AndroidHealthClinic

Marina's road to succes!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.901
Nette training toch gewoon Marina! Niet teveel last van je onderrug met de SLDL's?
Dank je :)
Nope. Geen last met SLDL.

Het klopt wel wat Ron zegt dat het grootste deel van de voedingsstoffen onverbruikt het lichaam weer moet verlaten. Maar de oorzaak daarvan zal echt niet simpel te achterhalen zijn, anders was het wel gevonden inmiddels. Ik had zelf ook al eens aan darmflora zitten denken. En ik snap ook wel dat Marina geen risiko's met experimenten wil nemen om nog meer af te vallen en energie te verliezen. Dus moeilijk om hier uit te komen.....
Het is lastig. Aan de ene kant wil je experimenteren maar aan de andere kant wel Onder risico's.
Maar goed eerst de uitslagen maar afwachten....

Ben zo benieuwd wat de MDL volgende week voor nieuws heeft
Ik hoop echt dat je daar wat mee kan tjonge-jonge...:o
Anders ik wel... Al verwacht ik er maar niet teveel van.

Gat zeg wat balen, hier ook een thuis die geen gram aankomt. Lactose intolerantie wat ruk, Lactose zit in zo veel producten!!!

Succes vrouw!
Lactose intolerant vind ik nog wel meevallen. De gluten intolerantie en pinda allergie zijn lastiger ...
Dank je! Ik doe mijn best :)

• #2.902
Was weer veel te vroeg wakker.. 4:30... dus maar vroeg op en twijfel om wel of niet te trainen.
Voelde me goed en het heeft mijn rug goed gedaan dus toch gegaan en viel me in zijn geheel niet tegen. Was zwaar.. en geen spotter maar gaf me een lekker voldaan gevoel. En mooiste is dat de pijn in mijn rug bijna helemaal weg is nu.
Morgen zweep erover en rustdag houden. :whip: om donderdag weer te kunnen knallen. :D

training.JPG

Fijn dat je rugpijn weg is! Lekker getraind.

Foei Marina, hou je nu eens aan je schema...anders komt @Basma even en dan..:whip:

• #2.905
Fijn dat je rugpijn weg is! Lekker getraind.
Dank je. :)

Foei Marina, hou je nu eens aan je schema...anders komt @Basma even en dan..:whip:
Nou @Basma mag dat gerust doen hoor... kunnen we er meteen een fondue meet achteraan plakken. :D

even klaagmodus...
slapen was weer drama.. gisteren belde mijn vader dat mijn stiefmoeder voor de derde keer een knobbeltje had.. eerste keer was 20 jaar terug en borstkanker... na 17 jaar vrij de andere kant... nu net een jaar na de chemo er weer bovenop en opnieuw raak. Dus het was vanaf gisteren echt in de bloedzenuwen zitten ... Daardoor wss ook slecht slapen... maar vanmiddag bericht dat het niet kwaadaardig was dit keer... opluchting! Dus hopelijk nu een betere nacht...
vandaag terug naar huis bijna 3 uur over gedaan... pfff... alles stond vast en dikke file... rond 20:00 thuis en gewoon beroerd van de honger.. snel gegeten en mijn man maar laten stemmen.... toetje erin en moet nu weer eten.. wordt wel even doorstouwen nu...
Maar dit was echt vanaf gisteren tot nu een drama allemaal. Mijn gedachtes waren echt overal en nergens...
Gisteren ook nog bericht dat mijn auto geen 1000-1200 schade had maar 2700 euro... radiator was toch ook geraakt... dus al met al was het echt even klote allemaal... Maar even horen hoeveel ik zelf op moet hoesten dus omdat niet alles vergoed wordt... Maar goed. Ik heb er gelukkig niets aan overgehouden. Maar deze week mag voor mij echt wel voorbij zijn. :o
Hopelijk een goede nacht vannacht en morgen hopelijk weer een goede training. Ik heb er in ieder geval zin in.
*eindeklaagmodus* :o

Meer dan terecht geklaag Marina!:aai: Wat een waardeloze berichten en nieuws allemaal!

Take care!!

Hoop voor je dat er langzaam wat meer rust komt. Stress is altijd killing.
Heb je verhaal voor het eerst eens even goed doorgelezen, flink aantal pagina's. Jij mag best klagen hoor.

Laatst bewerkt:
Het komt wel goed ... :)

hmz, verbetering is er dus nog niet echt lees ik. Hoe is de stand van zaken m.b.t. onderzoeken etc?

(wellicht zit ik ook helemaal verkeerd, maar juist met lactose-intoletantie, glutenallergie etc: opname van voedingswaarde is dan zoveel minder als er sprake is van disbiose, dan tellen de macro's vele malen minder dan hier op DBB doorgaans gedacht wordt)

• #2.910
Meer dan terecht geklaag Marina!:aai: Wat een waardeloze berichten en nieuws allemaal!

Take care!!
Ach ja... alles komt in drieen he... Maar we gaan stug door hoor. :)
Net mijn auto weer opgehaald. Moest dus vroeg weg dus ook wel lekker een keer op tijd thuis te zijn. :D

Hoop voor je dat er langzaam wat meer rust komt. Stress is altijd killing.
Heb je verhaal voor het eerst eens even goed doorgelezen, flink aantal pagina's. Jij mag best klagen hoor.
Ik hoop het ook. Kan wel wat rust gebruiken op het moment.
Daar heb je een flinke kluif aan gehad... *voeltzichschuldigvoorhetinpikkenvanzoveeltijd* :D

Met klagen kom je ook niet verder. Dus hoppa.. het is er even uit en nu weer vol goede moed verder!

Ooit.... ooit.... ga ik er wel vanuit. :engel:

hmz, verbetering is er dus nog niet echt lees ik. Hoe is de stand van zaken m.b.t. onderzoeken etc?

(wellicht zit ik ook helemaal verkeerd, maar juist met lactose-intoletantie, glutenallergie etc: opname van voedingswaarde is dan zoveel minder als er sprake is van disbiose, dan tellen de macro's vele malen minder dan hier op DBB doorgaans gedacht wordt)
Nope.. niets aan verbetering helaas....
Ik moet de uitslagen van de videocapsuleonderzoeken nog horen... maandag hopelijk meer nieuws... of niet... :dunno:
Denk zelf wel dat de allergieën invloed hebben..maar we zullen het wel zien. Er is nog wel een andere optie voor wat er mis is. Als hier weer niets uitkomt ga ik daar nog eens op verder kijken wat mogelijk is.

Gisteren dus een drama dag... vandaag wel een betere dag en op werk liep het ook wel lekker.
Vanmorgen getraind en ik had degene die de sportschool opent en zelf ook vaak traint daar gevraagd me te spotten bij BP.
Flink wat tips gehad op mijn techniek. Daar viel dus aardig wat te verbeteren.. :o maar wel opvallend dat de andere spotters er nooit wat van gezegd hadden.
Maar heb er wel veel aan gehad. Ik drukte teveel vanuit mijn schouders en hield de stang eigenlijk te hoog... (teveel richting mijn keel).
Na wat tips en oefenen uiteindelijk van 36kg terug gegaan in gewicht naar 30 kg en het ging een stuk beter. Vanaf nu dus opnieuw starten en meer focus op techniek oefenen. Ben er wel enorm blij mee dat ik een keer goede tips heb gehad. :)
Op mijn squats en pulls ups was niets aan te merken. Dus dat was ook wel fijn om te horen. :D
Al met al dus wat langer stilgestaan bij BP en toch met een redelijk voldaan gevoel mijn training gehad.

Net mijn auto ook weer opgehaald. Moest helemaal wennen aan geen stuurbkrachtiging en zwaarder koppelen en geen cruise control :roflol:
Maar hij ziet er weer goed uit. Nu nog even wachten op de gepeperde rekening... :( das minder maar ja.. hoort er ook bij.

Training volgt nog.
.

Fijn dat je feedback hebt kunnen krijgen! Of daardoor nou wel of niet het gewicht stijgt, techniek blijft imo gewoon het meest belangrijkste, dus daar heb je al winst op geboekt.

En dat je andere spotters niks ervan zeiden kan omdat ze zelf de ballen verstand ervan hebben of uit hun neus liepen te vreten :p

• #2.912
Fijn dat je feedback hebt kunnen krijgen! Of daardoor nou wel of niet het gewicht stijgt, techniek blijft imo gewoon het meest belangrijkste, dus daar heb je al winst op geboekt.

En dat je andere spotters niks ervan zeiden kan omdat ze zelf de ballen verstand ervan hebben of uit hun neus liepen te vreten :p
Techniek gaat voor alles! Daarom ook gewoon terug in gewicht! Eerst de techniek 100% dan opbouwen. :)

Ach ja... sommigen die ik gevraagd had trainen al jaren.. maar dan zie je maar dat ze er helemaal nog geen kaas van hebben gegeten. :o

Training!!

training.JPG

Goed getraind en wat fijn dat je techniek weer wat bijgeschaafd is. Moet wel bekennen dat ik misschien ook niet iedereen zijn of haar techniek in zo een geval zou verbeteren..vind dat soms wat betweterig overkomen.

Die bench in ieder geval nu weer lekker opbouwen:D:D Hoop dat de rekening lager is dan verwacht..zal voor je duimen..:thumb:

hoe gaat het met de pre workout eigenlijk? :)

• #2.915
Goed getraind en wat fijn dat je techniek weer wat bijgeschaafd is. Moet wel bekennen dat ik misschien ook niet iedereen zijn of haar techniek in zo een geval zou verbeteren..vind dat soms wat betweterig overkomen.

Die bench in ieder geval nu weer lekker opbouwen:D:D Hoop dat de rekening lager is dan verwacht..zal voor je duimen..:thumb:
Techniek vind ik belangrijk en ik vraag ook vaak of mensen opmerkingen hebben. En dan alsnog wordt er niets gezegd. Soms vind ik dat echt jammer....
Met BP is gewoon oefenen oefenen oefenen. :D
en die rekening... zal fors zijn.... zal vandaag of morgen wel komen... :(

hoe gaat het met de pre workout eigenlijk? :)
2x ee half schepje genomen na een zeer korte nacht. Dan is een boostje wel lekker. :o

Fijn Marina vd techniek tips :wl:
Duim dat de rekening mee zal vallen...maar ja..klaar moest ie toch. Altijd n smak uit je budget vind ik....

Marina aan de Monster:heart:

• #2.919
Welnee joh... In ben gewoon een monster als ik train :D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven