AndroidHealthClinic

Marina's road to succes!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ik weet niet zo goed wat ik nu moet zeggen, maar ik wil je wel een hart onder de riem steken. Je bent volhardend en dat is prachtig. Ook al is het rauw, grijs en soms gewoon pikzwart... Je doortastendheid is aanstekelijk!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.962
Ik weet eigenlijk niet zo heel goed wat ik moet zeggen. Ik mag geloven dat je er akelig moedeloos van wordt. Gelukkig ben je een strijder en blijf je lekker knallen in de gym en dat toont karakter!
De moed zakt me soms inderdaad aardig in de schoenen.. en soms denk ik ook wel van ga ik er ooit uitkomen...
Maar ja opgeven zal me nooit verder brengen en dat woord.... heb ik een hekel aan. Dus gewoon doorbikkelen! :D

Pfoe wat een verhaal en dan heb ik maar een heel klein deel van je gelezen. Respect voor je doorzettings vermogen.
Dank je. :)
Zo heeft iedereen zijn nukken en probleempjes.... Niets is erger en elk probleem is er een. Dus er zit niets anders op dan doorgaan.
Ik denk dan vaak beter doorgaan en alles net op peil kunnen houden dan opgeven en nog verder wegzakken.. Dus de zweep erover en verder gaan... als je blijft hangen in het idee dit lukt nooit dan zal het ook nooit lukken. Dus hoppa.. dipjes mogen er zijn.. maar ook al zijn het er veel het is belangrijk steeds weer verder te gaan.

En? Goed kunnen slapen vannacht? En hoe ging de training?:D:D
Slapen was bagger.... gaat afgelopen weken echt prut met peren.. vaak badend in het zweet na een half uur weer wakker en steeds de wekker zien. :sad:
Maar ja... op zich wel lekker getraind. Was echt bikkelen en zwaar.... Maar targets wel gehaald! :D

Ik weet niet zo goed wat ik nu moet zeggen, maar ik wil je wel een hart onder de riem steken. Je bent volhardend en dat is prachtig. Ook al is het rauw, grijs en soms gewoon pikzwart... Je doortastendheid is aanstekelijk!
Op mijn werk zeggen ze ook altijd.. "bij jou is het glas altijd halfvol! " ;)
En ik ben ook van mening dat je het zo moet blijven zien. Als je dat niet doet dan zak je alleen maar verder af.
Ik moet alleen wel zeggen dat het soms enorm zwaar is en dat er best momenten zijn dat ik denk laat maar :(....
Maar toch wil ik gewoon verder en lukt het me nog altijd om steeds de boel weer op te pakken en verder te gaan!

Training volgt zo... eerst even de afwas wegwerken. :rolleyes: nee... geen vaatwasser.. :o

• #2.963
Oke.... even 2 trainingen loggen. Ja.... ik weet het... ik zou alleen vandaag gaan trainen maar ik was best van slag na de uitslagen van de week (en nu nog wel een beetje... :( ) en had echt gewoon even zin om me af te reageren... even een uurtje voor mezelf en mijn kop leegmaken. Ik had redelijk geslapen en een hele korte dag gemaakt op werk omdat ik er best wel even door zat...dus daarom toch even gegaan. Ging ook niet echt goed en het voelde zwaar... maar toch deed het me veel goed dat ik toch even geweest was.

training.JPG

Vannacht wel een korte nacht gehad en veel wakker... last van zweetbuien en ik lig gewoon niet lekker (te dun dus je voelt alles zeg maar... ) maar op zich werd ik wel goed wakker en had ik er echt zin in. Was wel enorm huiverig voor het squatten.. vorige keer gingen 3 tjes met 45 kg net aan.. moest nu 5 jes met 45 kg. Was echt tussen elke rep door even adem happen - bracen - gaan.... Laatste set was echt net aan. Echt volle focus op aanspannen en doorduwen en redde het net aan :o Man man man... dat viel tegen. hahahaha.... BP weer netjes techniek geoefend maar wel microladen en wel een hele kilo meer :roflol: Daarna met DB press en lunges ook extra gewicht moeten pakken omdat de DB's hier per 2 kg gaan en er dus geen 11 en 13 kg was.... dan maar 12 en 14 kg... Wel een repje minder hier en daar maar evengoed gered.
Ik vind dat ik met deze training best tevreden mag zijn. :)

training 2.JPG

Morgen weer rustdag en vrijdag weer verder microladen op squats. Heb er nu al zenuwen voor :o

Thuis zitten is ook niks dan maar lekker ff los gaan...mooie treen meis gezien de omstandigheden...beetje weer de stress eruit toch? :)

ps heb je nog suppies? vandaag lente10 korting

Rust gaat je redden, zet 'm weer op vrijdag met die squats! Vandaag is het je ook weer gelukt yeees :D

• #2.966
Thuis zitten is ook niks dan maar lekker ff los gaan...mooie treen meis gezien de omstandigheden...beetje weer de stress eruit toch? :)

ps heb je nog suppies? vandaag lente10 korting
Stress is er zeker wat uit nu! :)

Helaas.... geld zit al in de reparatie van de auto... :sad: Maar donaties zijn welkom hoor! :D :p

Rust gaat je redden, zet 'm weer op vrijdag met die squats! Vandaag is het je ook weer gelukt yeees :D
Yep... al ben ik gewoon geen stilzitter... :o Maar ik hou me er braaf aan!
Brrr.... vrijdag.. hahahaha.. we zien het wel!

:D

Goed bezig geweest Marina! Lekker blijven micro-laden..kleine progressie is ook progressie!!:thumbs:

Ik blijf trouwens die rows echt sterk vinden hoor..ik kan geen stricte rows met bijna bodyweight!

• #2.969
:D

Goed bezig geweest Marina! Lekker blijven micro-laden..kleine progressie is ook progressie!!:thumbs:

Ik blijf trouwens die rows echt sterk vinden hoor..ik kan geen stricte rows met bijna bodyweight!
Thanks. Ik blijf doorgaan... al is het één repje meer of 1 kilootje meer.. slow progress is better than no progress!

Zin in morgen! :D Vandaag en een ruk lange dag... 6:00 weggegaan en alles liep uit en ging pas na 18:10 terug van werk dus 19:30 pas thuis en aan het eten.... Pfff.... .hopelijk een beetje goeie nacht en morgen van 7:00-8:00 lekker knallen. En ik hoop lekker rond 15:00 naar huis te gaan. Heb uren zat gemaakt al deze week... Vroeg weekend starten en zondag lekker uit eten met mijn neefje en zijn vriend. Mega XXL vleesfondue :D

• #2.972
Komt helemaal goed! Zondag! :D

Vanmorgen getraind en lang leve het microladen! Squatten Was wel erg zwaar en die laatste rep leek wel een paused rep die halverwege bleef hangen :o
Maar gered! 5x3x46 kg. Al is het maar 1 kg meer het is wel gelukt!
Training ging verder wel redelijk. Ik log vanavond wel :)
Yeah!!:cheer:

you happy....me happy....:thumbs:

• #2.976

Merkte wel dat ik gisteren een extreem lange dag had gehad op werk... 12 uur.... was van 6:00-19:30 weg... en echt alleen werk en 2x50 min auto....
Hakte er wel in vanmorgen omdat ik ook niet kon slapen. 2:15 al wakker... :o Maar goed al met al mag ik niet ontevreden zijn met de training.
Zit nu echt met het microladen en het gaat heel moeizaam allemaal... ik kom bijna niet verder meer... mijn BW zal hier echt een grote oorzaak in zijn helaas... :( Nu moe en uithangen....

training.JPG

Je doet het toch allemaal even. Niets dan respect hoor! :)

Laat maar even de boel de boel...HET IS WEEKEND!! :cheer:

Hoe is het met je auto? :driving:

• #2.980
Je doet het toch allemaal even. Niets dan respect hoor! :)
Hoop dat mijn lijf ook eens respect toont voor mijn inzet door aan te komen. :roflol:
Laat maar even de boel de boel...HET IS WEEKEND!! :cheer:
Dat wordt hem helaas niet..... vanavond bezoek en zondag ook en het is een bende hier...... :o
oh ja en zondag ook uit eten. :D
Auto rijdt weer hoor. :)
Mijn banksaldo was er alleen niet echt blij mee.... Denk dat ik maar even niet meer inlog :roflol: :o gelukkig worden we getrakteerd zondag,...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven