MuscleMeat

Marina's road to succes!

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Sterkte. En dan maar na het onderzoek ..bunkeren
 
Sterkte. En dan maar na het onderzoek ..bunkeren
Nog niet dus.... pil geslikt om 12:30 en mag over een uur pas weer eten en drinken.. mocht zelfs niets meet drinken en ik verga van dorst en honger..

Ai grote ogen ...dat was teveel van het goede
Sterkte morgen
Ja.. op zich viel het mee vandaag

****
Update:
Gisteren toch maar een slaappil genomen en geslapen tot 6:00... dan tussen 8:00-9:00 de moviprep erin geknald en terug naar bed gegaan.
Verdorie bijna verslapen. :rolfol: Dus nel aankleden. Pil zat er om 12:30 in en ik mocht dus ook niet drinken. Om 16:30 mocht ik een kopje bouillon en om 18:30 mag ik pas weer eten. :eek:
Ik ga om van de honger.. Maar goed ik lig aan de hotwire.. band om mijn middel met opname apparatuur en die mag er om 21:30 af. Dus ik kan wel vrij slapen.
Maar hoe ik in godsnaam 4500 kcal weg kan krijgen van 18:30-22:00 zonder doodziek te zijn.. :sad: ik weet het even niet... Ik ga maar even naar de winkel in mijn zeer elegante joggingbroek met de hele electronika riedel om wat lekkers te halen... moet nog een uurtje wachten...
Geen idee of ik zo morgen kan trainen.. Moet ik morgenochtend maar even aankijken. Het is te hopen dat ik niet weer wat gewicht heb ingeleverd.. gezien er net wat bij leek te zijn.

*einde klaagmodus en gaat naar de winkel* :p
 
Fijn dat het allemaal goed lijkt te verlopen. Straks dus lekker eten begrijp ik! Ik zou zelf gaan voor een lekkere roerbak met rijst eitjes en vet vlees, gevolgd door een dessert. In jouw geval Soja yoghurt met glutenvrije cereals en noten misschien? Daarnaast zou je natuurlijk nog wat rijstwafels met pindakaas oid toe kunnen toevoegen :).
Succes in ieder geval! Ik duim voor je dat het onderzoek resultaat oplevert.
 
Och anders voor een keer niet trainen... oeps...
Beetje relaxed eten...probeer wat te ontspannen

Ik kijk uit naar je update :thumbup:
.
 
Fijn dat het allemaal goed lijkt te verlopen. Straks dus lekker eten begrijp ik! Ik zou zelf gaan voor een lekkere roerbak met rijst eitjes en vet vlees, gevolgd door een dessert. In jouw geval Soja yoghurt met glutenvrije cereals en noten misschien? Daarnaast zou je natuurlijk nog wat rijstwafels met pindakaas oid toe kunnen toevoegen :).
Succes in ieder geval! Ik duim voor je dat het onderzoek resultaat oplevert.
Het lijkt vlot te gaan.. alleen dat leeglopen door de moviprep is niet fijn. Gelukig zit hier ook een elektrolieten oplossing bij zodat je niet helemaal uitdroogt.
Heb inderdaad een flinke rijst/ei/vlees maaltijd genomen en een enorme grote bak soja met cereals... maar merk wel dat ik weer aardig misselijk en opgeblazen ben... denk toch wat teveel na 24 uur niets eten en leeglopen.. :sad:
20 maart pas de uitslag.. telefonisch... Nog 2 uur aan de ketting zitten en blauwe bliepjes bekijken dan mag ik alles weer loskoppelen. :D
Straks nog maar proberen een mega bak soja met van alles weg te werken... ben bang dat ik niet eens op de helft ga komen zo met hoe misselijk ik nu ben.. :(

Och anders voor een keer niet trainen... oeps...
Beetje relaxed eten...probeer wat te ontspannen

Ik kijk uit naar je update :thumbup:
.
Heb al vanaf idsndag niet getraind.. rug en nek beginnen ook aardig te zeuren... dus wordt tijd om uit de vastroest houding te komen. :o
Ontspannen is wat lastig... band om mijn middel die nogal dik is en strak zit... ondertussen nog leegloop van de moviprep.. en misselijk door teveel eten. :roflol: gaat me ween lekkere avond/nacht worden zo....:( maar we zullen zien he.. het is voor het goede doel!
 
Ai Ai sleep je dr maar weer doorheen meis :o
 
Het zit je ook weer niet mee he, de sojayoghurt loopt dadelijk nog je neus uit! Nog even doorbijten en dan zit het er weer op. Wel balen dat je weeer zo lang moet wachten op de uitslag:(
 
morgen succes met je zoekaktie....hmm!..ik hoop dat je m vind moet wel toch? Vast wel

Morgen nog die bariumpap wegslurpen 1 ltr?
 
Laatst bewerkt:
Zo... afgekoppeld en net nog even 1250 kcal weggewerkt.. plof nu maar ga nu trachten te slapen. 5:00 weer de wekker :o
en nog zien hoe die pil op te vangen. :roflol:
En? Gelukt?

Wat een vervelende onderzoeken weer Marina! Maar for god sake...laat hier eens iets uitkomen!
 
24 uur niet eten is niet niks! En inderdaad wat Marvin zegt, hopelijk een keer wat informatie waar je iets mee kunt!
 
Goed om te lezen wat deze onderzoeken voor impact hebben, schreef ze in het verleden wel eens voor (had me denk ik niet gerealiseerd wat eaa bewerkstelligt). Hoop dat eea je iets opbrengt. Succes!
 
morgen succes met je zoekaktie....hmm!..ik hoop dat je m vind moet wel toch? Vast wel

Morgen nog die bariumpap wegslurpen 1 ltr?
Denk dat dat nog even zal duren.. Was gisteren door de moviprep helemaal leeg.. dus denk morgen...
Bariumpap? Welnee.. moest alleen schone darmen hebben.. dus 1 liter moviprep gisteren en mocht om 18:30 weer eten.
Lastigste vond ik dat ik ook de hele dag niet mocht drinken... ook geen water.. :(

En? Gelukt?

Wat een vervelende onderzoeken weer Marina! Maar for god sake...laat hier eens iets uitkomen!
Morgen verder zoeken... na leegloop van gisteren kwam er vandaag niets meer uit :o
Het is in ieder geval voorbij. Dus nu maar afwcahten en 20 maart de uitslagen telefonisch.

24 uur niet eten is niet niks! En inderdaad wat Marvin zegt, hopelijk een keer wat informatie waar je iets mee kunt!
24 uur niet eten valt dan nog mee.. maar 12 uur OOK niet mogen drinken is lastiger.... We zullen het zien... afwachten maar weer een maandje... :(

Goed om te lezen wat deze onderzoeken voor impact hebben, schreef ze in het verleden wel eens voor (had me denk ik niet gerealiseerd wat eaa bewerkstelligt). Hoop dat eea je iets opbrengt. Succes!
Voor een persoon op een gezond gewicht valt het nog mee... Maar als je al ondergewicht hebt, niet aan kan komen dan is dit echt een ramp... vooral als je dus ook 12 uur niet mag eten en ook niet mag drinken....
Heb daardoor ook een enorm slechte nacht gehad.. in 3 uur zoveel mogelijk eten en drinken neemt je buik/maag etc je niet in dank af.. :sad: wat een K nacht...
Vandaag weer normaal kunnen eten maar dat voelt ook niet echt lekker aan nog.. morgen zal het wel beter gaan verwacht ik. Maar al met al ging het vandaag nog redelijk.
 
Eigenlijk vind ik dat ik niet mag klagen. Na gisteren 24 uur nuchter... dan alleen eten van 18:30-22:00.. misselijk en met buikpijn naar bed. Dorst en slecht geslapen en dan toch om 7:00 naar de gym. In de auto half in slaap vallen :eek: dat was best even eng... Had er niets van verwacht met trainen en dacht zal wel bagger gaan.... maar ik vind dat ik absoluut niet mag klagen gezien de omstandigheden van gisteren!
Alhoewel ik vind dat het veeeeel beter kan :rolleyes: Toch bijna alle goals gehaald. Niet altijd even netjes maar oke.

Wel een minpuntje.. teen nagel linker grote teen ligt eraf.. merk dat dat best veel in stabiliteit scheelt.. Stom eigenlijk dat zo een dom nageltje zoveel invloed kan hebben...
Wegen doe ik maar even niet dit weekend.. eerst maar even een paar dagen weer goed eten... en hopen dat dit me niet weer gewicht heeft gekost.

training.JPG
 
Pas je wel een beetje op! Niet in slaap vallen hoor met autorijden...poe-eey
Neeeee niet wegen
Ik was verassend deze week ook 1kg afgevallen
Heb je het rustig dit weekend?
 
Weer lekker getrained zie ik. Is altijd goed voor je nek toch? En goed gevoel weer. Ga maar eens lekker bij eten dit weekend!
 
Netjes zeg!! Nu maar even flink 'aansterken'!
 
Pas je wel een beetje op! Niet in slaap vallen hoor met autorijden...poe-eey
Neeeee niet wegen
Ik was verassend deze week ook 1kg afgevallen
Heb je het rustig dit weekend?
Ik doe mijn best hoor! Maar het was wel even zwaar... Als ik het echt niet red zet ik de auto wel aan de kant!
Dat gaat lekker met jou! Ik heb toch gewogen.. ik update straks even. :)
Yep.. rustig weekend. Huis schoonmaken wat al maanden niet gedaan is :o

Weer lekker getrained zie ik. Is altijd goed voor je nek toch? En goed gevoel weer. Ga maar eens lekker bij eten dit weekend!
Yep. Voelt goed en inderdaad als ik train voelt het goed aan voor mijn nek en schouder.
Lekker rustig weekend en lekker eten uiteraard! :)

Netjes zeg!! Nu maar even flink 'aansterken'!
Thanks! Ik doe zo even een update. Was evengoed wat verrast vandaag. :D
Aansterken gaan we voor! Altijd! :lifter:
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven