marina1975
Never give up!
Super Mod
Elite Member
10 jaar lid
Voeding
10.000 likes
10.000 berichten
10 media-items
- Waardering
- 18.473
- Lengte
- 1m68
Tja... soms zit het mee.. en meestal zit het tegen is het spreekwoord geworden he!Pff wat een gedoe allemaal. Het 1 lijkt het ander weer tegen te werken. Een oorzaak is ook niet gevonden of wel? Ben je al bij een endocrinoloog geweest?
Ik zal het ermee moeten doen helaas. Oorzaak is er nog niet... iig niet gevonden. Kan ook nog te maken hebben met de AB kuur die ik toen slikte toen ik ziek was.. 4 maanden lang een zware AB geslikt en dat heeft wel een behoorlijke impact op mijn lijf gehad... in combi met pfeiffer. Maar echt verder gezocht is er niet. Ik krijg ook geen verwijzing..
Je snapt het nog niet helemaal.. maar maakt niet uit.Ik begryp wat je bedoeld, maar wat ik bdoel en dat is voor man als vrouw hetzelfde. Bij een telaag gewicht nog zal het lichaam voor zowel de man als vrouw de hormonen uit of op n laag pitje zetten.
Het is dus inderdaad tegen een visieuse circel vechten
Het doel wat ik moet halen veranderd er niet door.
zien of het weer op peil zal komen met de voeding en alles eromheen. Zie wat SB al zegt... hij weet het niet.. dus doet ie verder ook niets.. klachten zijn er wel.. maar hij kan er niets mee. Zo ook mijn veel te lage bloeddruk.. 64/40... hij kan het niet verklaren en zolang ik niet omval is er in zijn ogen niets aan te doen.. Tja... dan moet je dus zelf actie nemen.Hij kan het niet interpreteren ? Wat niet ? De symptomen, signalen, klachten etc.
Dan is een bloedonderzoek toch juist nuttig
dat klopt.. hij weet het niet dus doet ie niets...Klinkt logisch, maar nee. Die arts moet wel een idee hebben waar hij naar moet zoeken en welke bloedtesten die wil aanvragen. Zomaar een algehele keuring op elk denkbare test doet geen enkele huisarts.
Valt me nog mee dat Marina niet naar een psycholoog wordt gestuurd, omdat het louter stress is, al die lichamelijke klachten.![]()
Nou... dat tweede is al gebeurt hoor...
maar daar kwam niets uit....Vandaag een verplichte rustdag ivm overwerken.. en nu maar hopen dat ik van het weekend niet gebeld wordt.. kans is toch wel 90%.... we shall see... Nog een verjaardag ook en hopelijk even een ontspannen training zonder werk telefoon mee.