Fitness Seller

Marina's road to succes!

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Ben benieuwd hoe je (vr)eetweekend bevalt, er zijn ergere dingen :D
En wat een lutser joh op die bench, hoop dan altijd stiekem op een flinke faal, zou hem dan lekker laten struggelen onder die bb..
 
70 minuten over 4 setjes, was die malloot pannekoeken aan het bakken tussendoor?
Veel plezier met al die fijne vreetsessies in het vooruitzicht! Hopelijk hebben ze een flinke pan mosselen voor je klaarstaan! :D
 
Wat een knurft zeg met zijn brenchpress.. Hopelijk heb je verder een goed (vr)eetweekend gehad. Respectabele leeftijd trouwens van je oma!
 
Groeten aan je oma, je hebt iig goede genen in de familie qua oud worden. Mooie trainingen, compounds werken voor je.
 
Wow...die benchpress gast..:o In wat voor wereld leven we tegenwoordig..:sad:

Goed weekend gehad verder Marina?
 
Wat een gast zeg! Ik heb dat zelf nooit meegemaakt gelukkig. Wel andere aso praktijken hehe.
 
Mensen zijn zo egoistisch, het wordt steeds erger..overal
Had je geen alternatief misschien met Dumbells? Is toch anders ik weet het maar goed...

Ja inderdaad die ellebogen kijk maar naar Alan Trall

Lekker weer bikkelen...
Tja.. sommige mensen... Het is niet anders.
Ik hou liever nu mijn schema aan... misschien wat autistisch maar gezien ik vooruitgang boek wil ik dat toch aanhouden. :o

Ik zal eens kijken. Maar zal ook gewoon oefenen zijn met FSQ

ik denk wel dat we een rechter kunnen vinden die mishandeling in dit specifieke geval zal belonen ipv bestraffen hoor, dus.........

:heart:
hahahah.. nou kom maar op! :D
Niks aan te doen, er zijn gewoon te veel kansloze mensen...

Ik gebruik zelf clean grip, maar bij zowel clean als cross grip helpt het je meer rechtop te staan door je ellebogen naar boven te duwen.
Helaas zijn er wel aardig wat van dit soort mensen ja... ik hoop ze alleen niet zo vaak te treffen. ;)
Ik heb het vandaag even geprobeerd. Het gaat wel wat beter. Kwestie van oefenen oefenen oefenen...

Ben benieuwd hoe je (vr)eetweekend bevalt, er zijn ergere dingen :D
En wat een lutser joh op die bench, hoop dan altijd stiekem op een flinke faal, zou hem dan lekker laten struggelen onder die bb..
Weekend is prima bevallen hoor. :D Ik hou wel van dit soort weekenden!
Die lutser was een vrouw... zo een 80 kg met een BP van 50 kg... en dan 3 x 3 reps... :rolleyes:
Doe ik het nog zo slecht niet met mijn 3x8x30 kg op 41 kg BW.. :o

70 minuten over 4 setjes, was die malloot pannekoeken aan het bakken tussendoor?
Veel plezier met al die fijne vreetsessies in het vooruitzicht! Hopelijk hebben ze een flinke pan mosselen voor je klaarstaan! :D
Nee.. lullen... en niet zo zuinig ook...
Met de mosselen ben ik altijd degene die de pannen leeg mag maken. :o No problemo! :D
Wat een knurft zeg met zijn brenchpress.. Hopelijk heb je verder een goed (vr)eetweekend gehad. Respectabele leeftijd trouwens van je oma!
Die knurftin ... ach ja.. wat zullen we zeggen he.... never mind. volgende keer oortjes in en handdoek aan ed kant gooien. :D

Weekend was super! en oma heeft genoten!

Groeten aan je oma, je hebt iig goede genen in de familie qua oud worden. Mooie trainingen, compounds werken voor je.
Het zijn de genen aan mijn man zijn kant... ik heb geen oma's meer aan mijn kant.. maar aan zijn kant was zijn andere oma 102 geworden... :eek: en haar broertje 103

Wow...die benchpress gast..:o In wat voor wereld leven we tegenwoordig..:sad:

Goed weekend gehad verder Marina?
Ach ja.. die lui moeten er ook zijn helaas...
Ja het weekend was top! :)

Wat een gast zeg! Ik heb dat zelf nooit meegemaakt gelukkig. Wel andere aso praktijken hehe.
Ach ja.. zo maken we allemaal wel eens wat mee he... So be it...

Slechte nacht gehad.. weet de oorzaak wel.. wat zenuwen voor een presentatie voor alle hotemetoten.. :o Maar dat ging goed.. :D
Had alleen wel wat impact op mijn training.. maar al met al ging het redelijk. Alleen ull ups mijn goal niet gehaald. Maar ik mag niet klagen.
training.JPG
 
Rekening houdend met je bw verplaats je toch echt wel serieuze gewichten hoor Marina!

Habit keeps you going!:thumb:
 
Rekening houdend met je bw verplaats je toch echt wel serieuze gewichten hoor Marina!

Habit keeps you going!:thumb:
Thanks Marv! :)

***
Beetje twijfel vandaag.. morgen wordt een drukke dag op werk.. en vanaf 20:00 mag ik niet meer eten tot de volgende dag 20:00... voor dat onderzoek..
ik kon vandaag vroeg weg dus toch maar gaan trainen. Zit in week 1 van cycle 2... gewichten zijn ongeveer gelijk aan week 4 van cycle 1 waar ik vorige week mee eindigde. Weer niet zo lekker geslapen vannacht en 4:30 al op.. maar al met al vond ik de training redelijk gaan. De oefeningen gingen in ieder geval gecontrolleerder dan week 4 van cycle 1. Repranges anders en andere volgorde. En ik dacht bij pull ups echt zo van pfff... red ik nooit.. en in ene ram ik er zo 3x8 uit! laatste rep set 3 wel moeizaam maar de eerste keer dat 3x8 lukte! Dus al met al ben ik zeker niet ontevreden met vandaag. Het voelde lekker... Ik reed in ieder geval met een voldaan gevoel naar huis. Nu wss vrijdag pas weer trainen ivm dat onderzoek.. Baal er wel van.. maar 24 uur nuchter... dan verstand maar voorrang geven en heeeeel rustig aan doen.. morgen vreten wat ik kan! tot 20:00. gelukkig mag ik tot donderdag 8:00 nog wel helder sap als appelsap... dus morgen even sapjes inslaan om van woensdag 20:00 tot donderdag 8:00 door te komen. Daarna mag ik pas weer om 20:00 eten... en wss alleen wat lichts.. :sad: hopen dat ik er wat door kom en dat het wat oplevert!
maar goed.. training van vanmiddag! Oh ja.. wel vrij lang over gedaan... wat meer rust tussen de sets :o

training.JPG
 
knap Marina die PU echt netjes hoor!!
Flink wat Kcal inslaan met die zoete sapjes goed idee
Ben echt benieuwd donderdag hoe het uitpakt
 
Fiiijn dat ie weer goed ging! :) Ennn veel succes / sterke met het zoeken naar het cameraatje van de week!
 
Oeh wat een uitdaging, die sap is een goed plan om nog even wat glucose binnen te krijgen. Succes met je onderzoek!
 
Nette training weer! Sterkte met het uithongeren, als het maar niet voor niets is :)
 
Succes met je onderzoek, ik hoop dat er iets voor je uitkomt waar je iets mee kan (ben tegelijkertijd beetje sceptisch, volgens mij wordt videocapsule onderzoek met name gedaan bij onbegrepen anemie (is bloedarmoede), had je volgens mij gen last van toch?). Maar ben gelukkig geen MDL arts dus heb er geen verstand van....
 
knap Marina die PU echt netjes hoor!!
Flink wat Kcal inslaan met die zoete sapjes goed idee
Ben echt benieuwd donderdag hoe het uitpakt
Dank je. :) sap ingeslagen en nu wachten... en honger lijden... :(

Fiiijn dat ie weer goed ging! :) Ennn veel succes / sterke met het zoeken naar het cameraatje van de week!
Dank je!!

Oeh wat een uitdaging, die sap is een goed plan om nog even wat glucose binnen te krijgen. Succes met je onderzoek!
Sapjes staan klaar... evenals de moviprep.. morgen tussen 8:00-9:00 moet ik ook een liter laxeerspul drinken. :(

Nette training weer! Sterkte met het uithongeren, als het maar niet voor niets is :)
Dank je. Ik hoop het ook.

:sad: helaas ja..
Succes met je onderzoek, ik hoop dat er iets voor je uitkomt waar je iets mee kan (ben tegelijkertijd beetje sceptisch, volgens mij wordt videocapsule onderzoek met name gedaan bij onbegrepen anemie (is bloedarmoede), had je volgens mij gen last van toch?). Maar ben gelukkig geen MDL arts dus heb er geen verstand van....
Bloedarmoede kan je uit bloedprikken halen. In dit geval kijken ze naar je dunne darm. Dus of de darmvliezen en vlokken beschadigd zijn waardoor er mogelijk opname problemen zijn van voeding of andere zaken. Staat compleet los van anemie.

Dank je.

***
Laatste maaltijd zit erin.. was even proppen maar nog even snel een 1250 kcal als toetje net weggewerkt (= mijn ontbijt van morgen wat ik niet mag hebben. :roflol: ) Ben gewoon misselijk en heb buikpijn nu :o was toch een beetje groot toetje na mijn avondeten. :rolleyes:
Nu overleven op sapjes tot morgen 8:00.. dan volledig nuchter blijven tot een uur of 20:00.. :eek: Zal wat worden..
Nu maar hopen dat het niet voor niets is allemaal...
 
Toetje van 1250 Kcal? Die moet wel lekker en mierzoet zijn ? :p

Emmertje ijs...:)
 
Toetje van 1250 Kcal? Die moet wel lekker en mierzoet zijn ? :p

Emmertje ijs...:)
Absoluut niet mierzoet... daar hou ik echt niet van. Beetje zoet.. wel... maar fris!! Gewoon lekker!! :D
Ijs zal je mij niet zien eten.. gluten en lactose intolerantie he! En ijs geeft me buiten de lactose ook giga buikpijn van de kou.. kan het niet hebben helaas... Ben nl wel gek op sorbet ijs. :o
ontbijt.JPG
 
Das n maaltijd toetje wahaha. Lekker hoor
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven