XXL Nutrition

Marina's road to succes!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Squats gewoon weer gelukt woohoo! :)

Ik heb je aardappeltaart gemaakt, wel het recept gehalveerd :o. Maar het was veeet lekker:eating:

Deed mij een beetje denken aan een hongaars gerechtje wat m'n vader thuis wel eens maakt, 'rakott krumpli'. Ook met aardappelschijfjes, room of melk en een ei. De groentjes worden geskipt en dan gebakken spekjes erdoorheen :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.982
Squats gewoon weer gelukt woohoo! :)

Ik heb je aardappeltaart gemaakt, wel het recept gehalveerd :o. Maar het was veeet lekker:eating:

Deed mij een beetje denken aan een hongaars gerechtje wat m'n vader thuis wel eens maakt, 'rakott krumpli'. Ook met aardappelschijfjes, room of melk en een ei. De groentjes worden geskipt en dan gebakken spekjes erdoorheen :D
Het was wel net aan hoor.... :o

hahahah... ik ben een veelvraat hoor. :roflol:
op die melk / room na is het lekker :D Ik heb het wel eens gegeten inderdaad toen ik op vakantie was in hongarije... alleen zo ziek geweest erna... wist niet wat het was en dat er melk door zat... :o

Tja... toch weer extreem vroeg op... dus ja.. vrije zaterdag en de tijd aan jezelf. Dus toch maar even getraind. Nu weer rust rust rust! Morgen bunkeren met uit eten dus komt wel goed. Al met al niet geheel ontevreden met de training. Op OHP lijk ik achteruit te gaan... maar ja... de rest ging wel redelijk. Ik ging met een lekker gevoel naar huis en ben daarna gaan eten en even terug bed ingekropen. :o :roflol:

training.JPG

Gewicht daarentegen heb ik even geen idee meer wat ik moet....doorbikkelen maar en waar ik kan pakken wat ik pakken kan.
29 januari 41,1-41,2kg
5 februari 41,4 kg --> minimaal verschil en in mijn ogen een schommeling....
11 februari 42-42,1 kg !
18 februari 42,2 kg en dat na die dag nuchter!
25 februari 41,9-42 kg ... valt me toch wel tegen..
4 maart 41,4-41,5 kg :(
11 maart 41,7 kg
18 maart 41,9-42 kg
25 maart 41,7 kg @ +5000 kcal

op die melk / room na is het lekker :D Ik heb het wel eens gegeten inderdaad toen ik op vakantie was in hongarije... alleen zo ziek geweest erna... wist niet wat het was en dat er melk door zat... :o

Tja... toch weer extreem vroeg op... dus ja.. vrije zaterdag en de tijd aan jezelf. Dus toch maar even getraind. Nu weer rust rust rust! Morgen bunkeren met uit eten dus komt wel goed. Al met al niet geheel ontevreden met de training. Op OHP lijk ik achteruit te gaan... maar ja... de rest ging wel redelijk. Ik ging met een lekker gevoel naar huis en ben daarna gaan eten en even terug bed ingekropen. :o :roflol:

training.JPG

Gewicht daarentegen heb ik even geen idee meer wat ik moet....doorbikkelen maar en waar ik kan pakken wat ik pakken kan.
29 januari 41,1-41,2kg
5 februari 41,4 kg --> minimaal verschil en in mijn ogen een schommeling....
11 februari 42-42,1 kg !
18 februari 42,2 kg en dat na die dag nuchter!
25 februari 41,9-42 kg ... valt me toch wel tegen..
4 maart 41,4-41,5 kg :(
11 maart 41,7 kg
18 maart 41,9-42 kg
25 maart 41,7 kg @ +5000 kcal
Gewoon even niet op letten, geeft meer rust

Heb mezelf ook een aantal weken niet gewogen
En gewoon doorgaan met wat je al doet maar dat doe je al.

Zo'n tukkie na de treen doet wonderen..lekker de batterij weer opladen. :zzz:

Voor mij een vaste gewoonte ..zeker als je 's nachts weinig slaapt...anders trek je het niet

• #2.985
Gewoon even niet op letten, geeft meer rust

Heb mezelf ook een aantal weken niet gewogen
En gewoon doorgaan met wat je al doet maar dat doe je al.
Dat doe ik al een tijdje... gewoon doorgaan en eens per week eens op die schaal springen... Maar ja... zie er niet veel nuttigs op.. :(
Zo'n tukkie na de treen doet wonderen..lekker de batterij weer opladen. :zzz:

Voor mij een vaste gewoonte ..zeker als je 's nachts weinig slaapt...anders trek je het niet
Slapen doe ik niet.. maar gewoon beetje liggen en relaxen lukt me prima na het trainen. :D

Lekker door aan het bikkelen zoals altijd. Doorzettertje ben je!

Ja ze zijn niet vies van een beetje zuivel in hun gerechten. En als het niet in het recept zelf is, dan scheppen ze er vooralsnog een eetlepel zure room bovenop. Dat trekken zelfs mijn darmen niet meer na een paar dagen:toilet:.

Nette train dame, ga door zo je gaat er komen...

• #2.989
Lekker door aan het bikkelen zoals altijd. Doorzettertje ben je!
Ik zal altijd doorgaan! Dat zit gewoon in me! Dank je. :)
Ja ze zijn niet vies van een beetje zuivel in hun gerechten. En als het niet in het recept zelf is, dan scheppen ze er vooralsnog een eetlepel zure room bovenop. Dat trekken zelfs mijn darmen niet meer na een paar dagen:toilet:.
Dat klopt ja... heb ik ook ervaren helaas..... Maar het is zoooo lekker.. :o
Nette train dame, ga door zo je gaat er komen...
Dank je. :)
Ik hoop het.... maar dan moet dat gewicht echt eens mee gaan werken...

Vannacht geen oog dicht gedaan.. 22:30 erin en 23:40 alweer wakker en niets geslapen.. pfff.... was misselijk en vol van het uit eten gaan en daarna nog mijn standaard avond td a 1250 kcal ongeveer weggestouwd.. was even teveel van het goede dus mogelijk heeft dat ook niet echt bijgedragen tot een goede nacht... maar nu was het nog rampzaliger dan anders...4:00 op....
Toch wezen trainen vanmorgen.. squat was retezwaar maar ik heb het gered! Merkte wel dat ik geen nacht heb gehad... maar al met al vind ik niet dat ik ontevreden mag zijn met deze training. Hoop alleen wel dat ik vannacht beter slaap.. al is het maar de standaard 2 uurtjes... :o

training.JPG

Die pull ups gaan wel erg goed...eeey

• #2.991
ketting om je nek :D
of een autoband

Zo dan! Goede training hoor Marina...zeker gezien de omstandigheden:bow:

• #2.996
ketting om je nek :D
of een autoband
Hahahah... dat lijkt me ook niet echt lekker. Ik moet nog wat bedenken...
Wellicht een rugzakje of tussen je knieën houden?
Tussen mijn knieen is niet echt een optie... beetje te knokig... :(
Rugzakje is misschien wel een idee... heb nnog zo een XXL rugzakje. :D
Zo dan! Goede training hoor Marina...zeker gezien de omstandigheden:bow:
Knap hoor na zo'n nacht. Veel zouden de handdoek allang in de ring hebben gegooid. Ik kan niet anders dan hier veel respect voor hebben en ik zal de enige niet zijn. :)
Ik ben er eigenlijk al zo aan gewend dat ik slecht slaap ... dus dan doe je het ook gewoon. Als ik verder wil komen moet ik gewoon doorgaan. Zou ik stoppen met trainen dan zou ik nog lichter en dunner worden.. :sad:

Nou... vannacht dus voor mij doen een goede nacht gehad.. .3 uurtjes slaap en nadat ik om 4:00 weer wakker was toch weer weggedoezeld en schrok van mijn wekker om 5:10... :eek: eerste keer in een dik half jaar!! Ik voelde me ook zo lekker dat ik dacht laat ik er gebruik van maken en vandaag gaan trainen... omdat ik vandaag ook een wat rustigere dag had op werk ben ik eerder weggegaan... ook omdat we zometeen AYCE sushi gaan eten voor mijn schoonmoeders verjaardag :D Zin iN! :D :D en morgen wordt t heel erg druk op werk... dus morgen mijn rustdaggie.

Het ging goed met trainen. Een PR gezet op squat met 47,5kg!! 3-tjes.. man wat was dat zwaar ... en had uit voorzorg de liggers in het squatrek gezet.. maar was net niet nodig... moest echt tussen elke rep adem happen en opnieuw goed bracen. Bij de laatste rep dacht ik bijna de liggers te moeten gebruiken. :o Maar net niet! al was die laatste rep beslist niet mooi... Maar heb het wel gered.

BP had ik gisteren al met 6 reps gedaan. dus 5x5 op 31 kg leek me niet nuttig dus reprange aangepast naar 4x7x31kg. Ging ook nog!
Al met al een lekkere training en nu zo lekker bunkeren! :D

training.JPG

Eet smakelijk. :)

Heerlijk wat dat extra beetje slaap al niet kan doen voor je training. Die sushi is dubbel en dwars verdient, je squat gaat als een speer!

Smakelijk!

Je blijft ons steeds weer verbazen...wat fijn!!!

Als dit geen motivatie is om goed om de nachtrust te denken.. Petje af! :D Heeft de sushi gesmaakkt?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven