AndroidHealthClinic

Marina's road to succes!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Mooie training marina! Sterk!

ja je was los op de BP en dan is het boete doen met Delts
Jij wil alles...maar toch n mooie improvisatie met BP
Misschien dichter bij je target blijven Marina
Toch n extra repje proberen...je weet maar nooit..haha
Wel weer goed je best gedaan hoor..toppie!

Laatst bewerkt:
Jahaaa. Gelukt! Echt een nette training hoor. Van die bench sta ik wel te kijken zeg :eek:.

gaat goed hier met je trainingen
bevallen de compounds nog een beetje?

Netjes Marina! Al had je je netjes aan je schema gehouden had die OHP zeker gelukt hoor.

Niet meer afwijken dus, en doen wat er voorgeschreven is!

Je gaat zowieso lekker nu!:D

Mooie training meid, superlekkere SQ en BP, dat doe je goed!
Zal wel flink wat energie geven :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.788
Mooie training marina! Sterk!
Mooie training meid, superlekkere SQ en BP, dat doe je goed!
Zal wel flink wat energie geven :D
Thanks. :)

ja je was los op de BP en dan is het boete doen met Delts
Jij wil alles...maar toch n mooie improvisatie met BP
Misschien dichter bij je target blijven Marina
Toch n extra repje proberen...je weet maar nooit..haha
Wel weer goed je best gedaan hoor..toppie!
Ach ja.. als het lekker gaat he.. :o Ik moet inderdaad aan mijn target vasthouden. Dus morgen ook braaf zijn! :)
Dank je
Jahaaa. Gelukt! Echt een nette training hoor. Van die bench sta ik wel te kijken zeg :eek:.
Yep! Dank je. :)
Ik was ook wel verbaasd. Maar het voelde ook wel onwijs gaaf! :D

gaat goed hier met je trainingen
bevallen de compounds nog een beetje?
Yep bevalt me prima. :)

Netjes Marina! Al had je je netjes aan je schema gehouden had die OHP zeker gelukt hoor.
Niet meer afwijken dus, en doen wat er voorgeschreven is!
Je gaat zowieso lekker nu!:D
Ja baas. :D ik ga me eraan houden nu hoor!
Thanks. :)

Vandaag een enorm lange dag op werk gehad.. letterlijk 5:50 weg en 18:10 thuis... en dan ben ik nog redelijk op tijd weggegaan... er waren wat werkzaamheden waar ik bij moest zijn. Maar het zou tot zeker 20:00 duren.. dus heb ik gezegd.. bel maar als er wat is. Dus nu lekker uitrusten en brrr... morgen weer kijken hoe het met trainen gaat. Gezonde zenuwen. :o
Morgenochtend dus weer een pre-work training! Ben benieuwd hoe het gaat.. vannacht maar 2 uur geslapen en zo een lange dag.. hopen dat het slapen vannacht beter gaat.

Je lichaam geeft vanzelf aan wat het kan.
Maar blijf aub weg van fail..2 in de tank dan komt het goed truste

• #2.790
Je lichaam geeft vanzelf aan wat het kan.
Maar blijf aub weg van fail..2 in de tank dan komt het goed truste
Ik ga niettot fail.. zeker niet met squatten.. dan moet ik de bar op de grond fl*kkeren.. en dat doe ik echt niet. :o
Komt goed! nu maar hopen dat ik een beetje lekker slaap. :)

Trusten... Gewoon dromen over gains. Sinds ik dat probeer slaap ik als een roosje :rolleyes:.

Succes vanmorgen..

..of eigenlijk..hoe ging de training?

• #2.793
Trusten... Gewoon dromen over gains. Sinds ik dat probeer slaap ik als een roosje :rolleyes:.
Dromen over gains... hngggg... Maar slapen.. :sad: drama momenteel...

Succes vanmorgen..

..of eigenlijk..hoe ging de training?
hahahah.. was al bijna klaar dat je dit postte. :D Maar ging lekker!

Na gisteren een extreem lange dag en vannacht niet zo lekker geslapen weer 4:30 op.. maar ja... eenmaal in de auto best wel wat zenuwen of ik die 40 kg paused squat zou redden... :o Maar goed vol goede moed begonnen en het ging lekker! Zo lekker dat ik set 5 en 6 een repje meer heb gepakt :D
OHP was wel erg zwaar.. pull ups daarentegen gingen appeltje eitje de eerste 2 sets.. laatste rep setje 3 was zwaar. Maar volgende keer gewicht erbij pakken.
incline BP geen spotter.. en laatst set durfde ik niet rep 12... 11 was net aan en wilde even geen faal... :o Dus :mad: net mijn goal niet gehaald...
Maar al met al best weer een lekkere training! Op naar de volgende!

training.JPG

baalde wel.. en misschien had ik het niet moeten doen.. stiekem tussentijds wegen.. was weer lichter... :sad: 41,7 kg... weet niet wat ik ermee moet.. denk eerst maar het officiele weegmoment zaterdag afwachten...

je blijft nog steeds overeind meis!!
bijna weekend...

Fijn dat trainen goed ging Marina. Balen van het wegen...misschien idd wachten op officiële weegmoment. Duim voor je dat t dan iets anders is ...:yes:

Niet gek laten maken door dat gewicht, zaterdag is nog ver weg:) Het zal dan vast wel weer wat hoger zijn:flexbiceps: Je rocked 'm in elk geval!
Misschien heb ik er eerder in het log overheen gelezen, maar is het cameraatje eigenlijk alweer terecht?

Lekkere training weer Marina! Balen wel van die lange werkdagen weer. Wat dat betreft is je huidige werk denk ik in dat opzicht niet veel anders dan je vorige baan toch? (veel lange dagen).

• #2.800
je blijft nog steeds overeind meis!!
bijna weekend...
Yep! Nog 1 dagje! :D

Fijn dat trainen goed ging Marina. Balen van het wegen...misschien idd wachten op officiële weegmoment. Duim voor je dat t dan iets anders is ...:yes:
Ik wacht het af.... Maar of het positief is.... Ik weet het niet

Niet gek laten maken door dat gewicht, zaterdag is nog ver weg:) Het zal dan vast wel weer wat hoger zijn:flexbiceps: Je rocked 'm in elk geval!
Misschien heb ik er eerder in het log overheen gelezen, maar is het cameraatje eigenlijk alweer terecht?
Ik weeg zaterdag officieel... maar ja.. als het dan nog minder is.. :sad:
Camera is niet terecht... heb al gebeld.. moet wss een foto laten maken. Al denken ze toch dat ik hem gemist heb.. ik stop in ieder geval met drollenvangen. :p

Gewoon je weeg moment afwachten.
Tussendoor kan voor teleurstelling zorgen en averechts werken.
Heb hier niks aan toe te voegen
Thanks. I will try :)
Lekkere training weer Marina! Balen wel van die lange werkdagen weer. Wat dat betreft is je huidige werk denk ik in dat opzicht niet veel anders dan je vorige baan toch? (veel lange dagen).
Valt op zich wel mee hoor.. het waren even een paar dagen die anders liepen. Het is wel degelijk heel anders.. als ik nu thuis ben word ik niet gebeld.. weekenden zijn vrij.. en door die paar lange dagen ben ik vandaag om 14:30 naar huis gegaan. Dus het is heeeeel erg anders!:D

verplichte rustdag ondanks het vroeg weggaan.. Maar ik misschien even beter ook zo.... *vindhetlastigalsiktijdhebennietmagtrainen* :o

En ik heb het constant koud... :( dat maakt ook dat ik me niet echt lekker in mijn vel voel... is vooral op werk erg lastig omdat ik niet meer warm word... slapen gaat ook bagger weer... *einde klaagmodus* :o

Laatst bewerkt:
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven