marina1975
Never give up!
Super Mod
Elite Member
10 jaar lid
Voeding
10.000 likes
10.000 berichten
10 media-items
- Waardering
- 18.467
- Lengte
- 1m68
Gewoon grommen.... ben je altijd een monster.

Ik wil niet zeggen dat ik een echt monster ben... gezien hoe ik eruitzie ben ik wel angstaanjagend... dun..
Maar een monster... dat nu ook weer niet al maak ik soms wel geluiden dat ik denk oeps 
In ieder geval van de week nog een keer voor het werk getraind. In ene heel druk.. kon dus niet mijn hele schema afwerken maar heb zo goed en zo kwaad er wat van gemaakt....
Vanmorgen dus even op mijn gemak kunnen trainen. Zaterdag is de enige dag die echt van mij is en dat ik echt de tijd aan mezelf heb.
Ik had al een paar nachten totaal niet geslapen en heb vannacht voor het eerst in tijden toch maar een half slaappilletje gepakt. Ik ben er niet van maar ik merkte echt dat ik slaap nodig had... Ik werd pas tegen 6:00 wakker wat voor mij al vrij laat is. Rond 7:00 eruit en voelde me echt goed. Dus ik ben op tijd heen gegaan... en het squatrek was vrij dus kon het niet laten. Het voelde goed! Heb echt op mijn gemak getraind en wel meer rust tussen de sets genomen. Gaf in ieder geval een voldaan gevoel. Rest van het weekend is 100% rust.... hangen en niets doen (op de was na dan..
dat gaat niet vanzelf... ). Maar heb mijn doelen gehaald. Wel BP op lager gewicht weer voor techniek. Gaat steeds wat beter!Qua gewicht weet ik het allemaal niet zo goed...
29 januari 41,1-41,2kg
5 februari 41,4 kg --> minimaal verschil en in mijn ogen een schommeling....
11 februari 42-42,1 kg !
18 februari 42,2 kg en dat na die dag nuchter!
25 februari 41,9-42 kg ... valt me toch wel tegen..
4 maart 41,4-41,5 kg
11 maart 41,7 kg
18 maart 41,9-42 kg
zit nu op +5 k kcal.... maandag telefonisch de uitslagen van de MDL... en dan maar verder zien hoe of wat....
5 februari 41,4 kg --> minimaal verschil en in mijn ogen een schommeling....
11 februari 42-42,1 kg !
18 februari 42,2 kg en dat na die dag nuchter!
25 februari 41,9-42 kg ... valt me toch wel tegen..
4 maart 41,4-41,5 kg

11 maart 41,7 kg
18 maart 41,9-42 kg
zit nu op +5 k kcal.... maandag telefonisch de uitslagen van de MDL... en dan maar verder zien hoe of wat....

hopelijk iets waar je wat mee kunt. Knuff van mij.