AndroidHealthClinic

Marina's road to succes!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Nice treen! Pak je de overhead er ook wel eens bij? Dat voel ik altijd heerlijk branden in de achterkant tri's:D

• Topic Starter Topic Starter
Echt...? Sorry meid. Als ik je arm en schouder zo zie op de foto zou ik dat zeker niet zeggen!
Maar dat is dan goed balen voor je, ik weet hoe je altijd al zo struggelt met je gewicht. Aan je doorzettingsvermogen ligt het in ieder geval niet. Gewoon doorgaan! Dikke kus!
Maakt niet uit joh. De spieren zitten er ook wel.. alleen de echte massa ontbreekt. Alles is gewoon zo iel.. :(
Maar ik zet door. Ik ga ervoor dat dit jaar mijn bouwjaar wordt! :)

goed bezig geweest Marina maar breng je oef gewoon terug.. dus geen 5borst.. dan hou je t even op 4! Als je zo stuk bent heeft dat ook geen zin.
Easy does it ;-)
Oke. :)
Ik loop wat te hard van stapel. :o... ik wil wat teveel. Thanks dat je even de teugels aantrekt. ;) soms moet ik even wat geremd worden...

Nice treen! Pak je de overhead er ook wel eens bij? Dat voel ik altijd heerlijk branden in de achterkant tri's:D
Dank je. :) Ik ben net met dit schema begonnen he! ;) maar in mijn vorige schema zat de overhead inderdaad ook. Die brand goed ja. :D Met tri mag/kan ik ook wat variëren in oefeningen. Dus hij zal vast wel een keer erin zitten.

Jeetje, ben echt blind geweest de afgelopen dagen ofzo, je heb inderdaad gewoon allang je nieuwe logje aangemaakt!
Excuses voor de late "I'm in" ;).

Knallen, dit gaat jouw massajaar worden! :cheer:

Jeetje, ben echt blind geweest de afgelopen dagen ofzo, je heb inderdaad gewoon allang je nieuwe logje aangemaakt!
Excuses voor de late "I'm in" ;).

Knallen, dit gaat jouw massajaar worden! :cheer:
Hahahaha.. kan gebeuren! Welkom. :) we gaan voor massa!

Eerste rug/schouder training van mijn nieuwe schema. Heb sinds gisteren best aardig last van mijn linker bovenarm/schouder... K zenuw.. maar goed. Ben dus wat lichter gaan trainen en heb me vnl gefocussed op knijpen en goed de spieren voelen. Na de training had en heb ik wel veel minder last van mijn arm/schouder. Ik heb al vaker ervaren dat juist dan gaan trainen de pijn verminderd. Dus dat is wel fijn om te weten. Alleen even jammer dat ik er niet vol voor kon gaan meteen.

Rug/schouders
rotator cuff oefeningen
2x15x1,25 kg per hand

pull ups wijd
7x 6x 6x 6x
Tussendoor steeds even wat rotator cuff oefeningen gedaan.

pull down wijd Hier kon ik niet hoger in gewicht door mijn arm.. :( Dus goed langzaam en knijpen!
10x25 kg
10x30 kg
2x10x32,5 kg

high cable row smalle grip dus met beentjes omhoog
10x27,5 kg
10x30 kg
2x10x32,5 kg

BOR
10x30 kg
10x32,5 kg
2x10x35 kg

DB one arm row
10x8 kg
10x9 kg
10x10 kg
10x11 kg en dit ging niet goed met vorm links.. arm wilde niet helemaal mee..

MP seated die ging dus opvallend goed!
10x15 kg
2x10x20 kg
2x10x22,5 kg
5x25 kg even proberen... geen spotter dus gestopt.

front raise staand
10x3 kg heel langzaam.. dat brand.. :o
10x4 kg
10x5 kg.. te zwaar.. cheat...dus meegeven zeg maar met je lijf.. dus terug in gewicht..
10x4 kg weer netjes.

rear deltoid cable raise voor t eerst... stonden 2 mensen achter me die zeiden dat de driehoek zo mooi eruit kwam als ik mijn spieren spande en dat ik het goed uitvoerde... :o geen idee of dat zo is.. maar voelde wel even leuk. :D
10x20 kg (aan beide kanten dus 20 kg)
8x20 kg --> telefoon dus de boel laten kletteren :o was even belangrijk..
2x10x20 kg

lying incline bent over side raise
2x10x7 kg
2x10x8 kg

shruggs
10x10 kg
10x12 kg
10x14 kg
10x16 kg en dat brandde hard!! :eek:

heb dus iets meer gedaan omdat ik veel dingen lichter had gedaan. Maar op zich nog wel een lekker gevoel hierover.

Sterke pull-ups!

wowwwwww zo veel reps wijde pull-ups :eek:

Hey... die driehoek... ze zeggen het niet voor niets he! ;)
Sterke training hoor!

Welkom. :)
Het inleveren van gewicht hoort erbij. Maar dat bouw je ook weer op met trainen. Het gaat mij om mijn doel halen. Massa bouwen en groeien! Dus dos ik er alles voor om dat waar te maken!

Of het klopt weet ik niet. Maar we zullen het wel zien. Ik heb nog wel een foto van een maandje terug met benen. Misschien dat ik die nog wel even neerzet. Voor het idee.

Welkom :) ik weet het hoor. app maar als er wat is! ;)
Het is een pittig schema maar het voelt goed tot nu toe.

Tja... perfectionisme en te snel willen. Ik ben vorig jaar door mijn hernia behoorlijk teruggevallen. Maar ik wil nu gewoon terugpakken wat ik verloren ben en veel meer!
Maar jij komt er ook. Je bent het jaar al goed begonnen!

Dank je. :)

Dank je wel voor je tips. :) Maar ik hou mijn schema voor nu zoals het is. Ik heb er hulp bij gehad van MissH en zij is toch een iemand met ervaring en een supermooi fysiek wat voor mij echt een voorbeeld is. De combinatie die je noemt heb ik vorig jaar ook al eens eerder gedaan. Maar voor nu hou ik me even vast aan mijn plannen qua training.
Ik hoop ook dat 2015 liever voor me gaat zijn! Maar uiteindelijk moet ik het toch zelf waarmaken! Dus ik ga er vol voor!

Je moet doen wat voor jou werkt!
Als jij het maximale eruit kan krijgen, dan moet je zo trainen, je moet je er ook goed bij voelen, of course!

wowwwwww zo veel reps wijde pull-ups :eek:
Thanks. :) ben er ook blij mee! zeker gezien hoe mijn arm en schouder tegen werken op het moment.
Maar is ook wel mijn eerste oefening. ;) scheelt ook.

Hey... die driehoek... ze zeggen het niet voor niets he! ;)
Sterke training hoor!
Ik heb geen idee hoe ervaren ze zijn hoor. :o Maar was gewoon leuk te horen.

Je moet doen wat voor jou werkt!
Als jij het maximale eruit kan krijgen, dan moet je zo trainen, je moet je er ook goed bij voelen, of course!

Ik heb nog geen idee.. dit was pas dag 3.. nog niet eens een week gedaan he. ;)
Maar ik voel mijn hammies nog van maandag en morgen zijn ze alweer aan de beurt. :o

Thanks. :) ben er ook blij mee! zeker gezien hoe mijn arm en schouder tegen werken op het moment.
Maar is ook wel mijn eerste oefening. ;) scheelt ook.

Ik heb geen idee hoe ervaren ze zijn hoor. :o Maar was gewoon leuk te horen.

Ik heb nog geen idee.. dit was pas dag 3.. nog niet eens een week gedaan he. ;)
Maar ik voel mijn hammies nog van maandag en morgen zijn ze alweer aan de beurt. :o

Als je morgen nog steeds spierpijn hebt kun je ze beter licht trainen. Spierpijn betekend dat je nog aan het herstellen bent. Ik had het ook van vrijdag nog.. gisteren leg curls gedaan maar gewoon wat lichter gepakt, gaat prima dan! Suc6 morgen Marina!:cheer:

Lekkere pull-ups, en weer een flitsende training!!
En vandaag lekker knallen met die benen, heerlijk! ^^ .

Als je morgen nog steeds spierpijn hebt kun je ze beter licht trainen. Spierpijn betekend dat je nog aan het herstellen bent. Ik had het ook van vrijdag nog.. gisteren leg curls gedaan maar gewoon wat lichter gepakt, gaat prima dan! Suc6 morgen Marina!:cheer:
Nou... ik moet zeggen met een nieuw schema de eerste week heb ik altijd spierpijn. Dat zegt niet zoveel. Dus ik ben er gewoon tegenaan gegaan vandaag. :D Alleen bij biceps was ik aardig leeg.. dus die ging echt wat minder. maar benen ging top!

Lekkere pull-ups, en weer een flitsende training!!
En vandaag lekker knallen met die benen, heerlijk! ^^ .
Dank je.:) ik doe mijn best!
Benen was inderdaad ondanks de spierpijn zalig knallen. :heart: leg day!
Maar biceps daarna.. pffff.. ik was gewoon leeg dus kort gehouden. :o

Had nog aardig wat spierpijn in mijn hammies.. maar niet genoeg om me tegen te houden te gaan trainen. Ik was als eerste zo een beetje binnen. :)
Benen ging super lekker ondanks de spierpijn... Maar biceps daarna.. ik was al aardig leeg... Kan misschien ook zijn omdat ik gisteren al rug/schouders fors had aangepakt?? Geen idee... Maar iig niet zo tevreden over biceps daarna maar wel een voldaan gevoel toen ik naar huis ging.

Benen/Biceps
squat
10x20 kg stang opwarmen
10x30kg, 10x35kg, 10x37,5kg, 10x40kg VPR, 5x42,5 kg (PR)
Maandag was de eerste x weer dat ik ging squatten en haalde ik maar 3x40 kg! Dus was wel tevreden. Tussen rep 9 en 10 van de 40 kg wel even 15 sec adempauze moeten houden. :o. 42,5 kg ging nog niet optimaal.

SLDL
10x40 kg
10x45 kg
10x50 kg
10x55 kg (+5 kg)

Hip trust op body bow
10x50kg, 10x60kg, 10x65kg, 10x70kg Bovenin even vasthouden (5 kg meer dan maandag)

lying leg curl
10x10kg, 10x12,5kg, 10x15kg, 10x16 kg (+1 kg)

legpress omgedraaid met leg ext... was bezet
10x120kg, 10x125kg, 10x130kg, 10x135kg

leg extension
10x45kg, 10x47,5kg, 10x50kg, 10x50kg

kuiten zittend 30 sec pauze.. brand! :fire:
4x20x35kg

chin ups superset kuiten op legpress zonder pauzes
chin ups:
10x 8x 8x 8x (was echt al leeg hier gewoon... :o)
kuiten:
20x170kg, 20x180kg, 20x190kg, 20x200kg (10 kg meer dan maandag)

cable overhead biceps curl in cable cross over gewichten zijn per zijde
10x30kg, 2x10x40kg, 10x42,5kg ging moeizaam...

concentration curl zittend
10x4kg, 10x5kg, 10x6kg, 10x6kg

Was echt op dus gestopt na 3 oefeningen biceps... Leek me wel zo verstandig. :rolleyes:

je squats gaan goed!!

vraagje: wat is een hip bow?

je squats gaan goed!!

vraagje: wat is een hip bow?

Je bedoeld een body bow?
Gewoonlijk doe je hip trust op een bench. Dat ligt gewoon zwaar klote...
Een body bow staat in de bijlage. De hiptrust kan je op de body bow doen zoals op de bijgevoegde foto (was van de meet.... )
Op deze manier wordt je rug beter ondersteund en zo kan je perfect een barbell hip thrust doen. :)

bodybow.jpg

Hipthrust.jpg

dankje! ziet er handig uit!

Je squats gaan goed, super dat je er mee begonnen bent!
En ik mis in mijn gym die bow eigenlijk wel.. Desalniettemin.. Op een bankje ervaar ik wel een grotere ROM. Maar wat rugondersteuning betreft vond ik de bow ook zalig!

Dat is het ook ja! :)

Je squats gaan goed, super dat je er mee begonnen bent!
En ik mis in mijn gym die bow eigenlijk wel.. Desalniettemin.. Op een bankje ervaar ik wel een grotere ROM. Maar wat rugondersteuning betreft vond ik de bow ook zalig!
Ja ik had ze een hele tijd terug erin zitten. Toen was mijn max 5x42,5 kg... na 2 a 3 maanden. Dus ja.. Ben er blij mee. Bijna BW quats!
Je kan de bodybow ook op een step zetten. Ik zet hem nl tegen de muur aan. Heb je ook die grotere rom en een betere rugondersteuning! ;)

Je doet 135 kg liggende leg press?
Je doet meer als mij ik doe 35 kg met schijven per kant plus dat apparaat zelf voor 4x10 herhalingen

Je doet 135 kg liggende leg press?
Je doet meer als mij ik doe 35 kg met schijven per kant plus dat apparaat zelf voor 4x10 herhalingen
Zittende legpress machine. ;) en als ik ermee start op legday kon ik 170 kg halen... maar vergeet niet. Het is geen plate loaded machine en elke machine is anders.. wss kan ik die 35 kg per kant van jou niet eens halen ;)
Vergelijk geen machines die niet gelijk zijn!

Vandaag helaas weer geen spotter.. :( Maar wel een redelijke training gehad.
Met triceps french press voelde ik aan de achterkant van mijn triceps rechts opeens een brandend pijnlijk gevoel. Dus gestopt.

Borst/Triceps
Flat BP
10x20 kg stang opwarmen
10x25kg, 10x27,5kg, 10x30kg, 9x32,5kg (+1 rep), 4x35 kg rep 5 weer fail. :(

Incline BP
10x15 kg stang opwarmen
10x25kg, 10x27,5kg, 10x30kg (+2 reps), 6x32,5 kg (+2 reps)

Incline DB press
10x9kg, 10x10kg, 10x11kg (VPR), 10x12kg (PR) wel erg zwaar die laatste 2 reps. :o

cable cross over high
10x40 kg, 10x45kg, 10x50kg, 10x52,5kg (+3 reps)

Incline DB fly's superset side bends
Incline Fly's:
1x10x8 kg
1x10x9 kg
2x10x10kg
Side bends:
4x10x10 kg

Dips between bars
4x 8 BW

rope push down
10x10kg, 10x12,5kg, 10x15kg
10x17,5kg (+1,5kg)

straight bar cable push down
10x10kg, 10x12,5kg, 10x16kg(+1kg) , 10x18,5kg (+1kg)

Incline french press (EZ-bar)
1x10x15kg... auwww... rechter triceps deed echt pijn opeens. :( gestopt...

straight bar cable push down reverse grip
10x10kg, 10x12,5kg, 10x15kg, 10x17,5kg

En toen was het al best laat.. dus abs verder geskipt.. :o

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven