- Waardering
- 10.225
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik merkte ook bij BP dat ik weer rustiger werd... en toen ging het ook meteen beter....Stress en haast zijn dodelijk voor de training. Trap ook wel eens in die val. Volgende keer meer rust nemen en rustig weer opbouwen.

Bandje is opgepompt.... morgen even zien hoe hij eruitziet..Houd moed meis...bijna weekend
Vergeet je band niet op te pompen...
Ja erg irritant...Begrijp je zo goed, kom je vroeg is er niets. Heb ik een keer gehad, wordt een mens niet heel gelukkig van. Aan de andere kant, vroeg trainen, sportschool leeg, squat rek leg, vind ik ook wel erg fijn. Geeft energie. Haast is dodelijk, ben ik met vorige spreker eens.
maar je doet er niets aan. Beste is dan even tot rust te komen en dan te gaan trainen. 

We zullen zien. Nadeel is ook dat ik elke keer maar 2 uurtjes slaap...Wat een ontzettende baaldag! Morgen gaat vast een beetje beter zijn
Edit: ik lees nu net dat je veel moet werken van het weekend. Maar daarna wordt het vast een beetje beter!![]()
dat breekt wel op. Niet dat ik weet. Maar ik kan zo niet doorrijden.. ik reed nu vanmiddag al op mijn velg... Dus moet echt morgen naar laten kijken.Ben je in een spijker gereden?
Misschien met de ochtenddienst 's middags naar de garage
weekend van de numbers met al die protocollen poe-eey!
Dus het is een mierennest en retedruk.
maar stiekem ook wel leuk om dat meteen al een keer mee te maken. 
We zullen zien. Nadeel is ook dat ik elke keer maar 2 uurtjes slaap...dat breekt wel op.
Na volgende week even rustiger... paasweekend in ieder geval 3 dagen vrij.

Ik ren niet zo snel ergens van wegKnap hoor Marina, ik zou hard weglopen
Nou ja niet zo hard...

Tja.... Slapen blijft gewoon een probleem. Ik zou willen dat ik er wat aan kon doen...Nee dat beetje slaap wil dan niet echt helpen helaas, je blijft een ontzettende bikkel wat dat betreft! Je hebt in elk geval het paasweekend om naar uit te kijken. Kan je lekker een beetje bijtanken hopelijk![]()

Dat gaat over ren paar werken al gebeuren. Ga 3 weken op vakantie een geen mogelijkheid tot trainen helaas....Neem lekker een hele week ff vrij van sport
Even herstellen en tot rust komen

Het was echt irritant....Wat waardeloos van die eigenaar zeg! Dat kan IMO echt niet
Wat hier al gezegd is is zeker waar..als je gestresst bent of weinig tijd hebt gaat het allemaal gewoon minder goed. Denk dat we dat allemaal wel hebben..![]()

mij kennende... 

Rustig aan weer opbouwen dus dat gaat inderdaad lekker.lekkere Bench en fantastische PU...die gaan altijd goed eeeey
2 dgn rust...ik vindt het heerlijk ...volledig hersteld

Ja mijn eigen gym heeft een veel lekkerdere BP. Nadeel si wel dat ze daar geen 0,5 kg schrijfjes hebben... dus moet je per 2,5 kg ophogen..Dat zijn weer betere berichten. Leuk om weer eens in de oude gym te komen![]()
... maar al met al lijkt het goed te gaan op werk. Morgen een lange dag te gaan maar ook een leuke dag op werk. Vandaag na 2 dagen rust toch maar eens lekker gaan sporten en daarna yoga. Was er echt even aan toe... kon niet uitslapen dus vanmorgen 6:30 al mealpreppen en daarna lekker gesport. Ging toch wel lekker na die 2 volle dagen rust.

Yep.... het ging lekker!lekkere complete trainingen zo, zelfs kuiten trainen enzo
wat betreft je voeding, zou ik niet minder koolhydraten gaan nemen maar net zoveel, en dan toch je vetjes wat ophogen.
Dank je.Nette training! Ben benieuwd wat high fat misschien voor je kan doen![]()
Zalig... extra vierge over de groenten.wat vind je van olijfolie? 1 eetlepel?
gezond en geeft energie...