Verstand komt met de jaren toch??

Maar het was zeker wel het beste besluit.
Top van je bench die vorige training! En nu maar hopen dat het op het werk morgen soepel verloopt, ik kan mij best voorstellen dat je zin hebt om weer eens te knallen in de gym
Nou.. soepel is anders... was een drama...

het liep uit en daarna beetje futloos... maar wel getraind. het squatten ging minder maar daarna ging het zo lekker. Wilde na mijn schema wel doorgaan zoveel energie had ik in ene.... Maar braaf gestopt.... maar dat kostte wel even moeite..
Stress, stress, stress hoor ik wel! Probeer wel een beetje rust te bewaren, hoe lastig het soms ook is

.
Hoe gaat het nu met je dieet? Wat voor macro's houd je aan en kan je het nog een beetje wegkrijgen?
Ik probeer de rust wel te bewaren en dat is ook wel gelukt nu. Het is soms verdomd lastig zeker als alles een beetje tegenzit. Maar heb wel lekker getraind. Zonder tijddruk en dat is echt enorm fijn!
Eten is nu vnl veel meer vetten.. merk wel dat ik moeite heb nu alles te halen want met de ochtend diensten benik 4:30 al op en ga ik veel eerder naar bed... Dan is het best lastig om nog heel veel te eten zo vlak op elkaar... dus soms haal ik het niet en dan zijn het toch minder carbs.
Volgende week ga ik weer normale diensten draaien en dan zal het vast beter gaan.
Had je die PU ook geskipt?
BW + ?
Wellicht toch wat opstart problemen in de factory morggu?
PU was redelijk op het eind en kon geen 2,5 kilo vinden en 5 kg was te zwaar... Dus maar even op BW gehouden.
Maar vandaag wel weer met gewicht erbij hoor!
Nogal ja... veel perikelen en dingen die niet goed werkten... hele nacht bezig geweest met een apparaat die negatieve uitsturingen gaf... en dat kon ik vanmorgen mooi overnemen. Maar dat is opgelost. Toen ik naar huis ging draaiden we nog niet maar vanmiddag is de boel weer gestart! rond 16:15. Dus ik ben benieuwd wat ik morgenochtend om 6:00 aantref... er zijn nl iets van 200 electrische aansluitingen overgezet in alle schakelkasten.. dus dat zal nog wel wat draadjes verkeerd om en verkeerde uitsturingen geven,.... Maar we komen er wel!
Was dus een beetje rare dag op werk... was er al vroeg en veel problemen aangetroffen... al met al wel veel zittend werk.. eigenlijk alleen maar...

Vooral aansturingen controles en de papierwinkel eromheen en veel nog met de electra en onderhoudsmonteurs afstemmen wat eerst moest enzo. Kortom een lange zitdag maar wel weer met goede resultaten.
Ik was wel moe maar na 2,5 dag zitten en hangen toch lekker gaan trainen. Squatten ging wat minder van start maar daarna ging het lekker. Wel wat dingen omgegooid omdat ik vorige training bijvoorbeeld BP al op 30 kg had met 5x5.. dus vandaag stond die eigenlijk op het programma dus 3x6x30 gedaan en toch proberen 32,5 kg en ook dat lukte met 3x5. Zo ook pull ups. Normaal 3x8 en bij lukken gewicht bijhangen. Nu gewoon 5x5xBW+2,5 kg gedaan... vorige keer was 8xBW +2x6xBW+2,5 kg... dus met die 5x5 toch weer wat vooruit. Ik heb er wel allemaal wat langer over gedaan. Maar had ook totaal geen tijdsdruk en dat is zalig.

had na de training nog zoveel energie gek genoeg.... Maar ben heel braaf gestopt en naar huis gegaan.

Zal zo even loggen.