SlettieBettie
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 219
- Lengte
- 1m69
- Massa
- 80kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat voelde wel goed ja.

Wss niet door de yoga.Ik hoop dat het pech is en niet dat het door de yoga komt! Fijn dat een dag later de pijn toch alweer minder was.
Goede training verder Marina!![]()

Wss niet door de yoga.Ik hoop voor je dat het niet door de yoga komt. Je leek er enthousiast over, en het lijkt me heerlijk voor je om even heel mindfull tot rust te komen.

Dank je. Voelt ook lekker!rug en trap training ziet er netjes uit. altijd fijn minder pijn![]()
maar ben ondanks alles wel even gaan trainen. Voor de beweging.
En naderhand voelde ik me wel wat beter. 
MMC & techniek
Ja gelukkig wel.. want ook vandaag prut met peren... Maar ik blijf bezig.Volgende week weer een nieuwe week! Je bent in ieder geval bezig gebleven.
Dank je.Ik heb echt heel veel respect voor jouw spirit Marina! Altijd lekker blijven gaan. Topper!

Ik hoop dat je gelijk zal krijgen!De aanhouder zal toch echt winnen meid.
Wat een gedoe op het werk zeg.. Heeft ook nog invloed op je eigen gezondheid en dus je eigen priveleven, flink klote zeg :/.
dus ging voor geen meter.. alles maar even op lager gewicht gepakt... Maar goed.. heb rug wel even in beweging gehad ook al was het op laag gewicht...
maar het was erg leuk. Bedrijfsfeestje. 

energie leek daardoor echt weg.. zie pm. .Enne... Wat was de mededeling? Je houdt ons wel in spanning!
En pak eens een beetje rust meis...

maar 3 dagen rust is funest voor de pijn in mijn nek/schouders.
kon niets meer met mijn nek/schouder... Was echt kapot en heb een slaappil genomen om wat rust te krijgen. Gisteren geen training maar om 9:30 al in de auto naar mijn vader. Gezellig dagje havendagen R'dam. Wel aardig wat gelopen en geëindigd met uit eten.
Kan niet anders he!
Heb mijn abbo per 1 okt omgezet naar all in en yoga gaat blijven op zondag ochtend. 

Tja.. reden is dat ik minder pijn heb na het trainen... Dat het té veel is... daar heb je wel gelijk in. Daar moet ik eerlijk in zijn.Je zal er wel een reden voor hebben, maar je doet een partij oefeningen voor iedere individuele spiergroep waar een paard de hik van krijgt!
Van opbouw zal zo bij iemand die 100% goed in z'n vel steekt, zonder stress en met ruim voldoende rust voor herstel al geen sprake zijn. Laat staan bij iemand die in jouw situatie verkeert...
strijklicht van boven laat veel definitie zien. Op zich vind ik een split wel lekker. Zeker omdat mijn arm/schouder soms niet wil. Op dat soort dagen pak ik dan benen...Misschien kan je een heel ander schema proberen, bv iedere training FB. Maar dan met voor iedere spiergroep slechts 1 oefening met 2-3 sets. Wellicht geeft dat voldoening en resultaat..?!
Op zich vind ik een split wel lekker. Zeker omdat mijn arm/schouder soms niet wil. Op dat soort dagen pak ik dan benen...
Maar voorstellen zijn altijd welkom. Ik zal er eens over nadenken..
Zou je een voorbeeld van oefeningen kunnen geven? Want 1 oefening op grote spiergroepen.. gaat dat nog effectief zijn?
Ik vind zelf split ook lekker. Maar lage intensiteit is dit in mijn ogen en voor mijn gevoel niet. Ik zorg dat ik de laatste rep net aan red. Met MP zittend haal ik net aan die 6 reps.. Maar misschien moet ik wat meer lef hebben en toch verhogen.. maar dan haal ik de 10 reps niet.Ik ben pro split, laag volume, hoge intensiteit (failure). Maar een FB met 1 oef/spiergroep, laag volume, hoge intensiteit lijkt mij nog altijd beter dan de schema's die ik hierboven lees. Veel sets met - het kan vrijwel niet anders - lage intensiteit.
Ik ben van mening dat je de spieren moet stimuleren voor groei door kort en krachtig te trainen, imo ben jij ze aan het opbranden met het tegenovergestelde.
Als je dan ook nog eens slecht en weinig slaapt én stress hebt dan is het negatieve plaatje volgens mij compleet.
Er zijn natuurlijk meer wegen die naar Rome leiden en misschien is je huidige weg voor jou de juiste...
) en proberen het gewicht te verhogen. Maar op hoeveel reps is dan verstandig te richten?
Dus je traint ook maar heel kort per keer?Was zelf ook geen fan van lage intensiteit maar moet zeggen dat het mij toch wel bevalt deze cut.
die nog niet zo aanslaat