MuscleMeat

Marina's road to succes!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
hier ook benieuwd naar de uitslag....en de mogelijke andere route

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.942
Het wordt wel een cliff-hanger die uitslag.... :)
Mooie prestatie. :thumb: Drietjes is ook beter voor jou dan teveel uitputten lijkt me.
Kijk aan das een goede start op deze maandagmorgen...Bravo!! :D
Ik ben heel erg benieuwd naar de uitslag Marina! Goede start van de dag met de 5x3x45kg.
Respect hoor! Target weer gehaald:bow:
hier ook benieuwd naar de uitslag....en de mogelijke andere route
Thanks allemaal. Training post ik later nog wel even. Uitslagen.. :sad: ik weet het niet meer
uiteindelijk werd ik pas om 17:00 gebeld....
uitslag... leverwaardes nog steeds veel te hoog. nu ALAT 113 en was hiervoor 144 en daarvoor 120 maar lijkt niet te willen zakken.
Er is getest op loodvergiftiging --> niets aan de hand. waardes waren prima
Vitamines blijven veel te hoog... dat terwijl ik al maanden gestopt ben met Omnium, zma, vit C.
Vit B6 was nu zelfs 1800 terwijl de max ref 140 is. De arts snapt dit ook niet.
Dunne darm vertoonde geen afwijkingen (videocamera onderzoek).
Kortom.... de arts geeft aan alles uit te hebben geplozen maar komt ook niet verder. Ik ben heel blij dat hij zo ver gegaan is en heb dat ook uitgesproken. Maar al met al ben ik geen steek verder en ben ik er zo zat van het altijd maar koud te hebben, zo mager te zijn en slecht te slapen en alles eromheen... dat snapte hij ook maar hij kan verder niets doen.

Hij wilde nog wel een keer bloedprikken over 4 mnd om te kijken hoe de lever en vitamines zich houden. Ik heb zelf aangestuurd op nogmaals mijn hormonen te prikken.... Omdat die 2-3 jaar terug allemaal nul waren (op schildklier na die was toen goed). Dat wilde hij wel doen. Dus ik krijg nog een prikbrief binnenkort. Daarna heb ik nog 1 gesprek op het spreekuur en zal deze route wss ook weer eindigen op niets... :(
Ik stortte eigenlijk een beetje in.. aan de ene kant hoop je dat er niets is.. maar nu ben ik nog geen steek verder...

Mochten er wel (weer) gekke dingen uit mijn hormonen komen dan is het mogelijk nog een optie naar een endicrinoloog te gaan....
Maar de MDL arts geeft aan dat hij vanuit zijn discipline eigenlijk niets meer kan doen. Wat er niet is kan niet gevonden worden...
Ik moet hem wel nageven dat hij echt zijn best heeft gedaan en me serieus neemt. Daar ben ik al heel blij mee. Maar hoe nu verder... ik weet het even niet.

Bij opmerkingen liever deze post niet quoten. Mogelijk wil ik hem later nog verwijderen ivm herkenning.

Laatst bewerkt:
Flink balen zeg. Weet zelf maar al te goed hoe frustrerend het kan zijn als je niet weet wat de oorzaak van je klachten zijn, omdat je simpelweg niet weet wat je moet doen. Nogmaals, erg vervelend, meer kan ik er niet van maken :(

Je mag inderdaad blij zijn met zo'n arts zoals jij hem omschrijft, is (helaas) niet vanzelfsprekend.

Och Marina wat een teleurstelling
Zo vreemd dat ze niks vinden
Misschien van die endocrinoloog n goed idee
Eerst maar wat rust in je hoofd...toch? xx

• #2.945
Flink balen zeg. Weet zelf maar al te goed hoe frustrerend het kan zijn als je niet weet wat de oorzaak van je klachten zijn, omdat je simpelweg niet weet wat je moet doen. Nogmaals, erg vervelend, meer kan ik er niet van maken :(

Je mag inderdaad blij zijn met zo'n arts zoals jij hem omschrijft, is (helaas) niet vanzelfsprekend.
Dank je. Ik weet het gewoon even niet meer zo goed nu... Misschien voor nu maar laten rusten...

Och Marina wat een teleurstelling
Zo vreemd dat ze niks vinden
Misschien van die endocrinoloog n goed idee
Eerst maar wat rust in je hoofd...toch? xx
Ik zat echt wel even in de put. Nu had ik niet verwacht dat er wat uit zou komen maar toch hoop je op een oplossing...
Voor nu denk ik toch maar even laten rusten... :sad:

Zeer slecht geslapen weer. Zal vast met het wachten op de uitslagen te maken hebben gehad....
Al met al was ik best huiverig voor het squatten... 45 kg had ik niet verwacht. Het ging wel net aan en denk dat nu mijn lichaamsgewicht echt omhoog moet om verder te komen. Maar al met al was ik vanmorgen wel voldaan met deze training. Maar voel me nu echt even zo van :dunno: wat te doen... :(

Training vanmorgen

training.JPG

Wat vervelend Marina. Nu weet je nog niet veel. Gelukkig hebben ze wel serieus doorgespit. Hopelijk gaat een endocrinoloog ook zo goed kijken.

Marina als die leverwaardes te hoog zijn dan duid dat toch op leverschade! Moet dat dan niet verder onderzocht worden.
De lever houdt het hormonale evenwicht toch in stand en is nu mogelijk uit balans wat weer de opname van eiwitten tegenhoud etc etc.

Een te hoog B6 leidt meestal tot tintelingen in de ledematen met name de handen. Misschien herkenbaar? Of niet natuurlijk. :rolleyes:
Al met al wet klote. Enne na gelezen te hebben mag je de post weghalen hoor.

Gaaf van die 45kg squat!!:clap:

En wat die uitslagen betreft, kan mij best voorstellen dat je het even niet meer weet:(
Gewoon uit nieuwsgierigheid: Hoe zit dat eigenlijk tijdens een warme zomer hier in NL of als je een warm land bezoekt, heb je het dan ook nog steeds koud?

• #2.949
Wat vervelend Marina. Nu weet je nog niet veel. Gelukkig hebben ze wel serieus doorgespit. Hopelijk gaat een endocrinoloog ook zo goed kijken.
Ik moet eerst afwachten of ik doorverwezen wordt. Voor nu eerst dus weer bloedprikken en die resultaten bespreken en dan verder zien.

Marina als die leverwaardes te hoog zijn dan duid dat toch op leverschade! Moet dat dan niet verder onderzocht worden.
De lever houdt het hormonale evenwicht toch in stand en is nu mogelijk uit balans wat weer de opname van eiwitten tegenhoud etc etc.

Een te hoog B6 leidt meestal tot tintelingen in de ledematen met name de handen. Misschien herkenbaar? Of niet natuurlijk. :rolleyes:
Al met al wet klote. Enne na gelezen te hebben mag je de post weghalen hoor.
Er is la een echo en biopt van de lever geweest. Hier kwam ook niets uit. Dus dat onderzoek is allemaal al gedaan. Daarom weet ed MDL arts het ook niet meer. Er zijn geen afwijkingen gevonden.
wat betreft de hormonen is het inderdaad wel een zooitje... daarom ook dat ze nog een keer geprikt worden (op mijn verzoek).

Ik heb wel veel last van witte vingers bij kou... maar daarentegen hebben ze ook Reinaud als reden daarvoor aangegeven na langdruig onderzoek een aantal jaren terug.

Al met al.. ik weet het gewoon even niet meer. Dank je Ron.
Gaaf van die 45kg squat!!:clap:

En wat die uitslagen betreft, kan mij best voorstellen dat je het even niet meer weet:(
Gewoon uit nieuwsgierigheid: Hoe zit dat eigenlijk tijdens een warme zomer hier in NL of als je een warm land bezoekt, heb je het dan ook nog steeds koud?
Yep dat is dan wel gelukt! :D
Ik heb het altijd koud... Ook in de zomer ja... alleen als het zo een 30 graden is niet. Maar dan is het probleem andersom.. ik zweet niet en kan mijn warmte dan niet kwijt. wat ook weer irritant is.... :(

Ik heb het altijd koud... Ook in de zomer ja... alleen als het zo een 30 graden is niet. Maar dan is het probleem andersom.. ik zweet niet en kan mijn warmte dan niet kwijt. wat ook weer irritant is.... :(

He verdorie, dus het warme weer wat vaker opzoeken gaat ook niet de oplossing zijn:(

Balen....
Heb je trouwens wel eens overwogen om alternatieve weg in te gaan?

Vervelend dat ze niets kunnen vinden. Nou weet je eigenlijk nog niets...

waardeloos dat je nu nog niks weet, is allemaal niet eenvoudig, maar zoals je zelf al aangeeft moet je gewoon weer verder. het is niet anders:(
training loopt wel lekker zie ik :thumbup:

:sad: waardeloos Marina!

Desondanks wel een goede workout...een schrale troost..:o

• #2.955
He verdorie, dus het warme weer wat vaker opzoeken gaat ook niet de oplossing zijn:(
Dat heeft inderdaad geen zin. Maar een beetje warmte is nog altijd beter dan kou ;)
Balen....
Heb je trouwens wel eens overwogen om alternatieve weg in te gaan?
Done that been there en heeft me al kapitalen gekost. Heb 4 of 5 natuurgeneeskundigen al gehad en ook hele goede. Orthomoleculair heb ik ook nog geprobeerd en meer. Dus helaas ook die route al meer jaren gehad.
Vervelend dat ze niets kunnen vinden. Nou weet je eigenlijk nog niets...
Ja.... Weet T ook even niet meer.
waardeloos dat je nu nog niks weet, is allemaal niet eenvoudig, maar zoals je zelf al aangeeft moet je gewoon weer verder. het is niet anders:(
training loopt wel lekker zie ik :thumbup:
Het is waardeloos.... Maar goed gewoon doorgaan dus.
Training gaat redelijk ja. Maar zou veel beter kunnen gaan als ik wel aankom...
:sad: waardeloos Marina!

Desondanks wel een goede workout...een schrale troost..:o
Tja.... Ik moet mijn energie en hoop echt uit mijn trainingen halen nu. Dat geeft me in ieder geval wel een boost om door te gaan.
Mar mijn gewicht moet echt omhoog.... Ik zal nu wss snel vastlopen met de gewichten in mijn trainingen ben ik bang.

Ondanks alles vroeg wakker maar niet extreem slecht geslapen.
Maar voel me een beetje moedeloos op het moment.
Nog ja.... Morgen maar zien wat mijn training me brengt. Vandaag verplicht rustdag ... Al had een training me wss wel een beetje meer boost gegeven.

Nu snel door met werken. Heb al 2 cursussen gevolgd :o vanaf 6:40 :eek: en ben ervoor geslaagd :D
Je moet er certificaten voor halen.

Wat een verhaal. Succes met je vorderingen, laat eea je niet in de weg staan. Ik snap die B6 niet. Je heb al veel gedaan, ook ooit contact gehad met dietist? Ik weet het ook niet hoor, probeer maar beetje mee te denken.

• #2.957
Wat een verhaal. Succes met je vorderingen, laat eea je niet in de weg staan. Ik snap die B6 niet. Je heb al veel gedaan, ook ooit contact gehad met dietist? Ik weet het ook niet hoor, probeer maar beetje mee te denken.
Thanks.
ik ben al vanaf 2001 bezig... dus dietisten heb ik wel zat gezien... die lieten me een braaf dagmenuutje eten en vonden het gek dat ik afviel op 3000 kcal. Dat kon allemaal niet. Sommigen zo erg dat ik geen chocolade, volle zuivel en eieren etc mocht eten.. want ja.. dat was veel te veel of slechte vetten etc... :rolleyes:
Ik heb ook al verschillende adviezen en tip qua voeding vanuit de sportwereld gehad... o.a. ook een stukje begeleiding van Ray Simon en ben niet verder gekomen. Al met al heb ik al heel veel geprobeerd... tot aan sondevoeding en nutri aan toe.... En das echt smerig... :vomit:
Wel super dat je meedenkt hoor! Alle tips zijn welkom! :)

Misschien kan een of andere supp shop me wel sponsoren... :roflol: vreet maar raak voor een knaak! hahahahah :p

Ik weet eigenlijk niet zo heel goed wat ik moet zeggen. Ik mag geloven dat je er akelig moedeloos van wordt. Gelukkig ben je een strijder en blijf je lekker knallen in de gym en dat toont karakter!

Pfoe wat een verhaal en dan heb ik maar een heel klein deel van je gelezen. Respect voor je doorzettings vermogen.

En? Goed kunnen slapen vannacht? En hoe ging de training?:D:D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven