- Waardering
- 3.632
- Lengte
- 1m67
- Massa
- 56kg
- Vetpercentage
- 42%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het lijkt iets te stijgen... maar ik ben voorzichtig want een paar ons verschil zegt nog niet veel. Toekomst zal het uitwijzen.Wat vervelend Marina! Is je lichaamsgewicht nu wel stabiel of zak je nog steeds?
Staan er eigenlijk al andere onderzoeken gepland of moet je het nu maar 'uitzoeken'?

dus even zien vrij te plannen... Hoop doet leven toch? En trainen geeft me een enorme boost! Ook al zit het soms wat tegen het geeft me zo een voldaan gevoel. Echt even mijn ding. Alle stress weg en genieten.Tja, weet niet zo goed wat ik op al je medische problemen moet zeggen. Behalve dat ik bewonder dat je altijd (meestal) met goede moed vooruit gaat. Ik hoop dat het nu toch een keertje beter gaat!![]()
Weet je.. het feit dat ik gegaan ben en andere oefeningen wel lekker gaan is genoeg. Ik weet waarom het zo was.. en vanmiddag ging het weer gewoon lekker. Ik wordt toch steeds minimaal wat sterker. Dus ik buffel gewoon door! De motivatie is er altijd! Dank je.Het klinkt afgezaagd om te zeggen 'dat je in ieder geval wel geweest bent', maar er is in ieder geval wel een plausibele verklaring waarom het niet naar je zin ging.
Absoluut frustrerend dus dat het niet lekker ging, maar wel fijn dat je in ieder geval bezig bent geweest. Het trainen is ook een mooie motivatie om zo voor je gezondheid te vechten zoals jij doet, al snap ik dat je natuurlijk liever een andere motivatie had gehad..
![]()

Soms denk ik werk FUAARrrrkkk... maar goed het is 1 oefening.. benen wat slapper maar verder ging het lekker. Ik laat em nooit uit het veld slaan en vanmiddag ging het gewoon weer lekker! ook nog een PR op Incline BP... dus ik mag niet klagen hoor.Ik zie dat je je training in ieder geval niet helemaal hebt laten beïnvloeden door de squatsZo te lezen uit je logje ging het daarna toch allemaal wel lekker.
Hopelijk gaat ie vandaag wat beter met je qua leegloop etc.

Het lijkt erop!Dus de compounds doen hun werk...
Je bent nu eenmaal n bikkel en verslaafd aan het ijzer net als ik. Ik heb alweer lang genoeg gewacht..
morgen gaat-ie weer....gas er op!!
Ik hoop dat het doorzet. Al moet mijn gewicht dan ook wel omhoog gaan omdat ik anders ben ik bang wel tegen een plafond aan ga lopen.
Dank je.30kg barbell rows...netjes uitgevoerd met je huidige lichaamsgewicht is echt goed hoor Marina!
Ben benieuwd hoe het vervolg schema eruit ziet, maar vermoed gewoon verhoging in gewichten weer waar mogelijk![]()
ik doe mijn best.
Nu verder met mijn volgende schema. Ik heb er zin in!

ik doe morgen n stapje terug..nog niet volledig hersteld dus halve kracht vooruit..see!take your Time..Marina. (goed werk heeft tijd nodig toch?)
Dat heeft het zeker!take your Time..Marina. (goed werk heeft tijd nodig toch?)
Goed besluit! Je moet luisteren naar je lijf.ik doe morgen n stapje terug..nog niet volledig hersteld dus halve kracht vooruit..see!

Helemaal mee eens!1 kg verhogen is relatief he. Bij een 200 kg is dat niks, bij 40 toch een stuk meer.
Goed dat je bench lukte, vooruitgang zit er wel in!

Dank je!
Ik zou er zo tegeningaan.. maar neee.... Dank je.1 kg verhogen is relatief he. Bij een 200 kg is dat niks, bij 40 toch een stuk meer.
Goed dat je bench lukte, vooruitgang zit er wel in!

Tja.. het is gewoon plannen met werk... dus dan moet je wel.en dan om 7 uur in de ochtend in de sportschool
gaat wel lekker zo te zien met je trainigen, mooi zo
Yep Het is een keer gelukt! Nu op naar cycle 2.Nette training hoor. Hey en BW-squat.....toch maar gelukt.
idd om 7.00 trainen, dat zou bij mij wel heel veel overredingskracht vragen

Dank je.Helemaal mee eens!
Marina, je bent een voorbeeld voor ons allen (en niet in het minst voor mezelf) als het komt op doorzettingsvermogen en kracht (niet enkel fysiek maar ook mentaal). Top hoor. Respect!
Dus ik vraag netjes als ik de bar op en af laad of ik tussendoor mocht... nou als water kon branden werd ik uitgescholden met een kwade blik... Dus fuaarkkk.. stik erin. Aan het eind dus als laatste nog BP gepakt door zelf een opstelling te bouwen met een bench en staanders.. niet ideaal maar je moet wat. Toen ik klaar was en omgekleed was die net klaar... 70 minuten over 4 setjes.. Pfffff.... Maar goed. *einde klaagmodud*
Mogelijk meer rechtop of beter aanspannen??
Dank je.Netjes weer, succes met je nieuwe schema.
Wat een eikel op de bench, zou bij ons in de gym zeker aangesproken worden. Iig door mij al
Tip voor je front squat: Je ellebogen extra omhoog duwen.

Ik heb er zelf wat van gezegd.. maar werd me echt niet in dank afgenomen. ik denk wel dat we een rechter kunnen vinden die mishandeling in dit specifieke geval zal belonen ipv bestraffen hoor, dus.........oftwel.. die was 1 uur bezig met 4 setjes van 3 reps

Niks aan te doen, er zijn gewoon te veel kansloze mensen...Dank je.
Ik heb het gezegd waar iemand van de gym bij was.. en die deed er niets meeIk heb er zelf wat van gezegd.. maar werd me echt niet in dank afgenomen.
Welke grip gebruik je dan? Ik gebruik cross grip.