- Waardering
- 8.297
- Lengte
- 1m60
- Massa
- 62kg
- Vetpercentage
- 24%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het wordt wel een cliff-hanger die uitslag....
Mooie prestatie.Drietjes is ook beter voor jou dan teveel uitputten lijkt me.
Kijk aan das een goede start op deze maandagmorgen...Bravo!!![]()
Ik ben heel erg benieuwd naar de uitslag Marina! Goede start van de dag met de 5x3x45kg.
Thanks allemaal. Training post ik later nog wel even. Uitslagen..hier ook benieuwd naar de uitslag....en de mogelijke andere route
ik weet het niet meer

Dank je. Ik weet het gewoon even niet meer zo goed nu... Misschien voor nu maar laten rusten...Flink balen zeg. Weet zelf maar al te goed hoe frustrerend het kan zijn als je niet weet wat de oorzaak van je klachten zijn, omdat je simpelweg niet weet wat je moet doen. Nogmaals, erg vervelend, meer kan ik er niet van maken
Je mag inderdaad blij zijn met zo'n arts zoals jij hem omschrijft, is (helaas) niet vanzelfsprekend.
Ik zat echt wel even in de put. Nu had ik niet verwacht dat er wat uit zou komen maar toch hoop je op een oplossing...Och Marina wat een teleurstelling
Zo vreemd dat ze niks vinden
Misschien van die endocrinoloog n goed idee
Eerst maar wat rust in je hoofd...toch? xx

wat te doen... 

Ik moet eerst afwachten of ik doorverwezen wordt. Voor nu eerst dus weer bloedprikken en die resultaten bespreken en dan verder zien.Wat vervelend Marina. Nu weet je nog niet veel. Gelukkig hebben ze wel serieus doorgespit. Hopelijk gaat een endocrinoloog ook zo goed kijken.
Er is la een echo en biopt van de lever geweest. Hier kwam ook niets uit. Dus dat onderzoek is allemaal al gedaan. Daarom weet ed MDL arts het ook niet meer. Er zijn geen afwijkingen gevonden.Marina als die leverwaardes te hoog zijn dan duid dat toch op leverschade! Moet dat dan niet verder onderzocht worden.
De lever houdt het hormonale evenwicht toch in stand en is nu mogelijk uit balans wat weer de opname van eiwitten tegenhoud etc etc.
Een te hoog B6 leidt meestal tot tintelingen in de ledematen met name de handen. Misschien herkenbaar? Of niet natuurlijk.
Al met al wet klote. Enne na gelezen te hebben mag je de post weghalen hoor.
Yep dat is dan wel gelukt!Gaaf van die 45kg squat!!
En wat die uitslagen betreft, kan mij best voorstellen dat je het even niet meer weet
Gewoon uit nieuwsgierigheid: Hoe zit dat eigenlijk tijdens een warme zomer hier in NL of als je een warm land bezoekt, heb je het dan ook nog steeds koud?

Ik heb het altijd koud... Ook in de zomer ja... alleen als het zo een 30 graden is niet. Maar dan is het probleem andersom.. ik zweet niet en kan mijn warmte dan niet kwijt. wat ook weer irritant is....![]()

Dat heeft inderdaad geen zin. Maar een beetje warmte is nog altijd beter dan kouHe verdorie, dus het warme weer wat vaker opzoeken gaat ook niet de oplossing zijn![]()

Done that been there en heeft me al kapitalen gekost. Heb 4 of 5 natuurgeneeskundigen al gehad en ook hele goede. Orthomoleculair heb ik ook nog geprobeerd en meer. Dus helaas ook die route al meer jaren gehad.Balen....
Heb je trouwens wel eens overwogen om alternatieve weg in te gaan?
Ja.... Weet T ook even niet meer.Vervelend dat ze niets kunnen vinden. Nou weet je eigenlijk nog niets...
Het is waardeloos.... Maar goed gewoon doorgaan dus.waardeloos dat je nu nog niks weet, is allemaal niet eenvoudig, maar zoals je zelf al aangeeft moet je gewoon weer verder. het is niet anders
training loopt wel lekker zie ik![]()
Tja.... Ik moet mijn energie en hoop echt uit mijn trainingen halen nu. Dat geeft me in ieder geval wel een boost om door te gaan.waardeloos Marina!
Desondanks wel een goede workout...een schrale troost..![]()
vanaf 6:40
en ben ervoor geslaagd
Thanks.Wat een verhaal. Succes met je vorderingen, laat eea je niet in de weg staan. Ik snap die B6 niet. Je heb al veel gedaan, ook ooit contact gehad met dietist? Ik weet het ook niet hoor, probeer maar beetje mee te denken.

vreet maar raak voor een knaak! hahahahah