- Waardering
- 21.488
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat dacht ik al... maar ik dacht ik laat je in de waan dat ik het geloof...

Daar trapten de nieuwelingen bij mijn vader op het werk altijd in. 
Wat ik me afvraag Marina..hoe laat wordt je s'avonds moe? Want het ken het uitslaap probleem natuurlijkHmm... das jammer dat het niet het gewenste resultaat geeft...
Denk alleen yoga zondag.... Slaap inhalen werkt bij mij niet... ben ook op zaterdag en zondag vaak al rond 6:30-7:00 op...![]()

Dat is ook het lastige... ik word niet moe... ik ga echt op de klok naar bed.. 22:00 omdat ik weet dat ik om 5:00 weer op moet.Wat ik me afvraag Marina..hoe laat wordt je s'avonds moe? Want het ken het uitslaap probleem natuurlijk
Ik vind het overigens een goede training hoor! Kun je gewoon trots op zijn..je hebt lekker doorgebuffeld!![]()

BahDat is ook het lastige... ik word niet moe... ik ga echt op de klok naar bed.. 22:00 omdat ik weet dat ik om 5:00 weer op moet.
Dank je.![]()
Dat herken ik dan niet...heb echt dagen dat ik in slaap val op de bank om 20:30uur..
Tja.. dat maakt het ook lastig... ik ga naar bed omdat het moet. Gekke is dan wel als het echt laat wordt als zijnde tegen 23:00 dan word ik niet moe maar gewoon niet lekker....BahDat herken ik dan niet...heb echt dagen dat ik in slaap val op de bank om 20:30uur..
![]()

) Maakt wel dat ik uitrust en wat bijkom... dus net voor de derde keer opgestaan en voel me stukken beter. 
Ach... ik kom mijn bed uit om te eten he

Goeie beslissing...zal je zeker goed doen
Doe zelf ook n stapje terug
Probeer wel explosief te blijven...is toch wel pittig dan
Verstandige keuze, een weekendje rust en een stapje terug. Nu weer lekker opbouwen Marina!![]()
Goed besluit om een stapje terug te nemen. Gewoon weer lekker opbouwen!
Fresh start, altijd goed.
Moeite met inslapen herken ik wel. Daar heb ik ook moeite mee. Alleen als ik er uit moet dan kan ik wel weer snel inslapen.![]()

en niet té eigenwijs zijn op dit moment.
Als je de tijd kan vinden gewoon explosief op 60-70% 1RM als onderhoudstraining. Wellicht 2x/wk daar verlies je niks mee hoor...
Uiteraard FB. Dat doe ik al een hele tijd. Lekker een stuk of 5 compounds beuken (met beleid dan he
)met goede techniek! 
Light maar wel explosief...best wel leuk..en pittigUiteraard FB. Dat doe ik al een hele tijd. Lekker een stuk of 5 compounds beuken (met beleid dan he)met goede techniek!
![]()
Dat klopt!Light maar wel explosief...best wel leuk..en pittig

zo irritant want ik had niet veel tijd... dus moest me nog haasten ook 
snap er niets van.. Training viel me dus zwaar tegen.... ook wss een beetje omdat ik nogal opgehaast was door dat half uur te laat open zijn.. Maar goed.. heb getraind en heb mijn schema nu zelf in elkaar geflanst en even laten controleren. Kreeg te horen dat het er goed uitzag. Rustig aan opbouwen om net wat hoger uit te komen na deze cycle als met de cycle ervoor... kilootje meer.. of paar repjes meer maar even niet te snel en rustig aan.