- Waardering
- 23.837
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kan uit eigen ervaring zeggen dat het werkelijk een verademing is!Waarom geen straps gebruiken met de SLDL's als grip het probleem is..?
Is geen rustdag geworden. ivm werk zal ik morgen en overmorgen niet kunnen trainen. Dus vandaag even kort gegaan...Goeie been train Marina. Morgen wel een rustdag verdiend![]()
Dank je.Mooie PR's en VPR's hoor Marina!
Waarom geen straps gebruiken met de SLDL's als grip het probleem is..?

Zie bij Skatermarvin. Ik gebruik ze al best lang gezien mijn arm vaak genoeg uitvalt..Kan uit eigen ervaring zeggen dat het werkelijk een verademing is!

Tja. die uitval van mijn arm zal niet meer over gaan. Maar ik ga gewoon door. Hoe sterker mijn schouder en arm des te minder last het mogelijk zou kunnen geven.Kloten nog steeds van je schouder en arm.
Dan maar super geconcentreerd en slow de oefeningen pakken. Goed knijpen. Maar dat doe je vast al.
Vind nog steeds dat je goed bezig bent altijd aan het Door zetten wat er ook gebeurd.
Heerlijk even 2 verplichte rustdagen zo te zien. Geniet ervan! Hihi

misschien helpt dat ook nog een beetje tegen de pijn. Maar ik zal braaf zijn en rust nemen hoor... lastig maar het moet....
ik was helemaal verbaasd na die BP
draaide gelukkig op tijd mee.... Dus schouder ging gelukkig goed. Even korte pauze genomen.. Schrok er wel van. Nog nooit gehad met fly's....
effe gewacht tot gevoel goed terug was... en verder gegaan
55 kg kan niet helaasThanks.

en kan het wel gebruiken. Nek is aardig pijnlijk. Denk toch door de plotselinge beweging door de uitval van mijn arm dat ik iets verrekt heb ofzo.. Is iig niet fijn en de sauna had dan wel lekker geweest. Maar misschien morgen....Dank je.

Thanks.

Als werk het toelaat zeker. Ik had vanavond wel gewild.. maar over 20 min een afspraak..Lekker gaan morgen. Anders toch in de avond? Daarna ontspannen je bed in.

Dank je.Lekkere training ondanks die uitval Marina. Goed herpakt en lekker de training afgemaakt. Jij laat je niet gek maken merk ik wel!![]()

Daarna over op schouders.
Dat was inderdaad even lekker.Lekker is dat juist, gewoon af en toe waar je zin in hebt, omdat het kan.

Thanks.Lekkere squats Marina! Hopelijk heb je lekker genoten tijdens het etentje!
Veel plezier bij je eerste yoga les morgen![]()

net benen gedaan en yoga.. Geen goede combi. 
dus maar even wat lager gewicht gepakt en geconcentreerd op lekker langzaam uitvoeren (MMC).
hammies verzuurd en dan balans oefeningen. Oeps. 

volgende week nog een keer proberen.