XXL Nutrition

Marina's road to succes! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Ik ben trots!:marvin:
Thanks. :D Ik doe mijn best!

Ah dan heb ik er overheen gelezen!

Jeetje, ben wel jaloers op al dat lekkere eten :p
Kan gebeuren! En ach... lekker eten is aan mij wel besteedt! :D

****
Nou dat waren 3 dagen weekend en 3 dagen vroeg eruit want niet kunnen slapen... en dan vannacht weer geen oog dicht gedaan....Pfff... soms wou ik echt die mokerslag van KO wel hebben... :o al met al vroeg eruit en weer was die **** van de sportschool 20 minuten te laat.. sta je daar om 6:50 komt die *** pas om 7:15 aan :mad:... moest dus ook mijn training wat afraffelen... dus weighted pull ups niet echt kunnen doen .. dan maar 3 setjes aan het eind vanuit volledige deadhang.. dat valt nog best tegen aan het eind. :o
Ook volgorde wat omgegooid (staat in rood in het schema) en OHP gewicht omlaag gedaan want de vorm ging eronder leiden. Dus terug naar 20 kg en weer opnieuw opbouwen. Goals SLDL en BP op 1 repje beiden net niet gehaald... baal er stevig van. :(
Maar goed.. schouders recht blik vooruit en op naar een volgende training! Moet beter gaan toch! :whip:

training.JPG
 
Wie gaat er dan ook trainen voor 07:00 :)

Afraffelen is nooit een lekker gevoel. Volgende keer hopelijk minder ergenis.
 
Wie gaat er dan ook trainen voor 07:00 :)

Afraffelen is nooit een lekker gevoel. Volgende keer hopelijk minder ergenis.
enige optie.... dus ja... als je wil trainen moet je er wat voor over hebben he! ;)

Gaan we voor!
 
Ondanks het afraffelen een goede training! Wat is de officiele openingstijd van die gym dan?

Want te laat komen van de eigenaar vind ik gewoonweg schandalig...
 
Goed gebunkerd met Pasen! Wel vervelend dat de eigenaar steeds te laat is bij de gym. Bij ons gelukkig geen last van, maar die zijn dan ook pas om 10:00 open in het weekend.
 
Die gast moet je compenseren ...jouw tijd is ook belangrijk...(anders stoot per ongeluk met je dumbell tegen de spiegel...ooops) :D
 
Ondanks het afraffelen een goede training! Wat is de officiele openingstijd van die gym dan?

Want te laat komen van de eigenaar vind ik gewoonweg schandalig...
Dank je. 7:00 hoort hij open te zijn... Ik baal er echt van.. nog 1 keer en hij heeft een klacht te pakken..
Maar vandaag was hij op tijd.... :o

Goed gebunkerd met Pasen! Wel vervelend dat de eigenaar steeds te laat is bij de gym. Bij ons gelukkig geen last van, maar die zijn dan ook pas om 10:00 open in het weekend.
Pasen was bunkerfeest. :D en vandaag nog even doorgegaan op werk... Had mijn eigen maaltijd al op en toen nam onze schoonmaakster afscheid en die had zeer uitgebreid gekookt.. (sri lankaans)... dus rijst met groenten, gemarineerde kip, eieren, garnalen met aubergine, visballetjes, dahl, pasta salade, roti en salade... dus even dubbel doorgegaan. :o
In het weekend zijn ze om 8:00 open daar. Maar dan train ik thuis zeg maar. Bij ons thuis gaan ze helaas pas om 8:30 open..

Die gast moet je compenseren ...jouw tijd is ook belangrijk...(anders stoot per ongeluk met je dumbell tegen de spiegel...ooops) :D
Nou ja... hij is in dienst... maar de volgende keer komt er een klacht.. of ik laat die 18 kg DB op zijn tenen vallen. :D
Wat een worst.
Yep... hij heet alleen geen Hans :roflol:

****
In ieder geval.. heb een redelijke nacht gemaakt... voor mijn doen dan.. 2 a 3 uurtjes in etappes.. was zo fris dat ik toch even ben gaan trainen en het ging opvallend goed. Ik zou nu op het eind van mijn cycle moeten zijn en net wat hoger hebben moeten zitten dan mijn vorige cycle. Maar dat zit ik helaas nog niet.. :( Maar goed.. op een paar oefeningen wel en op een paar niet. Dus ik trek deze cycle nog even door en probeer net boven mijn vorige cycle te eindigen. Microladen gaat nu eenmaal langzaam en zolang het per training nog steeds beetje bij beetje vooruitgaat ga ik gewoon rustig door. Dan maar een paar weekjes langer toch? Als ik maar vooruit ga!

Al met al wel volgorde wat omgegooid en niet ontevreden. BOR ging erg lekker en BP ook. Heb er genoeg tegenover gevreten vanmiddag... dus komt wel goed! Morgen rustdag... dus lekker bijkomen om vrijdag weer te knallen.

training.JPG
 
dus je kon lekker meepikken
geen intolleranties.....nice...dat smaakt
 
2 a 3 uurtjes in etappes.. was zo fris dat ik toch even ben gaan trainen en het ging opvallend goed.
Een REM cycle is volgens mij iets van 1,5uur. Als je er daar een paar van kunt pakken dan voel je je de volgende dag wel redelijk.
 
klopt ...ik maak er elke dag 3 dat is precies 4,5uur
Elke nacht na 4,5 uur slaap wordt ik wakker daar kun je de klok op gelijk zetten...geen 4 en geen 5 maar elke dag 4,5
 
dus je kon lekker meepikken
geen intolleranties.....nice...dat smaakt
Yep! Alleen de pasta salade niet.
Was iig lekker! :D

Zo is dat! Ieder stapje vooruit is er een!
Yep. Al gaat T tergend langzaam elke repje en elk kilootje meer met een oefening is vooruitgang!
Een REM cycle is volgens mij iets van 1,5uur. Als je er daar een paar van kunt pakken dan voel je je de volgende dag wel redelijk.
1,5 uur achter elkaar haal ik niet.... Langste is zo een 20-30 minuten helaas :( dus echt in mijn rem slaap kom ik niet.

klopt ...ik maak er elke dag 3 dat is precies 4,5uur
Elke nacht na 4,5 uur slaap wordt ik wakker daar kun je de klok op gelijk zetten...geen 4 en geen 5 maar elke dag 4,5
Bij mij wisselt het. Meestal is het maximale dat ik achter elkaar slaap een 30-40 minuten. Maar dan moet ik echt geluk hebben... Veelal zijn T hazenslaapjes van 20-30 min max....
 
Al met al een goede training hoor!
 
1,5 uur achter elkaar haal ik niet.... Langste is zo een 20-30 minuten helaas :( dus echt in mijn rem slaap kom ik niet.
Da's wel echt vervelend. Volgens mij heb je REM slaap echt nodig voor herstel maar ik kan er naast zitten.
 
Da's wel echt vervelend. Volgens mij heb je REM slaap echt nodig voor herstel maar ik kan er naast zitten.

Ik min toch wel 1 blokje erbij willen hebben
Maar daar wordt aan gewerkt...dmv een slaaponderzoek
Hoewel ik daar niet veel van verwacht bij de zieleknijper :(
 
Ik min toch wel 1 blokje erbij willen hebben
Maar daar wordt aan gewerkt...dmv een slaaponderzoek
Hoewel ik daar niet veel van verwacht bij de zieleknijper :(
Op zich heb ik ook geen hoge pet op van zielenknijpers..... Maar ik heb best wel beel gehad aan T boek "slaap als een roos" van Guy Meadows. Misschien dat dat kan helpen?
Gaat ook om gedachten leegmaken.... Leren Denken aan niets ... Rust en ontspanning vinden.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven