Fitness Seller

Marina's road to succes!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Foto's zijn dus van de kleine
Wel oppassen dat je de schijven niet te hard laat vallen, want dan stopt je abbo
Ik vind met DL moet je je halter kunnen laten vallen :D

Die grote kan je ook nog in het weekend...tja wat vind jij belangrijk......gaat goed komen Marina

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.322
foto's zijn inderdaad van die kleine. :)
en BB kan je gewoon laten kletteren. Liggen rubber matten. ;)

In het weekend (en evt avonden) en vakanties blijf ik bij mijn oude vertrouwde gym :D

ja gewichten moeten af en toe lekker kletteren, ze moeten wel weten dat je er bent natuurlijk
succes met het kiezen marina, gewoon ff een weekje proefdraaien, dan merk je al snel welke het beste voelt.

Ha ha, wat een keuze stress.... alsof je een school voor je kind moet kiezen :)
Ga op je gevoel....

Gewoon beide gyms een weekje proberen. Kost misschien even wat meer, maar dan kun je wel een weloverwogen besluit nemen..

2 weken vakantie is zeker niet verkeerd:)

Lastig hoor kiezen tussen de gyms. Wat vind je belangrijk?

Voor mij persoonlijk is een combi tussen veel ruimte (niet te opgepropt), goed apparatuur (geen piepende en krakende kabelstations), bumperplates, degelijk squatrek, sfeer (al kom je daar vaak pas later achter) belangrijk.

Bij ons gaan de dumbells ook omhoog per 2 kg, best jammer maar is niet anders. Microplates heb ik zelf aangeschaft.

• #2.327
ja gewichten moeten af en toe lekker kletteren, ze moeten wel weten dat je er bent natuurlijk
succes met het kiezen marina, gewoon ff een weekje proefdraaien, dan merk je al snel welke het beste voelt.
Ze zullen weten dat ik er ben hoor. :D komt goed! De ielste dame die squat :roflol:
Ik ga eerst even proefdraaien bij de gym die voor mijn gevoel het beste zal voegen. Die gaat ook elke dag om 7:00 open. Dan kijken hoe dit bevalt. Als dat bevalt dan is de keuze snel gemaakt.

Ha ha, wat een keuze stress.... alsof je een school voor je kind moet kiezen :)
Ga op je gevoel....
Ik volg mijn gevoel wel hoor. :)

Gewoon beide gyms een weekje proberen. Kost misschien even wat meer, maar dan kun je wel een weloverwogen besluit nemen..
Eerst degene waar ik me het beste thuisvoelde maandag.. bevalt dat dan zoek ik niet verder. Maar heb ik twijfel dan ga k ook naar die andere. Maar die doen heel moeilijk over een proefweek.. eerst abbo afsluiten voor een jaar.. dan week proberen.. wil je niet verder dan moet je schriftelijk opzeggen binnen die 7 dagen.. ze doen over alles moeilijk.. ook al is dat een grote gym....

2 weken vakantie is zeker niet verkeerd:)

Lastig hoor kiezen tussen de gyms. Wat vind je belangrijk?

Voor mij persoonlijk is een combi tussen veel ruimte (niet te opgepropt), goed apparatuur (geen piepende en krakende kabelstations), bumperplates, degelijk squatrek, sfeer (al kom je daar vaak pas later achter) belangrijk.

Bij ons gaan de dumbells ook omhoog per 2 kg, best jammer maar is niet anders. Microplates heb ik zelf aangeschaft.
Vakantie.. nou ja.. niet echt.. ik probeer bij te komen maar ondertussen ook veel klussen bij mijn schoonouders... net verhuisd dus zat te doen. Dus echt rust...
Ik sta ook gewoon normale tijd op.. 6:00....vanaf volgende week dus 5:45... :o

Squatrek, losse gewichte, BP en incline BP, kabelstation, pulldown.... de basis moet er zijn. Foto's staan op de vorige pagina. het is ruim opgezet dus dat zit wel goed. Apparatuur is van Matrix en allemaal nieuw. Dus op zich prima. Die andere gym heeft van alles 2 a 3 stuks maar is altijd druk.. deze heeft zat en is gewoon lekker rustig EN VOORAL.. vroeg open elke dag! Sfeer zat daar al wel goed hoor.. zat al met een paar mensen aan de bar te praten... die trainden daar ook... dus op zich wel prettig ook.. die andere was heel onpersoonlijk en ook achter de bar was het van ... nou ja.. daar staat een pc schrijf je maar in.. en meer werd er niet gezegd.

DB per 2 kg is ook niet zo erg ook.. Ben je even langer bezig voor je op kan hogen. Maar eerst meer reps maken en je kan ook nog spelen met excentrische beweging langzamer maken etc.. ja.. MMC en TUT :roflol:
maar komt vast goed. Denk dat ik volgende week gelijk maar daar begin met de proefweek. :D

vandaag was dus het plan even de kuiten aan te pakken en wat core (fysio... ) en toen raakte ik aan de praat en werd het in ene een schouder/borst training.. :shrug:
geen idee hoe dat kwam.. :roflol: maar het ging wel lekker.

oh ja.. morgen uitslagen MDL arts... waar ik niet veel van verwacht... en zaterdag naar de fitness expo.. vrijkaarten die ik gewonnen had. :)

Het onpersoonlijke ben je binnen 2mnd al beu
Een fijne atmosfeer en wat gastvrijheid is zelfs een duurder abbo wel waard. Geen mnd abbo? Meteen n jaar abbo? Tjaa..

Succes morgen bij MDL

Als ik hoor hoe moeilijk die andere gym doet, lijkt me de keus ook wel duidelijk :)

Het lijkt erop dat je je keuze al hebt gemaakt:) Op de 1 of andere manier vind ik nieuwe gyms wel motiverend werken. Ben voor nu wel blij met de gym waar ik nu kom, alleen komt er in maart/april een nieuwe sportschool van mn exbaas wat meer gericht is op powerlifting/gewichtsheffen (oa olympische schijven en dat vind ik best wel vet). Denk dat ik dan maar weer eens een kijkje ga nemen.

Jeetje zo vroeg op joh. Kun je niet uitslapen of heb je bewust de wekker zo vroeg gezet? Ik hou, met name in de winter, van lang uirslapen:p Niet handig dat de wekker voor half 6 gaat:(

Nieuwe gym is altijd lastig! Maar je komt er vast wel uit.

zelf ga ik per jan verhuizen en heb ik geen keuze gym is 1 dorp verderop moet dan al met auto en anders word het minimaal 20min met auto beetje te veel van goede.

Gelukkig kan jij kiezen!

• #2.332
Het onpersoonlijke ben je binnen 2mnd al beu
Een fijne atmosfeer en wat gastvrijheid is zelfs een duurder abbo wel waard. Geen mnd abbo? Meteen n jaar abbo? Tjaa..

Succes morgen bij MDL
Een fijne atmosfeer is veel waard inderdaad. Dus ik denk wel dat ik het al weet. Maar eerst even een proefweekje. :)
Dank je. :)

Als ik hoor hoe moeilijk die andere gym doet, lijkt me de keus ook wel duidelijk :)
Yep.

Het lijkt erop dat je je keuze al hebt gemaakt:) Op de 1 of andere manier vind ik nieuwe gyms wel motiverend werken. Ben voor nu wel blij met de gym waar ik nu kom, alleen komt er in maart/april een nieuwe sportschool van mn exbaas wat meer gericht is op powerlifting/gewichtsheffen (oa olympische schijven en dat vind ik best wel vet). Denk dat ik dan maar weer eens een kijkje ga nemen.

Jeetje zo vroeg op joh. Kun je niet uitslapen of heb je bewust de wekker zo vroeg gezet? Ik hou, met name in de winter, van lang uirslapen:p Niet handig dat de wekker voor half 6 gaat:(
Op zich wel. Het is alleen een compleet ander ritme gaan leren.. niet meer vroeg thuis enzo en veel reizen... dus zal wel even een forse omschakeling zijn.
Ik ben altijd vroeg op. Ben een slechte slaper. Alhoewel het de afgelopen 2 weken wel wat verbeterd is dan 2 uur op een naacht naar soms wel 4 a 5 uur op een nacht. Niet achter elkaar maar het is al meer. Ik kan ook niet uitslapen. Ik zet nooit een wekker... maar denk dat ik dat vanaf nu wel moet doen. Voorheen stond ik 6:15 op.. denk met 5:45 dat het toch wel een wekker verhaal gaat worden. :o

zelf ga ik per jan verhuizen en heb ik geen keuze gym is 1 dorp verderop moet dan al met auto en anders word het minimaal 20min met auto beetje te veel van goede.

Gelukkig kan jij kiezen!
Ik kom er wel uit ja.
20 minuten met de auto valt nog mee.. als ik bekijk dat ik nu 2 uur per dag moet gaan reizen.... :o en de gym is vlakbij mijn nieuwe werk... dus ruim een uur van huis. Maar mijn oude gym op 10 minuten rijden hou ik ook aan hoor.. Voor weekenden en avonden/vakanties... Dus komt wel goed.

*** vanmorgen even kort getraind ... morgen naar de fitness expo met een vriendin. Ik heb vrijkaarten gewonnen dus we gaan samen heen. 9:00 de trein. :D
Maar daardoor kan ik dus het weekend niet trainen. Maandag pak ik dan nog 1 training in mijn oude vertrouwde gym en dan begint het nieuwe werk leven.. Complete turnaround en enorm wennen ben ik bang. Maar zal vast goedkomen.
Vanmorgen dus een beetje van alles wat training gedaan. Squats - SLDL - Legpres - stand leg curl - pull down - pull ups - OHP en side raises. Trainingen zijn wel licht nog... maar het geeft in ieder geval voldoening. Daarna vergaand van de honger naar huis en snel gegeten. :D

update ziekenhuis

Gisteren dus terug naar de MDL arts. Onderzoeken waren 2 maanden geleden al gedaan. Er is veel uitgesloten in ieder geval. Ontlasting kwam niets uit en echo ook niet. Bloedwaardes.... leverwaardes waren al 5 x verhoogd bij vorige keer prikken en zijn nu nog verder verhoogd.... alvleesklier leek ook iets niet helemaal goed maar dat kan toeval zijn.. verder waren mijn Vit B6 en B12 veeeeel te hoog. zeker 10 x de max ref waarde.. dus moet stoppen met de ZMA en Omnium die ik slik. Verder waren alle bloedwaardes normaal. Dus die idiote diëtiste die me belde en zei ... "tja u eet dit (ik had lijsten opgestuurd) maar we zitten er niet bij" ... en die haar oordeel al klaar had na 1 telefoontje is ook terug gefloten.. want ja.. bloedwaardes waren verder goed....

In ieder geval.. de arts zegt dat er wel wat meer zal spelen in zijn ogen maar kan er nog geen vinger op leggen wat er aan de hand is. Dus hij wil verder onderzoek.. dunne darm en alvleesklier onderzoek (biopt) en een leverpunctie. Voor die laatste moet ik wel een nacht blijven. :sad: zo geen zin in.. maar goed... het is een lang traject en we zijn weer wat verder. Veel dingen uitgesloten en nu dit verder bekijken. Kan ook best zijn dat er niets uitkomt. Maar die leverwaardes vind ik wel erg vreemd... dus afwachten weer. vrijdag wordt ik gebeld om afspraken te maken.

In! Gevonden! :D

Even samengevat: de gym waar je een minder gevoel bij had, doet ook nog eens moeilijk over een proefweek?

• #2.334
In! Gevonden! :D

Even samengevat: de gym waar je een minder gevoel bij had, doet ook nog eens moeilijk over een proefweek?
Welkom. :D

Yep... daar moet je eerst een jaar abbo afsluiten. Dan gaat je proefweek in. Als het je niet bevalt moet je binnen die week schriftelijk weer opzeggen... Heel gedoe dus.

Los van die proefweek, zou het onpersoonlijke voor mij van ondergeschikt belang zijn.
Maar je moet uitgaan van je (onderbuik-)gevoel. Is dat oké, dan heb je je keuze

moet dan al met auto en anders word het minimaal 20min met auto beetje te veel van goede.

Ik rijd nu 4 sportscholen voorbij en zit daardoor 20 min in de auto
Ik train bij Power Base (Strongman) Niels Gordijn
Daar train n paar kanjers zoals Niels, Mike Oerlemans en AlexV, wanneer die kerels trainen schud het hele gebouw
en staat iedereen te kijken...Prima motivatie en atmosfeer daar.... :wl:

Daar train n paar kanjers zoals Niels, Mike Oerlemans en AlexV, wanneer die kerels trainen schud het hele gebouw
Ha ha, goed voor de motivatie idd :)

Wat wijzer geworden met de uitslag van de MDL?

• #2.340
Yep. :) dinsdag maar eens kijken of ik daar kan trainen.

Los van die proefweek, zou het onpersoonlijke voor mij van ondergeschikt belang zijn.
Maar je moet uitgaan van je (onderbuik-)gevoel. Is dat oké, dan heb je je keuze
Op zich zou ik ook zeggen onpersoonlijk boeien... Maar die onpersoonlijke gym doet heel lastig met abonnementen.. en nog ee groot nadeel.. ze gaan pas om 8:00 open.. dus geen optie om voor de file te rijden en eerst te gaan trainen.

Ik vind het wel belangrijk dat er niet zo een haters atmosfeer hangt. Ik ben skinny... en ik word vaak nagekeken. dan voel ik me toch beter op mijn gemak bij een ets betere sfeer. + het is makkelijker een spotter te vragen.. bij die andere gym kijken ze mij als "skinny-me" al meteen weg.. :D

Ha ha, goed voor de motivatie idd :)
Yep!
Wat wijzer geworden met de uitslag van de MDL?
Zie 8 posts hierboven in de spoiler ;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven