Fitness Seller

Marina's road to succes!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.081
Daar lijkt het op... dat het niet allemaal opgenomen wordt. Ik ben nu anders en iets minder gaan eten.. en viel niet af.
Nu is het weer een paar weken terug aangepast.. dus moet nog zien wat het doet.

Ben lief geweest.. even de sauna ingegaan.. al was 10 min erg kort. :( maar moest meds halen bij de apotheek. Wil morgen wel mijn bed uit kunnen komen met niet al teveel pijn. :o

• #1.082
back to basic... was best moe en last van mijn nek. Gegeven wat erin zat.

Benen
squat 10x40 kg 7x45 kg 10x40 kg
SLDL (zonder straps) 3x10x40 kg Grip ging goed. Volgende keer 45 kg zonder straps proberen.
Lying leg curl 3x10x22,5 kg
zittend kuiten 3x10x45 kg
push ups proberen 3x10

toen de sauna in.. Lekker wegdommelen. :o

:thumbs:

En zonder straps :thumbs: :)

Push up? Effe tussen ons, moet je borst niet 'uitrusten'..?

Back to basic, niets mis mee :).
Lekker die sauna! ^^

• #1.085
:thumbs:

En zonder straps :thumbs: :)
Push up? Effe tussen ons, moet je borst niet 'uitrusten'..?
Ik weet dat je gelijk hebt. ;)

Zonder straps blijft proberen. grip leek vandaag even beter. Ik ga voortaan proberen zonder straps. Nadeel is dat ik niet zwaar kan gaan. Ik faal op grip en niet op benen. Daarom dat ik wel zo nu en dan straps pak. Wat zou jij adviseren?

Borst moet niet rusten.. ik moet meer aandacht aan rug/schouders geven omdat die achter lopen op borst waardoor mijn houding niet echt goed is.. maar dat terzijde... effe onder ons.. de push ups wilde ik weer eens proberen om te zien of het zou lukken. Ik probeer dan vooral mijn lats en schouders nog extra aan te spannen.. buik strak als een plank houden en bille goed knijpen. :D maar goed.. was ook een beetje omdat er een paar jongens zo lekker aan het opscheppen waren en tegen elkaar een wedstrijdje aan het doen waren met van die 1/4 repjes en holle rug en dan zeggen zo he.. jij gaat goed tegen elkaar. Dus kon het niet laten om even weer eens te proberen of het lukte... :o ze dropen wel snel af... :roflol:

Back to basic, niets mis mee :).
Lekker die sauna! ^^
Klopt.. en ik was gewoon nog moe en daas van de meds... dus kwam er ook niet veel meer uit. :o
Sauna was lekker. Denk zondag na de yoga weer even. :)

"Borst moet niet rusten.. ik moet meer aandacht aan rug/schouders geven omdat die achter lopen op borst waardoor mijn houding niet echt goed is.. maar dat terzijde... effe onder ons.. de push ups wilde ik weer eens proberen om te zien of het zou lukken. Ik probeer dan vooral mijn lats en schouders nog extra aan te spannen.. buik strak als een plank houden en bille goed knijpen. maar goed.. was ook een beetje omdat er een paar jongens zo lekker aan het opscheppen waren en tegen elkaar een wedstrijdje aan het doen waren met van die 1/4 repjes en holle rug en dan zeggen zo he.. jij gaat goed tegen elkaar. Dus kon het niet laten om even weer eens te proberen of het lukte... ze dropen wel snel af... "

Ik zie het voor me Marina :)

Ik bedoel eigenlijk dat dit je benendag was, je je borst (schouders en triceps) eerder deze week al had getraind.

Je kan het ook niet laten hè! :p

Laatst bewerkt:
  • #1.088
"Borst moet niet rusten.. ik moet meer aandacht aan rug/schouders geven omdat die achter lopen op borst waardoor mijn houding niet echt goed is.. maar dat terzijde... effe onder ons.. de push ups wilde ik weer eens proberen om te zien of het zou lukken. Ik probeer dan vooral mijn lats en schouders nog extra aan te spannen.. buik strak als een plank houden en bille goed knijpen. maar goed.. was ook een beetje omdat er een paar jongens zo lekker aan het opscheppen waren en tegen elkaar een wedstrijdje aan het doen waren met van die 1/4 repjes en holle rug en dan zeggen zo he.. jij gaat goed tegen elkaar. Dus kon het niet laten om even weer eens te proberen of het lukte... ze dropen wel snel af... "

Ik zie het voor me Marina :)
:D was wel leuk om ze te zien afdruipen... door zo een iel wijffie. :D

Ik bedoel eigenlijk dat dit je benendag was, je je borst (schouders en triceps) eerder deze week al had getraind.

Je kan het ook niet laten hè! :p
Dat klopt. was ook een beetje een soort van afscheid he.. mag nu even een maandje geen borst trainen... Vind dat wel erg jammer maar ik luister braaf naar de fysio... en naar jou. :o less = more!
Morgen yoga en sauna.

• #1.090
... een vrouw naar mijn hart...:D
:D thanks. Maar mijn hart ligt al ergens anders. ;)

De dag kon niet slechter beginnen.. Kon nauwelijks opstaan.. Toch naar yoga gegaan. Ook al kon ik een deel niet meedoen het was toch wel even lekker ontspannen. Thuis gekomen weer gaan liggen..
Hopen dat het morgen beter gaat... dit is toch wel de grootste terugval sinds dat ik die K hernia kreeg.. :sad:

Blijf wel braaf mijn oefeningen van fysio doen. Nek versterken met dynaband/tubingset. Heb er een folder van meegekregen en moet het 3 x per dag doen (zijn 3 oefeningen om de nekbuigers te versterken). Ligt dus ook een tubing setje op mijn werk om het daar ook te kunnen doen. Beetje K weekend dus... helaas. :(

Dat is allemaal flink bagger meisje, hang in there :( :kiss:

• #1.092
Dat is allemaal flink bagger meisje, hang in there :( :kiss:
Tja... kan er weinig aan doen he... is meer lie in there.....
Ik duim morgen op beter. Slechter kan niet dus moet wel beter gaan toch? :) *probeert positief te blijven*
Thanks.

Take care Marina! Hopelijk kom je er snel weer bovenop.

• #1.095
Thanks. :)

Take care Marina! Hopelijk kom je er snel weer bovenop.
Ik hoop het ook.. kost meestal weer wat tijd. Maar he... BB is een tijd verslindende hobby! dus lange adem hebben he! en dat moet gewoon goedkomen! :)

vandaag even kort voor het werk
Benen
ATG Squat 10x30 kg (opwarmen) 10x40 kg 5x50 kg (VPR met + 1 repje. :o ) 10x40 kg
SLDL 3x10x45 kg (eerste keer zonder strapps op dit gewicht --> volg x 47,5 of 50 kg zonder strapps proberen)
Lying leg curl 3x10x22,5 kg
seated kuiten 3x10x45 kg
(leg ext 10x60 kg + leg curl 15x7 kg 1 setje van beiden even gedaan)

Laatst bewerkt:
Lkkr hoor vpr. doe je goed.

• #1.097
Thanks Bricone. :)

Vandaag na een drukke dag wat rug gedaan. Ging best lekker op wat telefoontjes tussendoor van werk na. :o
Wat pull ups hammer grip, pull downs, BOR, cable row en shruggs. Was een zeer korte maar lekkere training. Focus op aanspannen en excentrische beweging .
Kreeg een compliment dat mijn rug er zo gespierd uitzag. :D toch wel even leuk.

Morgen weer fysio. Nek lijkt iets beter te gaan. Ben iig al pijnmeds vrij. Pijn is houdbaar nu.

Super geen pijn medicatie meer!klinkt positief.

Complimenten krijgen is altijd goed, dat motiveert weer!
Mooi dat je nu vrij bent van pijnmedicatie, ieder klein stapje is er weer eentje in de goede richting..

Fijn dat de pijn al minder is! En precies wat Sanne zegt, elke stap in de goede richting is mooi meegenomen!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven