- Waardering
- 23.837
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Damn goede training Marina! Het mag natuurlijk ook best zwaar zijn!!![]()
Oei.... nog net op tijd.... gefelicitaart Marina
glutenvrij natuurlijk....
Thanks allemaal.

Het was een gewone dag. We deden er niets aan. Laat thuis en even bij mijn moeder geweest. Verder vanmorgen weer extreem vroeg op.. dus ja.. op tijd naar bed he.zo weer ff bijgelezen
Nog van harte gefeliciteerd xxx
Hoe was je dag?
Nog wat leuks gedaan/gegeten?

Dat klopt. Maar in de auto ook zenuwen omdat ik weer wat gewichten op zou hogen met trainen.Na een rustdag krijg je al weer de kriebels toch?
succes morgen

Dank je.
en ik zal even niet tegenstribbelen.. dat wil mijn hoofd nl wel.. *schudhardnee* 
Dank je.Mooie training Marina! Toch stiekem wat kilootjes extra gebenched!![]()

Kon wel beter hoor. Verjaardag vier ik niet. Morgen alleen mijn moeder en schoonouders een bakkie koffie.Mooie training gehad meid, je gaat lekker!
Hoop dat je een leuke verjaardag hebt gehad, en hoop vooral dat het levensjaar je heel veel gezondheid, geluk en liefde mag brengen.
Dus ja wat nu.. geen spotter... (waren wel 2 mensen aanwezig). Dus ik dacht even terug en de 0,5 kg schijven zoeken en dan maar microladen. Kon er maar 1 vinden. En ondertussen aangesproken worden door een jongen die zei dat ik sterk was. Dat hij me al een tijdje zo aanzag wat ik deed en het knap vond.
Dus na wat praten. Hij was net weer begonnen na een blessure en hij wilde me wel spotten. Gaf me nog een tip voor BP. Dus set 2 stond hij achter me en in ene toch die 6 reps alleen eruit geknald! 

Yep! Dat is zeker leuk geregeld zo.haha goed geregeld met die spotter..alles voor de gains als je je doelstelling maar haalt....winnars never quit!!
Gezonde kriebels in de buik hoort erbij

Yep. Gewoon voor het lekker bewegen. Al was die incline BP wel een PRAltijd leuk zo'n onderhouds-training, makkelijke gewichten
Misschien je rusttijd een beetje inkorten is ook nog goed voor je conditie.
Gewoon weer lekker getreend...Mooi zo![]()

Ach ja... we willen allemaal meer heNiet te negatief over de training van gister! Dat ziet er allemaal meer dan prima uit hoor!!
Goed weekend Marina!

Dank je!Mooie trainingen Marina.
Tip voor je squat als je eerst keer faalt door zenuwen gewoon nog een keer proberen. Gaat je zeker lukken!

Omdat het kan en niet omdat het moet een freewheel training.

Ach ja... ik wilde gewoon mijn goal halen.Van waar zo negatief over die bench press?! Je hebt een super training neergezet EN een redelijke oplossing gevonden voor je bench.
Niet zo stressen hoor. Het gaat juist prima zo!!![]()
en ik wil dat mijn gewicht een keer doorzet...
Ik doe mijn best!Dan heb je lang zitten lezen.IN < heb vanaf nr 1 gelezen en respect voor je doorzettingsvermogen!
Succes met behalen van je doelen en ik ga t volgen!![]()

Yep.. soms gewoon even lekker. Niet maxen maar lekker trainenHeerlijk dat soort trainingen af en toe, mooi op het gemak![]()
Ja die voelde ik wel. Maar vandaag was de spierpijn al over hoor. Ik heb ook dat als ik regelmatig lekker zwaar ga en last heb dat het na de volgende training al minder is. Dat klopt.Oef, die SQ zal je wel flink gevoeld hebben door de spierpijn die je nog had..
Vreemd genoeg ervaar ik na ze opnieuw getraind te hebben juist een soort verlichting, hoop dat dit bij jou ook het geval was!
Geniet van de yoga, ervaar je er ook echt meerwaarde van?
Je bent op de hoogte van mijn privé situatie, afgelopen week heb ik voor het eerst een afspraak gehad met een coach welke mijn werkgever voor me geregeld heeft. Voor het eerst in mijn leven gemediteerd, vond het wel een bijzondere ervaring. Yoga ben ik nu ook wel geïnteresseerd in. Wat doet yoga voor jou?
Dank je.Een beetje laat, maar toch een gelukkige verjaardag. Hopelijk een jaar waarin je gezondheid crescendo gaat
ik hoop het ook!
Niet zo lekker geslapen maar om 7:00 in de gym. Hoppa squatrek bezetten en gaan. Eerste set nog wat stroef en hoe verder ik kwam met de sets hoe lekkerder het ging. Ik wilde wel een setje extra doen maar heb me aan mijn schema gehouden.
Laatste set rep 9 was net aan. Ben dus braaf gestopt. Denk niet dat ik ontevreden mag zijn met deze training... alhoewel ik altijd hoop dat er meer inzit