Fitness Seller

Marina's road to succes!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ach.. ik ben er inmiddels al aan gewend.. Denk dat als ik beter zou slapen ik wel beter zou kunnen trainen. Zou wel wat zijn. Misschien dat groeien dan ook beter gaat! Slaap is echt noodzaak... Ik hoop ook dat de yoga er aan bij zal dragen. Misschien ook maar eens de thuiscursus mindfullnes gaan doen die ik al een tijd heb liggen.... Ik ga wel door hoor. :) dank je. *** extreem weinig tijd gehad. Veel overgewerkt maar toch eergisteren even kort rug traps aangepakt. ging nog best lekker ook. Gisteren zoveel last van mijn nek.. kon mijn hoofd niet meer draaien en op bed enkel op mijn rug liggen... Mijn mannetje moest me eerst op mijn zij draaien.. dan kon ik pas opstaan.. :( dus niet fijn. Gisteren was een ellendige dag wat dat betreft.. en lang gewerkt. Vanmorgen dus laat begonnen en even rustig fysio oefeningen gedaan. Schouders/nek/mobilisatie oefeningen. Daarna nog wel wat schouders gedaan op laag gewicht met focus op aanspannen. Toch nog wel even lekker. En steeds oefeningen voor mijn nek tussendoor. Ik kan weer iets verder bewegen nu. Woensdag kan ik pas terecht voor behandeling bij de fysio... als er morgen een uitvaller is wordt ik gebeld. Dus het gaat niet zo lekker... Maar wel super leuk! cadeautje gehad! :D OPA was weer even gulle gever om me te steunen en heb 2 potten eiwitten erbij!!! dat maakte mijn dag tenminste nog een beetje goed! :) Dank je OPA! OPA mag hier dan wel weg zijn.. maar hij heeft zijn dromen nagejaagd en die zijn ook uitgekomen. Hij heeft van zijn airbrush KOI hobby zijn beroep gemaakt! Zijn niet veel mensen die het lukt om van een hobby een beroep te maken. Maar OPA wel. :)

Hmmm lief van opa, als hij nog een suikerkindje zoekt .........:p

Leuk kado vn opa, en keep ur head up.

Wat een biceps marina! Wel jammer te horen dat je nog wat sukkelt met slaap etc... Ik slaap ook veel slechter dan Bridget en merk dat het mijn herstel niet ten goede komt...

Zo ik ben een tijdje weg geweest, zo lang dat ik niet meer kan posten in mijn eigen log. ;)
Maar ik lees weer mee. Niet zo heel veel veranderd geloof ik, jij net weer een cadeautje van opa! Hahaha. :)
Gaat nog steeds lekker hier zo te zien!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.025
Hmmm lief van opa, als hij nog een suikerkindje zoekt .........:p
Hahaha.. ja echt heel lief. :)

Leuk kado vn opa, en keep ur head up.
Thanks. :)
Wat een biceps marina! Wel jammer te horen dat je nog wat sukkelt met slaap etc... Ik slaap ook veel slechter dan Bridget en merk dat het mijn herstel niet ten goede komt...
Dank je. :)
Slapen is een ramp... 2 uur hooguit nu. Met mijn nek slaap ik nu op een combi van diazepam met een slaaptablet 4 uurtjes... Het gaat idd ten kostte van je herstel. Dat merk ik wel.. zeker nu met trainen.. :(

Zo ik ben een tijdje weg geweest, zo lang dat ik niet meer kan posten in mijn eigen log. ;)
Maar ik lees weer mee. Niet zo heel veel veranderd geloof ik, jij net weer een cadeautje van opa! Hahaha. :)
Gaat nog steeds lekker hier zo te zien!
Welkom terug. :)
Nou.. er is wel degelijk heel veel verandert... misschien beter even in PB... :o
Trainen gaat naar omstandigheden redelijk.. maar het kan allemaal beter.. nek problemen, drukte op werk, en lichamelijk veel troubles... als je meer wil weten pb me even oke? Ben wel benieuwd hoe het met jou gaat ook. :)

vandaag weer eens benen aangepakt na een lange extreem vermoeiende dag op werk. Veel geregeld... en alles met succes... en dan erachter komen dat een UI^*&%& met de eer wil gaan strijken... :mad: dus maandag maar even een paar goede gesprekken voeren als mijn baas terug is. Maar wel even lekker afgereageerd op beentraining. Alhoewel het slechte slapen en mijn nek zijn tol wel eisen. Volgende week gelukkig fysio. Maar moet zeggen.. na 50 kg op mijn nek met squatten kan ik wel weer een stuk beter bewegen. Zo zie je maar dat trainen goed is voor je. :D

beentrain... kort
atg squat 10x30 kg, 10x40 kg, 7x45 kg, 3x50 kg (VPR, wel adempauze tussen de reps. :o )
SLDL 3x10x50 focus op langzame uitvoering
Lying leg curls 3x10x22,5 kg
kuiten zittend 3x10x45 kg
Leg extension 10x57,5 kg 2x10x60 kg (PR)
DB walking lunges 3x20 passen x13 kg DB's

Voelde als een zwakke training omdat ik merk dat slecht slapen erin hakt... Maar heb gegeven wat erin zat.

Nou niks slappe training met die prs. Adem pauze tussendoor is toch prima?

• #1.027
Nou niks slappe training met die prs. Adem pauze tussendoor is toch prima?
Ach het voelde zo... Je kent het vast wel.. net niet het gevoel hebben van ja lekker... :o
Ik weet niet of het prima is met adempauze... Maar achter elkaar door gaat nog niet als ik echt zo diep ga.

Vandaag een zalige ochtend training. Ging lekker en jaaaa... goede spotter in da house! Dus even maxen op incline BP! Verder rustig daggie voor de boeg. MOrgen extra rustdag en alleen Yoga tweede keer proberen. Als het bevalt zet ik mijn abbo om en wordt het zondag yoga dag. :D

Borst/biceps
incline BP 10x25 kg 10x35 kg 7x40kg (VPR!) 4x40kg (+1 met spot) max was 2x40 kg
Incline DB press 10x12 kg 10x13 kg 9x13 kg
Incline DB fly 3x10x11 kg
DB pull over 10x20 kg (PR) 9x20 kg 8x20 kg erg zwaar.. faal op mijn schouder en niet op borst. :(
Biceps overhead curl in cross over 3x10x50 kg (per zijde 50 kg)
Biceps EZ bar curl 3x10x20 kg Zou hoger kunnen.. maar wil uit de gevoeligheids zone van mijn schouder blijven. Dus focus op MMC. Langzame reps.
Biceps incline alternating DB curl 10x7 kg 2x10x8 kg (PR)

Was een lekker uurtje. :)

Wow, lekkere incline BP Marina! Lekkere training hoor :thumbs:

Benieuwd hoe yoga je morgen gaat bevallen, blijf erbij dat het een mooie aanvulling kan zijn! ^^

Voor mij is yoga helemaal niets... Hoop dat het voor jou werkt.

• #1.031
Wow, lekkere incline BP Marina! Lekkere training hoor :thumbs:
Voel nu mijn benen nog van gisteren. hahahaha.. Maar vandaag ging het zeker lekker!

Benieuwd hoe yoga je morgen gaat bevallen, blijf erbij dat het een mooie aanvulling kan zijn! ^^
Vorige week beviel het op zich wel.. alleen benen trainen vooraf is echt een no go....
Misschien morgen even wat triceps en buik vooraf. Triceps lopen zwaar achter en buik doe ik nooit. :o
Ik ga ook met mijn thuis cursus mindfulness beginnen.. als ik tijd heb.

Voor mij is yoga helemaal niets... Hoop dat het voor jou werkt.
Het is voor iedereen anders. Vorige week beviel het al. Nu morgen zien.. als het bevalt abbo meteen omzetten. :D

netjes je bankdruk vpr!!:D

• #1.033

Vanmorgen even een half uurtje wat triceps gedaan. Licht gewicht even wat setjes 3x15 reps rope push down, overhead extension en EZ bar lying french press (triceps lopen achter). Nog wat side bends en daarna tweede proefles yoga. Het beviel me goed en ik ga toch mijn abbo omzetten en zondag wordt voortaan Yoga ochtend. :)

Daarna lange rit naar oma van 96... die blij was ons te zien. Even gelucht buiten. :D half uurtje in de rolstoel mee.. terrasje pakken en terug. Altijd leuk hoe zo een lief oud mensje kan genieten van zoiets kleins. :)

Yoga lijkt me inderdaad een hele fijne aanvulling! Ook naar lenigheid en herstel toe! Hou me zeker op de hoogte hoe dat bevalt!

Fijn dat yoga je goed bevalt, heerlijk om op zondag lekker te kunnen ontspannen!

lekker die Bench
en lekker die yoga!

• #1.038

Yoga lijkt me inderdaad een hele fijne aanvulling! Ook naar lenigheid en herstel toe! Hou me zeker op de hoogte hoe dat bevalt!
Op zich bevalt het me wel. Het was gisteren erg lekker. Maar na de rit heen en weer naar oma bagger met mijn nek en hele nacht niet geslapen van de pijn... dus woensdag eerst even met de fysio overleggen.. of het mogelijk door de yoga kan komen of bij toeval pech was... Dus nog even twijfelachtig. Maar het voelde wel ontspannen naderhand.

Fijn dat yoga je goed bevalt, heerlijk om op zondag lekker te kunnen ontspannen!
Ontspanning was dus van korte duur helaas. :(
Maar goed.. even aankijken en woensdag even overleggen.

lekker die Bench
en lekker die yoga!
Dank je. :)
Op zich wel.. zie boven. ^

Vandaag even een korte training. Was vroeg op door pijn in mijn nek/schouder.. om 2:00 alweer op eigenlijk.. Maar nu na mijn rugtraining is het stukken beter. :) nu zien hoe het vannacht gaat.

Rug/trapps 45-50 min... korte training
Pulldown wijd 10x35kg 2x10x37,5 kg (+0,5 kg)
pulldown small rev. grip 10x40 kg 2x10x42,5 kg (+1,5 kg)
DB row 3x10x11 kg
BOR 3x10x35 kg
Cable seated row smalle grip 10x35 kg 2x10x37,5 kg
one arm machine row 3x10x12,5 kg
straight arm push down 10x10 kg 2x10x12,5 kg
shruggs 3x10x20 kg
hammer grip pull ups BW (toch even proberen weer) 7x 7x 5x

Geen top training. Maar wel mijn nek/schouder weer een stuk minder pijn. :)

Wel twee PR's, dat moet ongetwijfeld goed voelen.. ;)

Ik hoop dat het pech is en niet dat het door de yoga komt! Fijn dat een dag later de pijn toch alweer minder was.
Goede training verder Marina! :thumbs:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven