Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks.Mooie training meid, superlekkere SQ en BP, dat doe je goed!
Zal wel flink wat energie geven![]()
Ach ja.. als het lekker gaat he..ja je was los op de BP en dan is het boete doen met Delts
Jij wil alles...maar toch n mooie improvisatie met BP
Misschien dichter bij je target blijven Marina
Toch n extra repje proberen...je weet maar nooit..haha
Wel weer goed je best gedaan hoor..toppie!
Ik moet inderdaad aan mijn target vasthouden. Dus morgen ook braaf zijn! 
Yep! Dank je.Jahaaa. Gelukt! Echt een nette training hoor. Van die bench sta ik wel te kijken zeg.

Yep bevalt me prima.gaat goed hier met je trainingen
bevallen de compounds nog een beetje?

Ja baas.Netjes Marina! Al had je je netjes aan je schema gehouden had die OHP zeker gelukt hoor.
Niet meer afwijken dus, en doen wat er voorgeschreven is!
Je gaat zowieso lekker nu!![]()
ik ga me eraan houden nu hoor!

Ik ga niettot fail.. zeker niet met squatten.. dan moet ik de bar op de grond fl*kkeren.. en dat doe ik echt niet.Je lichaam geeft vanzelf aan wat het kan.
Maar blijf aub weg van fail..2 in de tank dan komt het goed truste

Dromen over gains... hngggg... Maar slapen..Trusten... Gewoon dromen over gains. Sinds ik dat probeer slaap ik als een roosje.
drama momenteel... hahahah.. was al bijna klaar dat je dit postte.Succes vanmorgen..
..of eigenlijk..hoe ging de training?
Maar ging lekker!
Maar goed vol goede moed begonnen en het ging lekker! Zo lekker dat ik set 5 en 6 een repje meer heb gepakt 
Dus
net mijn goal niet gehaald...
41,7 kg... weet niet wat ik ermee moet.. denk eerst maar het officiele weegmoment zaterdag afwachten...Gewoon je weeg moment afwachten.
Tussendoor kan voor teleurstelling zorgen en averechts werken.
Yep! Nog 1 dagje!je blijft nog steeds overeind meis!!
bijna weekend...

Ik wacht het af.... Maar of het positief is.... Ik weet het nietFijn dat trainen goed ging Marina. Balen van het wegen...misschien idd wachten op officiële weegmoment. Duim voor je dat t dan iets anders is ...![]()
Ik weeg zaterdag officieel... maar ja.. als het dan nog minder is..Niet gek laten maken door dat gewicht, zaterdag is nog ver wegHet zal dan vast wel weer wat hoger zijn
Je rocked 'm in elk geval!
Misschien heb ik er eerder in het log overheen gelezen, maar is het cameraatje eigenlijk alweer terecht?

Gewoon je weeg moment afwachten.
Tussendoor kan voor teleurstelling zorgen en averechts werken.
Thanks. I will try

Valt op zich wel mee hoor.. het waren even een paar dagen die anders liepen. Het is wel degelijk heel anders.. als ik nu thuis ben word ik niet gebeld.. weekenden zijn vrij.. en door die paar lange dagen ben ik vandaag om 14:30 naar huis gegaan. Dus het is heeeeel erg anders!Lekkere training weer Marina! Balen wel van die lange werkdagen weer. Wat dat betreft is je huidige werk denk ik in dat opzicht niet veel anders dan je vorige baan toch? (veel lange dagen).

dat maakt ook dat ik me niet echt lekker in mijn vel voel... is vooral op werk erg lastig omdat ik niet meer warm word... slapen gaat ook bagger weer... *einde klaagmodus*