AndroidHealthClinic

Marina's road to succes!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
:roflol: 1 APRIL!! GOTCHA!! :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.022
:roflol:

Hmm... das jammer dat het niet het gewenste resultaat geeft... :(

Denk alleen yoga zondag.... Slaap inhalen werkt bij mij niet... ben ook op zaterdag en zondag vaak al rond 6:30-7:00 op... :sad:
Wat ik me afvraag Marina..hoe laat wordt je s'avonds moe? Want het ken het uitslaap probleem natuurlijk:o

Ik vind het overigens een goede training hoor! Kun je gewoon trots op zijn..je hebt lekker doorgebuffeld!:thumbs:

• #3.025
Wat ik me afvraag Marina..hoe laat wordt je s'avonds moe? Want het ken het uitslaap probleem natuurlijk:o

Ik vind het overigens een goede training hoor! Kun je gewoon trots op zijn..je hebt lekker doorgebuffeld!:thumbs:
Dat is ook het lastige... ik word niet moe... ik ga echt op de klok naar bed.. 22:00 omdat ik weet dat ik om 5:00 weer op moet.

Dank je. :)

• #3.027
Bah:sad: Dat herken ik dan niet...heb echt dagen dat ik in slaap val op de bank om 20:30uur..:o
Tja.. dat maakt het ook lastig... ik ga naar bed omdat het moet. Gekke is dan wel als het echt laat wordt als zijnde tegen 23:00 dan word ik niet moe maar gewoon niet lekker.... :(

Maar ik moet zeggen gewoon even lekker op bed liggen ( en niet alleen :o ) Maakt wel dat ik uitrust en wat bijkom... dus net voor de derde keer opgestaan en voel me stukken beter. :D

Voorde derde keer opgetaan:roflol:

• #3.030
2 volledige dagen rust genomen. Daarna afgesproken om even een stapje terug te doen. Autoregulatie.... na faal van vrijdag een nieuwe cycle starten.
Overal 15% afhalen en opnieuw rustig opbouwen. Heb ook 2 drukke weken te gaan dus komt ook wel even goed uit.

Ben zelf dus wat aan het bouwen voor training om weer op te bouwen aan de hand van hetzelfde schema als cycle 3. Dus vanmorgen eerste training met gewichten -15%. Training voelde licht aan maar wel goed. Goed focus op techniek en na een filmpje van set 3 en 4 van pull ups een tip gekregen om beter te letten dat ik echt vanuit deadhang de pull ups doe. Bij set 1 en 2 gaat dat wel goed bij set 3 en 4 minder. Dus aandachtspunt.
Op zich denk ik dus wel goed om even een stapje terug te doen met -15% en op techniek te focussen en rustig met microladen weer op te bouwen.

Vandaag dus eerste training met -15%. Zijn geen spannende gewichten maar dat komt de komende weken wel weer met opbouwen.

training.JPG

Goeie beslissing...zal je zeker goed doen
Doe zelf ook n stapje terug
Probeer wel explosief te blijven...is toch wel pittig dan

Verstandige keuze, een weekendje rust en een stapje terug. Nu weer lekker opbouwen Marina!:cheer:

Goed besluit om een stapje terug te nemen. Gewoon weer lekker opbouwen!

Fresh start, altijd goed.
Moeite met inslapen herken ik wel. Daar heb ik ook moeite mee. Alleen als ik er uit moet dan kan ik wel weer snel inslapen. :rolleyes:

• #3.035
Goeie beslissing...zal je zeker goed doen
Doe zelf ook n stapje terug
Probeer wel explosief te blijven...is toch wel pittig dan

Verstandige keuze, een weekendje rust en een stapje terug. Nu weer lekker opbouwen Marina!:cheer:

Goed besluit om een stapje terug te nemen. Gewoon weer lekker opbouwen!

Fresh start, altijd goed.
Moeite met inslapen herken ik wel. Daar heb ik ook moeite mee. Alleen als ik er uit moet dan kan ik wel weer snel inslapen. :rolleyes:

Thanks allemaal. :)
Mogelijk dat ik morgen weer een keer rijd heb om te trainen. We zullen zien. Ik ga alleen als ik goed geslapen heb.
Het is erg druk op mijn werk met de jaarlijkse onderhoudsstop en maak lange dagen nu en moet ook zaterdag werken. Dus even pas op de plaats.
Dus als ik morgen ga trainen licht beginnen en langzaam weer terug opbouwen.
Ik heb wel zin om te trainen. Maar ik moet naar mijn lichaam luisteren... :rolleyes: en niet té eigenwijs zijn op dit moment.

@RaceRookie Daar heb ik dus ook geen last van... ik slaap moeilijk in.. wordt steeds wakker en ben ook klaarwakker als ik eruit moet. Soms best irritant om niet moe te zijn. Soms ben ik na werk wel moe... maar als ik dan naar bed moet ben ik weer klaarwakker.. :sad:

Als je de tijd kan vinden gewoon explosief op 60-70% 1RM als onderhoudstraining. Wellicht 2x/wk daar verlies je niks mee hoor...

FB natuurlijk :D

• #3.038
  • #3.040
Light maar wel explosief...best wel leuk..en pittig
Dat klopt! :)

Vanmorgen al vroeg bij de gym... was de eigenaar een dik half uur later...:mad: zo irritant want ik had niet veel tijd... dus moest me nog haasten ook :(
Gek genoeg na die rustdagen ben ik veel moeier... alles leek moeizamer te gaan en ook squat op 42,5 kg ging moeizaam terwijl ik vrijdag nog 47,5 kg squatte... :( snap er niets van.. Training viel me dus zwaar tegen.... ook wss een beetje omdat ik nogal opgehaast was door dat half uur te laat open zijn.. Maar goed.. heb getraind en heb mijn schema nu zelf in elkaar geflanst en even laten controleren. Kreeg te horen dat het er goed uitzag. Rustig aan opbouwen om net wat hoger uit te komen na deze cycle als met de cycle ervoor... kilootje meer.. of paar repjes meer maar even niet te snel en rustig aan.
licht beginnen en opbouwen. Denk dat mijn lijf me mogelijk ook wel dankbaar gaat zijn.

Nou ja.. in ieder geval viel het me vandaag bar tegen.. nog irritanter... heb wss een lekke band met mijn auto.. (loopt langzaam leeg).. dus morgenochtend eerst maar zien of ik naar de garage moet...

training.JPG

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven