Yep!

Maar wel weer terug aan slaap meds.. want dat niet slapen is funest.. fysio zei al.. je pijngrens ligt hoog... maar je moet wel slapen..
Dat klopt ja.

Elk klein stapje is er een.. Jammer alleen dat er ook zoveel stappen terug zijn...
Yep

helemaal mee eens.
Dank je.

I will!!
drukke dag op werk.. 16:00 fysio. Toch even andere aanpak gezien de extreme weerslag van de behandeling van vorige week. Meer gericht op mobiliseren nu en zit weer getaped. Ik ben niet van pillen en dus geenpijn meds.. mijn pijngrens ligt hoog maar slapen lukt niet door pijn.. dus toch weer terug wat slaap meds.. fysio zegt ook.. je moet wel slapen.
Daarna op de lokatie waar zij nu zat even wat korte lichte oefeningen gedaan.
Wat schouders/triceps. Gewichten moeite niet waard... en kabel station zo anders dus zegt niets.
side raise
zitten MP
lying bent over side raise
face pulls
triceps overhead ext
EZ bar lying tricep ext
Waren 2 jongens bezig met pull ups.. elkaar aan de benen omhoog helpen. Vorm prut.. heb wat uitgelegd en vervolgens even meegedaan met 10x 8x 6x BW pull ups.

Zit er een dikke kerel te kijken en zegt zo van ja.. jij hebt maar makkelijk.. je hebt niet veel op te trekken.. iemand als ik zou dat nooit kunnen... Ik zo van ja das waar dat ik licht ben... maar als jij je eigen gewicht optrekt staat het wel in verhouding... Hij was meteen stil.
en toen werd ik tijdens het koken alweer gebeld door werk.. kon ik weer terug... uurtje werken en nu net mijn eten op.