Eleiko
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 787
Een 'natuurlijk' alternatief zou T-tree olie kunnen zijn.
Goeie tip!
(MP is altijd staand en voeten naast elkaar
)
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
)Gewoon eens proberen. Je weet maar nooit of je dan weer een stapje verder komt. Soms kan afwisselen ook goed werken.Dat weet ik eigenlijk niet dat zittend verschilt van staand, dan heb ik eventueel nog wat meer rek dan
Zal het eens proberen.

Dank je.. al waren ze sterker....Zit je ook niet mee he.. alsnog zet je sterke trainingen neer!!![]()
Thanks voor de info.. heb alleen nog geen schapjes kunnen doen..Biotex wordt al sinds jaar en dag met positief resultaat gebruikt bij mens en dier tegen huidprobleempjes. Enkele dagen een paar maal daags 10 minuten weken kan echt geen kwaad.
Grappig is dat als je probeert uit te zoeken waarom het nu opeens wordt ontraden er geen duidelijke reden gegeven wordt (evenmin als een diy alternatief). Zou het misschien te maken kunnen hebben dat de werkelijke reden is dat de medische wereld hier geen stuiver aan verdient? Je hoeft niet naar de huisarts, apotheek en daar worden 'ze' niet vrolijk van.
Het wordt al vele jaren met goed resultaat gebruikt en er zijn geen vingers afgevallen of voeten vergaan. Zal dus allemaal wel meevallen![]()

Gek genoeg vandaag geen last van gehad. Kennelijk is mijn rug toch meer gewend dan ik dacht.prima training, lkkr die hypers na zo lange tijd, ga je wel voelen denk ik.

Dank je.Wat een sufferd die kerel met die pull-ups... Voor sommige mensen is het ook zo moeilijk om eens een compliment uit te delen.
Maar jij kunt lekker trots zijn dat je het kunt!

Zo is Badedas (juist van "zo in m'n Sas met.....") ook veel gebruikt om wonden 'schoon' te maken. Alleen als je het veel gebruikt, verneuk je het omliggende 'milieu'. Daarnaast is het vaak een probleem dat een wond schoon gemaakt wordt, maar daarna er maar wat aangerommeld wordt.
Ik heb zelf wat jaren als wijkverpleegkundige gewerkt, dus weet hoe mensen nogal eens een wondje schoonmaken.
Thanks beiden.Goeie tip!
(MP is altijd staand en voeten naast elkaar)

Ik laat ze ook gewoon.Haha die gasten over die pull ups. Laat ze maar mooi zien hoe het moet! Een vrouw die sterker is
Moet je altijd naar je werk als ze bellen? Is niemand anders? Lijkt me echt zo vervelend (heb t zelf ook wel es)
Wil je lekker koken eten en onderuit moet je weer weg.
Ik doe mijn ding. Dat pakt niemand van me af. 
Morgen eens zien hoe en of het aankomt. 

Is het je arm niet die uitvalt is het wel zo een stomme vinger. 
) 10x30 kg paused
Waarom geen straps Marina ?
Kun je dan niet zwaarder ?
Ugh, SLDL is wat mij betreft sowieso al snel kut in verband met grip..
Lang leve straps!!![]()

Heb heel lang zonder straps getraind omdat ik er 'tegen' was en aan een sterke grip wilde werken.Een stevige handdruk kan ik van jou dus wel vergeten...
Je gebruikt bij de squat zeker ook een belt?
Heb heel lang zonder straps getraind omdat ik er 'tegen' was en aan een sterke grip wilde werken.
Juist door hier over in discussie te gaan met anderen ben ik tot de conclusie gekomen dat het hebben van een sterke grip niet nodig is wanneer je traint puur om massa te kweken. Waarom zou ik progressie in mijn trainingen in de weg zitten wanneer ik faal met mijn grip op een oefening die bijvoorbeeld voor mijn hammies bedoeld is?
. Voor hypertrofie van bepaalde spiergroepen zijn er imo geschiktere oefeningen met meer rendement.Zie post 1129
Deadlift is een krachtoefening uit het circustijdperk, sterke mannen op de kermis. Als je bepaalde spiergroepen wilt aanpakken zoals de onderrug, hamstrings en glutes zijn er (veel) geschiktere oefeningen met meer rendement.
Niets mis met de deadlift hoor, ik doe 'm ook, echter voor functionele kracht. Wil nl graag de mogelijkheid hebben iets zwaars van de grond te kunnen tillen (bv een kleinkind, de hond, neefje of nichtje, etc) zonder eerst straps, haken of een belt om te doen. Voor hypertrofie van bepaalde spiergroepen zijn er imo geschiktere oefeningen met meer rendement.
Maar een kind of hond hebben volgens mij toch een heel andere vorm dan een barbell, dus dan maken die straps toch ook niet echt uit? Ik heb het idee dat mannen met grote handen makkelijk praten hebben, ik heb echt minihandjes...

Nah, ben het niet met je eens.. Ik vind DL samen met andere compounds een solide basis van je training. DL pakt veel spiergroepen tegelijk en is IMO gewoon een basisoefening waarvan je bij andere oefeningen profijt kunt hebben. Kleine spiergroepen die meer aandacht dan andere groepen verdienen kan je er altijd als isolatie bij pakken..Zie post 1129
Deadlift is een krachtoefening uit het circustijdperk, sterke mannen op de kermis. Als je bepaalde spiergroepen wilt aanpakken zoals de onderrug, hamstrings en glutes zijn er (veel) geschiktere oefeningen met meer rendement.
Niets mis met de deadlift hoor, ik doe 'm ook, echter voor functionele kracht. Wil nl graag de mogelijkheid hebben iets zwaars van de grond te kunnen tillen (bv een kleinkind, de hond, neefje of nichtje, etc) zonder eerst straps, haken of een belt om te doen. Voor hypertrofie van bepaalde spiergroepen zijn er imo geschiktere oefeningen met meer rendement.
.DL pakt veel spiergroepen tegelijk en is IMO gewoon een basisoefening waarvan je bij andere oefeningen profijt kunt hebben.
Denk dat compounds zichzelf inmiddels wel bewezen hebben en het eigenlijk geen toelichting behoeft. Niet voor niets dat compounds basis van training zijnJe hebt me nieuwsgierig gemaakt en ik sta altijd open voor nieuwe kennis.
Welke oefeningen hebben volgens jou profijt van een trainingsroutine mét deadlift (+ straps) vs een trainingsroutine zónder deadlift? En dan voor hypertrofie want je hebt aangegeven dat hypertrofie je doel is.
.