Fitness Seller

Marina's road to succes!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Goed te lezen dat het wat beter gaat! Keep it up!:thumb:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.102
Super geen pijn medicatie meer!klinkt positief.
Yep! :) Maar wel weer terug aan slaap meds.. want dat niet slapen is funest.. fysio zei al.. je pijngrens ligt hoog... maar je moet wel slapen..

Complimenten krijgen is altijd goed, dat motiveert weer!
Mooi dat je nu vrij bent van pijnmedicatie, ieder klein stapje is er weer eentje in de goede richting..
Dat klopt ja. :D
Elk klein stapje is er een.. Jammer alleen dat er ook zoveel stappen terug zijn...
Fijn dat de pijn al minder is! En precies wat Sanne zegt, elke stap in de goede richting is mooi meegenomen!
Yep :) helemaal mee eens.

Goed te lezen dat het wat beter gaat! Keep it up!:thumb:
Dank je. :) I will!!

drukke dag op werk.. 16:00 fysio. Toch even andere aanpak gezien de extreme weerslag van de behandeling van vorige week. Meer gericht op mobiliseren nu en zit weer getaped. Ik ben niet van pillen en dus geenpijn meds.. mijn pijngrens ligt hoog maar slapen lukt niet door pijn.. dus toch weer terug wat slaap meds.. fysio zegt ook.. je moet wel slapen.

Daarna op de lokatie waar zij nu zat even wat korte lichte oefeningen gedaan.
Wat schouders/triceps. Gewichten moeite niet waard... en kabel station zo anders dus zegt niets.
side raise
zitten MP
lying bent over side raise
face pulls
triceps overhead ext
EZ bar lying tricep ext

Waren 2 jongens bezig met pull ups.. elkaar aan de benen omhoog helpen. Vorm prut.. heb wat uitgelegd en vervolgens even meegedaan met 10x 8x 6x BW pull ups. :D
Zit er een dikke kerel te kijken en zegt zo van ja.. jij hebt maar makkelijk.. je hebt niet veel op te trekken.. iemand als ik zou dat nooit kunnen... Ik zo van ja das waar dat ik licht ben... maar als jij je eigen gewicht optrekt staat het wel in verhouding... Hij was meteen stil. :D

en toen werd ik tijdens het koken alweer gebeld door werk.. kon ik weer terug... uurtje werken en nu net mijn eten op.

Wat ben je toch weer behulpzaam. En goed dat je die kerel zijn mond hebt gesnoerd! Naar verhouding pull je altijd je eigen gewicht, dus hij moet niet zo praten! :D
Las in een andere thread dat je helaas wel weer wat pech had met het een en ander. Succes daarmee!

Yep! :) Maar wel weer terug aan slaap meds.. want dat niet slapen is funest.. fysio zei al.. je pijngrens ligt hoog... maar je moet wel slapen..

Dat klopt ja. :D
Elk klein stapje is er een.. Jammer alleen dat er ook zoveel stappen terug zijn...

Yep :) helemaal mee eens.

Dank je. :) I will!!

drukke dag op werk.. 16:00 fysio. Toch even andere aanpak gezien de extreme weerslag van de behandeling van vorige week. Meer gericht op mobiliseren nu en zit weer getaped. Ik ben niet van pillen en dus geenpijn meds.. mijn pijngrens ligt hoog maar slapen lukt niet door pijn.. dus toch weer terug wat slaap meds.. fysio zegt ook.. je moet wel slapen.

Daarna op de lokatie waar zij nu zat even wat korte lichte oefeningen gedaan.
Wat schouders/triceps. Gewichten moeite niet waard... en kabel station zo anders dus zegt niets.
side raise
zitten MP
lying bent over side raise
face pulls
triceps overhead ext
EZ bar lying tricep ext

Waren 2 jongens bezig met pull ups.. elkaar aan de benen omhoog helpen. Vorm prut.. heb wat uitgelegd en vervolgens even meegedaan met 10x 8x 6x BW pull ups. :D
Zit er een dikke kerel te kijken en zegt zo van ja.. jij hebt maar makkelijk.. je hebt niet veel op te trekken.. iemand als ik zou dat nooit kunnen... Ik zo van ja das waar dat ik licht ben... maar als jij je eigen gewicht optrekt staat het wel in verhouding... Hij was meteen stil. :D

en toen werd ik tijdens het koken alweer gebeld door werk.. kon ik weer terug... uurtje werken en nu net mijn eten op.

Haha, goed bezig ! :)

• #1.105
Wat ben je toch weer behulpzaam. En goed dat je die kerel zijn mond hebt gesnoerd! Naar verhouding pull je altijd je eigen gewicht, dus hij moet niet zo praten! :D
Las in een andere thread dat je helaas wel weer wat pech had met het een en ander. Succes daarmee!
Ach ja... ik help graag even. Kan er niet goed tegen als iemand zijn vorm verkl**t of iemand iets verkeerd aanleert.
Dat zei ik dus ook al ja.. Ik trek wel mijn eigen gewicht zo even op. :D

Ja het zit niet zo mee... :(
Donderdag brak mijn kies af... bleek de kroon te zijn. Die moet vervangen worden... wordt dus effe op een houtje bijten.. kost een rib uit mijn lijf. Dus effe geen nieuw shirt (oude rafelt) en supps meer... eerst t bekkie op orde krijgen. En mijn nek.. ach ja.. bekend verhaal... never mind. Ben alweer aan elkaar getaped. :o
En vervolgens is mijn vinger gaan zweren. zit wss nog een stukje glas in.. niet fijn als je aan het liften bent. Maar alles zal wel weer overwaaien. Niet aan denken en doorgaan he! :D

Vanmorgen beetje gefreewheeled met trainen. Van alles wat behalve benen. Die had ik gisteren al onder handen gehad. Was toen wel blij met mijn SLDL 3x10x50 kg zonder strapps! Liet hem bij de laatste rep wel bijna uit mijn klauwen fl*kkeren.. grip faalt nog vaak als mijn arm uitvalt.

Maar goed training vanmorgen
Pull down wijd 10x35 kg 2x10x36 kg
Incline BP 3x10x30 kg
MP zittend 10x25 kg 2x8x25 kg
kuiten staand 3x12x50 kg heel langzaam en lekker branden. :D
DB row 3x10x11 kg
DB pull over 3x10x17 kg
upright row 20x15 kg 2x10x17,5 kg

Kan je direct van de sups afkicken want eigenlijk zijn dat natuurlijk enkel geldkloppers en vwb jw vinger, 3x daags 10 min in een badje van gekookt water (even laten afkoelen ) met soda of groene biotex.

• #1.108
Kan je direct van de sups afkicken want eigenlijk zijn dat natuurlijk enkel geldkloppers en vwb jw vinger, 3x daags 10 min in een badje van gekookt water (even laten afkoelen ) met soda of groene biotex.
Ik gebruik enkel 1 shakeje na mijn training. Thats it. Dus het valt wel mee. ;)
Heb geen soda/biotex in huis. Moet ik morgen maar even halen. :)
en ik weet dat ik wat teveel oefeningen heb gedaan... :o Maar was expres laag gewicht.... beetje alles goed laten doorbloeden. Merk dat het mijn lijf even goed deed.

Lekker getraind Marina. En fijn dat je zo positief blijft ondanks je kroon die vervelend tegen je deed! Helaas is dat wel altijd zo duur direct :(

Nog altijd flinke drukte, drukbezet vrouwtje ben je toch ;).
Goed van je dat je nog energie en tijd vindt om lekker je zinnen te verzetten in de gym, een moment voor jezelf is ontzettend belangrijk :).

Sterke MP, flink wat reps ook 1
;)

Pas een beetje op met Biotex en soda. Was vroeger een probaat middel, maar verneukt wel je plaatselijke afweer(en als je het lang gebruikt is er meer kans op ergere schade)

• #1.113
Lekker getraind Marina. En fijn dat je zo positief blijft ondanks je kroon die vervelend tegen je deed! Helaas is dat wel altijd zo duur direct :(
Tja.. je kan zitten klagen en noem maar op.. maar heb je niets aan. Dus dan maar door de zure appel heenbijten en lekker trainen :)

Nog altijd flinke drukte, drukbezet vrouwtje ben je toch ;).
Goed van je dat je nog energie en tijd vindt om lekker je zinnen te verzetten in de gym, een moment voor jezelf is ontzettend belangrijk :).
Ja het is echt retedruk...weekend ook werken maar kort en vandaag dan maar wat later begonnen om eerst even te trainen. Even wat me time @ de gym. :D

Sterke MP, flink wat reps ook 1
;)
Dank je. :) is wel zittend he.. verschilt nogal van staand heb ik begrepen.

vandaag dus even wat me time meteen vanmorgen vroeg om even rug te trainen.
Ging redelijk al had ik een slechte nacht en heb ik de halve nacht met krampen op de borst van maagzuur wakker gelegen. :(
Maar het voelde lekker en dat is wat telt!
Wel wat problemen met mijn grip.. enerzijds schouder/arm links.. anderzijds een ontstoken vinger rechts.. gaat lekker hier. :roflol:

Rug/trapps
Pulldown wijd 10x35 kg 2x10x37,5 kg
DB row 3x10x11kg
hyperextension 2x12x(BW+10kg) 10x(BW+10kg) moet van de fysio ... voor het eerst in een jaar ofzo.. viel me bar tegen ook... zwaar.. rug is dit niet meer gewend.. :o
BOR 3x12x30 kg lekker squeezen
Shrugs 3x12x20 kg
pull ups hammer grip 7x 6x 6x

Kon beter maar al met al best redelijk gezien de struggles van nu.

• #1.114
Pas een beetje op met Biotex en soda. Was vroeger een probaat middel, maar verneukt wel je plaatselijke afweer(en als je het lang gebruikt is er meer kans op ergere schade)
Oeps.. 1 gemist.. Dank je voor de tip. :)
Ben er nog niet aan toegekomen om een van beide te halen. Heb je nog een alternatief?

Dat weet ik eigenlijk niet dat zittend verschilt van staand, dan heb ik eventueel nog wat meer rek dan :D
Zal het eens proberen.

Zit je ook niet mee he.. alsnog zet je sterke trainingen neer!!:)

Biotex wordt al sinds jaar en dag met positief resultaat gebruikt bij mens en dier tegen huidprobleempjes. Enkele dagen een paar maal daags 10 minuten weken kan echt geen kwaad.

Grappig is dat als je probeert uit te zoeken waarom het nu opeens wordt ontraden er geen duidelijke reden gegeven wordt (evenmin als een diy alternatief). Zou het misschien te maken kunnen hebben dat de werkelijke reden is dat de medische wereld hier geen stuiver aan verdient? Je hoeft niet naar de huisarts, apotheek en daar worden 'ze' niet vrolijk van.

Het wordt al vele jaren met goed resultaat gebruikt en er zijn geen vingers afgevallen of voeten vergaan. Zal dus allemaal wel meevallen :)

Laatst bewerkt:
prima training, lkkr die hypers na zo lange tijd, ga je wel voelen denk ik.

Wat een sufferd die kerel met die pull-ups... Voor sommige mensen is het ook zo moeilijk om eens een compliment uit te delen.
Maar jij kunt lekker trots zijn dat je het kunt!

Biotex wordt al sinds jaar en dag met positief resultaat gebruikt bij mens en dier tegen huidprobleempjes. Enkele dagen een paar maal daags 10 minuten weken kan echt geen kwaad.

Grappig is dat als je probeert uit te zoeken waarom het nu opeens wordt ontraden er geen duidelijke reden gegeven wordt (evenmin als een diy alternatief). Zou het misschien te maken kunnen hebben dat de werkelijke reden is dat de medische wereld hier geen stuiver aan verdient? Je hoeft niet naar de huisarts, apotheek en daar worden 'ze' niet vrolijk van.

Het wordt al vele jaren met goed resultaat gebruikt en er zijn geen vingers afgevallen of voeten vergaan. Zal dus allemaal wel meevallen :)

Zo is Badedas (juist van "zo in m'n Sas met.....") ook veel gebruikt om wonden 'schoon' te maken. Alleen als je het veel gebruikt, verneuk je het omliggende 'milieu'. Daarnaast is het vaak een probleem dat een wond schoon gemaakt wordt, maar daarna er maar wat aangerommeld wordt.
Ik heb zelf wat jaren als wijkverpleegkundige gewerkt, dus weet hoe mensen nogal eens een wondje schoonmaken.

Een 'natuurlijk' alternatief zou T-tree olie kunnen zijn.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven