MuscleMeat

Marina's road to succes!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Klopt met machine. Heerlijke oefening. Wel goed denken om houding. Ellebogen niet te laag houden ook.

Fijn om na drie rustdagen weer wat werk in de gym te kunnen verzetten!
Heb helaas niet echt een nuttige bijdrage wat dat betreft.. Vind zelf reversed flyes heerlijk, al doe ik ze zelf op machine omdat het me niet goed met db's lukt.

• Topic Starter Topic Starter
Ja, natuurlijk liggende op de buik op een bankje, ik was een beetje kort door de bocht. Dat zijn idd reverse flyes.
Is toch hetzelfde als lying incline DB side raise? Zo noem ik ze tenminste. Weet ik eindelijk de echte naam. :D

Daar heb ik dus last van mijn schouder mee. Wij hebben zo een soort machine. Die beugels waar je met je armen tegenaan drukt zitten zo ver uit elkaar dat het pijn doet aan mijn schouder.. :(
http://www.exrx.net/WeightExercises/DeltoidPosterior/LVRearDeltFlyGriplessPecDeck.html
Fijn om na drie rustdagen weer wat werk in de gym te kunnen verzetten!
Heb helaas niet echt een nuttige bijdrage wat dat betreft.. Vind zelf reversed flyes heerlijk, al doe ik ze zelf op machine omdat het me niet goed met db's lukt.
Ja dat was echt wel even lekker. :) BW squat atg was ik best trots op. Ik doe pas atg squats sinds 2 weken. Merk al dat mijn glutes aardig steker worden.
Ik doe reverse fly met DB... Ik zal ze er weer wat vaker inzetten. :)

Is toch hetzelfde als lying incline DB side raise? Zo noem ik ze tenminste. Weet ik eindelijk de echte naam. :D

Wat is een echte naam ....? Zo lang je maar op je buik ligt, dus de armen richting rug trekt, is het goed.
Ik zou met een heel licht gewichtje beginnen, misschien zelfs maar 1 kg schijfje per hand.

lkkr hoor sq pr

Wat is een echte naam ....? Zo lang je maar op je buik ligt, dus de armen richting rug trekt, is het goed.
Ik zou met een heel licht gewichtje beginnen, misschien zelfs maar 1 kg schijfje per hand.
Ja.. what's in a name he. ;)
Ik kon deze al zwaarder want deed hem al eerder meet 7 kg. Vandaag even een variant bedacht hierop. Weet niet of het begrijpbaar is. Maar liggend op de hyperextension en dan reverse fly's uitvoeren. Dan moet je ook je core nog eens extra aanspannen. Wel zwaar maar ook een lekker gevoel. :)

Thanks. :)

Vandaag even schouders/triceps aangepakt. Wat dingen geprobeerd.. en toen ik aankwam de grote verassing. Het krachthonk was verhuisd naar de grotere ruimte. :D Nice!! eindelijk wat meer ruimte! Zitten we elkaar niet meer in de weg met de benches.

Schouders/triceps uurtje trainen
MP zittend 10x25kg 10x27,5kg 5x30kg (erg zwaar) 10x20kg
lying incline DB side raise (nieuw, das zwaar :o) 3x10x2kg (per zijde)
arnold press 2x10x8 kg 9x8 kg
upright row wijde grip (nieuw) 10x10 kg 2x10x15 kg
Face pulls 15x10 kg 2x10x12,5 kg
DB incline side raise op hyperextension 10x6 (te zwaar... gaat ten kostte van de vorm) 3x10x5 kg Voelt lekker! Core ook goed aanspannen.
triceps overhead ext rope 3x15x15kg
lying incline french press (EZ-bar) 3x15x20 kg
DB kick back (even pompen) 3x10x5 kg

Ziet er goed uit! Waarom zoveel oefening voor schouders?
Kunt ook voor elk deel 1 oefening pakken bijvoorbeeld.

Ziet er goed uit! Waarom zoveel oefening voor schouders?
Kunt ook voor elk deel 1 oefening pakken bijvoorbeeld.
Dank je. :)
Dit was niet mijn normale training. Ik wilde even wat dingen proberen. Daardoor is het wat meer geworden. even kijken hoe dingen voelde. Nu is het weekend en heb ik daar wat tijd voor. Tevens had ik nu geen telefoon mee ivm bereikbaarheid. Dus even de vrijheid zeg maar. :)
Normaal is het 3 oefeningen schouders. Dit was dus even eenmalig proberen.

Wat heerlijk dat er nu een grotere ruimte is voor KT! Zeer irritant als je de hele tijd bezig moet zijn met het "veroveren" van een plaatsje waarbij je bijvoorbeeld side raises kunt doen zonder dat je iemand knock-out slaat ;).

Goede training Marina! Cool dat de boel is verhuisd naar een grotere ruimte. Ze zijn bij ons ook bezig met een verbouwing, ik hoop ook op uitbreiding.

Dank je. :)
Dit was niet mijn normale training. Ik wilde even wat dingen proberen. Daardoor is het wat meer geworden. even kijken hoe dingen voelde. Nu is het weekend en heb ik daar wat tijd voor. Tevens had ik nu geen telefoon mee ivm bereikbaarheid. Dus even de vrijheid zeg maar. :)
Normaal is het 3 oefeningen schouders. Dit was dus even eenmalig proberen.

Aaah, dat is nou zo heerlijk hè, die telefoon niet mee, even gewoon "me-time". Ik vind dat zelf echt fijn. :D

Wat heerlijk dat er nu een grotere ruimte is voor KT! Zeer irritant als je de hele tijd bezig moet zijn met het "veroveren" van een plaatsje waarbij je bijvoorbeeld side raises kunt doen zonder dat je iemand knock-out slaat ;).
Ja echt wel! Het is niet zozeer met side raise.. maar de benches stonden zo dicht opeen dat je geen fly's kon doen zonder iemand te rammen.. :o
Maar das nu wel beter. Alleen vind ik het licht niet zo lief meer... :rolleyes: you get my point! ;)

Goede training Marina! Cool dat de boel is verhuisd naar een grotere ruimte. Ze zijn bij ons ook bezig met een verbouwing, ik hoop ook op uitbreiding.
Dank je. :) Het ging ook lekker!
Ja het is wel fijn! Een echte verbouwing is het niet.. uitbreiding ook niet.. het is een verschuiving.
Het blijft oud materiaal.. maar functioneel =ijzer. :)
Ik duim voor je.

Aaah, dat is nou zo heerlijk hè, die telefoon niet mee, even gewoon "me-time". Ik vind dat zelf echt fijn. :D
Dat is inderdaad super fijn. :) ben ook blij dat alle probleem berichten pas na het trainen kwamen..
Dus zal morgen even een pittige dag worden....
Maar de me time van vandaag pakt niemand me meer af. :D

lkkr volume op je delts

Kom hier ook eens buurten..

Yep. Even kijken wat lekker voelt. Delts lijken achter te lopen. Dus moet wat werk hebben. :)

Welkom. :)

Vandaag lekker kunnen trainen na het werk. Even goed zwaar gegaan op benen. Maar na PR op squats zat er niet veel pr waardig meer in. :o

Benen
Squats 10x30kg 10x40kg 7x42,5kg (VPR) 5x45kg (VPR) 3x47,5kg (PR)
SLDL 3x10x50 kg ik faal op mijn arm en grip.. niet op mijn benen. :(
Lying leg curl 3x10x22,5 kg
kuiten zittend 10x40 kg 2x10x45kg
leg extension 10x55kg 2x10x57,5 kg (mini PR)
DB walking lunges 3x20 passen x13kg DB's

Hijgend als een paard aan het eind.. :o
was kort maar krachtig.

harde sq's lkkre (v)pr's

Wel 2 mooie vpr's! :D

Lekkere squats Marina!

Yep. Ging lekker!

thx. :) ging goed.
ondanks wederom 2 x gebeld te worden vanuit werk tijdens trainen ivm problemen in productie... :o

Thanks. :) Ging inderdaad lekker. Ik durfde eerst niet goed verder dan die 45 kg.. dacht toch proberen. Niet geschoten... ehm... dan zit ik gewoon op de grond. :roflol:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven