MuscleMeat

Marina's road to succes!

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Helemaal top!
jazeker!! :)

updateje...
Na een dagje nuchter (woensdag op donderdag) gisteren getraind en het ging echt veel beter dan verwacht. Staat op de vorige pagina al gelogd.
Ik zou mezelf eigenlijk niet wegen (bang dat ik afgevallen zou zijn na het nuchter blijven enzo... )... maar ik kon het toch niet laten omdat ik me opvallend goed voelde na die dag nuchter en het trainen ook goed ging... Ik ben nog wat huiverig of het inderdaad een stijgende lijn is... maar sinds ik op 4500 kcal zit en met mijn nieuwe manier van trainen is dit het verloop...
29 januari 41,1-41,2kg
5 februari 41,4 kg --> minimaal verschil en in mijn ogen een schommeling....
11 februari 42-42,1 kg
18 februari 42,2 kg (en dat na een dag nuchter)


Oke het is allemaal minimaal en ik weet niet of het stand houdt maar dit geeft mij in ieder geval een sprankeltje hoop....
Ik was dus vanmorgen vroeg op en had gewoon zin om te gaan trainen. (na het wegen wss ook een beetje overmoedig geworden.. :o ) Ik kan morgen, maandag en wss ook dinsdag niet trainen dus ik dacht... tja.. eigenlijk mag ik geen 2x achter elkaar maar wil toch even.. niet omdat het moet maar omdat het kan zeg maar.
Ik dacht eerst een beetje freewheelen maar naderhand dacht ik ach ik probeer gewoon mijn schema training B. Bij set 2 squat ging het de mist in.. knie naar binnen en fuaaarkkk :mad: .. maar 4 reps waar ik gisteren 3x6x40 kg deed... Nou ja.. ik dacht verstand op nul.. na gisteren is het natuurlijk niet gek als het nu even minder gaat (2 dagen achter elkaar op mijn max willen squatten.. :rolleyes: ) dus hoppa.... niet voor je schemadoelen gaan maar gewoon doen wat je kan. En eenmaal verder bezig vond ik op zich dat ik niet mag klagen. BP en pull ups wel om moeten wisselen ivm bezette BP. En met OHP was het gewoon dat er even niet meer inzat...
Maar al met al best netjes vond ik zo.
Zit alleen wat in twijfel... volgende training deze B training herhalen omdat ik mijn doelen niet heb gehaald.. of gewoon doorgaan naar de C training?

training.JPG
 
Fijn dat het gewicht goed gaat. Kon ook niet anders ;).
Ik snap dat je B er achter aan wou doen, maar deze kan je beter nog even overnieuw doen op de juiste manier denk ik!
 
Fijn dat het gewicht goed gaat. Kon ook niet anders ;).
Ik snap dat je B er achter aan wou doen, maar deze kan je beter nog even overnieuw doen op de juiste manier denk ik!
Nu hopen dat het zo door blijft gaan!
Ik doe nu aardig mee met de bowls... bij ontbijt zit er behalve havermout, fruit, noten en rozijnen nu ook boekweit flakes, gepofte rijst en glutenvrije cornflakes bij :roflol: je geeft me wel inspiratie!

Ga ik van de week gewoon deze B training herhalen. Ik had al het vermoeden dat dat beter zou zijn. :D
Thanks. ;)
 
Dat is gewoon een kilo erbij op een paar weekjes tijd:banana:. Iedere stap vooruit is er een!
Ik heb er niet zo heel veel verstand van, maar ik had ook B ook nog eens overgedaan. Nadat je die paar dagen rust van de gym hebt gehad, gaat die training vast helemaal goed komen:)
 
Minimale gains zijn ook gains Marina! Er zit een stijgende lijn in!:D

Balen van de laatste training maar de voorgaande was meer dan prima!
 
Klinkt goed, ga zo door! Gains incoming, op naar de 45kg?
 
Dat is gewoon een kilo erbij op een paar weekjes tijd:banana:. Iedere stap vooruit is er een!
Ik heb er niet zo heel veel verstand van, maar ik had ook B ook nog eens overgedaan. Nadat je die paar dagen rust van de gym hebt gehad, gaat die training vast helemaal goed komen:)
Ja op zich wel. Maar ik ben voorzichtig... heb wel eerder een kg erbij gehad en een week later er weer af. Dus ik blijf erg voorzichtig met juichen. :o
Ik heb B over gedaan en het ging vandaag een stuk beter. Ondanks een slechte nacht en vanmorgen weer een actie 6x naar het toilet... :(
Maar wel lekker getraind. :)

Minimale gains zijn ook gains Marina! Er zit een stijgende lijn in!:D

Balen van de laatste training maar de voorgaande was meer dan prima!
Yep. Ik ben voorzichtig enthousiast!

Klinkt goed, ga zo door! Gains incoming, op naar de 45kg?
Als dat eens zou kunnen!!!! :D

****
Ik ben dus voorzichtig enthousiast. :o
Gisteren een hapje wezen eten voor mijn verjaardag... lang leve dat je in een la nog een oude dinercheque vind die nog geldig was. :D
Was lekker en leuk. Maar vannacht een bagger nacht.. vanmorgen mega krampen en 6x toilet.. daarna ging het wonderbaarlijk weer beter en vanmorgen voor werk getraind. Ging ook wel stukken beter! Niet 100% alle goals gehaald maar mag tevreden zijn vind ik zelf.
Ik kijk of ik zo nog de training kan posten. Net wat minder nieuws gehad en veel heen en weer zitten bellen... Dus was een rare avond... maar goed.
Training volgt nog. :)

oh ja.. die stomme pil is er nog steeds niet uit... :( had na 48-72 uur moeten zijn en we zijn al 4 dagen verder.. dat terwijl de zonnebloempitten er wel al onverteerd uitkomen. :o ja.. moet het uitzoeken... op zoek naar die pil. :p :roflol:
Als hij morgen nog niet terecht is maar even het ziekenhuis bellen.
 
Gezellig gegeten, en misschien toch nog iets verkeerds....jammer.
Misschien is de pil in die 4e dimensie gekomen waarin ook al je eten verdwijnt :D
 
Oei, ik lees gains! Fijn dat je wat bent aangekomen Marina, hopelijk blijft dit in een stijgende lijn. Balen dat je een slechte nacht hebt gehad. Waarschijnlijk iets niet goed gevallen, maar je hebt je niet uit het veld laten slaan in ieder geval!
 
Gezellig gegeten, en misschien toch nog iets verkeerds....jammer.
Misschien is de pil in die 4e dimensie gekomen waarin ook al je eten verdwijnt :D
Tja... misschien nog een beetje naweeen van die dag nuchter en wat verkeerds in het eten.. Ach ja...
Zou wat zijn ja. :roflol: Maar gekke is wel.. zonnebloempitten en rijst zie ik onverteerd terug.. maar die pil... Zoek... :shrug:

Oei, ik lees gains! Fijn dat je wat bent aangekomen Marina, hopelijk blijft dit in een stijgende lijn. Balen dat je een slechte nacht hebt gehad. Waarschijnlijk iets niet goed gevallen, maar je hebt je niet uit het veld laten slaan in ieder geval!
Of het echt gains zijn.. ik ben voorzichtig... eerst het weekend maar afwachten of het nog zo is!
Slechte nachten zijn er zeker.. helaas.. Vannacht ook drama.. maar was meer vanwege dingen die ik gehoord had wat in mijn kop bleef hangen... :(

****
Zoals beloofd nog even de training van gisteren. de B training op herhaling. Ondanks een slechte nacht en helaas dus flinke runnerij toch nog een redelijke training gehad!
Dus al met al niet ontevreden over gisteren. Kan altijd beter natuurlijk. :rolleyes:

training.JPG
 
Damn goede training Marina! Het mag natuurlijk ook best zwaar zijn!!:D
 
Hiep, hiep hoera :birthday:
 
Jaaa gefeliciteeeerd!:klink:
En super fijn natuurlijk dat training B de tweede keer stukken beter ging!
 
zo weer ff bijgelezen
Nog van harte gefeliciteerd xxx
Hoe was je dag?
Nog wat leuks gedaan/gegeten?
 
gefeliciteerd marina :hb:
lekkere train gisteren :thumbup:
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven