XXL Nutrition

Marina's road to succes!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ik zie dat je je training in ieder geval niet helemaal hebt laten beïnvloeden door de squats :) Zo te lezen uit je logje ging het daarna toch allemaal wel lekker.
Hopelijk gaat ie vandaag wat beter met je qua leegloop etc.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.682
:sad: Wat vervelend Marina! Is je lichaamsgewicht nu wel stabiel of zak je nog steeds?

Staan er eigenlijk al andere onderzoeken gepland of moet je het nu maar 'uitzoeken'?
Het lijkt iets te stijgen... maar ik ben voorzichtig want een paar ons verschil zegt nog niet veel. Toekomst zal het uitwijzen. ;)
Nu je het zegt... heb net een oproep binnen.. volgende week :eek: dus even zien vrij te plannen...

Tja, weet niet zo goed wat ik op al je medische problemen moet zeggen. Behalve dat ik bewonder dat je altijd (meestal) met goede moed vooruit gaat. Ik hoop dat het nu toch een keertje beter gaat! :thumb:
Hoop doet leven toch? En trainen geeft me een enorme boost! Ook al zit het soms wat tegen het geeft me zo een voldaan gevoel. Echt even mijn ding. Alle stress weg en genieten.

Het klinkt afgezaagd om te zeggen 'dat je in ieder geval wel geweest bent', maar er is in ieder geval wel een plausibele verklaring waarom het niet naar je zin ging.
Absoluut frustrerend dus dat het niet lekker ging, maar wel fijn dat je in ieder geval bezig bent geweest. Het trainen is ook een mooie motivatie om zo voor je gezondheid te vechten zoals jij doet, al snap ik dat je natuurlijk liever een andere motivatie had gehad..
:kiss:
Weet je.. het feit dat ik gegaan ben en andere oefeningen wel lekker gaan is genoeg. Ik weet waarom het zo was.. en vanmiddag ging het weer gewoon lekker. Ik wordt toch steeds minimaal wat sterker. Dus ik buffel gewoon door! De motivatie is er altijd! Dank je. :)

Ik zie dat je je training in ieder geval niet helemaal hebt laten beïnvloeden door de squats :) Zo te lezen uit je logje ging het daarna toch allemaal wel lekker.
Hopelijk gaat ie vandaag wat beter met je qua leegloop etc.
Soms denk ik werk FUAARrrrkkk... maar goed het is 1 oefening.. benen wat slapper maar verder ging het lekker. Ik laat em nooit uit het veld slaan en vanmiddag ging het gewoon weer lekker! ook nog een PR op Incline BP... dus ik mag niet klagen hoor.
Feit is wel dat ik sinds mijn andere voedingsschema en training minder vaak leegloopjes heb gehad. En ik ga in kracht vooruit! Ik zie het dus als positief!

Morgen een drukke dag op werk... vanmiddag gelukt wat eerder weg te gaan en even een training te pakken.
Het ging eigenlijk weer opvallend lekker. Kracht neemt toch weer ietsje toe. Dus ik vind dat ik tevreden mag zijn. Zo voelt het ook.
Ik hoop dat ik mijn vervolg programma wat betreft trainingen deze week krijg. Donderdag staat de volgende training op het programma en mijn 4 weken programma heb ik vandaag afgerond. Dus ik ben benieuwd. :)

Lekkere training dus. Zeker na de vorige! :D
training.JPG

Dus de compounds doen hun werk...
Je bent nu eenmaal n bikkel en verslaafd aan het ijzer net als ik. Ik heb alweer lang genoeg gewacht..
morgen gaat-ie weer....gas er op!!

30kg barbell rows...netjes uitgevoerd met je huidige lichaamsgewicht is echt goed hoor Marina!:thumb:

Ben benieuwd hoe het vervolg schema eruit ziet, maar vermoed gewoon verhoging in gewichten weer waar mogelijk:thumbs:

• #2.685
Dus de compounds doen hun werk...
Je bent nu eenmaal n bikkel en verslaafd aan het ijzer net als ik. Ik heb alweer lang genoeg gewacht..
morgen gaat-ie weer....gas er op!!
Het lijkt erop! :) Ik hoop dat het doorzet. Al moet mijn gewicht dan ook wel omhoog gaan omdat ik anders ben ik bang wel tegen een plafond aan ga lopen.
Jij hebt ook weer lekker geknald he! Zalig is dat he! :D

30kg barbell rows...netjes uitgevoerd met je huidige lichaamsgewicht is echt goed hoor Marina!:thumb:

Ben benieuwd hoe het vervolg schema eruit ziet, maar vermoed gewoon verhoging in gewichten weer waar mogelijk:thumbs:
Dank je. :) ik doe mijn best.
Ik ben ook benieuwd. Had hem nog niet maar heb hem nu binnen. Vanmorgen dus nog maar even dag 1 gepakt en zelf wat mini verhogingen gedaan.
Het is niet veel.. maar elk stapje is er een he! :) Nu verder met mijn volgende schema. Ik heb er zin in!

Vanmorgen nog geen nieuw schema.. dus zelf nog het oude schema genomen en wat minidingetjes opgehoogd.
Toch niet kunnen laten om 41 kg (BW) te squatten.. het was zwaar en moeizaam.. maar ik heb er wat reps uit weten te krijgen. 1 kg verhogen is voor velen niets.. maar 40 kg was al zwaar dus dit ook :o
Daarna pull ups en eindelijk met gewicht bijhangen. Ook BP setje 4 op 30 kg nu gehaald.. vorige keer lukte dat niet..laatste set was toen 7x en nu toch de 8 x gered. Al met al zijn het maar mini vooruitgangetjes... Maar voor een ochtend training om 7:00 vind ik het toch wel netjes. Al denk ik altijd wat een p*ssy weights.. :o
Heb er wel lang over gedaan.. bijna een vol uur omdat ik toch wat meer rust tussen de sets nodig had....

training.JPG

take your Time..Marina. (goed werk heeft tijd nodig toch?)

• #2.688
:thumbs:

Mooie vooruitgang steeds!

en dan om 7 uur in de ochtend in de sportschool:bow2:
gaat wel lekker zo te zien met je trainigen, mooi zo

Nette training hoor. Hey en BW-squat.....toch maar gelukt.
idd om 7.00 trainen, dat zou bij mij wel heel veel overredingskracht vragen

1 kg verhogen is relatief he. Bij een 200 kg is dat niks, bij 40 toch een stuk meer.

Goed dat je bench lukte, vooruitgang zit er wel in!
Helemaal mee eens!

Marina, je bent een voorbeeld voor ons allen (en niet in het minst voor mezelf) als het komt op doorzettingsvermogen en kracht (niet enkel fysiek maar ook mentaal). Top hoor. Respect!

• #2.695
:)

Dank je!

1 kg verhogen is relatief he. Bij een 200 kg is dat niks, bij 40 toch een stuk meer.

Goed dat je bench lukte, vooruitgang zit er wel in!
Ik zou er zo tegeningaan.. maar neee.... Dank je. :)
Het gaat heel langzaam maar het gaat!

en dan om 7 uur in de ochtend in de sportschool:bow2:
gaat wel lekker zo te zien met je trainigen, mooi zo
Tja.. het is gewoon plannen met werk... dus dan moet je wel.

Nette training hoor. Hey en BW-squat.....toch maar gelukt.
idd om 7.00 trainen, dat zou bij mij wel heel veel overredingskracht vragen
Yep Het is een keer gelukt! Nu op naar cycle 2.
Nou... als dat de enige optie is en je wil trainen.. dan doe je het wel hoor! :D

Helemaal mee eens!

Marina, je bent een voorbeeld voor ons allen (en niet in het minst voor mezelf) als het komt op doorzettingsvermogen en kracht (niet enkel fysiek maar ook mentaal). Top hoor. Respect!
Dank je. :o

Vandaag cycle 2 gestart. Nieuw schema. Dus ik ben benieuwd wat dat gaat brengen. Kon meteen alles omgooien omdat er een of andere ^&%^$^#^aan het BP en was en wel voldoende rust tussen de setjes wilde nemen.. oftwel.. die was 1 uur bezig met 4 setjes van 3 reps.. :mad: Dus ik vraag netjes als ik de bar op en af laad of ik tussendoor mocht... nou als water kon branden werd ik uitgescholden met een kwade blik... Dus fuaarkkk.. stik erin. Aan het eind dus als laatste nog BP gepakt door zelf een opstelling te bouwen met een bench en staanders.. niet ideaal maar je moet wat. Toen ik klaar was en omgekleed was die net klaar... 70 minuten over 4 setjes.. Pfffff.... Maar goed. *einde klaagmodud*

Pull ups 4x8 was net teveel gevraagd en lukte me niet. Voor het eerst Front squat.. Ik moest starten met 27,5 kg maar dat was teveel. Gestart met 25 kg. Redelijk maar ik kukkel op de laatste 2 reps wat naar voren. Daar zit wel een werkpuntje in qua techniek.. Dus TIPS!! graag :D Mogelijk meer rechtop of beter aanspannen??

In ieder geval ging het redelijk. Vanavond zijn we uitgenodigd om ergens te komen eten. En morgen een lunch met mosselen met oma van 98. Kortom wordt weer een lekker vreet weekend. :D

Al met al kon het beter gaan maar ben niet ontevreden over de training. Op naar maandag.. dan weer 5:00 op en 7:00 voor het werk trainen. Zien wat het doet!
training.JPG

Netjes weer, succes met je nieuwe schema.

Wat een eikel op de bench, zou bij ons in de gym zeker aangesproken worden. Iig door mij al :P

Tip voor je front squat: Je ellebogen extra omhoog duwen.

• #2.697
Netjes weer, succes met je nieuwe schema.

Wat een eikel op de bench, zou bij ons in de gym zeker aangesproken worden. Iig door mij al :P

Tip voor je front squat: Je ellebogen extra omhoog duwen.
Dank je. :)

Ik heb het gezegd waar iemand van de gym bij was.. en die deed er niets mee :mad: Ik heb er zelf wat van gezegd.. maar werd me echt niet in dank afgenomen.

Welke grip gebruik je dan? Ik gebruik cross grip.

Mensen zijn zo egoistisch, het wordt steeds erger..overal
Had je geen alternatief misschien met Dumbells? Is toch anders ik weet het maar goed...

Ja inderdaad die ellebogen kijk maar naar Alan Trall

Lekker weer bikkelen...

Dank je. :)

Ik heb het gezegd waar iemand van de gym bij was.. en die deed er niets mee :mad: Ik heb er zelf wat van gezegd.. maar werd me echt niet in dank afgenomen.

Welke grip gebruik je dan? Ik gebruik cross grip.
Niks aan te doen, er zijn gewoon te veel kansloze mensen...

Ik gebruik zelf clean grip, maar bij zowel clean als cross grip helpt het je meer rechtop te staan door je ellebogen naar boven te duwen.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven