AndroidHealthClinic

Marina's road to succes!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Take care Marina! Goed dat je ondanks alles netjes je rustdag pakt.

Lekker warme douche pakken en op de bank ploffen..:D

Yiehaaaa, (bijna) weekend!!
Lekker bijkomen ^^.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.805
Niet bepaald... :( bijkomen als zijnde bijkomen van de schrik.... kop staart botsing in de file en auto voorkant in de prak.. en ik stijf van de schrik... :sad:
Een of andere kl***zak 3 auto's ervoor maakt een noodstop.. 4 auto's op elkaar.. ik was nr 4 en de vijfde kon nog net de berm induiken en schampte mijn achterbumper... minimaal krasje... de voorste 2 zijn ondanks de schade doorgereden en ik had er dus een met trekhaak voor me... :mad:
Dat gaat weer flink wat kosten.. morgen maar naar de garage...
Net met moeite mijn eten weggestouwd... Voel me echt k*t... :(

Kut om te horen joh...
Geluk dat diegene achter je nog weg kon duiken maar wel weer pech dat degene voor je een trekhaak had :(

Volgende training je woede gebruiken om iig hard te knallen in de gym!

Wat kut zeg... Zal wel even bijkomen zijn van de schrik en de stress die dit met zich meebrengt :(

De vrijdag rush....zo snel mogelijk naar huis want het is weekend....Balen meis!! WA verzekerd?

• #2.809
Kut om te horen joh...
Geluk dat diegene achter je nog weg kon duiken maar wel weer pech dat degene voor je een trekhaak had :(

Volgende training je woede gebruiken om iig hard te knallen in de gym!
Wat kut zeg... Zal wel even bijkomen zijn van de schrik en de stress die dit met zich meebrengt :(
De vrijdag rush....zo snel mogelijk naar huis want het is weekend....Balen meis!! WA verzekerd?
Thanks allemaal.
Gelukkig heb ik zelf niets en rijd mijn auto nog wel. Ben wel verzekerd... maar morgen eerst maar eens horen wat herstellen kost.

Je ziet ze zo vaak langs de weg staan....de gevalletjes kop-staart botsing... elke dag zie je er bijna wel een... en het was enorm druk vandaag en ben 7 gevallen aanrijding gepasseerd... maar dat het je dan zelf overkomt.... Pfff... je verwacht het niet maar als je veel op de weg zit kán het je overkomen. Ik zit me echt van alles in mijn hoofd te halen hoe ik het had kunnen voorkomen. Maar dat kon/kan ik niet... Even een goed gesprek gehad met mijn mannetje... Hij zegt ook... het gebeurt nu eenmaal.... Dus laat het rusten en ga je niet te druk maken. Makkelijker gezegd dan gedaan...:o :sad: Ik hoop maar dat dit mijn slapen niet nog slechter maakt dan het al is.. *einde klaagmodus*

Schrikken hoor. Dat dit jou moet overkomen.. :(. Ik hoop dat je er niet te veel over strest en het het een beetje kunt laten varen.
Goed weekend!

He gedver wat een nare bedoening zo vlak voor het weekend. Hopelijk ondervind je er niet te veel onrust en stress van, ik duim voor een goede nachtrust voor je!:)

• #2.812
Schrikken hoor. Dat dit jou moet overkomen.. :(. Ik hoop dat je er niet te veel over strest en het het een beetje kunt laten varen.
Goed weekend!
Het is een kwestie van proberen los te laten. En ik heb daar soms nogal moeite mee...
Morgen maar even de stand van zaken opnemen op de weegschaal.... Ben benieuwd.
Misschien morgen maar even een beetje afreageren in de gym... heb wel vandaag getraind maar een beetje freewheelen en wat extra fysio oefeningen voor mijn nek en schouders doen.
He gedver wat een nare bedoening zo vlak voor het weekend. Hopelijk ondervind je er niet te veel onrust en stress van, ik duim voor een goede nachtrust voor je!:)
Ja het weekend begint niet echt goed. Ik zal het zien hoe het gaat. Ik heb zelf nergens last van lichamelijk. Als dat zo blijft kan ik het wss wel wat beter laten rusten.
Dank je. :)

• #2.813
In ieder geval... vanmorgen wel getraind. Viel me toch wel tegen met squatten. 42,5 kg.... 3-tjes gingen prima woensdag.. maar 5-jes wel erg moeizaam. tot en met rep 3 gaat echt goed.. bij set 3 de laatste 2 reps (rep 4 en 5) niet netjes en moeizaam. Ik heb het gered.. maar mooi was het niet te noemen. :(
FSQ clean grip geprobeerd maar wel met iets lichter gewicht... omdat ik met crossgrip nogal snel naar voren lijk te vallen. Maar teveel last van mijn polsen.. dus dat gaat niet werken. Zelfs het gewicht viel me tegen na vorige week zwaarder te zijn gegaan. Maar kan ook komen doordat BP vooraf best lekker ging en ik daar mijn goal wel gered had..

Ik heb niet echt het gevoel van yeah lekkere training... maar als ik het zo zie is het op zich niet slecht.. zeker niet voor een vrijdag.. einde van de week en een paar nachten slecht slapen.

training.JPG

Inderdaad een wereld van verschil tussen 3tjes en 5jes...voorlopig maar niet omhoog of wat minder omhoog dus kleinere stapjes van 3 naar 4

Laatst bewerkt:
Heb je ook de mogelijkheid tot microloaden in je huidige gym?! :)

• #2.816
Inderdaad een wereld van verschil tussen 3tjes en 5jes...voorlopig maar niet omhoog of wat minder omhoog dus kleinere stapjes van 3 naar 4
Volgende training staan 4-tjes op :) Dus dat zou al beter moeten gaan! en de volgende training is maandag. dat scheelt ook al een pak. :D
Dus daar heb ik wel vertrouwen in!

Heb je ook de mogelijkheid tot microloaden in je huidige gym?! :)
Er zijn 2 0,5 kg schrijfjes... als ik ze kan vinden. En desnoods schaf ik ze zelf aan! Maar mooiste zou zijn als ik gewoon wat aankom. Dan gaat het vast ook beter! :D
Morgen de weegschaal maar even afwachten... ben wat huiverig....

van 3 naar 4 is toch weer 127,5kg meer volume
(3x3=9 sets en 3x4=12sets)

• #2.819
Gelukkig had je zelf niets..... nu even bijkomen van de schrik. :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven