AndroidHealthClinic

Marina's road to succes!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Goeie been train Marina. Morgen wel een rustdag verdiend ;)

Mooie PR's en VPR's hoor Marina!

Waarom geen straps gebruiken met de SLDL's als grip het probleem is..?

• Topic Starter Topic Starter
Goeie been train Marina. Morgen wel een rustdag verdiend ;)
Is geen rustdag geworden. ivm werk zal ik morgen en overmorgen niet kunnen trainen. Dus vandaag even kort gegaan...

Mooie PR's en VPR's hoor Marina!

Waarom geen straps gebruiken met de SLDL's als grip het probleem is..?
Dank je. :)

Ik gebruik al straps... maar mijn schouder en arm willen gewoon niet meer... Dan gaat het pijn doen dus moet ik stoppen. Ook al gebruik ik straps. :(

Kan uit eigen ervaring zeggen dat het werkelijk een verademing is!
Zie bij Skatermarvin. Ik gebruik ze al best lang gezien mijn arm vaak genoeg uitvalt.. :(

Kloten nog steeds van je schouder en arm.
Dan maar super geconcentreerd en slow de oefeningen pakken. Goed knijpen. Maar dat doe je vast al.
Vind nog steeds dat je goed bezig bent altijd aan het Door zetten wat er ook gebeurd.

Heerlijk even 2 verplichte rustdagen zo te zien. Geniet ervan! Hihi

Kloten nog steeds van je schouder en arm.
Dan maar super geconcentreerd en slow de oefeningen pakken. Goed knijpen. Maar dat doe je vast al.
Vind nog steeds dat je goed bezig bent altijd aan het Door zetten wat er ook gebeurd.

Heerlijk even 2 verplichte rustdagen zo te zien. Geniet ervan! Hihi
Tja. die uitval van mijn arm zal niet meer over gaan. Maar ik ga gewoon door. Hoe sterker mijn schouder en arm des te minder last het mogelijk zou kunnen geven.
Ik pak alles geconcentreerd en slow... Maar dit was wel even schrikken middenin een fly.. :(

Ik moet zeggen dat ik op het moment niet geniet van rustdagen.. Werk is druk.. en het is echt mijn momentje.. even mijn hoofd leegmaken en met mezelf bezig zijn. Daarbij geeft het verlichting in pijn... Dus ja.. 1 dag rust gaat nog.. maar met 2 dagen wordt de pijn erger.. maar goed.. so be it. Ik zal misschien wel even de sauna induiken. :) misschien helpt dat ook nog een beetje tegen de pijn. Maar ik zal braaf zijn en rust nemen hoor... lastig maar het moet....

---------- Toegevoegd om 21:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:38 ----------

Borst/bicepsuurtje...
incline BP 10x25kg 10x35kg 2x7x37,5 kg (PR) 2x40kg (PR)+ 1 x40kg lichte spot... Wilde het proberen.
Note: Heb dit ooit wel eerder gered.. een jaar terug. Maar vind het toch een PR voor het eerst na alle blessures. :)
Incline DB press 10x12kg 2x10x13 kg ook 1 kg kunnen verhogen :eek: ik was helemaal verbaasd na die BP
DB Incline fly 9x11kg en bij rep 10 was het gevoel uit mijn arm weg.. net toen ik mijn armen wijd had.

$%$&^&4%* :mad: draaide gelukkig op tijd mee.... Dus schouder ging gelukkig goed. Even korte pauze genomen.. Schrok er wel van. Nog nooit gehad met fly's.... :( effe gewacht tot gevoel goed terug was... en verder gegaan

incline DB fly 10x10 kg 10x11 kg het lukte gewoon weer goed.
DB pull over 3x10x18kg
EZ bar biceps curl 3x10x25 kg
Biceps overhead ext in cable cross over 2x10x50 kg (per arm 50 kg) 1x8x60 kg geen echte PR.. was eigenlijk net te zwaar.. :( 55 kg kan niet helaas
DB incline biceps curl (alternating) 3x10x7kg
side bends 3x10x15 kg per zijde
planks 90 sec 75 sec

Op zich ziet het er best aardig uit.. maar het voelde gewoon K met peren na die incline..
Better luck next time zal ik maar zeggen...

Nice die prs marina :)

Klinkt goed sauna. :engel:

Goeie training ondanks je uitval

Goeie Incline mooi PR

Nice die prs marina :)

Klinkt goed sauna. :engel:
Thanks. :)
Die sauna kwam er niet meer van. Beetje overwerken, meds halen, schapjes doen.. en dan pas 18:15 thuis... dus nee... helaas.. :( en kan het wel gebruiken. Nek is aardig pijnlijk. Denk toch door de plotselinge beweging door de uitval van mijn arm dat ik iets verrekt heb ofzo.. Is iig niet fijn en de sauna had dan wel lekker geweest. Maar misschien morgen....

Goeie training ondanks je uitval
Ik moet doorzetten.. doe ik dat niet dan hou ik één schriel armpje over.. en dat nooit!

Lekker gaan morgen. Anders toch in de avond? Daarna ontspannen je bed in.

Lekker gaan morgen. Anders toch in de avond? Daarna ontspannen je bed in.
Als werk het toelaat zeker. Ik had vanavond wel gewild.. maar over 20 min een afspraak.. :(
moet even bij wat mensen een pc redden. Ik zou gisteravond gaan.. maar ja.. was al zoet met de vriezer die een waterballet verzorgd had.. :o

Haha gaat ook altijd maar Door bij jou hè. :D
Stom hè dat je soms echt vrij voor jezelf moet inplannen :roflol:

Lekkere training ondanks die uitval Marina. Goed herpakt en lekker de training afgemaakt. Jij laat je niet gek maken merk ik wel! :thumbs:

Lekkere training ondanks die uitval Marina. Goed herpakt en lekker de training afgemaakt. Jij laat je niet gek maken merk ik wel! :thumbs:
waar kan herpak ik meteen! Ik laat me niet gek maken. Ook al werkt dat stomme lijf soms tegen.. ik zal er alles aan doen om verder te komen.

Vandaag even lekker getraind. Schouders/triceps... maar toen ik aankwam en het squatrek leeg zag... dacht ik... toch effe squatten. Gewoon zin in :o Daarna over op schouders.

Loggen komt later... nu visite. :)

Lekker is dat juist, gewoon af en toe waar je zin in hebt, omdat het kan ;).

Lekker is dat juist, gewoon af en toe waar je zin in hebt, omdat het kan ;).
Dat was inderdaad even lekker. :D

Schouders/triceps... maar effe squatten vooraf... gewoon omdat ik er zin in had en het squatrek vrij was. :D

Squat 10x30 kg 10x40 kg 7x45 kg... en toen dacht ik.. 47,5kg zoals vorige keer of.... 2x50kg 2x50kg (mini PR) Maar 2 repjes... durfde de derde niet aan uit angst niet omhoog te komen. :o

Toen over op schouders

MP zittend 10X25 kg 5x30 kg 5x30 kg 8x25 kg
lying incline DB side raise op bench 3x10x2 kg :fire:
DB incline lying side rais in hyperextension 10x5 kg 2x10x6 kg
upright row wijde grip (licht en langzaam... ivm schouder) 10x15 kg 2x10x17,5 kg
face pulls 15x10 kg 2x12x12,5 kg
Triceps overhead extension 3x15x15 kg
lying french press ez bar 2x15x20 kg 13x20 kg kreeg die laatste 2 reps er niet meer uit.. :o

Net lekker uit eten geweest en morgen eerste keer yoga les proberen. Kijken wat dat me gaat brengen. :)

Lekkere squats Marina! Hopelijk heb je lekker genoten tijdens het etentje!
Veel plezier bij je eerste yoga les morgen :D

Lekkere squats Marina! Hopelijk heb je lekker genoten tijdens het etentje!
Veel plezier bij je eerste yoga les morgen :D
Was inderdaad lekker eten!
enne... dat was de post van gisteren. ;) net benen gedaan en yoga.. Geen goede combi. :roflol:

Vandaag dus eerste les yoga... Maar vooraf even getraind. Ik moest nog een beentraining doen.. maar na het even squatten van gisteren viel dat bar tegen. :( dus maar even wat lager gewicht gepakt en geconcentreerd op lekker langzaam uitvoeren (MMC).
Maar beentraining voor een les yoga... is niet erg handig. :roflol: hammies verzuurd en dan balans oefeningen. Oeps. :o
Maar al met al was het wel lekker... moet wel even wennen. Yoga was ook buiten wat wel erg lekker was. Ik moet even zien hoe dit voor me uitpakt. Voelde me lichamelijk wel erg relaxed daarna.. dus volgende week nog een x een proefles en dan zien of ik mijn abbo omzet.

Maar goed.. benen getraind.. alles maar even op lager gewicht dus na die squat PR van gisteren.

benen
Squat 10x30 2x10x35 kg Kwam echt niet meer uit na gisteren. :p
SLDL 3x10x40 kg (80%) lekker langzaam goed op hammies.
Lying leg curl 10x20kg 2x10x22,5 kg
zittend kuiten 3x10x45 kg
Staand single leg kuiten 3x10xBW+10kg (3x10 per zijde)
leg extension 3x10x55 kg
leg curl zittend 3x10x7 kg

Benen waren al goed moe dus even geen walking lunges gedaan.. ook met het oog op de yoga... Maar benen vóór yoga is echt een no go. hahahahah.

Dus shake erin en uurtje yoga buiten. :) volgende week nog een keer proberen.

Ah, zat inderdaad even niet op te letten. Fijn dat je nu al ervaart dat yoga rustgevend kan zijn. Misschien pakt dat wel goed uit, extra rust in je lichaam. Geloof goed dat het lekker was buiten! Aardig zonnetje hier in ieder geval in Brabant!

Volgende keer benentraining na de yoga dus! :D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven