AndroidHealthClinic

Marina's road to succes!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Desalnietteplus een sterke training hoor Marina! Mooie mini-PR ook gister!!:D

Geniet nog van deze zonnige zondag!:thumbs:

Nice dat je aan yoga bent begonnen, denk absoluut dat je daar veel meerwaarde uit kunt halen, ook voor je eigen lichamelijke herstel!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.004
Ah, zat inderdaad even niet op te letten. Fijn dat je nu al ervaart dat yoga rustgevend kan zijn. Misschien pakt dat wel goed uit, extra rust in je lichaam. Geloof goed dat het lekker was buiten! Aardig zonnetje hier in ieder geval in Brabant!

Volgende keer benentraining na de yoga dus! :D
Kan gebeuren. ;)
Ja het is rustgevend.. was maar goed ook gezien het vervolg van de dag... werd gebeld van werk met gevolg dat ik van 16:00-22:30 gewerkt heb gisteren en vanmorgen om 6:15 hingen ze alweer aan de foon en weer heen.. De ontspanning van de yoga was snel weg. :o
Vandaag ook hectiek ....

Trainen na yoga wordt niet aangeraden. Volgende keer even geen benen vooraf doen. :p

Desalnietteplus een sterke training hoor Marina! Mooie mini-PR ook gister!!:D

Geniet nog van deze zonnige zondag!:thumbs:
Thanks. :)
Dat is niet gelukt... helaas... werd dus rest van de dag/avond overwerken :o

Nice dat je aan yoga bent begonnen, denk absoluut dat je daar veel meerwaarde uit kunt halen, ook voor je eigen lichamelijke herstel!
Ja,... ik denk dat het me wel kan helpen. Volgende week nog een keer proberen zonder beentraining vooraf en dan besluiten wat te doen.

+ 1 en helemaal Zen in no time :cool:
Goed voor de stress in life
hahaha.. I wish.... maar de ontspanning was snel weg.. Zie boven. ;)
Maarre... hé... welkom terug! :D

Dank je, ik heb het gelezen.
Nou ja hopelijk gaat de Yoga wel bijdragen aan ontspanning.

• #1.006
Dank je, ik heb het gelezen.
Nou ja hopelijk gaat de Yoga wel bijdragen aan ontspanning.
Ik hoop het ook. :)

korte training borst biceps ivm drukte op werk. Kort en wat lichter.
incline BP 3x10x35 kg Zeer gecontroleerd.. even niet maxen maar echt op techniek
Incline DB press 3x10x12 kg
Incline fly's 3x10x11 kg
DB pull over 3x10x18 kg
Biceps overhead curl in cross over 3x10x50 kg (per zijde 50 kg) langzaam en focus op spanning erop houden
EZ bar curls (wat lichter gedaan) 3x10x20 kg
DB incline biceps curl (alterating) 3x10x7 kg

Gewoon een voldaan gevoel dat ik wat gedaan had....

Dit

---------- Toegevoegd om 22:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:39 ----------

Toch lekkere training even snel. Maare hoezo is jouw incl db press net 1kg zwaarder dan de flyes? Hoe doe jij flyes?

• #1.012
Dit

---------- Toegevoegd om 22:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:39 ----------

Toch lekkere training even snel. Maare hoezo is jouw incl db press net 1kg zwaarder dan de flyes? Hoe doe jij flyes?
Dank je. :)

Incline DB press lukt niet zo goed zwaarder ivm mijn schouder. Heb hem op 13 kg gehad (en voor mijn schoudet op 14 kg... ) Fly's doe ik niet helemaal recht opzij maar iets schuin omhoog.

Incline DB press lukt niet zo goed zwaarder ivm mijn schouder. Heb hem op 13 kg gehad (en voor mijn schoudet op 14 kg... ) Fly's doe ik niet helemaal recht opzij maar iets schuin omhoog.

Oh vandaar; ) lukt nog niet weer opbouwen met je schouder?

• #1.014
Ik heb eigenlijk geen idee wat dat is :p
Van die stapeltjes plates (10 kg per plate) waar je een pin inzet op het gewicht wat je wilt. Ik zal morgen wel een plaatje zoeken. Nu zzzzzzzzzzz... 6:00 gaat de wekker weer. :o

---------- Toegevoegd om 22:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:50 ----------

Oh vandaar; ) lukt nog niet weer opbouwen met je schouder?
Het is wisselend.. maar op het moment lukt het even niet nee. :(

Nu zzzzzzzzzzz... 6:00 gaat de wekker weer. :o
Ach...het kan veel vervelender..

Ik heb vakantie en zat vanmorgen...zonder wekker...om 5:45uur beneden:mad:

Bedoel je niet gewoon zo iets (want vaak zegt het gewicht dan niet zo veel ivm katrollen):

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Lekkere training meid, die heb je weer binnen!
Doe zelf ook overhead bicep curls, heerlijk! Kom zelf overigens ook absoluut niet uit op 50 daar :o.

• #1.017
Ach...het kan veel vervelender..

Ik heb vakantie en zat vanmorgen...zonder wekker...om 5:45uur beneden:mad:

Bedoel je niet gewoon zo iets (want vaak zegt het gewicht dan niet zo veel ivm katrollen):
Dat heb ik ook hoor.. vakantie en weekenden ook om 5:30-6:00 al op.. :o slaap maar 2 a 3 uur op een nacht op slaap meds en met mazzel 4 uur... al 15 jaar... :o

Yep.. zo een ding. Zit alleen maar 1 katrol in.. alleen bovenaan. Max gewicht is 100 kg in dat ding per zijde. @Natty: En ja ik hou mijn armen netjes stil.

Lekkere training meid, die heb je weer binnen!
Doe zelf ook overhead bicep curls, heerlijk! Kom zelf overigens ook absoluut niet uit op 50 daar :o.
Ik vind overhead biceps curl zalig. Maar gewicht zegt niets he.. apparaat afhankelijk. ;)

Ik zou er echt geen fut voor over hebben om ook nog eens te gaan sporten als je al 15 jaar zo slecht slaapt. Doorzettertje hoor! Ik hoop echt dat je binnenkort je rust kunt vinden en hopelijk kan Yoga daar iets aan bijdragen :)

• #1.019
Ik zou er echt geen fut voor over hebben om ook nog eens te gaan sporten als je al 15 jaar zo slecht slaapt. Doorzettertje hoor! Ik hoop echt dat je binnenkort je rust kunt vinden en hopelijk kan Yoga daar iets aan bijdragen :)
Ach.. ik ben er inmiddels al aan gewend.. Denk dat als ik beter zou slapen ik wel beter zou kunnen trainen. Zou wel wat zijn. Misschien dat groeien dan ook beter gaat! Slaap is echt noodzaak...
Ik hoop ook dat de yoga er aan bij zal dragen. Misschien ook maar eens de thuiscursus mindfullnes gaan doen die ik al een tijd heb liggen....
Ik ga wel door hoor. :) dank je.

extreem weinig tijd gehad. Veel overgewerkt maar toch eergisteren even kort rug traps aangepakt. ging nog best lekker ook. Gisteren zoveel last van mijn nek.. kon mijn hoofd niet meer draaien en op bed enkel op mijn rug liggen... Mijn mannetje moest me eerst op mijn zij draaien.. dan kon ik pas opstaan.. :( dus niet fijn. Gisteren was een ellendige dag wat dat betreft.. en lang gewerkt. Vanmorgen dus laat begonnen en even rustig fysio oefeningen gedaan. Schouders/nek/mobilisatie oefeningen. Daarna nog wel wat schouders gedaan op laag gewicht met focus op aanspannen. Toch nog wel even lekker. En steeds oefeningen voor mijn nek tussendoor. Ik kan weer iets verder bewegen nu. Woensdag kan ik pas terecht voor behandeling bij de fysio... als er morgen een uitvaller is wordt ik gebeld. Dus het gaat niet zo lekker...

Maar wel super leuk! cadeautje gehad! :D
OPA was weer even gulle gever om me te steunen en heb 2 potten eiwitten erbij!!! dat maakte mijn dag tenminste nog een beetje goed! :) Dank je OPA!

OPA mag hier dan wel weg zijn.. maar hij heeft zijn dromen nagejaagd en die zijn ook uitgekomen.
Hij heeft van zijn airbrush KOI hobby zijn beroep gemaakt!
Zijn niet veel mensen die het lukt om van een hobby een beroep te maken. Maar OPA wel. :)

egg protein.jpg

Wat aardig van hem marina.

Balen weer van je nek. Die lange drukke werkdagen werken dan ook niet mee. Dat je trouwens nog mag blijven werken.
Ik kreeg toen advies (natuurlijk heel wat anders dan jou) om paar weken niets te doen.

Toch knap die cable biceps dinges!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven