MuscleMeat

Marina's road to succes!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Pff wat een gedoe allemaal. Het 1 lijkt het ander weer tegen te werken. Een oorzaak is ook niet gevonden of wel? Ben je al bij een endocrinoloog geweest?
Tja... soms zit het mee.. en meestal zit het tegen is het spreekwoord geworden he! ;)
Ik zal het ermee moeten doen helaas. Oorzaak is er nog niet... iig niet gevonden. Kan ook nog te maken hebben met de AB kuur die ik toen slikte toen ik ziek was.. 4 maanden lang een zware AB geslikt en dat heeft wel een behoorlijke impact op mijn lijf gehad... in combi met pfeiffer. Maar echt verder gezocht is er niet. Ik krijg ook geen verwijzing..

Ik begryp wat je bedoeld, maar wat ik bdoel en dat is voor man als vrouw hetzelfde. Bij een telaag gewicht nog zal het lichaam voor zowel de man als vrouw de hormonen uit of op n laag pitje zetten.
Het is dus inderdaad tegen een visieuse circel vechten
Je snapt het nog niet helemaal.. maar maakt niet uit.
Het doel wat ik moet halen veranderd er niet door. :) zien of het weer op peil zal komen met de voeding en alles eromheen.

Hij kan het niet interpreteren ? Wat niet ? De symptomen, signalen, klachten etc.
Dan is een bloedonderzoek toch juist nuttig
Zie wat SB al zegt... hij weet het niet.. dus doet ie verder ook niets.. klachten zijn er wel.. maar hij kan er niets mee. Zo ook mijn veel te lage bloeddruk.. 64/40... hij kan het niet verklaren en zolang ik niet omval is er in zijn ogen niets aan te doen.. Tja... dan moet je dus zelf actie nemen.

Klinkt logisch, maar nee. Die arts moet wel een idee hebben waar hij naar moet zoeken en welke bloedtesten die wil aanvragen. Zomaar een algehele keuring op elk denkbare test doet geen enkele huisarts.

Valt me nog mee dat Marina niet naar een psycholoog wordt gestuurd, omdat het louter stress is, al die lichamelijke klachten. :rolleyes:
dat klopt.. hij weet het niet dus doet ie niets...

Nou... dat tweede is al gebeurt hoor...:( maar daar kwam niets uit....

Vandaag een verplichte rustdag ivm overwerken.. en nu maar hopen dat ik van het weekend niet gebeld wordt.. kans is toch wel 90%.... we shall see... Nog een verjaardag ook en hopelijk even een ontspannen training zonder werk telefoon mee. :)

Bijzonder een bloeddruk van 64/40, mijn man had een bloeddruk van 80/40 en die ging toen direct met spoed naar de ic

Bijzonder een bloeddruk van 64/40, mijn man had een bloeddruk van 80/40 en die ging toen direct met spoed naar de ic
Ik ben er al aan gewend.. als hij hoog is is het 72/50...is eigenlijk al jaren zo. Het werd voorheen wel eens zwart voor mijn ogen. Dan was het gewoon benen spannen en doorlopen en met 2 tellen ging het weer weg. Dat heb ik nu al tijden niet meer. Maar ja.. er kan niet veel aan gedaan worden. En ik eet al veel teveel zout. :o

edit: nu 70/45 met hartslag van 53... het klopt toch echt...

Tja... soms zit het mee.. en meestal zit het tegen is het spreekwoord geworden he! ;)

Ik zal het ermee moeten doen helaas. Oorzaak is er nog niet... iig niet gevonden. Kan ook nog te maken hebben met de AB kuur die ik toen slikte toen ik ziek was.. 4 maanden lang een zware AB geslikt en dat heeft wel een behoorlijke impact op mijn lijf gehad... in combi met pfeiffer. Maar echt verder gezocht is er niet. Ik krijg ook geen verwijzing..

Je snapt het nog niet helemaal.. maar maakt niet uit.

Het doel wat ik moet halen veranderd er niet door. :) zien of het weer op peil zal komen met de voeding en alles eromheen.

Zie wat SB al zegt... hij weet het niet.. dus doet ie verder ook niets.. klachten zijn er wel.. maar hij kan er niets mee. Zo ook mijn veel te lage bloeddruk.. 64/40... hij kan het niet verklaren en zolang ik niet omval is er in zijn ogen niets aan te doen.. Tja... dan moet je dus zelf actie nemen.

dat klopt.. hij weet het niet dus doet ie niets...

Nou... dat tweede is al gebeurt hoor...:( maar daar kwam niets uit....

Vandaag een verplichte rustdag ivm overwerken.. en nu maar hopen dat ik van het weekend niet gebeld wordt.. kans is toch wel 90%.... we shall see... Nog een verjaardag ook en hopelijk even een ontspannen training zonder werk telefoon mee. :)

Ok als je maar weet dat ik t niet vervend bedoel oid, want vind t juist karakter en geweldig hoe je doorzet [emoji123] dus gata je lukken

Ok als je maar weet dat ik t niet vervend bedoel oid, want vind t juist karakter en geweldig hoe je doorzet [emoji123] dus gata je lukken
Dank je. :)

Vandaag maar weer eens een lekkere ochtend training gedaan. Beviel me goed weer. :) 8:30 in de gym. Ben toch wel een ochtend mens. Was al vroeg wakker na een brakke nacht.. maar hier knap ik echt van op. Daarna daarentegen... :rolleyes: terug naar bed en even bijkomen. :o

Borst/biceps
incline BP (gaat beter dan flat met mijn schouder) 2x10x35 kg 9x35 kg
Incline DB press 3x10x12 kg
Incline DB fly's 2x10x10 kg 10x11 kg
DB pull over 3x10x17 kg
EZ bar biceps curl 3x10x25 kg arme vol aders... :D
Biceps overhead curl in cross over 10x40 kg 2x10x50 kg (dus 50 kg per zijde)
side bends (even uitleggen aan iemand hoe die moesten) 3x10x15 kg per zijde
incline DB biceps curl (alternating) 10x5 kg 10x6 kg ietwat lange pauze.... 10x7 kg
Conc curl staand 3x10x6kg
op last van de fysio.. wat buik
lying leg raises ss crunch (ab shaper)
10x ss 100x
10x ss 80x
10x --> telefoon... $%^#&%^$ dat was einde training. :o

uurtje bezig geweest.. Zie nu dat het nog best veel was in een uurtje. Volgende keer incline BP op 37,5 kg proberen.

Heb mezelf begin van de week met squatten gefilmd... luizige 30 en 35 kg op techniek :o .. maar weet niet ik ik die wel durf te plaatsen. :o

Lekkere ochtendtraining Marina! Je was er lekker vroeg bij ook. Ik sport ook altijd in het weekend liefst zo vroeg mogelijk. Lekker trouwens die EZ bar curl!
En geen schaamte bij het plaatsen van je filmpje! Ik heb het ook gedaan afgelopen week en ontzettend veel tips hier gekregen.

Lekkere ochtendtraining Marina! Je was er lekker vroeg bij ook. Ik sport ook altijd in het weekend liefst zo vroeg mogelijk. Lekker trouwens die EZ bar curl!
En geen schaamte bij het plaatsen van je filmpje! Ik heb het ook gedaan afgelopen week en ontzettend veel tips hier gekregen.
Thanks :) Ik vind vroeg sporten echt zalig! T is dat het niet kan met werken... maar anders zou ik altijd in de ochtend gaan.
Nou ehm ja.. ik zal ervoor gaan.. Voorheen deed ik 50 kg parallel met squatten. Nu helemaal door. Even kijken hoe ik hem kan uploaden...

Tips zijn welkom. Dit was de eerste keer lager dan parallel...was wel de derde set.

View My Video

Laatst bewerkt:
Thanks :) Ik vind vroeg sporten echt zalig! T is dat het niet kan met werken... maar anders zou ik altijd in de ochtend gaan. Nou ehm ja.. ik zal ervoor gaan.. Voorheen deed ik 50 kg parallel met squatten. Nu helemaal door. Even kijken hoe ik hem kan uploaden... Tips zijn welkom. Dit was de eerste keer lager dan parallel...was wel de derde set. View My Video

Doorzetter....

Thanks Marr. :)

Al 3 nachten bagger geslapen.. ik weet wel waarom.... eigenwijs.. wil toch een keer zonder slaap meds proberen. Dat spul werkt ook op je darmen en lijf in zijn geheel. Ik probeer het nog een paar dagen. Wil het niet dan ga ik tijdelijk weer terug..

Dus vanmorgen vroeg wakker want ik was om 2:00 alweer wakker.. :o Maar goed training op karakter en viel nog mee. Legday!

benen
Squats ATG 2x10x30 kg 10x35 kg Meer dan vorige week.. dus even proberen. 6x37,5 kg... toen durfde ik niet verder.. straks zit ik op de grond. :o
SLDL 3x10x50 kg
Lying leg curls 3x10x20 kg
kuiten zittend 3x15x40 kg
Kuiten staand single leg 2x10xBW+15 kg per zijde ... brand lekker. :D
leg extension 10x50 kg 2x10x55 kg

tussendoor de leg extensions door iemand uitgelegd hoe push ups te doen... dus push ups.. 4x.. ging goed met schouder! dusssssssss..... toch even doen.
3x10 push ups. Dan nog wat lang staan praten.. en uitgelegd hoe zij de push ups op kon bouwen etc...

Walking lunges 3x20x13 kg. nog even uit allemacht eruit gegooid... Hijgend als een paard. :roflol:

Einde... nu lunchen en naar een verjaardag!

Lekker dat je tussendoor push ups hebt kunnen doen, dan ook nog eens zonder klachten, nice!
Veel plezier op de verjaardag :).

Hopelijk heb je een leuke verjaardag gehad Marina! Top van je trouwens dat je gewoon lekker gaat sporten ondanks dat je al een paar dagen slecht slaapt. Zo te zien help je ook graag mensen tijdens je eigen workout. Goed bezig! :thumbs:

Lekker dat je tussendoor push ups hebt kunnen doen, dan ook nog eens zonder klachten, nice!
Veel plezier op de verjaardag :).
Yep. Was ik blij mee ja. :)
Dat is wel gelukt.. maar wel vermoeiend.. ik loop de hele dag. :o

Hopelijk heb je een leuke verjaardag gehad Marina! Top van je trouwens dat je gewoon lekker gaat sporten ondanks dat je al een paar dagen slecht slaapt. Zo te zien help je ook graag mensen tijdens je eigen workout. Goed bezig! :thumbs:
was inderdaad leuk. Ik verzorg altijd de hele boel bij mijn schoonouders. :)
Ja. Sporten gaat door no matter what! :D en als ik wat hulp kan geven doe ik dat graag als het gewaardeerd wordt.

iemand trouwens nog opmerkingen over mijn squat video een paar posts terug? Ben wel benieuwd of het beter kan (vast wel :o ) of anders moet.

Vandaag korte rug/trapps training. 45 min. even snel voor het werk.

Pull down wijd 10x30kg, 2x10x35kg
Pull down small reverse grip 10x35kg, 10x36kg, 10x37,5kg
DB row 10x9kg, 10x10kg, 10x11kg
BOR 10x30 kg 10x35 kg, 11x35 kg (was de tel kwijt... )
seated cable row smalle grip 10x30 kg, 10x32,5 kg, 10x35 kg
Tbar row 3x12xstang+10 kg
straight arm push down 12x11 kg, 2x12x12kg
one arm machine row 10x10 kg, 2x10x15 kg ... even afmaken met heel langzaam met 2 armen 10x15 kg
DB shruggs 3x10x20 kg Wilde 18 kg doen maar kon DB's niet vinden.

Krijg je geen doorverwijzing met jou klachten? Wat bizar! Wellicht heb je iets zeldzaams waar ze geen raad mee weten en omdat het niet levensbedreigend is doen ze er niks mee. Eigenlijk totaal belachelijk.

je trainingen zien er verder goed uit:)

lkkre training.

@ sq, ziet er goed uit.

Krijg je geen doorverwijzing met jou klachten? Wat bizar! Wellicht heb je iets zeldzaams waar ze geen raad mee weten en omdat het niet levensbedreigend is doen ze er niks mee. Eigenlijk totaal belachelijk.

je trainingen zien er verder goed uit:)
Nope.. helaas... Ze weten ook niets te doen aan mijn veel te lage bloeddruk... En als ze het niet weten.. tja... Zo gaat dat helaas. :( Maar ik wordt nu geholpen door iemand die er wel verstand van heeft.. Alleen dat wordt dan weer niet vergoed...

lkkre training.

@ sq, ziet er goed uit.
De squat was ik niet zeker over. Maar dan kan ik dus nu gewicht proberen te verhogen.

Vandaag dacht ik even schouders en triceps te pakken. Hoe dat zou gaan.. heb al 4 dagen niets geslapen... proberen zonder slaap meds is dus geen succes... :(
Na eerste oefeningen telefoon. --> werk.. problemen.. ik uitgelegd en bij meer problemen zouden ze bellen.
Schouders afgemaakt... eerste oefening triceps.. weer die telefoon.. of ik direct kon komen.. Dus dat was einde training... In min sportkleding met werkschoenen eronder naar het werk terug gegaan. :o Zag er niet uit. :D Maar goed halfbakke training dus...

Schouders/triceps (40 min)
MP zittend 10x25kg 10x27,5 kg 7x27,5 kg 10x20 kg --> eerste keer telefoon...
DB Side raise 3x10x5 kg
Arnold press 3x9x8kg
face pulls 15x12,5 kg 2x12x15 kg
Straigth arm push down 15x12,5kg 2x10x15kg
triceps overhead extr rope 3x15x15kg --> tweede keer telefoon... :mad:
effe snel dus EZ bar lying triceps extension 2x15x20kg --> geen tijd meer voor derde set.. moest met 10 min terug zijn op werk... Hopelijk volgende training meer succes.. :o

Balen van dat storen tussendoor.
Goed om je rust denken hè. Keertje niet gaan kan ook;)

Balen van dat storen tussendoor.
Goed om je rust denken hè. Keertje niet gaan kan ook;)
Tja.. ik was er al he.. ;)
Als ik van tevoren had geweten dat er zoveel problemen zouden komen had ik gewoon overgewerkt en morgen gaan trainen.

Ja dat is ook zo.

Vervelend is dat als je lastig wordt gevallen tijdens je training. Ik heb dat laatst ook een keer gehad. Ik moest dan ook wel stand-by staan (ik zit in de IT), maar dan nog is het vervelend.

Hopelijk heb je snel een betere nachtrust, zo weinig slaap zou ik ook gek van worden!

Yep.. morgen dan maar rustdag inlassen he. :)

Vervelend is dat als je lastig wordt gevallen tijdens je training. Ik heb dat laatst ook een keer gehad. Ik moest dan ook wel stand-by staan (ik zit in de IT), maar dan nog is het vervelend.

Hopelijk heb je snel een betere nachtrust, zo weinig slaap zou ik ook gek van worden!
tja.. ik moet bereikbaar zijn.. productie gaat nog altijd 24/7 door... Dus ik zit er wel aan vast.
het is irritant.. maar ja.. het resultaat is wel een nieuwe lijn die dan toch kan draaien. :)

Tja.. mijn slapen is al jaren rampzalig.. dus toch maar weer terug op de slaap meds... :(
Ik hoop ook dat ik nu beter slaap. Ben er wel aan toe. :o

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven