. :thumb:
Nou.. daar leek het op.. ik was net weer een beetje terug en nu begint de keelpijn... hopelijk blijft het daarbij en wordt het niet erger...

Zin is al het halve werk.
Enjoy!!
Yep! Ik geniet van mijn trainingen. ook al is het met p*ssy weights...

Wat mij betreft ben jij Forum chick van het jaar ;)
:D Thanks! Lief. :o

Nou... het was me het weekje wel... door de vele uren elke dag later begonnen. ben dan wel 6:00 op maar op mijn gemakje starten en zo om de dag een trainingkje... lekker op mijn gemak naar het werk en dan... als vliegen op stront. :roflol: Zal wat zijn als ik er over 5 dagen echt niet meer ben...
Het is wel gek trouwens.. om voor je eigen functie sollicitanten te krijgen en ook om nog even wat sollicitanten voor je eigen afdeling te krijgen... Maar ja.. het is zo.
Nog 5 dagen en nu is het aftellen.

Morgen naar BB united.. ingedeeld met benen trainen. :o oef... en dat na een week griep en nu keelpijn... zal me wat worden.
Hopelijk vannacht een beetje goed slapen en morgen zien wat het brengt. Heb er wel zin in. Al is het lichtgewicht... al zal ik toch de enige met p*ssy weights zijn.. gezien ik ielste en lichtste zal zijn. Maar het is gewoon leuk om weer wat techniek te leren en zien wat je kan.

Nog 1 weekje dus... maar er moet nog aardig wat gebeuren.. dus ik denk gezien mijn uren dat ik elke dag gewoon later begin. :D
meer rust tijd! Dat zal wss ook wel een voordeel zijn. Hoop ik.

Vanmorgen dus wel even kort wat getraind. Beetje wat dingen door elkaar vnl upperbody werk.. want morgen.. benen slopen. :D

Laat ze het volgende week lekker zelf oplossen, het aftellen begint..
Je hebt n leuke week...haha

Pas je wel op met die benen?

Ik heb twee keer degene ingewerkt, die mijn baantje innam. De eerste keer was vrijwillig, de tweede keer was gedwongen vertrek. Als je uit eigen keus weggaat is het wel leuk om te doen.

Wat is BB United?

Jij ook beterschap! Ik kan tenminste nog een jas missen, jij niet! :kiss:

Veel plezier morgen Marina :thumb:

Tot straks Marina! EAS is ingepakt hoor :thumb:

Heb je samen met Marvin getraind?

Goed gevoel nog in those leggs? :)

Veel plezier straks!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven