MuscleMeat

Marina's road to succes!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Oei.... nog net op tijd.... gefelicitaart Marina :cheer:
glutenvrij natuurlijk....

Beetje laat maar alsnog van harte!!!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.763
Damn goede training Marina! Het mag natuurlijk ook best zwaar zijn!!:D
Zo is het! Happy birthday Marina!:hb:
gefeliciteerd marina :hb:
lekkere train gisteren :thumbup:
Oei.... nog net op tijd.... gefelicitaart Marina :cheer:
glutenvrij natuurlijk....
Beetje laat maar alsnog van harte!!!
Thanks allemaal. :D
zo weer ff bijgelezen
Nog van harte gefeliciteerd xxx
Hoe was je dag?
Nog wat leuks gedaan/gegeten?
Het was een gewone dag. We deden er niets aan. Laat thuis en even bij mijn moeder geweest. Verder vanmorgen weer extreem vroeg op.. dus ja.. op tijd naar bed he. :)

Gisteren voor het werk wel een B day training gedaan. Ging lekker! alleen met incline BP een dikke tegenvaller.. maar achteraf bleek dat ik een stang van 22,5 kg had en niet van 20 kg.. Vandaar dat het niet lukte. :roflol:
Maar ben er niet ontevreden over.

training.JPG

Vandaag rustdag. Morgen eens kijken wat dag 1 van week 3 zal brengen.. hopen dat ik wat slaap en niet te moe ben. 7:00 back in de gym morgen! :D

Na een rustdag krijg je al weer de kriebels toch?
succes morgen

Sterke training!

Mooie training Marina! Toch stiekem wat kilootjes extra gebenched!:thumbs:

Mooie training gehad meid, je gaat lekker!
Hoop dat je een leuke verjaardag hebt gehad, en hoop vooral dat het levensjaar je heel veel gezondheid, geluk en liefde mag brengen :).

• #2.768
Na een rustdag krijg je al weer de kriebels toch?
succes morgen
Dat klopt. Maar in de auto ook zenuwen omdat ik weer wat gewichten op zou hogen met trainen. :D

Dank je. :) en ik zal even niet tegenstribbelen.. dat wil mijn hoofd nl wel.. *schudhardnee* :o

Mooie training Marina! Toch stiekem wat kilootjes extra gebenched!:thumbs:
Dank je. :)

Mooie training gehad meid, je gaat lekker!
Hoop dat je een leuke verjaardag hebt gehad, en hoop vooral dat het levensjaar je heel veel gezondheid, geluk en liefde mag brengen :).
Kon wel beter hoor. Verjaardag vier ik niet. Morgen alleen mijn moeder en schoonouders een bakkie koffie.
Ik hoop vooral dat de gezondheid een keer vooruit mag gaan!

Vanmorgen best de zenuwen.. reps op squat omhoog.. eerste keer 32,5 kg BP doen...en ook FSQ en BB row 2,5 kg omhoog... dus ja... zo om 7:00 weet je het nooit. Had een beetje blauwe plek in mijn lies van het wegschieten van de pussypad woensdag met hiptrust.. maar gelukkig gaf het geen last.

Squat ging lekker. Maar een heel verhaal.. BP suckte.. 32,5 kg en op rep 5 fail en op mijn buik weggerold.. :mad: Dus ja wat nu.. geen spotter... (waren wel 2 mensen aanwezig). Dus ik dacht even terug en de 0,5 kg schijven zoeken en dan maar microladen. Kon er maar 1 vinden. En ondertussen aangesproken worden door een jongen die zei dat ik sterk was. Dat hij me al een tijdje zo aanzag wat ik deed en het knap vond. :o Dus na wat praten. Hij was net weer begonnen na een blessure en hij wilde me wel spotten. Gaf me nog een tip voor BP. Dus set 2 stond hij achter me en in ene toch die 6 reps alleen eruit geknald! :D
Maar daarna lukte het niet.. hij liet me echt ploeteren bij rep 5 en rackte hem uiteindelijk voor me. Ik gevraagd of hij de volgende sets ook wilde spotten maar dan helpen als ik de bar niet omhoog kreeg om toch die 6 reps te halen. Negatives helpen je ook met sterker worden. Dus gedaan. En lukte redelijk.. alleen de laatste set was het echt op en bij 4 toch maar met hulp gerackt. :mad:
Maar al met al.. hij is er ook op ma-wo-vrij en meestal iets later dan ik. Maar als hij er is wil hij mij wel spotten. Dus zo heb ik er nog een vaste spotter aan over ook. :D

Nou ja.. training.. ene kant denk ik bagger.. andere kant... ach.. op BP na wel alle goals gehaald... Maar het yess gevoel was er absoluut niet. Voel mijn benen wel enorm nu. :o

training.JPG

haha goed geregeld met die spotter..alles voor de gains als je je doelstelling maar haalt....winnars never quit!!

Gezonde kriebels in de buik hoort erbij

• #2.770
haha goed geregeld met die spotter..alles voor de gains als je je doelstelling maar haalt....winnars never quit!!

Gezonde kriebels in de buik hoort erbij
Yep! Dat is zeker leuk geregeld zo. :D
Inderdaad gezonde kriebels. Ben nu al kriebelig voor maandag... eerste x 42,5 kg squatten. :)

Omdat het kan en niet omdat het moet een freewheel training. Bewust lager in gewicht omdat ik gisteren volgens schema heb getraind en op BP na al mijn goals had gehaald. Volgende week wordt het erg druk op werk en weet ik niet of ik alle drie mijn trainingen kan doen.... Dus gewoon even lekker getraind. Niet spannend maar wel een voldaan gevoel.

zaterdag 25-2 9:00-10:00

Pull down wijd 3x10x30 kg beetje als WU
Paused goblet squat 3x10x13 kg had nog spierpijn in mijn quads van squatten van gisteren :o
Incline BP 8x22,5 kg 8x25 kg 10x27,5 kg 6x30 kg
Pull ups 6 x 6 BW
kuiten staand 12x70 kg 12x80 kg 11x90 kg
OHP (licht gedaan) 12x15 kg 10x17,5 kg 10x17,5 kg
DB side raises 2x10x3 kg

Altijd leuk zo'n onderhouds-training, makkelijke gewichten
Misschien je rusttijd een beetje inkorten is ook nog goed voor je conditie.

Gewoon weer lekker getreend...Mooi zo :)

Niet te negatief over de training van gister! Dat ziet er allemaal meer dan prima uit hoor!!:thumb:

Goed weekend Marina!

Mooie trainingen Marina.
Tip voor je squat als je eerst keer faalt door zenuwen gewoon nog een keer proberen. Gaat je zeker lukken!

• #2.774
Altijd leuk zo'n onderhouds-training, makkelijke gewichten
Misschien je rusttijd een beetje inkorten is ook nog goed voor je conditie.

Gewoon weer lekker getreend...Mooi zo :)
Yep. Gewoon voor het lekker bewegen. Al was die incline BP wel een PR :D
Inderdaad wel wat minder rust tussen de sets omdat het lichter was.

Niet te negatief over de training van gister! Dat ziet er allemaal meer dan prima uit hoor!!:thumb:
Goed weekend Marina!
Ach ja... we willen allemaal meer he :o
Dank je!

Mooie trainingen Marina.
Tip voor je squat als je eerst keer faalt door zenuwen gewoon nog een keer proberen. Gaat je zeker lukken!
Dank je!
Als ik faal met squat is het meestal op een 1 of 2 na laatste rep van het doel volgens mijn schema. Maar dan ga ik de volgende set gewoon weer met de gedachte ik ga het gewoon doen. Ik heb soms wel eens dat set 1 lukt.. set 2 1 rep minder en dan set 3 en 4 weer wel. Dus gewoon doorgaan.
We zullen het zien maandag of ik een PR kan zetten. maar eerst rust en morgen alleen yoga. :)

Van waar zo negatief over die bench press?! Je hebt een super training neergezet EN een redelijke oplossing gevonden voor je bench.
Niet zo stressen hoor. Het gaat juist prima zo!! ;)

IN < heb vanaf nr 1 gelezen en respect voor je doorzettingsvermogen!
Succes met behalen van je doelen en ik ga t volgen!:yes:

Oef, die SQ zal je wel flink gevoeld hebben door de spierpijn die je nog had.. :o
Vreemd genoeg ervaar ik na ze opnieuw getraind te hebben juist een soort verlichting, hoop dat dit bij jou ook het geval was!
Geniet van de yoga, ervaar je er ook echt meerwaarde van?
Je bent op de hoogte van mijn privé situatie, afgelopen week heb ik voor het eerst een afspraak gehad met een coach welke mijn werkgever voor me geregeld heeft. Voor het eerst in mijn leven gemediteerd, vond het wel een bijzondere ervaring. Yoga ben ik nu ook wel geïnteresseerd in. Wat doet yoga voor jou?

Een beetje laat, maar toch een gelukkige verjaardag. Hopelijk een jaar waarin je gezondheid crescendo gaat

• #2.780
Van waar zo negatief over die bench press?! Je hebt een super training neergezet EN een redelijke oplossing gevonden voor je bench.
Niet zo stressen hoor. Het gaat juist prima zo!! ;)
Ach ja... ik wilde gewoon mijn goal halen. :o en ik wil dat mijn gewicht een keer doorzet...
Dank je. :) Ik doe mijn best!
IN < heb vanaf nr 1 gelezen en respect voor je doorzettingsvermogen!
Succes met behalen van je doelen en ik ga t volgen!:yes:
Dan heb je lang zitten lezen. :o
welkom en dank je wel :)
Heerlijk dat soort trainingen af en toe, mooi op het gemak:)
Yep.. soms gewoon even lekker. Niet maxen maar lekker trainen
Oef, die SQ zal je wel flink gevoeld hebben door de spierpijn die je nog had.. :o
Vreemd genoeg ervaar ik na ze opnieuw getraind te hebben juist een soort verlichting, hoop dat dit bij jou ook het geval was!
Geniet van de yoga, ervaar je er ook echt meerwaarde van?
Je bent op de hoogte van mijn privé situatie, afgelopen week heb ik voor het eerst een afspraak gehad met een coach welke mijn werkgever voor me geregeld heeft. Voor het eerst in mijn leven gemediteerd, vond het wel een bijzondere ervaring. Yoga ben ik nu ook wel geïnteresseerd in. Wat doet yoga voor jou?
Ja die voelde ik wel. Maar vandaag was de spierpijn al over hoor. Ik heb ook dat als ik regelmatig lekker zwaar ga en last heb dat het na de volgende training al minder is. Dat klopt.
Yoga doet voor mij veel. Ten eerste een stuk leren ontspannen. Nou ja.. je spant je eerst in en daarna ontspan je je. :D
Je leert juist die delen van je lichaam die zeg maar stram aanvoelen wat flexibeler te maken. Zo hadden we nu al 2 weken een les met veel stretchen van de liezen. Ik ervaar links vaak tijdens het squatten het gevoel dat daar nu net wat blokkeert en dat is nu stukken minder. Ik voel me na zo een les een stuk relaxter. Buiten het lichamelijk stretchen ben je ook meer met jezelf bezig en focus je je meer op jezelf waardoor je je gedachte leeg maakt. In het begin kon ik dat echt niet maar dat gaat nu wel stukken beter.
Een beetje laat, maar toch een gelukkige verjaardag. Hopelijk een jaar waarin je gezondheid crescendo gaat
Dank je. :) ik hoop het ook!

Gisteren toch wat zenuwen voor het squatten vandaag.. eerste keer 42,5 kg.. zou het lukken. brrrr... :o Niet zo lekker geslapen maar om 7:00 in de gym. Hoppa squatrek bezetten en gaan. Eerste set nog wat stroef en hoe verder ik kwam met de sets hoe lekkerder het ging. Ik wilde wel een setje extra doen maar heb me aan mijn schema gehouden.

BP nu met spotter.. alleen was de BP bezet en heb ik zelf een opstelling gebouwd in het quatrek. Dat was wel heel onwennig.. andere bench.. anders unracken...dus zou het lukken?? Maar goed met spotter eerste set 6 reps perfect. Tweede set ging zo lekker dat ik door ben gegaan en alleen 9 reps eruit heb geperst. Rep 10 was een faal... derde set wel 6 reps gered alleen moest de spotter een beetje bijsturen maar hoefde hij niet te helpen. Al met al tevreden.

Omdat ik dus langer bezig was een beetje in tijdnood... moest naar werk.. dus even te kort rust genomen bij OHP en daardoor net de goal van 3x10 niet gehaald. :mad: Laatste set rep 9 was net aan. Ben dus braaf gestopt. Denk niet dat ik ontevreden mag zijn met deze training... alhoewel ik altijd hoop dat er meer inzit :rolleyes:

training.JPG

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven