Fitness Seller

Marina's road to succes!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Goede training hoor Marina! De rust lijkt je deze keer wel goed gedaan te hebben..

Ben benieuwd wat de andere aanpak in voeding gaat doen..

Jeej! Weighted pullups! Lekker hoor :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.063
Goede training hoor Marina! De rust lijkt je deze keer wel goed gedaan te hebben..

Ben benieuwd wat de andere aanpak in voeding gaat doen..
Ja daar lijkt het wel op.
Ik ben ook benieuwd ja. :) We zullen zien.

Jeej! Weighted pullups! Lekker hoor :)
Yep ging lekker!

Gisteren een hele rare dag.... ik zou laat beginnen want het zou ook in de avond laat worden op werk (heropstart fabriek en veel commissioning werk).
In ieder geval dus eerst gaan trainen om daarna naar het werk te gaan. Volgorde wat om moeten gooien door drukte.
Squat / BP / pull ups / incline DB press / BOR / lunges geskipt omdat ik de hele dag veel moest lopen ivm alle testen.... dus voor mij even beter. :engel:
dan maar even aan het eind wat front raises met schijf gedaan.
Al met al rond 10:00 op werk en daarna doorgegaan tot 18:30... ik kon toch nog op tijd naar huis. 2 uur eerder dan gepland dus even snel om 19:30 thuis gegeten en meteen door naar mijn moeder die voor het eerst na het overlijden van mijn vader een paar dagen alleen op vakantie was geweest. Dus even horen hoe het geweest was. Ze had het top gehad! :D dat maakte me heel blij.

Vanmorgen eerste ochtend dienst en had geen oog dichtgedaan...4:00 op en 5:00 gaan rijden... 6:00 op werk en was best brak... :o
Veel rennen en vliegen omdat we vanavond weer gaan produceren en was echt kapot om 14:00... moest ook met mijn auto naar de garage... dus zo moe dat ik besloten heb vanmiddag niet te gaan trainen. Kan morgenmiddag pas weer dus 2,5 dag rust. Misschien ook maar beter ook nu. Morgen weer ochtend dienst en dan zien of ik 's middag kan trainen.
Oh ja... er zat een grote spijker in mijn band... :o ... denk dat de timmerman op het werk mogelijk wat verloren is :roflol: hun busjes staan nl ook gewoon op het parkeerterrein.... Maar ik rij in ieder geval weer. Dus nu maar hopen dat er vannacht niet teveel opstartproblemen zijn zodat ik morgenmiddag wel kan trainen. Ik hoop dat die 2,5 dag rust me goed doet en me een lekkere training oplevert morgen.

In ieder geval nog de training van gisteren...

training.JPG

Top van je bench die vorige training! En nu maar hopen dat het op het werk morgen soepel verloopt, ik kan mij best voorstellen dat je zin hebt om weer eens te knallen in de gym :)

Stress, stress, stress hoor ik wel! Probeer wel een beetje rust te bewaren, hoe lastig het soms ook is ;).

Hoe gaat het nu met je dieet? Wat voor macro's houd je aan en kan je het nog een beetje wegkrijgen?

Had je die PU ook geskipt?
BW + ?

Wellicht toch wat opstart problemen in de factory morggu?

• #3.068
Verstand komt met de jaren toch?? :rolleyes:
Maar het was zeker wel het beste besluit.
Top van je bench die vorige training! En nu maar hopen dat het op het werk morgen soepel verloopt, ik kan mij best voorstellen dat je zin hebt om weer eens te knallen in de gym :)
Nou.. soepel is anders... was een drama... :o het liep uit en daarna beetje futloos... maar wel getraind. het squatten ging minder maar daarna ging het zo lekker. Wilde na mijn schema wel doorgaan zoveel energie had ik in ene.... Maar braaf gestopt.... maar dat kostte wel even moeite.. :D

Stress, stress, stress hoor ik wel! Probeer wel een beetje rust te bewaren, hoe lastig het soms ook is ;).

Hoe gaat het nu met je dieet? Wat voor macro's houd je aan en kan je het nog een beetje wegkrijgen?
Ik probeer de rust wel te bewaren en dat is ook wel gelukt nu. Het is soms verdomd lastig zeker als alles een beetje tegenzit. Maar heb wel lekker getraind. Zonder tijddruk en dat is echt enorm fijn!:)

Eten is nu vnl veel meer vetten.. merk wel dat ik moeite heb nu alles te halen want met de ochtend diensten benik 4:30 al op en ga ik veel eerder naar bed... Dan is het best lastig om nog heel veel te eten zo vlak op elkaar... dus soms haal ik het niet en dan zijn het toch minder carbs.
Volgende week ga ik weer normale diensten draaien en dan zal het vast beter gaan.

Had je die PU ook geskipt?
BW + ?

Wellicht toch wat opstart problemen in de factory morggu?
PU was redelijk op het eind en kon geen 2,5 kilo vinden en 5 kg was te zwaar... Dus maar even op BW gehouden.
Maar vandaag wel weer met gewicht erbij hoor! :D

Nogal ja... veel perikelen en dingen die niet goed werkten... hele nacht bezig geweest met een apparaat die negatieve uitsturingen gaf... en dat kon ik vanmorgen mooi overnemen. Maar dat is opgelost. Toen ik naar huis ging draaiden we nog niet maar vanmiddag is de boel weer gestart! rond 16:15. Dus ik ben benieuwd wat ik morgenochtend om 6:00 aantref... er zijn nl iets van 200 electrische aansluitingen overgezet in alle schakelkasten.. dus dat zal nog wel wat draadjes verkeerd om en verkeerde uitsturingen geven,.... Maar we komen er wel!

Was dus een beetje rare dag op werk... was er al vroeg en veel problemen aangetroffen... al met al wel veel zittend werk.. eigenlijk alleen maar... :o
Vooral aansturingen controles en de papierwinkel eromheen en veel nog met de electra en onderhoudsmonteurs afstemmen wat eerst moest enzo. Kortom een lange zitdag maar wel weer met goede resultaten.
Ik was wel moe maar na 2,5 dag zitten en hangen toch lekker gaan trainen. Squatten ging wat minder van start maar daarna ging het lekker. Wel wat dingen omgegooid omdat ik vorige training bijvoorbeeld BP al op 30 kg had met 5x5.. dus vandaag stond die eigenlijk op het programma dus 3x6x30 gedaan en toch proberen 32,5 kg en ook dat lukte met 3x5. Zo ook pull ups. Normaal 3x8 en bij lukken gewicht bijhangen. Nu gewoon 5x5xBW+2,5 kg gedaan... vorige keer was 8xBW +2x6xBW+2,5 kg... dus met die 5x5 toch weer wat vooruit. Ik heb er wel allemaal wat langer over gedaan. Maar had ook totaal geen tijdsdruk en dat is zalig. :D
had na de training nog zoveel energie gek genoeg.... Maar ben heel braaf gestopt en naar huis gegaan. :engel:
Zal zo even loggen.

Hoe heb je dat extra gewicht op je body...een riem of ketting
Je zou daar toch een oplossing voor zoeken...ben wel benieuwd...zo creatief ben je wel....dus

Zoveel energie over? Maak je man maar gek....:p :D

• #3.070
Training van vandaag. Doelen als volgt aangepast:

SQ 5x5x45kg --> 6x3x45 kg (1 setje meer dan maandag want 5 reps ging gewoon net niet... :( baalde er wel van.. maar 1 set meer en ook 2x4 reps is ook vooruitgang moet ik maar denken!)
BP 5x4x30kg (maar maandag al 5x5x30kg gedaan) --> 5x6x30kg maar ging zo lekker dat ik toch ook 32,5 kg wilde proberen + 1 set meer
Pull ups 3x8xBW --> 5x5xBW+2,5 kg
unilat DB press --> doel behouden
Cable row vorige x 3x10x32,5kg --> nieuw doel gesteld op 3x8x35 kg
training.JPG

Hoe heb je dat extra gewicht op je body...een riem of ketting
Je zou daar toch een oplossing voor zoeken...ben wel benieuwd...zo creatief ben je wel....dus

Zoveel energie over? Maak je man maar gek....:p :D
Met een elastiek aan 2 kanten op mijn heup een gewicht van 1,25 kg... zag er niet uit :roflol:
Had verder niets bij me.... Niet op gerekend. :o

Dat komt wel goed!! :D

BP 5x4x30kg (maar maandag al 5x5x30kg gedaan) --> 5x6x30kg maar ging zo lekker dat ik toch ook 32,5 kg wilde proberen + 1 set meer
Pull ups 3x8xBW --> 5x5xBW+2,5 kg
unilat DB press --> doel behouden
Cable row vorige x 3x10x32,5kg --> nieuw doel gesteld op 3x8x35 kg
Ging echt wel lekker na de squats dan. Goeie BP en weighted pull ups. :)
Ik moet ook een keer een riem halen voor weighted pull ups (ga dat niet met elastiekjes doen :D).

• #3.072
Ging echt wel lekker na de squats dan. Goeie BP en weighted pull ups. :)
Ik moet ook een keer een riem halen voor weighted pull ups (ga dat niet met elastiekjes doen :D).
Het leek wel of ik eerst even op gang moest komen. :o
Dat gekloot met elastiekjes is ook erg klungelig en onhandig hoor.. Het ziet er ook niet uit :roflol:
rugzakje was ik vergeten... (zo een klein plastic XXL rugzakje.. heb ik thuis en kan je gewoon omhangen... )

Het leek wel of ik eerst even op gang moest komen. :o
Dat gekloot met elastiekjes is ook erg klungelig en onhandig hoor.. Het ziet er ook niet uit :roflol:
rugzakje was ik vergeten... (zo een klein plastic XXL rugzakje.. heb ik thuis en kan je gewoon omhangen... )
Ohw ja, rugzak zou natuurlijk ook kunnen. Hmmmm.

Dat sporten is soms magisch, zalig dat het je een energie boost gaf! Kan ook niet anders na zo'n fijne training zonder tijdsdruk :)

Ik zie progressie in je trainingen! Goed bezig..

Wat doe je precies voor werk als ik vragen mag?

Marina is DE regelneef op de fabriek...heey meis? :D

gaat goed hier zo te zien:)

• #3.078
Ohw ja, rugzak zou natuurlijk ook kunnen. Hmmmm.
Was hem vergeten... vandaag een andere oplossing bedacht.... toch ook met elastiek... door een schijf gehaald en dan als rugzakje op mijn buik... Niet ideaal maar het ging :o

Dat sporten is soms magisch, zalig dat het je een energie boost gaf! Kan ook niet anders na zo'n fijne training zonder tijdsdruk :)
Trainen zonder tijdsdruk is zalig!
Ik zou morgen gaan trainen.. maar ja zaterdag kan ik lekker op mijn gemak en zondag en maandag is de zooi dicht...
Dus dan vandaag maar even zodat ik zaterdag lekker even tekeer kan gaan voor ik aan de 2 verplichte vreet/rustdagen ga... :o

Ik zie progressie in je trainingen! Goed bezig..
Wat doe je precies voor werk als ik vragen mag?
Ik stuur je wel ee berichtje. ;)

Marina is DE regelneef op de fabriek...heey meis? :D
Dat valt wel mee hoor... Ben gelukkig hier samen met collega's :D

Mwouah... redelijk.. kon wel beter als dat stomme K BW eens mee zou gaan werken... :(
Denk dat ik dan pas echt lekker zou kunnen bouwen.

• #3.079
Ik zou morgenmiddag gaan trainen... Maar dan heb ik toch minder tijd dan zaterdag ochtend.. en vrijdagmiddag én zaterdagochtend is gewoon te dicht op elkaar met trainen... en zondag en maandag is de boel dicht dus ik wil eigenlijk wel zaterdag trainen... Dus besloten vanmiddag te gaan en morgen een rustdag en dan zaterdag ochtend op mijn gemak nog even een pre-paas training te doen.
Volgorde wat om moeten gooien. Op SLDL na ging het wel redelijk.. heb doel op Pull ups bijgesteld.. Vorige keer was 5x5xBW+2,5.... ik dacht laat ik toch proberen 3,75 kg bij te hangen ... maar ik deed pull ups als laatste oefening en dat viel toch tegen. :o dus ik dacht zet mijn doel op 5x4xBW+3,75.... Laatste set net rep 4 niet gehaald... :mad: Maar al met al denk ik geen onaardige training.
Morgen de laatste ochtend dienst en ook meteen rustdag. Dan zaterdag ochtend even knallen en dan dinsdag pas weer... Feestdagen zijn echt niet leuk als de gym dicht is... :mad: Maar goed... dat wordt 2 dagen paas(vr)eten refeed :o

Training... Volgorde in de tabel aangegeven met cijfers...

training.JPG

Lekker rusten en veeel (vr)eten :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven