MuscleMeat

Marina's road to succes!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
lekker hoor, vakantie
enjoy..
nog wel een beetje trainen toch?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.302
Wat voor nieuwe uitdaging ga je aan?

Ik meende ergens gelezen te hebben dat je process of production engineer bent(was?).
Nieuwe baan. :)
Ik ben inderdaad process engineer. Ik ga terug naar mijn roots als procestechnoloog. Maar ik moet wel mijn kennis van mijn studie weer ophalen wat betreft de chemie. Dus ik zal weer veel moeten leren nu. Erg leuk en een uitdaging!

lekker hoor, vakantie
enjoy..
nog wel een beetje trainen toch?
Yep. ben vrij. Helaas mijn man niet.. Dus lekker uitrusten wat dingen in huis doen en mijn schoonouder helpen met verhuizen.
En uiteraard lekker op mijn gemak kunnen trainen. Als ik mijn nieuwe baan begin wordt het passen en meten ivm werktijden en meer reistijd. Dus een ander ritme gaan aanwennen en mogelijk wel in de avond trainen wat ik nog nooit heb gedaan.

Lekker hoor 2 weken vrij.
Aangaan van uitdagingen brengt je altijd verder.
Stoer dat je ze aangaat.

Een goede planning maken Marina, dan komt het goed toch? :thumbup:

Ook n beetje genieten van je vrije dagen ok?

Dus een ander ritme gaan aanwennen en mogelijk wel in de avond trainen wat ik nog nooit heb gedaan.

zal even wennen zijn in de avond trainen, maar mij bevalt het prima, altijd na acht uur 's avonds nog ff trainen, geen gezeur meer van werk en je kan nog eens lekker uitlopen als je daar zin in hebt

zal even wennen zijn in de avond trainen, maar mij bevalt het prima, altijd na acht uur 's avonds nog ff trainen, geen gezeur meer van werk en je kan nog eens lekker uitlopen als je daar zin in hebt

Flinke postmaaltijd en dan een uurtje later uitgeblust gaan slapen..:zzz:..heerlijk!!

Geniet van de vrije dagen zonder werk telefoon :)
Ik vind 's avonds trainen ook heerlijk. Maar ben dan ook helemaaaaaaaaal geen ochtend mens :o

Geniet van de vrije tijd en rust;)

• #2.309
Lekker hoor 2 weken vrij.
Aangaan van uitdagingen brengt je altijd verder.
Stoer dat je ze aangaat.
Tuurlijk ga ik ze aan. Wil je verder komen moet je soms de sprong wagen. :) spannend en eng... brrr... maar het zal wel loslopen.

Een goede planning maken Marina, dan komt het goed toch? :thumbup:

Ook n beetje genieten van je vrije dagen ok?
Yep.. plannen. :yes:
Ik zal ervan genieten. Is vooral thuis een beetje huis opruimen en wat sporten en rusten.

Ik zal het zien. Of gewoon na het werk in de nieuwe sportschool een abbo daar nemen. Misschien deze week eens heenrijden en daar kijken.
Flinke postmaaltijd en dan een uurtje later uitgeblust gaan slapen..:zzz:..heerlijk!!
Het zou wel wat zijn als ik dan in ene slaap als een baksteen. :D

Geniet van de vrije dagen zonder werk telefoon :)
Ik vind 's avonds trainen ook heerlijk. Maar ben dan ook helemaaaaaaaaal geen ochtend mens :o
Het is wel vreemd.. telefoon al 4 dagen niet gegaan :eek:
Was wel even wennen vanmorgen. Ik sta gewoon normale tijd op.. maar gek om niet naar je werk te moeten. Maar wel een heerlijke start gemaakt met een lekkere rugtraining. :D zonder tijdsdruk en telefoon!

Geniet van de vrije tijd en rust;)
Dat zal ik zeker doen!

Weekend was heerlijk weg. Lekker uit eten en lang leven een full cooked English breakfast! hahahah. en dat ik Belgie!
Gisteren uitgevloerd teruggekomen en vanmorgen eerste keer in 4 dagen weer eens getraind. Lekker rug gepakt. Voelt goed.
Nu een beetje opruimen in huis en wassen enzo. Van de week alleen nog even laatste werkkleding inleveren... en dan maar zien hoe en wat.
2 weken zullen snel genoeg voorbij zijn.

In ieder geval op mijn gemak trainen en veel rusten. Oh ja.. kleding kopen.. :scold: hate it.. niets past :sad:

• #2.310
Woensdag een goede beentraining gehad.. Hammies en quads even goed aangepakt. Gewichten zijn aardig gezakt maar met een goede uitvoering kan je er toch flink wat uithalen.
Ik had gisteren wat spierpijn maar vandaag... oef.. dat was een tijd geleden. :D
Ik kan merken dat ik meer rust heb. Trainen gaat beter. Ik kan me beter focussen en ook al pak ik niet zozeer zwaardere gewichten ik merk wel dat ik weer wat stabieler wordt met de oefeningen. Dus maar eens zien hoe het nu gaat. Vandaag even kort nog wat gedaan. Beetje kuiten (staand zittend en in legpress) en voor de verandering een keer biceps en triceps meegepakt. Op het eind nog wat goblet squats met 8,10,12 en 14 kg DB gedaan... oei oei... die voel je goed met de spierpijn die ik al had :roflol:
Maar de spierpijn is nu wel minder!

Het is lekker weer in beweging te zijn. Maar de vrije tijd gaat erg snel.. te snel. :o

Lekker vrij voor een flinke workout en geen tijdsdruk
Wil je dan nog wel naar huis? Haha

• #2.312
Lekker vrij voor een flinke workout en geen tijdsdruk
Wil je dan nog wel naar huis? Haha
Ik moet zeggen... als ik mijn workout af heb dat ik dan wel toe ben aan wat rust. :D
Maar ik verlang gewoon al naar de volgende workout... gewoon omdat het kan! :)

Ik moet zeggen... als ik mijn workout af heb dat ik dan wel toe ben aan wat rust. :D
Maar ik verlang gewoon al naar de volgende workout... gewoon omdat het kan! :)

Ik had dat gisteren dan heb ik een paar dagen rust daarna, en doe ik altijd heeel veeeeel

Spierpijn is teken dat je voor die spieren weer meer hebt gedaan dan afgelopen tijd. Goblets.... heerlijke oefening.

• #2.315
Ik had dat gisteren dan heb ik een paar dagen rust daarna, en doe ik altijd heeel veeeeel
:D ik ben inmiddels wel zover dat ik niet heel veel doe... maar goed focus en niet té veel doen is in mijn geval beter en daar hou ik me ook aan.. al is dat soms verdomd lastig :rolleyes:

Spierpijn is teken dat je voor die spieren weer meer hebt gedaan dan afgelopen tijd. Goblets.... heerlijke oefening.
Yep.. was een tijdje terug dat ik benen zo had aangepakt... eerst een week griep.. en toen paar dagen weg.. dus eerste keer in 2 weken lekker zwaar kunnen gaan. :D
en ja dat merk je wel! Die goblets hou ik erin. Lekker ass to the gras!

Hoe gaat het hier Marina? Moest je nu vandaag aan de nieuwe job beginnen of heb ik dat verkeerd begrepen?

Volgens mij wel, ben benieuwd naar haar story :)

• #2.318
Hoe gaat het hier Marina? Moest je nu vandaag aan de nieuwe job beginnen of heb ik dat verkeerd begrepen?
Volgens mij wel, ben benieuwd naar haar story :)
Nope.. nog een weekje vrij. :D
Maar ik ga straks eens even richting mijn nieuwe werk rijden en kijken bij 2 sportscholen in de buurt. 1 gaat om 7:00 open de ander om 8:00.
Even zien wat ze hebben aan materiaal en de sfeer proeven. Dan kan ik daarna om de beurt een proefweekje nemen en kijken wat het beste zal bevallen.
Mogelijk voor het werk sporten. Dan zal ik wss wel een extra maaltijd in gaan lassen om 8:00 a het sporten. Of misschien een shake. Maar moet kijken hoe en wat...
Dus ga zo rijden en dan kijken. :)

Overigens een lekkere beentraining gehad... nu zien of ik weer 4 dagen spierpijn heb bet zoals vorige week. :D

Nope.. nog een weekje vrij. :D
Maar ik ga straks eens even richting mijn nieuwe werk rijden en kijken bij 2 sportscholen in de buurt. 1 gaat om 7:00 open de ander om 8:00.
Even zien wat ze hebben aan materiaal en de sfeer proeven. Dan kan ik daarna om de beurt een proefweekje nemen en kijken wat het beste zal bevallen.
Mogelijk voor het werk sporten. Dan zal ik wss wel een extra maaltijd in gaan lassen om 8:00 a het sporten. Of misschien een shake. Maar moet kijken hoe en wat...
Dus ga zo rijden en dan kijken. :)

Overigens een lekkere beentraining gehad... nu zien of ik weer 4 dagen spierpijn heb bet zoals vorige week. :D

Ahh mooi wat een boffert nog een week, nu zijn al je dagen opgebruikt vandaar.

Misschien krijg je dal-uren korting

• #2.320
Ahh mooi wat een boffert nog een week, nu zijn al je dagen opgebruikt vandaar.

Misschien krijg je dal-uren korting
Ik heb mijn dagen niet opgebruikt hoor. :) Ik ben eind vorige maand gestopt bij de een en begin de 15 de bij de ander.
Eigenlijk ben ik gewoon 2 weken werkloos :roflol: Das best lekker!

Nou ik heb 2 gyms bezocht...
* Een hele grote. Veel apparaten technogym en een giga krachthonk alles dubbel zeg maar qua BP ed... ook veel losse gewichten etc.... wel erg onpersoonlijk en enorm druk op de tijden dat ik zou gaan. Nadeel.. maar 2 dagen om 7:00 open...
* Een wat kleinere. Wat minder apparaten en een kleiner krachthonk (DB om de 2 kg ipv om de 1 kg). Wel 2 squatrekken, 1 incline BP, 1 flat BP, genoeg schijven en losse stangen.
Voordeel... 5 dagen per week om 7:00 open. En ze hebben inderdaad een vroege vogel abbo ;).. 7:00-9:00 voor 11 euro per maand.. maar ja.. dan kan je op andere tijden niet meer trainen.. das niet handig.. Wel veel andere dingen die voordelen bieden. Minder druk... als je een maandje weg bent kan je je abbo opschorten en betaal je gewoon een maand niet.. dat soort kleine dingen. Maar vooral de drukte scheelt ook. Zie foto's. Ziet er in mijn ogen zeker niet onaardig uit. Best wel compleet. (dit is alleen de zijde van het krachthonk... cardio en crossfitt deel (waar ook nog een squatrek en crossover staat) staan er niet op.
one fitness 1.jpg one fitness 2.jpg one fitness 3.jpg one fitness 4.jpg

one fitness 1.jpg

one fitness 2.jpg

one fitness 3.jpg

one fitness 4.jpg

• Like
Waarderingen: vntl
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven