XXL Nutrition

Marina's road to succes!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Mooi die squat!

Balen Marina dat is n duur grapje en bagger dat t dus ook invloed heeft qua mobiliteit / training qua schouder enzo... Hopelijk spoedig herstel zowel van de auto als van jou ! :-)

Een vervelend grapje.... zowel voor schouder als auto :(

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.844

Balen Marina dat is n duur grapje en bagger dat t dus ook invloed heeft qua mobiliteit / training qua schouder enzo... Hopelijk spoedig herstel zowel van de auto als van jou ! :-)
Ik baal enorm van alles... maar ik kan er niets aan doen. Auto gaat maandag voor reparatie...nu moet ik nog gefixt worden. :p

Een vervelend grapje.... zowel voor schouder als auto :(
Ja... zeker als de schuldigen doorrijden... :sad:

Niet de bedoeling om vandaag te gaan trainen. Maar ik moest voor 15:30 bij de garage zijn om de schade even te laten opnemen en alles door te laten geven aan het schadeherstelbedrijf en een afspraak maken voor reparatie... om 15:45 was ik klaar en dacht... what the hell... ik ga toch even lekker mezelf uitleven. Tenslotte was het gisterochtend en nu de middag. Dus dacht kan ook wel.

Het viel me nog alles mee. Had niet verwacht dat ik me er zo goed over zou voelen.
In mijn schema stond met paused squat 5x4x37,5 kg terwijl ik de week ervoor 6x3x40 kg moest.. dacht misschien een foutje? dus 40 kg genomen.
Incline BP wilde niet met mijn nek... dus 30 kg geprobeerd te unracken maar voelde niet goed dus meteen besloten terug te gaan naar 27,5 kg. Vorige keer moest ik 3x12x27,5 kg en haalde ik dat net niet. Dus heb mezelf dit als doel gesteld en dat lukte nu wel :D ook al was het maar 1 repje meer dan vorige week. :o

Al met al vind ik niet dat ik gezien de omstandigheden ontevreden mag zijn. Dus ja.. week 4 van mijn tweede cycle zit erop... op naar de volgende cycle. Ben benieuwd naar mijn volgende schema. En oh ja..... voeding is weer wat omhoog... dus ben benieuwd wat die combi me gaat brengen!

Training:

training.JPG

Aha toch weer wat gedaan, jammer van die nek wat stram en stress wellicht
Wel knap jouw PU hoor Marina
Misschien kun je thuis je nek wat warm houden

Biofreeze - Home
Wellicht als je je probleem voorlegt sturen ze wel een paar gratis samples

• #2.847
Aha toch weer wat gedaan, jammer van die nek wat stram en stress wellicht
Wel knap jouw PU hoor Marina
Misschien kun je thuis je nek wat warm houden

Biofreeze - Home
Wellicht als je je probleem voorlegt sturen ze wel een paar gratis samples
Dank je. :)

Biofreeze zal niet veel helpen. Het is namelijk een pijntje vanuit mijn nekhernia... :sad:
Ik heb bij vlagen soms nog last van een mobiliteitsbeperking. Met wat rekken en strekken en soms fysio is dat te verhelpen.
Mijn man weet ook wat hij dan moet doen om dit te verhelpen. Heeft ie van de fysio geleerd. :)

:thumb: goed hoor!

Oh ja dat biofreeze is goed spul. Gekregen van m'n overbuurman en werkt echt heel fijn.
Dank je :)
Zie ^ het is helaas een erfenisje van mijn hernia....

Weer een nette prestatie zeg :D. Dat moet wel even goed gevoeld hebben!

Owww ja dan helpt biofreeze niet idd...maar wel fijn dat je partner weet wat te doen dan :yes:

Nette training ondanks het ongemak. :thumbs:

Have a nice day!

Squats lijkt mooie progressie in te zitten, lekker!

Biofreeze zal niet veel helpen. Het is namelijk een pijntje vanuit mijn nekhernia... :sad:
Ik heb bij vlagen soms nog last van een mobiliteitsbeperking. Met wat rekken en strekken en soms fysio is dat te verhelpen.
Mijn man weet ook wat hij dan moet doen om dit te verhelpen. Heeft ie van de fysio geleerd. :)

Dank je :)
Zie ^ het is helaas een erfenisje van mijn hernia....
Marina, even geen reclame maar dat spul werkt ook bij mij tegen de zenuwpijnen. Ik T is alleen wel voor zo lang het weer uitgewerkt is maar is zéér goed spul wat mij betreft.

• #2.853
Weer een nette prestatie zeg :D. Dat moet wel even goed gevoeld hebben!
Dat deed het zeker! :)

Owww ja dan helpt biofreeze niet idd...maar wel fijn dat je partner weet wat te doen dan :yes:
Yep!

Nette training ondanks het ongemak. :thumbs:

Have a nice day!
Squats lijkt mooie progressie in te zitten, lekker!
Mwouah... ik merk nu wel dat ik vast loop... mijn eigen gewicht is denk ik nu toch de bottle neck... :(

Marina, even geen reclame maar dat spul werkt ook bij mij tegen de zenuwpijnen. Ik T is alleen wel voor zo lang het weer uitgewerkt is maar is zéér goed spul wat mij betreft.
Hmmm.... toch maar eens een monstertje aanvragen dan. :)
Dank je.

De week loopt erg raar allemaal. Morgen kan ik wss niet trainen... dus heb ik vandaag een extra dagje gepakt en doe ik morgen rustdag. Beetje freewheelen op gevoel. Ging nog best wel redelijk.

Squat 5x20kg 5x30kg 5x40kg 5x42,5kg 3x45kg (niet echt mooi :o tel hem dus niet als PR) back off setje 5x40kg paused
BOR 10x30kg 10x30kg 10x30kg 6x35kg 6x35kg
SLDL 8x40kg 5x50kg 3x55kg 3x55kg 3x55kg Dat lukte me maandag niet! nu wel :D maar wel retezwaar en moeizaam.
front raise 3x8x5kg schijf
pull ups 6x 6x 6x 6x 6x 5x (4x8 was mijn max. nu minder reps/set en setje meer)
machine row 2 arm (smal hammer grip / wijd rev. grip / wijd normale grip) 8x18kg / 8x18kg / 8x18kg
one arm machine row 8x14kg 8x16,3kg 8x18kg 8x20,3kg

Vrijdag beginnen met de volgende cycle. Ben benieuwd hoe die eruit gaat zien. :)

Dat deed het zeker! :)

Yep!

Mwouah... ik merk nu wel dat ik vast loop... mijn eigen gewicht is denk ik nu toch de bottle neck... :(

Hmmm.... toch maar eens een monstertje aanvragen dan. :)
Dank je.

De week loopt erg raar allemaal. Morgen kan ik wss niet trainen... dus heb ik vandaag een extra dagje gepakt en doe ik morgen rustdag. Beetje freewheelen op gevoel. Ging nog best wel redelijk.

Squat 5x20kg 5x30kg 5x40kg 5x42,5kg 3x45kg (niet echt mooi :o tel hem dus niet als PR) back off setje 5x40kg paused
BOR 10x30kg 10x30kg 10x30kg 6x35kg 6x35kg
SLDL 8x40kg 5x50kg 3x55kg 3x55kg 3x55kg Dat lukte me maandag niet! nu wel :D maar wel retezwaar en moeizaam.
front raise 3x8x5kg schijf
pull ups 6x 6x 6x 6x 6x 5x (4x8 was mijn max. nu minder reps/set en setje meer)
machine row 2 arm (smal hammer grip / wijd rev. grip / wijd normale grip) 8x18kg / 8x18kg / 8x18kg
one arm machine row 8x14kg 8x16,3kg 8x18kg 8x20,3kg

Vrijdag beginnen met de volgende cycle. Ben benieuwd hoe die eruit gaat zien. :)
mooi!

Nu dan ook echt wel een rustdag verdiend zeg! Desondanks al deze trainingen op een rij, zie ik toch wel een duidelijke progressie. Heel mooi hoor!

Vandaag voor de zekerheid maar 5k + zou ik zeggen...

Lekker gefreewheeled Marina! Nette cijfers en sterke pullups hoor!

zeker mooie PU
van 4x8 naar 6x6 is n mooie stap en bijna gelukt....nice
lekker rusten morgen

• #2.858

Nu dan ook echt wel een rustdag verdiend zeg! Desondanks al deze trainingen op een rij, zie ik toch wel een duidelijke progressie. Heel mooi hoor!

Vandaag voor de zekerheid maar 5k + zou ik zeggen...
Jazeker! Morgen een hopelijk iets kortere dag op het werk en lekker even een saunatje of zonnebankje pakken als het lukt :D
Ik moet zeggen dat de squats echt niet mooi waren. Mijn gewicht moet echt up up up!!! dan zal ik wss ook wel weer beter vooruit gaan!

die 5K+ gaat lukken!! :o *Basmalookalikebowl* is coming at me! :D

Lekker gefreewheeled Marina! Nette cijfers en sterke pullups hoor!
Dank je.

zeker mooie PU
van 4x8 naar 6x6 is n mooie stap en bijna gelukt....nice
lekker rusten morgen
Bijna ja.. laatste setje zat nr 6 er niet meer in.. :o was echt wel op.
Gekke is dat als ik dan 5-10 minuten verder ben ik gewoon nog een setje zou kunnen doen. Komt iemand dat bekend voor??

Yep. Volledige rust! op werken na dan he :o

ja inderdaad je kan dan je laatste setje wat langer rust nemen dan haal je m wel...voor de Volgende keer maar weer

Van jou log kan ik veel leren zie ik al!!! Ik ga je volgen!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven