Milly
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 72
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 66kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dank je.Mooie reeks beenwerk, niet te veel, maar zeker niet te weinig![]()

Viel wel mee nu met biceps. Maar het ging lekker.Lekkere trainingen weer. Biceps pak je aardig zwaar!

Ik ben daar op zich niet heel bang voor. Heb al een keer eerder 4 weken totaal niets gedaan (en ook geen werk) en doorgegeten.. viel toen af..Ik wil je niet ontmoedigen, maar ben je niet bang dat je training ten koste gaat van het herstel van je andere kwaaltjes?
Heb je al eens overwogen om vier weken helemaal niets te doen, behalve je werk en ruim voldoende goede voeding om eens te ervaren hoe je lichaam dan reageert kwa pijntjes en slaap?

Nee joh.... ik had maar 1 setje 10x40 kg gedaan en besloot toen om niet te maxen.. omdat het niet lekker voelde voor mijn vorm om nu hoger te gaan. Daarom 3 setjes gedaan met lichter gewicht.Haha ik vind het niet zo gek dat je de 5x50 SQ niet meer voor elkaar kreeg als je daarvoor drie sets van 10 hebt gedaan...

Thanks.
ik doe mijn best!Dank je.

Heb er in ieder geval wel veel zin in. 
Ik weet dat rust belangrijk is.. Maar minder pijn ook.Een rustdag is ook heel erg lekker en een moment rust pakken is daarnaast ook belangrijk
Morgen mag je er weer tegenaan!

"It's Hard To Beat A Person That Never Gives Up!"
Yep !
thanks. Vandaag even kort getraind... borst/biceps waarvan ik borst dus eigenlijk niet mag doen van de fysio.. dus alleen even licht borst (langzame uitvoering) en wat biceps daarna. Was kort maar wel even lekker.
Ja deze logica ontgaat mij ook compleet!
Ik mag GEEN borst doen van de fysio... DUS doe ik het wel...
Waarom...?
Ik mocht wel licht wat borst trainen van haar. Dus meer herhalingen op licht gewicht puur voor de beweging. Heb dat gevraagd. Maar ik ben inderdaad wat eigenwijs.. ik mocht 2 oefeningen..Misschien toch luisteren naar de fysio anders kom je er nooit achter wat wel en niet werkt.
Je schrijft dan wel dat je 'licht' traint, maar het is een hele reeks aan oefeningen, foei Marina!
Btw, al gewend aan de smaak van Witsenburg en/of Udo's Choice olie..?
moet inderdaad beter luisteren... Je hebt gelijk.
Maar ik merk wel dat het met mijn schouder veel beter gaat inmiddels.
I know...Tja, weet niet of ik je complimenten moet maken met deze burgerlijke ongehoorzaamheid
Mij lijken vooral die flyes, maar ook wel bench belastend voor dat rare sleutelbeen van je. Of toch niet?
Ik mocht licht wat doen. 2 oefeningen.. heb dat woensdag gevraagd. Maar ik ben te ver gegaan inderdaad. Moet mezelf even wat strenger toespreken.Ja deze logica ontgaat mij ook compleet!
Ik mag GEEN borst doen van de fysio... DUS doe ik het wel...
Waarom...?
Je hebt wel gelijk inderdaad... Ik wil zo graag verder komen.. té graag misschien...Ik denk dat Marina haar motto iets té serieus neemt.
Mentaal kan men nog zo sterk zijn, imo is het van essentieel belang om naar het lichaam te 'luisteren'. Leroy Colbert geeft het telkenmale heel treffend aan "The Body Talks To You"
Marina zei:Heb nog niet kunnen bestellen... Ben al een tijdje uit mijn vergoedingen voor fysio behandelingen.. dus kan niets bestellen.![]()
Ik heb daar ook op gegoogled ja.. en ook degene die me helpt zegt dat. dat klopt. Ik zit nu op ruime hoeveelheden vet met voeding. dik boven 100 gram per dag.Imo moet je je vetpercentage verhogen om spiermassa aan te zetten (daar hebben we het al eens over gehad). Voor vrouwen is het zo goed als onmogelijk om met een vetpercentage van < 14% door training spiermassa aan te zetten zo is uit onderzoek gebleken.
De minst moeilijke manier zou het nuttigen van vet/olie zijn. Ik wil je nogmaals adviseren om ruim gebruik te gaan maken van bv Witsenburg en/of Udo's Choice olie in een maximale dosering (opbouwend om te bekijken wat je maximaal aan kan zonder problemen). Dit heb je nog geen kans gegeven toch?
Misschien hier (weer) wat meer energie insteken?
vergoeding...Die oliën kan je gewoon bestellen op het net en is bij de meeste drogisterijen (Etos) te koop. Het is voor je gezondheid en om je hobby waarschijnlijk een flinke boost te geven. Ik zou er geen moment mee gewacht hebben.
thanks.Ik zit nu op ruime hoeveelheden vet met voeding. dik boven 100 gram per dag.

met vergoeding bedoel ik van de fysio.. wat me 35 euro per week kost nu. Heb het wel al gegoogled bij webshops.. maar dan zit je aan een minimale bestelhoeveelheid ivm verzendkosten.

Dat moet dan inderdaad meer worden.Blijkbaar is die hoeveelheid onvoldoende want je vetpercentage is niet gestegen waaruit ik gemakshalve concludeer dat dik 100 gram per dag onvoldoende is. Opvoeren die hap.
En als ik eerlijk ben zou ik die fysio à €35,- per week lekker cancelen. Daar wordt je toch niet veel wijzer van![]()

Hoe moet ik dan verder?Dan moet ik kiezen.. de olie of fysio.. Ik vind dat toch erg lastig moet ik zeggen.De eerste die ik op google aanklik [Link niet meer beschikbaar] zonder verzendkosten, alstublieft![]()