AndroidHealthClinic

Marina's road to succes!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.921
Ik zelfs als ik niet train... :sad:

:D
Gewoon grommen.... ben je altijd een monster. :p

Ik wil niet zeggen dat ik een echt monster ben... gezien hoe ik eruitzie ben ik wel angstaanjagend... dun.. :( Maar een monster... dat nu ook weer niet al maak ik soms wel geluiden dat ik denk oeps :o

In ieder geval van de week nog een keer voor het werk getraind. In ene heel druk.. kon dus niet mijn hele schema afwerken maar heb zo goed en zo kwaad er wat van gemaakt....

training.JPG

Vanmorgen dus even op mijn gemak kunnen trainen. Zaterdag is de enige dag die echt van mij is en dat ik echt de tijd aan mezelf heb.
Ik had al een paar nachten totaal niet geslapen en heb vannacht voor het eerst in tijden toch maar een half slaappilletje gepakt. Ik ben er niet van maar ik merkte echt dat ik slaap nodig had... Ik werd pas tegen 6:00 wakker wat voor mij al vrij laat is. Rond 7:00 eruit en voelde me echt goed. Dus ik ben op tijd heen gegaan... en het squatrek was vrij dus kon het niet laten. Het voelde goed! Heb echt op mijn gemak getraind en wel meer rust tussen de sets genomen. Gaf in ieder geval een voldaan gevoel. Rest van het weekend is 100% rust.... hangen en niets doen (op de was na dan.. :rolleyes: dat gaat niet vanzelf... ). Maar heb mijn doelen gehaald. Wel BP op lager gewicht weer voor techniek. Gaat steeds wat beter!

training.JPG

Qua gewicht weet ik het allemaal niet zo goed...
29 januari 41,1-41,2kg
5 februari 41,4 kg --> minimaal verschil en in mijn ogen een schommeling....
11 februari 42-42,1 kg !
18 februari 42,2 kg en dat na die dag nuchter!
25 februari 41,9-42 kg ... valt me toch wel tegen..
4 maart 41,4-41,5 kg :(
11 maart 41,7 kg
18 maart 41,9-42 kg
zit nu op +5 k kcal.... maandag telefonisch de uitslagen van de MDL... en dan maar verder zien hoe of wat....

Ik had al een paar nachten totaal niet geslapen en heb vannacht voor het eerst in tijden toch maar een half slaappilletje gepakt. Ik ben er niet van maar ik merkte echt dat ik slaap nodig had...
Misschien heb je het al vaker geprobeerd maar een beetje malotinine kan helpen.

Kleine wasjes...grote wasjes....me to :D

Geniet van je vrije weekend Marina

• #2.924
Misschien heb je het al vaker geprobeerd maar een beetje malotinine kan helpen.
Geloof me.. ik heb alles al geprobeerd... melatonine in doseringen tot 6 mg zelfs.
De hele zooi van slaaponderzoeken, slaaphygiene, meditatie, mindfullness en medicaties op alle mogelijke gebieden heb ik ook al gehad....
Ik gebruik nog altijd mirtazapine en zo nu en dan dus een half slaappilletje.. en dan ben ik blij met 3 uurtjes...

Kleine wasjes...grote wasjes....me to :D

Geniet van je vrije weekend Marina
:D moet toch gebeuren he!
komt goed!! :)

Gelukkig was het nu lekker rustig in de gym :)
Gewicht redelijk constant.... maar je meot er wel heel wat voor doen om dat zo te houden zeg :(

Geloof me.. ik heb alles al geprobeerd... melatonine in doseringen tot 6 mg zelfs.
De hele zooi van slaaponderzoeken, slaaphygiene, meditatie, mindfullness en medicaties op alle mogelijke gebieden heb ik ook al gehad....
Ik gebruik nog altijd mirtazapine en zo nu en dan dus een half slaappilletje.. en dan ben ik blij met 3 uurtjes...

:D moet toch gebeuren he!
komt goed!! :)

mn nieuwe wasmasjien draait super ...een Bosch 9kg 1600 / min....en bijna droog alles eruit :)

Spannend! Maandag uitslagen...ben zeer benieuwd!

Goede training vandaag! Mooi dat je gelijk je nieuwe benchtechniek hebt kunnen toepassen:D

Doe je toch mooi even die 42,5 kg squats for reps!:flexbiceps:
Ik ben ook retebenieuwd naar maandag!

Ik duim voor je Marina voor de uitslagen van maandag ! :yes: hopelijk iets waar je wat mee kunt. Knuff van mij.

Wijntje voor het slapen?

• #2.932
Gelukkig was het nu lekker rustig in de gym :)
Gewicht redelijk constant.... maar je meot er wel heel wat voor doen om dat zo te houden zeg :(
Rustig niet... maar waren vooral cardio en buik miepjes (man en vrouw :rolleyes: )
Het moet niet constant blijven... het moet omhoog! :mad:
Dat vermoeden had ik al maar ik dacht, wie weet... :)
Ik sta open voor alles. :)
mn nieuwe wasmasjien draait super ...een Bosch 9kg 1600 / min....en bijna droog alles eruit :)
Hier AEG met 1800 toeren. :D zalig! even ophangen en zo droog.. nadeel.. moet zo wel strijken en opvouwen... :o
Spannend! Maandag uitslagen...ben zeer benieuwd!

Goede training vandaag! Mooi dat je gelijk je nieuwe benchtechniek hebt kunnen toepassen:D
Ik ben ook benieuwd! Al verwacht ik er niet veel van....
Yep. Techniek voor alles!
Doe je toch mooi even die 42,5 kg squats for reps!:flexbiceps:
Ik ben ook retebenieuwd naar maandag!
Is ook wel zwaar hoor.. morgen staat 45 kg op het program :EEK: eerste keer... :o
Ik ook :)
Ik duim voor je Marina voor de uitslagen van maandag ! :yes: hopelijk iets waar je wat mee kunt. Knuff van mij.
Dat hoop ik ook.. al verwacht ik er dus niet veel van. Lijkt me dat ze anders al hadden gebeld... Maar we zullen zien.
Dat werkt dus echt averechts... wijn of drank = niet slapen bij mij.
Heb ook al een paar jaar niet meer gedronken. Ik slik nog altijd op advies van het slaapcentrum (neuroloog) een halfje mirtazapine voor het slapen. En de combi met alcohol schijnt niet zo goed te zijn.
Laatste keer dat ik gedronken heb.... 1,5 jaar terug.. toen mijn vader overleden was.... na de condoleance zaten we met zijn 4 en aan de whiskey... Als het dan toch drank is... dan liever iets wat echt smaakt op het moment dat je het neemt. :o

Alvast succes voor morgen met de 45 kg! Ben benieuwd hoe het je af zal gaan :)

En sterkte met de uitslag. Niet teveel nadenken over "als ze iets zouden weten, hadden ze vast al gebeld". Zo denken mensen vaak maar is ongegrond en vanuit onzekerheid (begrijpelijk hoor, daar niet van). Maar artsen denken en handelen zo niet. Werkt hetzelfde als bij de huisartsenpost: alleen als het niet kan wachten tot wanneer een afspraak staat, wordt er contact opgenomen of actie ondernomen.

Ben benieuwd Marina..zowel naar de uitslag als de 45kg:thumbs:

• #2.936
De uitslag is afwachten.....

Maar 5x3x45 kg is net gelukt!! :D
Laatste rep was echt effe knijpen maar T is gelukt!! Voelt goed!

De uitslag is afwachten.....

Maar 5x3x45 kg is net gelukt!! :D
Laatste rep was echt effe knijpen maar T is gelukt!! Voelt goed!

Het wordt wel een cliff-hanger die uitslag.... :)
Mooie prestatie. :thumb: Drietjes is ook beter voor jou dan teveel uitputten lijkt me.

Ik ben heel erg benieuwd naar de uitslag Marina! Goede start van de dag met de 5x3x45kg.

Respect hoor! Target weer gehaald:bow:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven