Basma
Huge Freak
- Waardering
- 5.883
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
jazeker!!

) Ik kan morgen, maandag en wss ook dinsdag niet trainen dus ik dacht... tja.. eigenlijk mag ik geen 2x achter elkaar maar wil toch even.. niet omdat het moet maar omdat het kan zeg maar.
.. maar 4 reps waar ik gisteren 3x6x40 kg deed... Nou ja.. ik dacht verstand op nul.. na gisteren is het natuurlijk niet gek als het nu even minder gaat (2 dagen achter elkaar op mijn max willen squatten..
) dus hoppa.... niet voor je schemadoelen gaan maar gewoon doen wat je kan. En eenmaal verder bezig vond ik op zich dat ik niet mag klagen. BP en pull ups wel om moeten wisselen ivm bezette BP. En met OHP was het gewoon dat er even niet meer inzat...Nu hopen dat het zo door blijft gaan!Fijn dat het gewicht goed gaat. Kon ook niet anders.
Ik snap dat je B er achter aan wou doen, maar deze kan je beter nog even overnieuw doen op de juiste manier denk ik!
je geeft me wel inspiratie!

Ja op zich wel. Maar ik ben voorzichtig... heb wel eerder een kg erbij gehad en een week later er weer af. Dus ik blijf erg voorzichtig met juichen.Dat is gewoon een kilo erbij op een paar weekjes tijd. Iedere stap vooruit is er een!
Ik heb er niet zo heel veel verstand van, maar ik had ook B ook nog eens overgedaan. Nadat je die paar dagen rust van de gym hebt gehad, gaat die training vast helemaal goed komen![]()

Yep. Ik ben voorzichtig enthousiast!Minimale gains zijn ook gains Marina! Er zit een stijgende lijn in!
Balen van de laatste training maar de voorgaande was meer dan prima!
Als dat eens zou kunnen!!!!Klinkt goed, ga zo door! Gains incoming, op naar de 45kg?

had na 48-72 uur moeten zijn en we zijn al 4 dagen verder.. dat terwijl de zonnebloempitten er wel al onverteerd uitkomen.
ja.. moet het uitzoeken... op zoek naar die pil.

Tja... misschien nog een beetje naweeen van die dag nuchter en wat verkeerds in het eten.. Ach ja...Gezellig gegeten, en misschien toch nog iets verkeerds....jammer.
Misschien is de pil in die 4e dimensie gekomen waarin ook al je eten verdwijnt![]()
Maar gekke is wel.. zonnebloempitten en rijst zie ik onverteerd terug.. maar die pil... Zoek... 
Of het echt gains zijn.. ik ben voorzichtig... eerst het weekend maar afwachten of het nog zo is!Oei, ik lees gains! Fijn dat je wat bent aangekomen Marina, hopelijk blijft dit in een stijgende lijn. Balen dat je een slechte nacht hebt gehad. Waarschijnlijk iets niet goed gevallen, maar je hebt je niet uit het veld laten slaan in ieder geval!

Zo is het! Happy birthday Marina!