marina1975
Never give up!
Super Mod
Elite Member
10 jaar lid
Voeding
10.000 likes
10.000 berichten
10 media-items
- Waardering
- 18.476
- Lengte
- 1m68
Op zich bevalt het kort en intensief trainen me wel erg goed.
Ik heb ook een tijd langer en vaker getraind en dat bracht me ook niet verder.
Ik zal het inderdaad uit moeten vinden wat werkt. Het belangrijkste is dat de vorm/techniek goed blijft. Of ik nu zwaar en tot het gaatje ga of nog 2 reps overhoud.
Voor nu ga ik weer even een stapje terug. Kort en intensief trainen.
Wat betreft de bulk geldt dat niet altijd.. er zit mogelijk een stofwisselingsstoornis in de weg... en dat kan veroorzaken dat als je steeds meer en meer gaat stouwen je darmen mogelijk de voedingsstoffen niet goed uit je voeding meer kunnen halen. We zijn dus op onderzoek uit... want boven de 4000 kcal is voor iemand met mijn stats toch wel absurd...
---------- Toegevoegd om 20:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:36 ----------
Morgen heb ik ehbo.. overmorgen fysio..gisteravond weer een uurtje op werk moeten zijn ivm problemen... dus vanmorgen later begonnen en even kort benen getraind.
Benen kort 45 min...
squats 10x40 kg 8x45kg 4x50 kg (VPR, 1 repje meer.. niet veel maar wel wat.
)
SLDL 3x10x50 kg
lying leg curl 3x10x22,5 kg
seated kuiten 3x10x45 kg
DB walking lunges 3x20x13 kg... met moeite..
Ik heb ook een tijd langer en vaker getraind en dat bracht me ook niet verder.
Ik zal het inderdaad uit moeten vinden wat werkt. Het belangrijkste is dat de vorm/techniek goed blijft. Of ik nu zwaar en tot het gaatje ga of nog 2 reps overhoud.
Voor nu ga ik weer even een stapje terug. Kort en intensief trainen.
Wat betreft de bulk geldt dat niet altijd.. er zit mogelijk een stofwisselingsstoornis in de weg... en dat kan veroorzaken dat als je steeds meer en meer gaat stouwen je darmen mogelijk de voedingsstoffen niet goed uit je voeding meer kunnen halen. We zijn dus op onderzoek uit... want boven de 4000 kcal is voor iemand met mijn stats toch wel absurd...

---------- Toegevoegd om 20:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:36 ----------
Morgen heb ik ehbo.. overmorgen fysio..gisteravond weer een uurtje op werk moeten zijn ivm problemen... dus vanmorgen later begonnen en even kort benen getraind.
Benen kort 45 min...
squats 10x40 kg 8x45kg 4x50 kg (VPR, 1 repje meer.. niet veel maar wel wat.
)SLDL 3x10x50 kg
lying leg curl 3x10x22,5 kg
seated kuiten 3x10x45 kg
DB walking lunges 3x20x13 kg... met moeite..

).