AndroidHealthClinic

Marina's road to succes!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
4 x 8 dips?
wauw

Dank je. :)

Je bedoeld een body bow?
Gewoonlijk doe je hip trust op een bench. Dat ligt gewoon zwaar klote...
Een body bow staat in de bijlage. De hiptrust kan je op de body bow doen zoals op de bijgevoegde foto (was van de meet.... )
Op deze manier wordt je rug beter ondersteund en zo kan je perfect een barbell hip thrust doen. :)

haha is dat niet specialpaint [a.k.a. opa]?? jullie trainen dus samen in een eigen gym?

• Topic Starter Topic Starter
Goed bezig geweest weer Marina!

Goed bezig geweest weer Marina!

---------- Toegevoegd om 22:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:08 ----------

Slaapmeds van december hebben afgelopen 3 weken niets gedaan. Dus weer met de neuroloog gebeld.. hij zei van de week dosis verdubbelen. Ik sliep nog slechter... en had in de ochtend het gevoel niet meer op deze wereld te zijn. Zo afwezig.. dus na telefonisch consult besloten dit te stoppen.. Dus geen pregabaline meer. Nu over op zijn laatste optie. Mitrazapine... dat schijnt te moeten werken.. maar ja de pregabaline ook. Dus vanavond proberen en hopen dat dat werkt. Het (bijna) niet slapen zal wss ook veel invloed op mijn niet aankomen/slechte langzame spieropbouw hebben.. vermoed ik.. dus ik hoop dat dit nu wel zal helpen.... .

hoop dat het gaat werken!
afwachten maar weer

IN :)

Ben ook benieuwd naar je voedingsschema wanneer die volgt, hoop niet dat ik eroverheen gelezen heb :D

Hoe gaat het inmiddels met je?
Moet tot mijn schaamte bekennen dat ik een beetje achterloop, het zijn echt bizar drukke dagen :o. Ik hoop dit weekend even goed te kunnen zitten voor je mailtjes!

Ga je dit weekend nog trainen, of rust?

IN :)

Ben ook benieuwd naar je voedingsschema wanneer die volgt, hoop niet dat ik eroverheen gelezen heb :D
Welkom. :)

Wordt aan gewerkt. Moet nog komen.

Hoe gaat het inmiddels met je?
Moet tot mijn schaamte bekennen dat ik een beetje achterloop, het zijn echt bizar drukke dagen :o. Ik hoop dit weekend even goed te kunnen zitten voor je mailtjes!

Ga je dit weekend nog trainen, of rust?
Mwouah... ik wil trainen.. maar moet die rustdag gewoon houden.
Dus nee... mag niet trainen maar braaf luisteren. Daarbij ben ik nu al te laat. Ze zijn al dicht.. alleen op de ochtend open in het weekend. :mad:
Maakt niet uit. neem je tijd he! eerst jij hoor! :)

Dus vreetdag, Marina! ;)

Gisteren rustdag en meteen hangdag want het was K weer.. Daarbij werkte de nieuwe slaapmeds nog heel raar en was ik de hele dag suf en duf.. zelfs om 11:30 even gaan liggen.. :eek:
Verder dus niets gedaan en stomme is dat ik dan juist veel last krijg van mijn nek en mijn linkerschouder/arm. :( dus behoorlijk de pest in. Geslapen vannacht met een halve pil en toen wel weer regelmatig wakker en 6:45 er al uit. Moet hier nog in zoeken en zien of het blijft werken.. was pas dag 2...
Last van mijn nek en wist niet hoe te liggen dus dan maar vroeg op en gaan trainen. Rug/schouders. Daarna pijn zo goed als weg en kon ik alles weer redelijk bewegen. Training ging ook nog redelijk. Alleen begin minder ... maar dat zal met de last van mijn nek/schouder/arm te makken hebben gehad.

Ging beter dan vorige rug/schouder training. Maar ja.. nu had ik een dag rust vooraf. :rolleyes:

Rug/schouders
rotator cuff oefeningen
2x10x1,25 kg per hand

pull ups wijd superset rotator cuff oefeningen
Pull-ups: 7x 7x (+1 rep) 6x 5x (-1 rep)
rotator cuff: 4x10x1,25 kg per hand

Hier kreeg ik weer de gekke pijn aan de achterkant bij mijn tricep rechts ... maar of het nu mijn tricep is twijfel ik nu aan....:(

pull down wijd
10x25 kg
10x30 kg
10x32,5 kg
10x33,5 kg (+1 kg)

high cable row smalle grip dus met beentjes omhoog
10x27,5 kg
10x30 kg
10x32,5 kg
10x33,5 kg (+1 kg)

BOR
10x30 kg
10x32,5 kg
10x35 kg
10x37,5 kg (+2,5 kg)

DB one arm row
10x8 kg
10x9 kg
10x10 kg
10x11 kg Hier blijft links nog altijd wat achter qua vorm... krachtverschil wss??

MP seated die ging dus opvallend goed! Vorige keer was 5x25 kg mijn max... nu zelfs 2 sets op 25 kg!
10x15 kg
10x20 kg
10x22,5 kg
8x25 kg (+3 reps)
8x25 kg (VPR)

front raise staand
10x3 kg heel langzaam.. dat brand.. :o
10x4 kg
10x5 kg.. minimaal beetje cheat bij laatste rep.. dus doorgegaan met 5 kg
10x5 kg (VPR)

rear deltoid cable raise (20 kg aan elke zijde in de cable cross over)
4x10x20 kg wel zwaar maar voelt lekker!

shruggs
10x10 kg
10x12 kg
10x14 kg
10x16 kg en dat brandde hard!!

lying incline bent over side raise
10x7 kg
10x8 kg
10x9 kg PR! maar wel bij laatste paar reps niet netjes..:( dus terug...
10x8 kg Lekker knijpen

Weer lekker bezig geweest dame! Even een vraag: helpt warmte jou bij de pijn in je nek? Er bestaan namelijk gebogen pittenkussens die je in de magnetron verwarmt en lekker in je nek kunt leggen. Misschien het proberen waard?

Lekkere training! (moet nog even geduld hebben heb mijn schema nog niet gekregen van me pt):eek:

Je bent lekker bezig geweest zeg, sterke training!! ^^

lekker die training.
ik hoop dat de medicijnen rap werken...en beter dan nu ;)

Weer lekker bezig geweest dame! Even een vraag: helpt warmte jou bij de pijn in je nek? Er bestaan namelijk gebogen pittenkussens die je in de magnetron verwarmt en lekker in je nek kunt leggen. Misschien het proberen waard?
Dank je. :) Moet groeien he dus knallen met die hap!
Warmte doet alleen wat op het moment dat er warmte opligt. Ik heb een warmwaterzak die ik er zo nu en dan inleg. Maar het helpt niet altijd omdat de pijn veelal komt vanuit een beschadigde zenuw. Dus de zogezegd "normalere nekpijn vanuit de hernia" Ja daar helpt het tegen.. Maar de pijn die nu overheerst "vanuit de beknelde zenuw" daar helpt het niet tegen.. Dat maakt het ook zo lastig. :(
Maar dank je voor de tip. Ik zal toch eens kijken. :)

Lekkere training! (moet nog even geduld hebben heb mijn schema nog niet gekregen van me pt):eek:
Dank je.. Nou.. dat schema zal wel snel komen hoor! Kan jij er ook weer tegenaan! :D

Je bent lekker bezig geweest zeg, sterke training!! ^^
Dank je. :) het ging ook lekker.
Ik voel me echt zoveel beter als ik getraind heb. Lichamelijk en geestelijk zeg maar.

lekker die training.
ik hoop dat de medicijnen rap werken...en beter dan nu ;)
Ik hoop het ook....

Ik ga het nu zo doen.
* eergisteren eerst een hele genomen --> duf en suf hele dag
* gisteren een halve genomen. --> toch wakker en vroeg op
* vanaaf weer een hele. --> zien of het duf/suffe tijdelijk is....
* en dan afwachten of het blijft werken.. heb wel eens gehad dat iets maar een week werkte ook... Maar ik hou hoop.

Zo jij hebt lopen buffelen! ! :p nice

Hmm suf overdag is niet relaxed. . Hopelijk is dat tijdelijk

Zo jij hebt lopen buffelen! ! :p nice

Hmm suf overdag is niet relaxed. . Hopelijk is dat tijdelijk
Yep! moet ergens die massa gaan bouwen he! :D

Ik hoop ook dat het tijdelijk is.. we zullen het zien he... zit pas op dag 3 vandaag...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven