Ondanks het afraffelen een goede training! Wat is de officiele openingstijd van die gym dan?
Want te laat komen van de eigenaar vind ik gewoonweg schandalig...
Dank je. 7:00 hoort hij open te zijn... Ik baal er echt van.. nog 1 keer en hij heeft een klacht te pakken..
Maar vandaag was hij op tijd....
Goed gebunkerd met Pasen! Wel vervelend dat de eigenaar steeds te laat is bij de gym. Bij ons gelukkig geen last van, maar die zijn dan ook pas om 10:00 open in het weekend.
Pasen was bunkerfeest.

en vandaag nog even doorgegaan op werk... Had mijn eigen maaltijd al op en toen nam onze schoonmaakster afscheid en die had zeer uitgebreid gekookt.. (sri lankaans)... dus rijst met groenten, gemarineerde kip, eieren, garnalen met aubergine, visballetjes, dahl, pasta salade, roti en salade... dus even dubbel doorgegaan.

In het weekend zijn ze om 8:00 open daar. Maar dan train ik thuis zeg maar. Bij ons thuis gaan ze helaas pas om 8:30 open..
Die gast moet je compenseren ...jouw tijd is ook belangrijk...(anders stoot per ongeluk met je dumbell tegen de spiegel...ooops)
Nou ja... hij is in dienst... maar de volgende keer komt er een klacht.. of ik laat die 18 kg DB op zijn tenen vallen.
Yep... hij heet alleen geen Hans
In ieder geval.. heb een redelijke nacht gemaakt... voor mijn doen dan.. 2 a 3 uurtjes in etappes.. was zo fris dat ik toch even ben gaan trainen en het ging opvallend goed. Ik zou nu op het eind van mijn cycle moeten zijn en net wat hoger hebben moeten zitten dan mijn vorige cycle. Maar dat zit ik helaas nog niet..

Maar goed.. op een paar oefeningen wel en op een paar niet. Dus ik trek deze cycle nog even door en probeer net boven mijn vorige cycle te eindigen. Microladen gaat nu eenmaal langzaam en zolang het per training nog steeds beetje bij beetje vooruitgaat ga ik gewoon rustig door. Dan maar een paar weekjes langer toch? Als ik maar vooruit ga!
Al met al wel volgorde wat omgegooid en niet ontevreden. BOR ging erg lekker en BP ook. Heb er genoeg tegenover gevreten vanmiddag... dus komt wel goed! Morgen rustdag... dus lekker bijkomen om vrijdag weer te knallen.