- Waardering
- 16.020
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 76kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maakt niet uit joh. De spieren zitten er ook wel.. alleen de echte massa ontbreekt. Alles is gewoon zo iel..Echt...? Sorry meid. Als ik je arm en schouder zo zie op de foto zou ik dat zeker niet zeggen!
Maar dat is dan goed balen voor je, ik weet hoe je altijd al zo struggelt met je gewicht. Aan je doorzettingsvermogen ligt het in ieder geval niet. Gewoon doorgaan! Dikke kus!

Oke.goed bezig geweest Marina maar breng je oef gewoon terug.. dus geen 5borst.. dan hou je t even op 4! Als je zo stuk bent heeft dat ook geen zin.
Easy does it ;-)

... ik wil wat teveel. Thanks dat je even de teugels aantrekt.
soms moet ik even wat geremd worden...Dank je.Nice treen! Pak je de overhead er ook wel eens bij? Dat voel ik altijd heerlijk branden in de achterkant tri's![]()
Ik ben net met dit schema begonnen he!
maar in mijn vorige schema zat de overhead inderdaad ook. Die brand goed ja.
Met tri mag/kan ik ook wat variëren in oefeningen. Dus hij zal vast wel een keer erin zitten.Hahahaha.. kan gebeuren! Welkom.Jeetje, ben echt blind geweest de afgelopen dagen ofzo, je heb inderdaad gewoon allang je nieuwe logje aangemaakt!
Excuses voor de late "I'm in".
Knallen, dit gaat jouw massajaar worden!![]()
we gaan voor massa!
Dus goed langzaam en knijpen!
geen idee of dat zo is.. maar voelde wel even leuk. 
was even belangrijk.. 
Welkom.
Het inleveren van gewicht hoort erbij. Maar dat bouw je ook weer op met trainen. Het gaat mij om mijn doel halen. Massa bouwen en groeien! Dus dos ik er alles voor om dat waar te maken!
Of het klopt weet ik niet. Maar we zullen het wel zien. Ik heb nog wel een foto van een maandje terug met benen. Misschien dat ik die nog wel even neerzet. Voor het idee.
Welkomik weet het hoor. app maar als er wat is!
Het is een pittig schema maar het voelt goed tot nu toe.
Tja... perfectionisme en te snel willen. Ik ben vorig jaar door mijn hernia behoorlijk teruggevallen. Maar ik wil nu gewoon terugpakken wat ik verloren ben en veel meer!
Maar jij komt er ook. Je bent het jaar al goed begonnen!
Dank je.
Dank je wel voor je tips.Maar ik hou mijn schema voor nu zoals het is. Ik heb er hulp bij gehad van MissH en zij is toch een iemand met ervaring en een supermooi fysiek wat voor mij echt een voorbeeld is. De combinatie die je noemt heb ik vorig jaar ook al eens eerder gedaan. Maar voor nu hou ik me even vast aan mijn plannen qua training.
Ik hoop ook dat 2015 liever voor me gaat zijn! Maar uiteindelijk moet ik het toch zelf waarmaken! Dus ik ga er vol voor!
Thanks.
ben er ook blij mee! zeker gezien hoe mijn arm en schouder tegen werken op het moment.
scheelt ook.Ik heb geen idee hoe ervaren ze zijn hoor.Hey... die driehoek... ze zeggen het niet voor niets he!![]()
Sterke training hoor!
Maar was gewoon leuk te horen. 
Je moet doen wat voor jou werkt!
Als jij het maximale eruit kan krijgen, dan moet je zo trainen, je moet je er ook goed bij voelen, of course!

Thanks.ben er ook blij mee! zeker gezien hoe mijn arm en schouder tegen werken op het moment.
Maar is ook wel mijn eerste oefening.scheelt ook.
Ik heb geen idee hoe ervaren ze zijn hoor.Maar was gewoon leuk te horen.
Dank je.
Ik heb nog geen idee.. dit was pas dag 3.. nog niet eens een week gedaan he.
Maar ik voel mijn hammies nog van maandag en morgen zijn ze alweer aan de beurt.![]()

Nou... ik moet zeggen met een nieuw schema de eerste week heb ik altijd spierpijn. Dat zegt niet zoveel. Dus ik ben er gewoon tegenaan gegaan vandaag.Als je morgen nog steeds spierpijn hebt kun je ze beter licht trainen. Spierpijn betekend dat je nog aan het herstellen bent. Ik had het ook van vrijdag nog.. gisteren leg curls gedaan maar gewoon wat lichter gepakt, gaat prima dan! Suc6 morgen Marina!![]()
Alleen bij biceps was ik aardig leeg.. dus die ging echt wat minder. maar benen ging top!Dank je.Lekkere pull-ups, en weer een flitsende training!!
En vandaag lekker knallen met die benen, heerlijk! ^^ .
ik doe mijn best!
leg day!

. 42,5 kg ging nog niet optimaal.
)
Dank je.

Dat is het ook ja!

Ja ik had ze een hele tijd terug erin zitten. Toen was mijn max 5x42,5 kg... na 2 a 3 maanden. Dus ja.. Ben er blij mee. Bijna BW quats!Je squats gaan goed, super dat je er mee begonnen bent!
En ik mis in mijn gym die bow eigenlijk wel.. Desalniettemin.. Op een bankje ervaar ik wel een grotere ROM. Maar wat rugondersteuning betreft vond ik de bow ook zalig!

Zittende legpress machine.Je doet 135 kg liggende leg press?
Je doet meer als mij ik doe 35 kg met schijven per kant plus dat apparaat zelf voor 4x10 herhalingen
en als ik ermee start op legday kon ik 170 kg halen... maar vergeet niet. Het is geen plate loaded machine en elke machine is anders.. wss kan ik die 35 kg per kant van jou niet eens halen 
Maar wel een redelijke training gehad. 

gestopt...