XXL Nutrition

Marina's road to succes!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Stress en haast zijn dodelijk voor de training. Trap ook wel eens in die val. Volgende keer meer rust nemen en rustig weer opbouwen.

Houd moed meis...bijna weekend
Vergeet je band niet op te pompen...

Begrijp je zo goed, kom je vroeg is er niets. Heb ik een keer gehad, wordt een mens niet heel gelukkig van. Aan de andere kant, vroeg trainen, sportschool leeg, squat rek leg, vind ik ook wel erg fijn. Geeft energie. Haast is dodelijk, ben ik met vorige spreker eens.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.044
Stress en haast zijn dodelijk voor de training. Trap ook wel eens in die val. Volgende keer meer rust nemen en rustig weer opbouwen.
Ik merkte ook bij BP dat ik weer rustiger werd... en toen ging het ook meteen beter....
Dus ik moet echt even tot rust komen voor ik begin. Maar zat me echt zo te irriteren aan dat die gozer een half uur te laat kwam.. :o

Houd moed meis...bijna weekend
Vergeet je band niet op te pompen...
Bandje is opgepompt.... morgen even zien hoe hij eruitziet..
Moet zaterdag ook werken... alle commisionings moeten gedaan worden... Dus het wordt nog een druk weekend.. maandag moeten alle protocollen getekend worden en dinsdag terug de gehele fabriek opstarten en dan looop ik 4 dagen ochtend dienst... dus even 2 hele drukke weken. Maar dat wist ik al.
Begrijp je zo goed, kom je vroeg is er niets. Heb ik een keer gehad, wordt een mens niet heel gelukkig van. Aan de andere kant, vroeg trainen, sportschool leeg, squat rek leg, vind ik ook wel erg fijn. Geeft energie. Haast is dodelijk, ben ik met vorige spreker eens.
Ja erg irritant... :( maar je doet er niets aan. Beste is dan even tot rust te komen en dan te gaan trainen.
Overigens is het squatrek daar niet vaak bezet... maar ik train dan ook altijd om 7:00 daar :D
Volgende keer even zen worden in de auto en dan pas starten dus :o

Wat een ontzettende baaldag! Morgen gaat vast een beetje beter zijn:)

Edit: ik lees nu net dat je veel moet werken van het weekend. Maar daarna wordt het vast een beetje beter!:D

Ben je in een spijker gereden?
Misschien met de ochtenddienst 's middags naar de garage
weekend van de numbers met al die protocollen poe-eey!

• #3.047
Wat een ontzettende baaldag! Morgen gaat vast een beetje beter zijn:)

Edit: ik lees nu net dat je veel moet werken van het weekend. Maar daarna wordt het vast een beetje beter!:D
We zullen zien. Nadeel is ook dat ik elke keer maar 2 uurtjes slaap... :( dat breekt wel op.
Na volgende week even rustiger... paasweekend in ieder geval 3 dagen vrij.

Ben je in een spijker gereden?
Misschien met de ochtenddienst 's middags naar de garage
weekend van de numbers met al die protocollen poe-eey!
Niet dat ik weet. Maar ik kan zo niet doorrijden.. ik reed nu vanmiddag al op mijn velg... Dus moet echt morgen naar laten kijken.
Veel afnames.... nieuwe reactor, zooi nieuw leidingwerk, nieuwe roerwerken en veel meer Totaal 12 grote aanpassingen die ik zelf begeleidt... en totaal zo een 75 klussen daar nog bij en alles in 5 dagen. :o Dus het is een mierennest en retedruk. :D maar stiekem ook wel leuk om dat meteen al een keer mee te maken. :)

Knap hoor Marina, ik zou hard weglopen :D
Nou ja niet zo hard...

We zullen zien. Nadeel is ook dat ik elke keer maar 2 uurtjes slaap... :( dat breekt wel op.
Na volgende week even rustiger... paasweekend in ieder geval 3 dagen vrij.

Nee dat beetje slaap wil dan niet echt helpen helaas, je blijft een ontzettende bikkel wat dat betreft! Je hebt in elk geval het paasweekend om naar uit te kijken. Kan je lekker een beetje bijtanken hopelijk:eating::eatmeat:

Neem lekker een hele week ff vrij van sport
Even herstellen en tot rust komen

Wat waardeloos van die eigenaar zeg! Dat kan IMO echt niet:sad:

Wat hier al gezegd is is zeker waar..als je gestresst bent of weinig tijd hebt gaat het allemaal gewoon minder goed. Denk dat we dat allemaal wel hebben..:o

• #3.052
Knap hoor Marina, ik zou hard weglopen :D
Nou ja niet zo hard...
Ik ren niet zo snel ergens van weg :D

Nee dat beetje slaap wil dan niet echt helpen helaas, je blijft een ontzettende bikkel wat dat betreft! Je hebt in elk geval het paasweekend om naar uit te kijken. Kan je lekker een beetje bijtanken hopelijk:eating::eatmeat:
Tja.... Slapen blijft gewoon een probleem. Ik zou willen dat ik er wat aan kon doen...
Maar inderdaad Paas is 3 dagen vrij! :D

Neem lekker een hele week ff vrij van sport
Even herstellen en tot rust komen
Dat gaat over ren paar werken al gebeuren. Ga 3 weken op vakantie een geen mogelijkheid tot trainen helaas.... :(
Een weekje herstellen is niet erg maar 3 weken ... Zie ik best wel tegenop omdat mijn nek en rug dan vaak dwars gaan liggen.

Wat waardeloos van die eigenaar zeg! Dat kan IMO echt niet:sad:

Wat hier al gezegd is is zeker waar..als je gestresst bent of weinig tijd hebt gaat het allemaal gewoon minder goed. Denk dat we dat allemaal wel hebben..:o
Het was echt irritant.... :mad:

Ik moet gewoon echt relaxt zijn. Dan gaat T zoveel beter allemaal.
Maar goed dat komt wel weer!

• #3.053
Het liep dus weer heel raar vandaag.... ivm mijn autoband naar de garage en omdat ik toch moest wachten tot deze openging ben ik gaan trainen in mijn oude gym thuis. Echt zo lekker is dat. Squatten was gek genoeg weer retezwaar op 42,5 kg (vorige week nog 47,5 gesquat... ) ... maar BP ging daarentegen weer zalig! Lekkere bench die beter ligt... Nou ja in ieder geval voelde dit wel als een lekkere training. Ik dacht pak dan wel vandaag een training want morgen werken en zondag moest ik weg... Maar al met al loopt het nu heel anders.. Hoef morgen maar een halve dag.. rond 11:00 weg en zal tegen 17:00 thuis zijn.. dus ik had gewoon morgen kunnen trainen. Nou ja.. nu ga ik proberen uit te slapen. Met nadruk op proberen. :roflol: mij kennende... :rolleyes:
Ik ga dan zondag gewoon lekker naar de yoga en omdat ik maandag tot laat in de avond moet werken begin ik maandag extra laat en ga ik lekker vooraf trainen thuis in mijn oude gym. Kortom.. het loopt in ene heel anders. Dan di-vrij ochtend diensten lopen... en dan hopen dat alles weer goed vlot opstart en we een rustige paas tegemoet gaan. Maar in ieder geval vandaag ook op tijd weg kunnen gaan. Dus met boodschappen mee om 18:30 thuis. Niet slecht al zeg ik het zelf.

Nou ja.. training van vandaag dus en nu 2 dagen rust! Ook al heb ik een hekel aan 2 dagen rust... :o

training.JPG

lekkere Bench en fantastische PU...die gaan altijd goed eeeey
2 dgn rust...ik vindt het heerlijk ...volledig hersteld

Dat zijn weer betere berichten. Leuk om weer eens in de oude gym te komen :)

• #3.056
lekkere Bench en fantastische PU...die gaan altijd goed eeeey
2 dgn rust...ik vindt het heerlijk ...volledig hersteld
Rustig aan weer opbouwen dus dat gaat inderdaad lekker.
Ik haat 2 dagen rust... maar het heeft ook zijn voordelen. :)

Dat zijn weer betere berichten. Leuk om weer eens in de oude gym te komen :)
Ja mijn eigen gym heeft een veel lekkerdere BP. Nadeel si wel dat ze daar geen 0,5 kg schrijfjes hebben... dus moet je per 2,5 kg ophogen..
Maar goed zo heb je altijd wel wat.

Gisteren uiteindelijk maar een halve dag gewerkt. Wel veel langer weeggeweest want ze zijn hier aan het werk en heb er een uur over gedaan uberhaupt richting snelweg te komen gisteren.. normaal een stukje van 5-10 minuten. :roflol:... maar al met al lijkt het goed te gaan op werk. Morgen een lange dag te gaan maar ook een leuke dag op werk. Vandaag na 2 dagen rust toch maar eens lekker gaan sporten en daarna yoga. Was er echt even aan toe... kon niet uitslapen dus vanmorgen 6:30 al mealpreppen en daarna lekker gesport. Ging toch wel lekker na die 2 volle dagen rust.
Nu de rest van ed dag op relax stand en zo nog even genieten van het mooie weer.

Volgorde van trainen werd wel wat anders...
Paused Squat / SLDL / Incline BP / OHP / kuiten (extraatje) / pull ups (met gewicht erbij!)
Denk niet dat ik ontevreden mag zijn.

training.JPG

Update gewicht
Gewicht wil nog steeds niet... :(

29 januari 41,1-41,2kg
5 februari 41,4 kg --> minimaal verschil en in mijn ogen een schommeling....
11 februari 42-42,1 kg !
18 februari 42,2 kg en dat na die dag nuchter!
25 februari 41,9-42 kg ... valt me toch wel tegen..
4 maart 41,4-41,5 kg :(
11 maart 41,7 kg
18 maart 41,9-42 kg
25 maart 41,7 kg
1 april 41,4 kg
9 april 41,5 kg :sad:

Ga toch proberen eens een schema met meer vetten te eten en kijken wat dat me nog biedt.
Ben benieuwd hoe mijn lijf daarop reageert.

Laatst bewerkt:
lekkere complete trainingen zo, zelfs kuiten trainen enzo :D
wat betreft je voeding, zou ik niet minder koolhydraten gaan nemen maar net zoveel, en dan toch je vetjes wat ophogen.

Nette training! Ben benieuwd wat high fat misschien voor je kan doen :)

wat vind je van olijfolie? 1 eetlepel?
gezond en geeft energie...

• #3.060
lekkere complete trainingen zo, zelfs kuiten trainen enzo :D
wat betreft je voeding, zou ik niet minder koolhydraten gaan nemen maar net zoveel, en dan toch je vetjes wat ophogen.
Yep.... het ging lekker!
Ik ben benieuwd wat het me gaat brengen met meer vetten!

Nette training! Ben benieuwd wat high fat misschien voor je kan doen :)
Dank je. :)
Ik ook

wat vind je van olijfolie? 1 eetlepel?
gezond en geeft energie...
Zalig... extra vierge over de groenten.:)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven