AndroidHealthClinic

Marina's road to succes!

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Vannacht wat beter geslapen.. niet duf op... kan nog niet echt zeggen of het goed werkt...
maar in ieder geval fris naar de training. Benen en had er zo een zin in! Maar viel me echt tegen.. na mijn squat sessie (met (v)pr's) was ik in ene helemaal leeg.. :( geen idee hoe of wat. had net gegeten voor heengaan en ook vitargo en EAS in mijn bidon.. heb echt geen idee wat me overkwam maar behoorlkijk de pest in... Voor mij gevoel een klote training.. Of het misschien door de meds komt of toeval is.. geen idee... was iig niet tevreden en niet echt voldaan....

Hoop dat het morgen beter gaat met borst/triceps. Waar ik overigens wel heel veel zin in heb!

Benen/Biceps
squat
10x20 kg stang opwarmen
10x30kg, 10x35kg, 10x40kg (zonder adempauze dit keer)
(6+2)x42,5kg VPR met adempauze dus.. :o
3x45 kg (PR) Durfde niet meer.. geen spotter en ging heel zwaar. Maar stiekem beetje trots.. bijna BW squat. :o wel parallel overigens

SLDL
10x40 kg
10x45 kg
10x50 kg
10x55 kg en toen was ik opeens dus helemaal leeg.. :( dit ging zeer moeizaam en vorige week nog makkelijk. :mad:

Hip trust op body bow
10x50kg, 10x60kg, 10x65kg, 10x70kg Bovenin even vasthouden maar bij 65 kg al moeite.. zo op.. :(

lying leg curl
10x10kg, 10x12,5kg, 10x15kg,
8x16 kg zelfs 2 reps minder...

leg extension en die ging dan weer wel...
10x45kg, 10x47,5kg, 10x50kg, 10x50kg

en vanaf hier werd het een zooitje.... opeens giga druk.. :mad: dus alles liep door elkaar.. niet fijn.

kuiten zittend 30 sec pauze.. brand! :fire:
4x20x35kg

chin ups
9x 8x 8x 8x ging niet lekker..

kuiten legpress
20x172,5kg, 20x182,5kg, 20x192,5kg, 20x202,5kg (PR +2,5 kg)

cable overhead biceps curl in cable cross over gewichten zijn per zijde
10x30kg, 3x10x40kg

legpress
10x120kg, 10x125kg, 10x130kg, 10x135kg

concentration curl zittend
10x4kg, 10x5kg, 10x6kg, 10x7kg (+1 kg)

seated incline DB alternating curl
10x3kg, 10x4kg zwaar.. dat brandde

DB curl alternating
2x10x5kg --> armen ook leeg...
 
Vannacht wat beter geslapen.. niet duf op... kan nog niet echt zeggen of het goed werkt... maar in ieder geval fris naar de training. Benen en had er zo een zin in! Maar viel me echt tegen.. na mijn squat sessie (met (v)pr's) was ik in ene helemaal leeg.. :( geen idee hoe of wat. had net gegeten voor heengaan en ook vitargo en EAS in mijn bidon.. heb echt geen idee wat me overkwam maar behoorlkijk de pest in... Voor mij gevoel een klote training.. Of het misschien door de meds komt of toeval is.. geen idee... was iig niet tevreden en niet echt voldaan.... Hoop dat het morgen beter gaat met borst/triceps. Waar ik overigens wel heel veel zin in heb! Benen/Biceps squat 10x20 kg stang opwarmen 10x30kg, 10x35kg, 10x40kg (zonder adempauze dit keer) (6+2)x42,5kg VPR met adempauze dus.. :o 3x45 kg (PR) Durfde niet meer.. geen spotter en ging heel zwaar. Maar stiekem beetje trots.. bijna BW squat. :o wel parallel overigens SLDL 10x40 kg 10x45 kg 10x50 kg 10x55 kg en toen was ik opeens dus helemaal leeg.. :( dit ging zeer moeizaam en vorige week nog makkelijk. :mad: Hip trust op body bow 10x50kg, 10x60kg, 10x65kg, 10x70kg Bovenin even vasthouden maar bij 65 kg al moeite.. zo op.. :( lying leg curl 10x10kg, 10x12,5kg, 10x15kg, 8x16 kg zelfs 2 reps minder... leg extension en die ging dan weer wel... 10x45kg, 10x47,5kg, 10x50kg, 10x50kg en vanaf hier werd het een zooitje.... opeens giga druk.. :mad: dus alles liep door elkaar.. niet fijn. kuiten zittend 30 sec pauze.. brand! :fire: 4x20x35kg chin ups 9x 8x 8x 8x ging niet lekker.. kuiten legpress 20x172,5kg, 20x182,5kg, 20x192,5kg, 20x202,5kg (PR +2,5 kg) cable overhead biceps curl in cable cross over gewichten zijn per zijde 10x30kg, 3x10x40kg legpress 10x120kg, 10x125kg, 10x130kg, 10x135kg concentration curl zittend 10x4kg, 10x5kg, 10x6kg, 10x7kg (+1 kg) seated incline DB alternating curl 10x3kg, 10x4kg zwaar.. dat brandde DB curl alternating 2x10x5kg --> armen ook leeg...


Stel je niet te hoge eisen aan jezelf voor n training? is een keer bijvoorbeeld GEEN ophogingen maar gewoon hetzelfde als de vorige keer niet ''goed''?
Je moet opbouwen en kan niet elke trainng + + + + + + hebben
maar toch zie ik in deze training genoeg + dus ik zou zeggen lekkere train!!!
 
Zie PB'tje ;).
Je hebt het gewoon prima gedaan. Een training zonder PR of VPR is absoluut geen slechte training. Dat je ondanks alles zelfs hetzelfde gewicht hebt kunnen behouden, betekent in mijn ogen juist dat je hartstikke goed heb gepresteerd! Het toont karakter!
 
Stel je niet te hoge eisen aan jezelf voor n training? is een keer bijvoorbeeld GEEN ophogingen maar gewoon hetzelfde als de vorige keer niet ''goed''?
Je moet opbouwen en kan niet elke trainng + + + + + + hebben
maar toch zie ik in deze training genoeg + dus ik zou zeggen lekkere train!!!
Was dit keer minder reps dus net even minder.. Was gewoon geen lekkere training. Kan iedereen wel es hebben he.

---------- Toegevoegd om 13:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:04 ----------

Zie PB'tje ;).
Je hebt het gewoon prima gedaan. Een training zonder PR of VPR is absoluut geen slechte training. Dat je ondanks alles zelfs hetzelfde gewicht hebt kunnen behouden, betekent in mijn ogen juist dat je hartstikke goed heb gepresteerd! Het toont karakter!
Zal zo effe lezen.
Ik moest inleveren op reps.. en daar baalde ik gewoon van.. Vandaag ook.. maar vandaag voelde het wel beter dan gisteren. :)

---------- Toegevoegd om 13:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:05 ----------

Vandaag geen vage voorvallen zoals gisteren.. Niet in ene leeg dus ik hou het erop dat het toeval was. Wel weer slechter geslapen en 4 x wakker maar toch.
Kon alleen niet volop borst doen omdat mijn linkerarm niet mee wilde werken. Continu dat schrijnende gevoel van die beknelde zenuw en mijn arm zeurde continu waardoor ik dus met BP en incline BP niet vol kon gaan. Nou ja.. ik ging wel vol maar mijn arm stopte er steeds mee dus flink moeten inleveren op reps helaas... :( Maar doordat ik daar niet vol op kon gaan heb ik focus gehouden op de rest van de borstoefeningen en kon ik ook wat meer geven op triceps. Tja... die hebben het ook minder zwaar gehad met BP :rolleyes:
Dus triceps lekker aangepakt en ondanks alles toch wel een redelijk gevoel overgehouden.

Borst/Triceps
Flat BP
10x20 kg stang opwarmen
10x25kg
10x30kg
7x32,5kg F op rep 8.....(-2 reps.)
3x35 kg F op rep 4..... (-1 rep.)
2x35 kg F op rep 3.... wilde eigenlijk proberen de 4 reps van vorige keer toch te halen. :o

Incline BP
10x15 kg stang opwarmen
10x25kg
10x27,5kg
8x30kg F op rep 9.....(-2 reps.)
5x32,5kg F op rep 6.....(-1 rep.)
1x35kg F op rep 2... mini mini PR

Incline DB press
10x9kg
10x10kg
10x11kg
9x12kg F op rep 10 (-1 rep)
4x13 kg (+1 kg) wel erg zwaar en niet echt netjes :o

cable cross over high
10x40 kg, 10x45kg, 10x50kg, 10x52,5kg
6x55 kg (+2,5 kg)

Incline DB fly's
10x8 kg
10x9 kg
10x10kg
6x11 kg (+1 kg)

Dips between bars superset side bends
Dips:
9x 8x 8x 8x BW
Side bends:
4x10x10 kg

rope push down
10x10kg, 10x12,5kg, 10x15kg, 10x17,5kg

lying cable overhead triceps extension Bar steeds effe aan laten geven. kabel net tekort om te gaan liggen en te pakken. :o
4x10x10kg

straight bar cable push down reverse grip
10x10kg, 10x12,5kg, 10x15kg, 8x17,5kg (-2 reps... )

rope overhead triceps extension effe leegmaken
25x10 kg --> leeg

lying leg raises buik schiet er steeds een beetje bij in.. :o toch maar even snel nog
4x15
 
5 oef tri, beetje veel Marina..hou het er nou op 3 max 4..
en incline db flyes is het gewicht wat erbij staat, gewicht per db of totaal gewicht?
Anders doe je bijna meer dan ik..
 
Ik weet t MissH... die laatste was eigenlijk niet de bedoeling..... :o
Was wat aan het uitleggen (werd aan me gevraagd) en had dus die oefening even voorgedaan op heel licht gewicht...Toen dacht ik ach.. even lekker doorpompen nog... Maar ik zal het voortaan houden bij 3 a 4. Goed dat je even op de rem trapt. ;) ken mezelf.. :rolleyes:

Fly's is per arm. Ik hou mijn armen licht gebogen en niet helemaal recht opzij maar iets omhoog zeg maar.
 
Laatst bewerkt:
Ik weet t MissH... die laatste was eigenlijk niet de bedoeling..... :o
Was wat aan het uitleggen (werd aan me gevraagd) en had dus die oefening even voorgedaan op heel licht gewicht...Toen dacht ik ach.. even lekker doorpompen nog... Maar ik zal het voortaan houden bij 3 a 4. Goed dat je even op de rem trapt. ;) ken mezelf.. :rolleyes:

Fly's is per arm. Ik hou mijn armen licht gebogen en niet helemaal recht opzij maar iets omhoog zeg maar.


Haha weten doen en eigen wijs heid [emoji6]
 
Willen we niet allemaal sneller groeien! :rolleyes: Kom maar op met die massa..

Nee zonder dollen. Ik weet het wel... bouwen kost tijd.... veel tijd, doorzettingsvermogen en toewijding en vooral veel wijsheid om alles zo optimaal mogelijk af te stemmen voor je lichaam (eten, trainen, rusten). Aanvoelen wat je lichaam kan en doet en hoe het reageert. Dat kost veel tijd en uitzoekwerk. Dus ik ga rustig die weg inslaan en dit keer hoop ik door te lopen zonder al teveel (grote) blokkades en struikelpunten. :)
 
hebben jullie trouwens dbs van 11kg? dat is nice.. als ik een sterke dag heb pak ik hooguit 12kg..db flyes dus 11kg als je die correct uitvoert.. petje af dan.
 
hebben jullie trouwens dbs van 11kg? dat is nice.. als ik een sterke dag heb pak ik hooguit 12kg..db flyes dus 11kg als je die correct uitvoert.. petje af dan.
Tot en met 14 kg gaat alles per 1 kg.. daarna alles per 2 kg. Ik ben er wel blij mee want stappen van 2 kg zijn teveel. Misschien moet ik het tijdens de volgende meet eens laten checken op vorm dan. :o ik denk wel dat ik het correct doe...
 
Vandaag helaas weer geen spotter.. :( Maar wel een redelijke training gehad.
Met triceps french press voelde ik aan de achterkant van mijn triceps rechts opeens een brandend pijnlijk gevoel. Dus gestopt.

Borst/Triceps
Flat BP
10x20 kg stang opwarmen
10x25kg, 10x27,5kg, 10x30kg, 9x32,5kg (+1 rep), 4x35 kg rep 5 weer fail. :(

Incline BP
10x15 kg stang opwarmen
10x25kg, 10x27,5kg, 10x30kg (+2 reps), 6x32,5 kg (+2 reps)

Incline DB press
10x9kg, 10x10kg, 10x11kg (VPR), 10x12kg (PR) wel erg zwaar die laatste 2 reps. :o

cable cross over high
10x40 kg, 10x45kg, 10x50kg, 10x52,5kg (+3 reps)

Incline DB fly's superset side bends
Incline Fly's:
1x10x8 kg
1x10x9 kg
2x10x10kg
Side bends:
4x10x10 kg

Dips between bars
4x 8 BW

rope push down
10x10kg, 10x12,5kg, 10x15kg
10x17,5kg (+1,5kg)

straight bar cable push down
10x10kg, 10x12,5kg, 10x16kg(+1kg) , 10x18,5kg (+1kg)

Incline french press (EZ-bar)
1x10x15kg... auwww... rechter triceps deed echt pijn opeens. :( gestopt...

straight bar cable push down reverse grip
10x10kg, 10x12,5kg, 10x15kg, 10x17,5kg

En toen was het al best laat.. dus abs verder geskipt.. :o

Mooie training!;)
Abs heb je al:D
 
Mooie training!;)
Abs heb je al:D
Dat was de training van vorige week. :p die van deze vandaag staat hierboven aan de pagina.. en heb wel een oefening abs gedaan. :D

Ik heb ze wel.. maar moet ze blijven trainen van de fysio.. core sterker maken --> minder last van mijn nek. ;)
Maar ze gaan wel verdwijnen nu met bulken... Dat kan niet uitblijven...
 
Dat was de training van vorige week. :p die van deze vandaag staat hierboven aan de pagina.. en heb wel een oefening abs gedaan. :D

Ik heb ze wel.. maar moet ze blijven trainen van de fysio.. core sterker maken --> minder last van mijn nek. ;)
Maar ze gaan wel verdwijnen nu met bulken... Dat kan niet uitblijven...

Nou dat verdwijnen tijdens bulk valt wel mee volgens mij :p
 
Nou dat verdwijnen tijdens bulk valt wel mee volgens mij :p
Gewicht wil ook niet echt omhoog nog.. :( maar verdwijnen zullen ze wel. Moet flink wat massa bijkomen en dat gaat echt niet zonder vet toename. ;)
 
Niet altijd alleen naar gewicht kijken.....grrr...beter meten, foto's maken in zelfde poses met zelfde licht.
 
Niet altijd alleen naar gewicht kijken.....grrr...beter meten, foto's maken in zelfde poses met zelfde licht.
Weet ik.. maar vet% neemt ook niet echt zichtbaar toe.. want spieren zijn hard zichtbaar.... gewicht en massa zal toch eens omhoog moeten he.. lager mag niet en wil ik niet..... :(
 
Ge
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Balen zeg dat de hernia in je nek je zo verschrikkelijk hindert bij zo'n belangrijke oefening als BP.
Ik denk dat je bij het winnen van massa niet bang hoeft te zijn dat het op de eerste plaats op je buik gaat zitten, zoals vet dat wel doet. Je zal mss wat detail verliezen, who cares?
Dit gaat jouw jaar worden. :-)
Ja ik baal er echt van... :( maar goed... ik moet gebruik maken van de situatie op dagen dat het wel gaat moet ik maar denken he. Positief blijven!
Ik ben niet zo bang voor waar het gaat zitten hoor. Dat kan je toch niet kiezen. ;) Als er maar wat bijkomt
Ik hoop het ook! Ik ga er in ieder geval voor. Dank je. :)
 
Je hebt een nette training neergezet!!
Enne.. Braaf naar Miss H luisteren hè, anders krijg je er van langs... ;).
 
Je hebt een nette training neergezet!!
Enne.. Braaf naar Miss H luisteren hè, anders krijg je er van langs... ;).
Dank je :)
Ja... ik moest even geremd worden. :o ken mezelf.. moet beter luisteren.

***

Laatste 2 dagen had ik al wat last van mijn bovenarm en schouder (zenuwpijn/branden). Was ook te merken met trainen vooral gisteren met BP. Het komt allemaal vanuit die rotnek dus maar weer een afspraak gemaakt bij de fysio (heb niet voor niets mijn pakket uitgebreid met extra fysio hiervoor...:rolleyes: )

Maar in ieder geval besloten vandaag met rug even de pull ups wijd eruit te laten. Belasting op schouder/bovenarm is dan toch wel groot en ik wil het niet verergeren.. of nog lulliger.. naar beneden flikkeren als ik bezig ben omdat ik grip verlies....:p

Merkte wel meteen met de verdere training dat ik gewichten hoger kon pakken omdat ik dus geen pull ups gedaan had. Op zich hierna wel een voldaan gevoel ook. Alleen balen dat ik toen ik klaar was een DB tegen mijn hand kreeg.. die K keek niet uit. Hele bovenkant van mijn hand kapot.. stuk vel weg..en goed blauw ook... :mad:

Rug/schouders
rotator cuff oefeningen
2x10x1,25 kg per hand

pull ups wijd superset rotator cuff oefeningen
niet gedaan ivm schouder/bovenarm.

pull down wijd superset rotator cuff oefeningen
Pull down:
10x25 kg
10x30 kg
10x32,5 kg
10x35 kg (+1,5 kg) ook alleen maar omdat er geen pull ups vooraf waren. :o
rotator cuff: 4x10x1,25 kg per hand

pull down small hammergripeigenlijk een extra oefening omdat pull ups wegvielen
10x30 kg
10x32,5 kg
10x35 kg
10x37,5 kg

high cable row smalle grip dus met beentjes omhoog
10x27,5 kg
10x30 kg
10x32,5 kg
10x35 kg (+1,5 kg) ook alleen maar omdat er geen pull ups vooraf waren. :o

BOR
10x30 kg
10x35 kg
10x37,5 kg
10x40 kg (+2,5 kg) wss ook ivm geen pull ups

DB one arm row
10x8 kg
10x9 kg
10x10 kg
10x11 kg
8x12 kg (+1 kg) wel zwaar en links niet een supergoede vorm..

MP seated die ging dus opvallend goed! ook ivm weglaten pull-ups??
10x15 kg
10x20 kg
10x22,5 kg
9x25 kg (+1 rep) was even aan het praten.. dacht toch even proberen.
5x27,5 kg (+2,5 kg) PR was wel met 2 a 3 min pauze maar toch. :)

front raise staand
10x3 kg heel langzaam.. dat brand.. :D lekker gevoel
10x4 kg
10x5 kg.. minimaal beetje cheat bij laatste rep..
8x6 kg (+1 kg) Lichte cheat :o toch wat te zwaar...
10x4 kg strict en netjes om af te sluiten.

rear deltoid cable raise (20 kg aan elke zijde in de cable cross over)
4x10x20 kg wel zwaar maar voelt lekker!

shruggs
10x10 kg
10x12 kg
10x14 kg
10x16 kg en dat brandde hard!!

lying incline bent over side raise
2x10x7 kg
2x10x8 kg

baalde wel van geen pull ups doen. Maar met lekker voldaan gevoel weggegaan. :)
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven