- Waardering
- 8.297
- Lengte
- 1m60
- Massa
- 62kg
- Vetpercentage
- 24%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dank je.
Je bedoeld een body bow?
Gewoonlijk doe je hip trust op een bench. Dat ligt gewoon zwaar klote...
Een body bow staat in de bijlage. De hiptrust kan je op de body bow doen zoals op de bijgevoegde foto (was van de meet.... )
Op deze manier wordt je rug beter ondersteund en zo kan je perfect een barbell hip thrust doen.![]()
Dank je.

Welnee.. als je goed had gelezen.. dit was tijdens een meet met een groepje een tijdje terug!haha is dat niet specialpaint [a.k.a. opa]?? jullie trainen dus samen in een eigen gym?

Dank je.

Dank je.

Welkom.IN
Ben ook benieuwd naar je voedingsschema wanneer die volgt, hoop niet dat ik eroverheen gelezen heb![]()

Mwouah... ik wil trainen.. maar moet die rustdag gewoon houden.Hoe gaat het inmiddels met je?
Moet tot mijn schaamte bekennen dat ik een beetje achterloop, het zijn echt bizar drukke dagen. Ik hoop dit weekend even goed te kunnen zitten voor je mailtjes!
Ga je dit weekend nog trainen, of rust?

dat is het elke dag al..
niet leuk hoor... Maar goed.. we have tot do what we have to do. 
dus behoorlijk de pest in. Geslapen vannacht met een halve pil en toen wel weer regelmatig wakker en 6:45 er al uit. Moet hier nog in zoeken en zien of het blijft werken.. was pas dag 2... 

dus terug...Dank je.Weer lekker bezig geweest dame! Even een vraag: helpt warmte jou bij de pijn in je nek? Er bestaan namelijk gebogen pittenkussens die je in de magnetron verwarmt en lekker in je nek kunt leggen. Misschien het proberen waard?
Moet groeien he dus knallen met die hap!

Dank je.. Nou.. dat schema zal wel snel komen hoor! Kan jij er ook weer tegenaan!Lekkere training! (moet nog even geduld hebben heb mijn schema nog niet gekregen van me pt)![]()

Dank je.Je bent lekker bezig geweest zeg, sterke training!! ^^
het ging ook lekker. Dank je.lekker die training.
ik hoop dat de medicijnen rap werken...en beter dan nu![]()

Yep! moet ergens die massa gaan bouwen he!Zo jij hebt lopen buffelen! !nice
Hmm suf overdag is niet relaxed. . Hopelijk is dat tijdelijk