- Waardering
- 21.488
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ze zullen weten dat ik er ben hoor.ja gewichten moeten af en toe lekker kletteren, ze moeten wel weten dat je er bent natuurlijk
succes met het kiezen marina, gewoon ff een weekje proefdraaien, dan merk je al snel welke het beste voelt.
komt goed! De ielste dame die squat 
Ik volg mijn gevoel wel hoor.Ha ha, wat een keuze stress.... alsof je een school voor je kind moet kiezen
Ga op je gevoel....
Eerst degene waar ik me het beste thuisvoelde maandag.. bevalt dat dan zoek ik niet verder. Maar heb ik twijfel dan ga k ook naar die andere. Maar die doen heel moeilijk over een proefweek.. eerst abbo afsluiten voor een jaar.. dan week proberen.. wil je niet verder dan moet je schriftelijk opzeggen binnen die 7 dagen.. ze doen over alles moeilijk.. ook al is dat een grote gym....Gewoon beide gyms een weekje proberen. Kost misschien even wat meer, maar dan kun je wel een weloverwogen besluit nemen..
Vakantie.. nou ja.. niet echt.. ik probeer bij te komen maar ondertussen ook veel klussen bij mijn schoonouders... net verhuisd dus zat te doen. Dus echt rust...2 weken vakantie is zeker niet verkeerd
Lastig hoor kiezen tussen de gyms. Wat vind je belangrijk?
Voor mij persoonlijk is een combi tussen veel ruimte (niet te opgepropt), goed apparatuur (geen piepende en krakende kabelstations), bumperplates, degelijk squatrek, sfeer (al kom je daar vaak pas later achter) belangrijk.
Bij ons gaan de dumbells ook omhoog per 2 kg, best jammer maar is niet anders. Microplates heb ik zelf aangeschaft.

maar het ging wel lekker. 
Op de 1 of andere manier vind ik nieuwe gyms wel motiverend werken. Ben voor nu wel blij met de gym waar ik nu kom, alleen komt er in maart/april een nieuwe sportschool van mn exbaas wat meer gericht is op powerlifting/gewichtsheffen (oa olympische schijven en dat vind ik best wel vet). Denk dat ik dan maar weer eens een kijkje ga nemen.
Niet handig dat de wekker voor half 6 gaat
Een fijne atmosfeer is veel waard inderdaad. Dus ik denk wel dat ik het al weet. Maar eerst even een proefweekje.Het onpersoonlijke ben je binnen 2mnd al beu
Een fijne atmosfeer en wat gastvrijheid is zelfs een duurder abbo wel waard. Geen mnd abbo? Meteen n jaar abbo? Tjaa..
Succes morgen bij MDL

Yep.Als ik hoor hoe moeilijk die andere gym doet, lijkt me de keus ook wel duidelijk![]()
Op zich wel. Het is alleen een compleet ander ritme gaan leren.. niet meer vroeg thuis enzo en veel reizen... dus zal wel even een forse omschakeling zijn.Het lijkt erop dat je je keuze al hebt gemaaktOp de 1 of andere manier vind ik nieuwe gyms wel motiverend werken. Ben voor nu wel blij met de gym waar ik nu kom, alleen komt er in maart/april een nieuwe sportschool van mn exbaas wat meer gericht is op powerlifting/gewichtsheffen (oa olympische schijven en dat vind ik best wel vet). Denk dat ik dan maar weer eens een kijkje ga nemen.
Jeetje zo vroeg op joh. Kun je niet uitslapen of heb je bewust de wekker zo vroeg gezet? Ik hou, met name in de winter, van lang uirslapenNiet handig dat de wekker voor half 6 gaat
![]()

Ik kom er wel uit ja.Nieuwe gym is altijd lastig! Maar je komt er vast wel uit.
zelf ga ik per jan verhuizen en heb ik geen keuze gym is 1 dorp verderop moet dan al met auto en anders word het minimaal 20min met auto beetje te veel van goede.
Gelukkig kan jij kiezen!
en de gym is vlakbij mijn nieuwe werk... dus ruim een uur van huis. Maar mijn oude gym op 10 minuten rijden hou ik ook aan hoor.. Voor weekenden en avonden/vakanties... Dus komt wel goed. 

zo geen zin in.. maar goed... het is een lang traject en we zijn weer wat verder. Veel dingen uitgesloten en nu dit verder bekijken. Kan ook best zijn dat er niets uitkomt. Maar die leverwaardes vind ik wel erg vreemd... dus afwachten weer. vrijdag wordt ik gebeld om afspraken te maken.Welkom.In! Gevonden!
Even samengevat: de gym waar je een minder gevoel bij had, doet ook nog eens moeilijk over een proefweek?

Welkom.
Yep... daar moet je eerst een jaar abbo afsluiten. Dan gaat je proefweek in. Als het je niet bevalt moet je binnen die week schriftelijk weer opzeggen... Heel gedoe dus.

Nieuwe gym is altijd lastig! Maar je komt er vast wel uit.
moet dan al met auto en anders word het minimaal 20min met auto beetje te veel van goede.

Ha ha, goed voor de motivatie iddIk rijd nu 4 sportscholen voorbij en zit daardoor 20 min in de auto
Ik train bij Power Base (Strongman) Niels Gordijn
Daar train n paar kanjers zoals Niels, Mike Oerlemans en AlexV, wanneer die kerels trainen schud het hele gebouw
en staat iedereen te kijken...Prima motivatie en atmosfeer daar....![]()

Yep.
dinsdag maar eens kijken of ik daar kan trainen. Op zich zou ik ook zeggen onpersoonlijk boeien... Maar die onpersoonlijke gym doet heel lastig met abonnementen.. en nog ee groot nadeel.. ze gaan pas om 8:00 open.. dus geen optie om voor de file te rijden en eerst te gaan trainen.Los van die proefweek, zou het onpersoonlijke voor mij van ondergeschikt belang zijn.
Maar je moet uitgaan van je (onderbuik-)gevoel. Is dat oké, dan heb je je keuze
Ik vind het wel belangrijk dat er niet zo een haters atmosfeer hangt. Ik ben skinny... en ik word vaak nagekeken. dan voel ik me toch beter op mijn gemak bij een ets betere sfeer. + het is makkelijker een spotter te vragen.. bij die andere gym kijken ze mij als "skinny-me" al meteen weg..Ik rijd nu 4 sportscholen voorbij en zit daardoor 20 min in de auto
Ik train bij Power Base (Strongman) Niels Gordijn
Daar train n paar kanjers zoals Niels, Mike Oerlemans en AlexV, wanneer die kerels trainen schud het hele gebouw
en staat iedereen te kijken...Prima motivatie en atmosfeer daar....![]()

Yep!
Zie 8 posts hierboven in de spoiler