- Waardering
- 5.279
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nieuwe baan.Wat voor nieuwe uitdaging ga je aan?
Ik meende ergens gelezen te hebben dat je process of production engineer bent(was?).

Yep. ben vrij. Helaas mijn man niet.. Dus lekker uitrusten wat dingen in huis doen en mijn schoonouder helpen met verhuizen.lekker hoor, vakantie
enjoy..
nog wel een beetje trainen toch?
Dus een ander ritme gaan aanwennen en mogelijk wel in de avond trainen wat ik nog nooit heb gedaan.
zal even wennen zijn in de avond trainen, maar mij bevalt het prima, altijd na acht uur 's avonds nog ff trainen, geen gezeur meer van werk en je kan nog eens lekker uitlopen als je daar zin in hebt
..heerlijk!!Tuurlijk ga ik ze aan. Wil je verder komen moet je soms de sprong wagen.Lekker hoor 2 weken vrij.
Aangaan van uitdagingen brengt je altijd verder.
Stoer dat je ze aangaat.
spannend en eng... brrr... maar het zal wel loslopen.Yep.. plannen.Een goede planning maken Marina, dan komt het goed toch?
Ook n beetje genieten van je vrije dagen ok?

Ik zal het zien. Of gewoon na het werk in de nieuwe sportschool een abbo daar nemen. Misschien deze week eens heenrijden en daar kijken.zal even wennen zijn in de avond trainen, maar mij bevalt het prima, altijd na acht uur 's avonds nog ff trainen, geen gezeur meer van werk en je kan nog eens lekker uitlopen als je daar zin in hebt
Het zou wel wat zijn als ik dan in ene slaap als een baksteen.Flinke postmaaltijd en dan een uurtje later uitgeblust gaan slapen....heerlijk!!

Het is wel vreemd.. telefoon al 4 dagen niet gegaanGeniet van de vrije dagen zonder werk telefoon
Ik vind 's avonds trainen ook heerlijk. Maar ben dan ook helemaaaaaaaaal geen ochtend mens![]()
zonder tijdsdruk en telefoon!Dat zal ik zeker doen!
hate it.. niets past 

Ik moet zeggen... als ik mijn workout af heb dat ik dan wel toe ben aan wat rust.Lekker vrij voor een flinke workout en geen tijdsdruk
Wil je dan nog wel naar huis? Haha

Ik moet zeggen... als ik mijn workout af heb dat ik dan wel toe ben aan wat rust.
Maar ik verlang gewoon al naar de volgende workout... gewoon omdat het kan!![]()
Ik had dat gisteren dan heb ik een paar dagen rust daarna, en doe ik altijd heeel veeeeel
ik ben inmiddels wel zover dat ik niet heel veel doe... maar goed focus en niet té veel doen is in mijn geval beter en daar hou ik me ook aan.. al is dat soms verdomd lastig 
Yep.. was een tijdje terug dat ik benen zo had aangepakt... eerst een week griep.. en toen paar dagen weg.. dus eerste keer in 2 weken lekker zwaar kunnen gaan.Spierpijn is teken dat je voor die spieren weer meer hebt gedaan dan afgelopen tijd. Goblets.... heerlijke oefening.

Hoe gaat het hier Marina? Moest je nu vandaag aan de nieuwe job beginnen of heb ik dat verkeerd begrepen?
Nope.. nog een weekje vrij.

Nope.. nog een weekje vrij.
Maar ik ga straks eens even richting mijn nieuwe werk rijden en kijken bij 2 sportscholen in de buurt. 1 gaat om 7:00 open de ander om 8:00.
Even zien wat ze hebben aan materiaal en de sfeer proeven. Dan kan ik daarna om de beurt een proefweekje nemen en kijken wat het beste zal bevallen.
Mogelijk voor het werk sporten. Dan zal ik wss wel een extra maaltijd in gaan lassen om 8:00 a het sporten. Of misschien een shake. Maar moet kijken hoe en wat...
Dus ga zo rijden en dan kijken.
Overigens een lekkere beentraining gehad... nu zien of ik weer 4 dagen spierpijn heb bet zoals vorige week.![]()
Ik heb mijn dagen niet opgebruikt hoor.Ahh mooi wat een boffert nog een week, nu zijn al je dagen opgebruikt vandaar.
Misschien krijg je dal-uren korting
Ik ben eind vorige maand gestopt bij de een en begin de 15 de bij de ander.
Das best lekker!
.. 7:00-9:00 voor 11 euro per maand.. maar ja.. dan kan je op andere tijden niet meer trainen.. das niet handig.. Wel veel andere dingen die voordelen bieden. Minder druk... als je een maandje weg bent kan je je abbo opschorten en betaal je gewoon een maand niet.. dat soort kleine dingen. Maar vooral de drukte scheelt ook. Zie foto's. Ziet er in mijn ogen zeker niet onaardig uit. Best wel compleet. (dit is alleen de zijde van het krachthonk... cardio en crossfitt deel (waar ook nog een squatrek en crossover staat) staan er niet op.