XXL Nutrition

Marina's road to succes!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #3.081
  • #3.083
Ben al begonnen hoor. :o Gisteren al op werk... hahahahahha

Gisteren braaf een rustdag genomen. Op werk veel zittend werk gehad en het lijkt erop dat het weer een beetje naar behoren gaat lopen nu met de opstart. Op tijd naar huis en boodschappen voor paas gedaan. Laatste dingen zo nog halen. Lekker gehangen in ieder geval.
Vanmorgen waren we dus allebei om 6:00 wakker.. :roflol: zal je net zien. In ieder geval lekker gaan trainen. Squat en BP leken niet zo lekker te gaan. Lijkt er toch op dat als ik in de middag train dat ik meer kracht heb. Heb dan ook aardig wat meer eten op ook. :o dus dat zal ook wel helpen.
In ieder geval kon het wel beter gaan maar eenmaal bezig ging het toch wel lekker en mag ik niet klagen. Zeker niet met de pull ups... wel reps omlaag maar toch. Weegupdate morgen.
was wel even leuk dat iemand mij aansprak... ken haar al lang en zij sport heel veel met een schema van de sportschool.. haar 8ste schema ofzo... maar ze is (zoals ze zei) jaloers op de zichtbaarheid van mijn spieren.. maar ik op haar massa. :D Zal je zien he. In ieder geval ze zei steeds maar niet verder te komen met zwaarder gaan. Met squatten doet zij 60 kg... ik maar 45kg.. maar zij zegt... ja maar jij gaat diep ik ik kom maar tot 2/3 en niet eens parallel... Stiekem wel even leuk om te horen. :D Heb haar nog wat uitgelegd hoe ze mogelijk dieper kan squatten en wat aan mobiliteit te werken.

Nou ja.. in ieder geval al haar schema's waren op 10-15 herhalingen en vaak 5 sets en wel 10 oefeningen per training. (degene op de sportschool is heilig overtuigd dat vrouwen licht en veel reps moeten trainen... :rolleyes: ) Ze vroeg hoe ik trainde dus een en ander uitgelegd. Korte trainingen.. weinig reps en kracht opbouw. Puntje bij paaltje vroeg ze of ik een schema voor haar kan maken omdat ze zo niet verder komt..... dus ik zal eens even kijken voor haar. Toch wel leuk om zoiets mee te maken. :) Dus zometeen even puzzelen voor haar. Zal ze wss wel vinden dat ze maar weinig oefeningen doet... maar ja.. ik merk juist dat die basics je goed sterker maken. Ben benieuwd wat ze ervan gaat vinden. :)

training.JPG

Flinke stap met de reverse lunges :thumbs:

Nice. Onderschat niet dat je inmiddels heel wat ervaring hebt die je met anderen kan delen, al gaat het volgens jezelf misschien niet ideaal :)
Goeie paasdagen!

• #3.085
Flinke stap met de reverse lunges :thumbs:

Nice. Onderschat niet dat je inmiddels heel wat ervaring hebt die je met anderen kan delen, al gaat het volgens jezelf misschien niet ideaal :)
Goeie paasdagen!
Wel goed kijken he! Of worden je ogen al "oud-ziend" Reverse lunges is doorgestreept.... heb in plaat daarvan DB row gedaan ;)

Ach ja... ervaring bouw je wel op... al had ik liever meer massa opgebouwd. :o
Dank je! Gaat lukken hoor! Jij ook goeie paasdagen! :)

Ben al begonnen hoor. :o Gisteren al op werk... hahahahahha

Gisteren braaf een rustdag genomen. Op werk veel zittend werk gehad en het lijkt erop dat het weer een beetje naar behoren gaat lopen nu met de opstart. Op tijd naar huis en boodschappen voor paas gedaan. Laatste dingen zo nog halen. Lekker gehangen in ieder geval.
Vanmorgen waren we dus allebei om 6:00 wakker.. :roflol: zal je net zien. In ieder geval lekker gaan trainen. Squat en BP leken niet zo lekker te gaan. Lijkt er toch op dat als ik in de middag train dat ik meer kracht heb. Heb dan ook aardig wat meer eten op ook. :o dus dat zal ook wel helpen.
In ieder geval kon het wel beter gaan maar eenmaal bezig ging het toch wel lekker en mag ik niet klagen. Zeker niet met de pull ups... wel reps omlaag maar toch. Weegupdate morgen.
was wel even leuk dat iemand mij aansprak... ken haar al lang en zij sport heel veel met een schema van de sportschool.. haar 8ste schema ofzo... maar ze is (zoals ze zei) jaloers op de zichtbaarheid van mijn spieren.. maar ik op haar massa. :D Zal je zien he. In ieder geval ze zei steeds maar niet verder te komen met zwaarder gaan. Met squatten doet zij 60 kg... ik maar 45kg.. maar zij zegt... ja maar jij gaat diep ik ik kom maar tot 2/3 en niet eens parallel... Stiekem wel even leuk om te horen. :D Heb haar nog wat uitgelegd hoe ze mogelijk dieper kan squatten en wat aan mobiliteit te werken.

Nou ja.. in ieder geval al haar schema's waren op 10-15 herhalingen en vaak 5 sets en wel 10 oefeningen per training. (degene op de sportschool is heilig overtuigd dat vrouwen licht en veel reps moeten trainen... :rolleyes: ) Ze vroeg hoe ik trainde dus een en ander uitgelegd. Korte trainingen.. weinig reps en kracht opbouw. Puntje bij paaltje vroeg ze of ik een schema voor haar kan maken omdat ze zo niet verder komt..... dus ik zal eens even kijken voor haar. Toch wel leuk om zoiets mee te maken. :) Dus zometeen even puzzelen voor haar. Zal ze wss wel vinden dat ze maar weinig oefeningen doet... maar ja.. ik merk juist dat die basics je goed sterker maken. Ben benieuwd wat ze ervan gaat vinden. :)

training.JPG
Lekker getraind Marina!

Spotschool instructeurs...zucht! Echter..er zijn best wel wat onderzoeken die inderdaad onderschrijven dat vrouwen wat beter reageren op hogere repranges. Echter ben ik wel van mening dat ook vrouwens gewoon moeten periodiseren, dus niet altijd high rep, maar ook zeker niet alleen low reps..

Geniet van het paasweekend! Maandag nog een training op de planning?

's middags trainen is optimaal als je kan
Je kan dan op meer brandstof ook harder werken

Training blijf bij de basis...compounds

Leuk om te horen dat mensen bij je komen voor advies en in de sportschool naar je op kijken! Zo zie je maar dat iedereen van elkaar kan leren en iets kan opsteken. Fijne dagen Marina, lekker paas(vr)eten! :D

Wat gaaf dat ze je om advies heeft gevraagd! En inderdaad, een prima training voor zo op de ochtend:)

Fijne Paasdagen toegewenst met lekker veel eten natuurlijk. Ga je nog iets speciaals qua eten in elkaar flansen? (Vind ik altijd leuk om te weten hihi :D)

• #3.091
Lekker getraind Marina!

Spotschool instructeurs...zucht! Echter..er zijn best wel wat onderzoeken die inderdaad onderschrijven dat vrouwen wat beter reageren op hogere repranges. Echter ben ik wel van mening dat ook vrouwens gewoon moeten periodiseren, dus niet altijd high rep, maar ook zeker niet alleen low reps..

Geniet van het paasweekend! Maandag nog een training op de planning?
Dank je. :)
Gewoon afwisselen. Zelf vind ik compounds op low rep high weight zalig.
Genieten doen we wel... moet je alleen niet elke dag rond 6:00 al naast je bed staan omdat je al een tijd wakker ligt en niet meer kan slapen.
Nouja.. mealprep voor van de week was om 7:00 al klaar.. :roflol:
Ik wil wel graag... ze gaan 10:00 open maar moet om 12:00 aan de brunch zitten... Dus kijken of ik het red.

Ha ha, idd gemist, maar het zijn ook wel heel kleine lettertjes :o
Ach... ik dacht kijk even of je wel oplet ;) :p
's middags trainen is optimaal als je kan
Je kan dan op meer brandstof ook harder werken

Training blijf bij de basis...compounds
Dat merk ik nu wel. Helaas laat werk dat niet toe en de gym is hier in het weekend alleen op de ochtend open...
Compounds beuken! :heart:
Leuk om te horen dat mensen bij je komen voor advies en in de sportschool naar je op kijken! Zo zie je maar dat iedereen van elkaar kan leren en iets kan opsteken. Fijne dagen Marina, lekker paas(vr)eten! :D
Was inderdaad wel even leuk. Op de gym waar ik voor mijn werk train heb ik al eens de vraag gehad of ik train voor wedstrijden.... gezien de zichtbaarheid van mijn spieren... Maar ja.. totaal geen massa dus nee.. niet bepaald.. :sad: Maar hijvroeg het omdat hij een vrouw kon die wedstrijden had gedaan en al haar vet wilde droppen en leefde op koolvis... en ja.. ijn vet% is veel te laag... daarom die vraag.
Man wat zou ik graag meer massa hebben!
(vr)eten komt wel goed!
Wat gaaf dat ze je om advies heeft gevraagd! En inderdaad, een prima training voor zo op de ochtend:)

Fijne Paasdagen toegewenst met lekker veel eten natuurlijk. Ga je nog iets speciaals qua eten in elkaar flansen? (Vind ik altijd leuk om te weten hihi :D)
Was inderdaad wel even leuk! :)
Vandaag uit lunchen.... vanavond fondueen... paasontbijt zit er al in. lekkere combi van een flinke bak havermout en 4 eieren (niet door de havermout hoor ;) )... tja.. het is pasen he! :D
Morgen is het een paasontbijt en hopelijk een korte paastraining van 45 minuten... daarna uit brunchen.... avond... nog geen idee maar dat wordt vast ook genoeg snaaiwerk :D

weegupdate.... Meer vetten eten gaat wel redeljk goed. In het begin vooral even wennen... verzadiging was er sneller waardoor ik niet alle carbs opkreeg. Dat gaat nu wel beter. Gewicht.... tja.... nog niet veel verandering. Maar deze week ook niet bepaald veel geslapen met een week ochtend diensten. Hopelijk brengt de paas wat soelaas. :o
Maar we zetten door!

29 januari 41,1-41,2kg
5 februari 41,4 kg --> minimaal verschil en in mijn ogen een schommeling....
11 februari 42-42,1 kg !
18 februari 42,2 kg en dat na die dag nuchter!
25 februari 41,9-42 kg ... valt me toch wel tegen..
4 maart 41,4-41,5 kg :(
11 maart 41,7 kg
18 maart 41,9-42 kg
25 maart 41,7 kg
1 april 41,4 kg
9 april 41,5 kg
16 april 41,5-41,6 kg

Met die fondu vanavond en morgen n flink Paasontbijt en geen tijdsdruk dat wordt een knaltreen
Geniet ervan...
Hoe bevallen meer vetten in je voeding?

• #3.093
Met die fondu vanavond en morgen n flink Paasontbijt en geen tijdsdruk dat wordt een knaltreen
Geniet ervan...
Hoe bevallen meer vetten in je voeding?
Nou... dus wel tijdsdruk.... want moet om 12:00 aan de brunch zitten... dus 10:00 proberen in de gym te zijn en moet uiterlijk 10:45 weg want nog douchen omkleden schoonouders halen en heenrijden.. :( Dus ja... hopen dat het niet te druk is ook dat ik even lekker kan trainen.
Maar genieten wordt het wel hoor. :) Zometeen ook weer!
Ontbijt is alweer een tijdje terug. Dus nu nog even wat eten en zometeen uit lunchen. :D

Het bevalt op zich wel. Staat in de spoiler.. in het begin wat lastiger omdat het meer verzadigde. Maar het gaat op zich goed. Nu dat gewicht nog...

Succes vandaag met je treen :thumbup: :thumbs:

• #3.095
Ben net terug. Het is me gelukt even lekker te trainen. Ik was niet op mijn sterkst met alleen maar een ontbijtje erin... :o
maar het was wel even lekker! Wel erg druk en BP was bezet dus wat aan moeten passen en maar incline BP gedaan... Het liep dus even anders maar het was wel heel lekker om even tekeer te gaan! :)
Hier even snel mijn training en nu brunchen! Bunkeren!!!! :D :eating::eating::eating:

training.JPG

Lekker dat je omhoog bent kunnen gaan bij je squats.

Geniet van het bunkeren :)

• #3.097
Lekker dat je omhoog bent kunnen gaan bij je squats.

Geniet van het bunkeren :)
Ben niet echt omhoog gegaan.... alleen ipv 5x4 reps 4x5 reps op 45 kg. Er stond eigenlijk 46 kg op het schema maar omdat 45 wat stroever ging de afgelopen paar keer ben ik nu met reps aan het spelen om wat verder te komen. + dat deze gym geen 0,5 kg schijfjes heeft...

Bunkeren is geslaagd hoor.. Volgevreten en wel... alleen nu op dit moment enorm duizelig en licht in mijn hoofd en rommelkige buik... geen idee waar dat van is... :( Mogelijk toch iets verkeerds in het eten.. alhoewel ik daar nog nooit een probleem heb gehad omdat ze overal rekening mee houden qua allergieen... Dus even geen idee...

Oh ja... wel een flinke zak paaseitjes gehad! Van een echte chocolatier! Gluten-lactose-pindavrij! :D :D :D

Overigens... Foodzzz tot nu toe
8:30 Standaard ontbijtje van 1250 kcal + 3 eitjes
*trainen* --> shake 1 scoop eiwit + 50 gr havermout + 3 paaseitjes
12:00 Brunch en nu moet ik even denken.... :o
ivm gluten/lactosevrij hadden ze wat speciale dingen extra gemaakt voor me.
* Tomaten-basilicumsoepje met pesto
* Sashimi van tonijn (ca. 100 gr.. was een beetje weinig... :o ) met garnalen, salade en zoetzure dressing + glutenvrije rozemarijcrackers. (apart voor mij gemaakt)
* paar stukken gegrilde tonijn + gegrilde zalm + 1 haring + paar scheppen surimisalade + 3 gevulde eitjes + bakje quinoasalade met nootjes (apart voor mij gemaakt).
* Gegrilde entrecote (3 plakken) + gebakken nijlbaars + her en der wat groente + zoete aardappelfriet.
* paar plakken gegrilde rosbief + wat losse surimi + zoete aardappelfriet.
* gegrilde ananas met 3 bolletjes sorbetijs (apart voor mij gemaakt)
middag (bij schoonouders even nakletsen):
* stuk of 10 chocolade paaseitjes + wat cassavechips+ paar handjes notenmix...
* beker sojamelk

en ik vergeet vast nog wel wat....

en nu totaal geen trek en bedenken wat ik zo moet gaan eten.. :roflol:

Laatst bewerkt:
Goed bezig Marvin! Eh.. Marina :D

Er is hier inderdaad goed gebunkerd!
Had je ergens lactosevrije paaseitjes op de kop kunnen tikken?

• #3.100
Goed bezig Marvin! Eh.. Marina :D
Marvin of Marina.... ach ja.. We Mar*** wel door :roflol:

Er is hier inderdaad goed gebunkerd!
Had je ergens lactosevrije paaseitjes op de kop kunnen tikken?
Yep... zoals elke dag... en nog een avondmaal erin en wat paaseitjes en zo nog even mijn standaard avond td erin knallen... weer een 1200 kcal... Oef. :o

Gekregen! :D Mijn man zijn neefje en zijn vriend (heeft een noten en pinda allergie ;) )hadden voor iedereen wat gehaald. En speciaal voor mij dus gluten-lactose-pinda-vrije paaseitjes bij de chocolatier. :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven