Fitness Seller

Marina's road to succes!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
5k eten:bow:

Waarom eigenlijk gaan freewheelen en niet gewoon de volgende cycle gestart?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.862
ja inderdaad je kan dan je laatste setje wat langer rust nemen dan haal je m wel...voor de Volgende keer maar weer
Inderdaad een goeie om te onthouden. Maar helaas heb ik niet zoveel tijd voor het werk ;)
Van jou log kan ik veel leren zie ik al!!! Ik ga je volgen!
Welkom en dank je. :)
Veel succes!

5k eten:bow:

Waarom eigenlijk gaan freewheelen en niet gewoon de volgende cycle gestart?
Veel eten is soms best lastig .... Zeker als je extreem laat thuis bent. Dan is het echt proppen om avondeten en mijn megabowl in 2 uur weg te werken ... :o

Ik wacht nog op mijn volgende cycle... Heb m nog niet binnen :o

5k aan clean eten marina? Respect en ook voor je doorzettingsvermogen.

• #2.864
5k aan clean eten marina? Respect en ook voor je doorzettingsvermogen.
Tja.. het is wel redelijk clean.. maar dat is meer ivm gluten en lactose intoleranties en een pinda allergie.
Maar noten en chocolade (99%) zijn goede vrienden! :D en heb nu wat makkelijk weg te eten glutenvrije cereals.

Tja.. het is wel redelijk clean.. maar dat is meer ivm gluten en lactose intoleranties en een pinda allergie.
Maar noten en chocolade (99%) zijn goede vrienden! :D en heb nu wat makkelijk weg te eten glutenvrije cereals.

Waar een wil is, is een weg! Ik ben echt blij dat je inmiddels goed je weg hebt gevonden qua dieet.
Laten we wel wezen, 5K aan rijst, kip en groente is ook niks :o

• #2.866
Waar een wil is, is een weg! Ik ben echt blij dat je inmiddels goed je weg hebt gevonden qua dieet.
Laten we wel wezen, 5K aan rijst, kip en groente is ook niks :o
Dat klopt! Ik ben er ook heel blij mee. Nu nog even duimen dat dat gewicht mee gaat werken.... :engel:
Moet je ze op mijn werk horen. :roflol: komt ze weer met een bak eten. :o

5k aan rijs kip en groente, das gigantisch veel knap hoor!

• #2.868
5k aan rijs kip en groente, das gigantisch veel knap hoor!
Het is wel heel veel meer dan alleen dat hoor.. Havermout, cereals, soyayoghurt/melk, noten, chocolade, gedroogd fruit en vers fruit, kidneybonen, boekweit, aardappelen, kip, tofoe, vis, gehaktgroente en meer... :o het is in ieder geval zeker niet eenzijdig. :D

Het is wel heel veel meer dan alleen dat hoor.. Havermout, cereals, soyayoghurt/melk, noten, chocolade, gedroogd fruit en vers fruit, kidneybonen, boekweit, aardappelen, kip, tofoe, vis, gehaktgroente en meer... :o het is in ieder geval zeker niet eenzijdig. :D
Lekker! En het meal-preppen zit al goed in je systeem volgens mij. Ga zo door Marina!!:thumbs:

Oef meid, je bent goed bezig met voeding, chapeau! :bow:

Knap om 5k voeding aan te tikken met zoveel clean voedsel! Gelukkig helpen wat nootjes en pure chocolade een handje!

• #2.872
Lekker! En het meal-preppen zit al goed in je systeem volgens mij. Ga zo door Marina!!:thumbs:
Dat zit er al heel lang in.. gezien mijn allergieen... ;) Ik ga wel door hoor! :D

Oef meid, je bent goed bezig met voeding, chapeau! :bow:
Dank je. :)

Knap om 5k voeding aan te tikken met zoveel clean voedsel! Gelukkig helpen wat nootjes en pure chocolade een handje!
Het went ook hoor. :D Je moet het gewoon opbouwen..

Gisteravond nog snel mijn schema gekregen.. Cycle 3... had dus alleen geen print mee en alleen de oefeningen opgeschreven. Soms dus gestart met iets teveel gewicht. :o Ik had nogal last van eens stramme onderrug.. slechte nachten gehad afgelopen week. Reden zie spoiler...
Maar daardoor ging squatten niet echt lekker. waar ik woensdag nog 45 kg 3 reps kon was 40 kg nu al zwaar... :o maar goed.. als ik nu naar het schema kijk en wat ik gedaan heb valt het allemaal wel mee. Al zegt mijn gevoel dat het niet lekker ging. Maar goed.. al met al was dit wel de eerste keer dat ik me rot zweette... :D dus ik heb me goed uit de naad gewerkt. Nu hopen dat ik me maandag met de tweede training wat beter voel en het ook weer wat beter gaat. Morgen weegdag....:angstig:

training.JPG

Ik heb afgelopen tijd erg slecht geslapen. Deze week bijna elke nacht volledig wakker en elke dag 4:00 al op.. helpt niet echt mee met trainen. reden... stressig.. een oude werkgever van me is vandaag officieel failliet verklaard... geen doorstart hoorden ze vandaag en heb er veel vrienden en kennissen zitten waar ik veel om geef. Heb er al heel wat geholpen met brieven en cv etc... maar toch toen ik het vanmiddag hoorde brak ik wel even. Het raakt me echt hard... Denk dat de stress van het afwachten hiervan ook wel wat meespeelde in mijn niet slapen. Maar goed... we shall see...

Volgens mij heb je weer een beste train neergezet! Dikke armpomp aldoor :D
Het is verdrietig dat je oude werkgever failliet is. Ik hoop voor je, nu de kogel door de kerk is, je wat minder stress ervaart en meer nachtrust hebt. Lief dat je je ex-collega's in ieder geval een handje helpt!

Toch een nette training zo op papier hoor! Gevoel kan dan inderdaad toch wat anders zeggen...

En wat een vervelende situatie. Zal vast niet meehelpen bij het slapen helaas. Wel erg attent dat je anderen helpt. Zolang het maar niet ten koste gaat van jezelf hoe graag je ook wilt helpen.

• #2.875
Volgens mij heb je weer een beste train neergezet! Dikke armpomp aldoor :D
Het is verdrietig dat je oude werkgever failliet is. Ik hoop voor je, nu de kogel door de kerk is, je wat minder stress ervaart en meer nachtrust hebt. Lief dat je je ex-collega's in ieder geval een handje helpt!
Het is zeker verdrietig... zeker als je weet dat 1 persoon de oorzaak was.. :(
Maar moet zeggen dat ik toch iets beter geslapen heb.

Toch een nette training zo op papier hoor! Gevoel kan dan inderdaad toch wat anders zeggen...

En wat een vervelende situatie. Zal vast niet meehelpen bij het slapen helaas. Wel erg attent dat je anderen helpt. Zolang het maar niet ten koste gaat van jezelf hoe graag je ook wilt helpen.
Dank je. Gevoel kan inderdaad heel veel anders zeggen ja....:rolleyes:
Ik pas wel goed op mezelf. Heb dat ook wel geleerd.... door schade en schande...

Gek genoeg opvallend beter geslapen. Wel een paar keer wakker maar niet om 4:00 op.. werd rond 6:00 pas echt wakker! Dus op zich wel vroeg op maar ik voelde me wel een stuk beter nu. Toch even gewogen... wordt er nog altijd niet vrolijk van...maar goed.. moet me ook niet te druk blijven maken en gewoon doorgaan. Als het een obsessie wordt schiet het ook niet op. Dus hoppa.. gewoon doorgaan! 5+k bunkeren. :o
29 januari 41,1-41,2kg
5 februari 41,4 kg --> minimaal verschil en in mijn ogen een schommeling....
11 februari 42-42,1 kg !
18 februari 42,2 kg en dat na die dag nuchter!
25 februari 41,9-42 kg ... valt me toch wel tegen..
4 maart 41,4-41,5 kg ....
11 maart 41,7 kg :sad:

Voelde me na een stevig ontbijt ook zo lekker dat ik dacht..... ach what the hell.. heb tijd aan mezelf en ga gewoon trainen. Ik dacht een beetje op gevoel... maar zag mijn schema en het squatrek vrij en kon het niet laten... :clown: Het ging gewoon opvallend lekker. Met BP voor het eerst 35 kg.. waar ik gisteren 3x8x32,5 niet haalde ging de 35 kg redelijk. Eerste 2 sets echt een 1 vinger spotje op de 5 de rep.. en daarna even goed grommen en focussen en hoppa.. knal er gewoon nog 3 sets zonder spotter uit! Die geluiden.. hhahahaha... de spotter vond het niet erg of gek :o Wel wat langer rust tussen de sets gepakt. Maar training nog steeds netjes binnen het uur.
Al met al... laat ik maar zo denken. Ik maak nog progressie op trainingen dus zal dat gewicht ook wel een keer mee moeten gaan! *houikmemaarvoor*

training.JPG

Gewoon de rust pakken tussen sets die je nodig hebt. Niks is zo vervelend om je volume niet te kunnen maken omdat je nog uitgeput bent van de vorige set. Erg nette training!

Haha, je kon het niet laten vanmorgen? :D. Opnieuw een goede train. Hoe beviel de row, zo na een tijdje niks met kabels e.d. te hebben gedaan?

De rest van de dag maar lekker van het weer genieten zou ik zeggen :D

Mooi, die squats en benches!!:thumbs: Wat fijn dat het allemaal zo goed ging!

Dat gewicht gaat komen..

• #2.879
Gewoon de rust pakken tussen sets die je nodig hebt. Niks is zo vervelend om je volume niet te kunnen maken omdat je nog uitgeput bent van de vorige set. Erg nette training!
Ik had vanmorgen ook lekker de tijd aan mezelf en dan kan ik gewoon genoeg (en wat meer) rust nemen. Als ik voor het werk train zit ik helaas wel aan tijd gebonden. Soms wel jammer omdat ik dan soms net het volume niet haal. Maar ja... je kan niet alles hebben... ;)

Haha, je kon het niet laten vanmorgen? :D. Opnieuw een goede train. Hoe beviel de row, zo na een tijdje niks met kabels e.d. te hebben gedaan?

De rest van de dag maar lekker van het weer genieten zou ik zeggen :D
Bekend he... het toch niet kunnen laten. :D Het ging ook echt lekker! Rug werkt weer mee dus dat is ook wel fijn.
Ik heb uiteindelijk dus seated cable row gedaan met smalle grip. Ging lekker. Voelde hem ook goed.

De zon trok helaas alweer weg. Maar even een wandelingetje naar mijn moeder gedaan om wat te helpen. Daar wat eten.. terug lopen en weer wat eten. :D zo blijf ik wel bezig! hahahha... wandelingetjes waren maar 15-20 min hooguit :o

Mooi, die squats en benches!!:thumbs: Wat fijn dat het allemaal zo goed ging!

Dat gewicht gaat komen..
Dank je :)
Ik hoop het echt!!! Zal wel eens tijd worden ook!

Das weer een pittige training! Hoe vaak train je als ik vragen mag!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven