MuscleMeat

Marina's road to succes!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Haha ik vind het niet zo gek dat je de 5x50 SQ niet meer voor elkaar kreeg als je daarvoor drie sets van 10 hebt gedaan...

Inzet daar ontbreekt het niet aan !
;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.163
Mooie reeks beenwerk, niet te veel, maar zeker niet te weinig :)
Dank je. :)

Lekkere trainingen weer. Biceps pak je aardig zwaar!
Viel wel mee nu met biceps. Maar het ging lekker. :)

Ik wil je niet ontmoedigen, maar ben je niet bang dat je training ten koste gaat van het herstel van je andere kwaaltjes?

Heb je al eens overwogen om vier weken helemaal niets te doen, behalve je werk en ruim voldoende goede voeding om eens te ervaren hoe je lichaam dan reageert kwa pijntjes en slaap?
Ik ben daar op zich niet heel bang voor. Heb al een keer eerder 4 weken totaal niets gedaan (en ook geen werk) en doorgegeten.. viel toen af.. :(
Slapen werd er eigenlijk alleen maar slechter van en pijn in mijn nek en schouder/rug erger...
Merk nu ook als ik 3 dagen niet train dat ik alleen maar meer pijn heb en minder goed slaap. Het kan toeval zijn.. maar heb dat inmiddels al meermalen ervaren.
Maar soms moet ik eerlijk zeggen snap ik toch mijn hele lijf niet... :sad:

Haha ik vind het niet zo gek dat je de 5x50 SQ niet meer voor elkaar kreeg als je daarvoor drie sets van 10 hebt gedaan...
Nee joh.... ik had maar 1 setje 10x40 kg gedaan en besloot toen om niet te maxen.. omdat het niet lekker voelde voor mijn vorm om nu hoger te gaan. Daarom 3 setjes gedaan met lichter gewicht. ;)

Inzet daar ontbreekt het niet aan !
;)
Thanks. :) ik doe mijn best!

prima benentraining na een slechte nachtrust.

• #1.165
prima benentraining na een slechte nachtrust.
Dank je. :)

Gisteren even wat rug gepakt. Ging lekker en rug was met 45 min ook goed vol. :)
Vandaag is het rustdag geworden.. oftewel.. het werd overwerken en daarna direct door naar de fysio. weer getaped...
Morgen eens zien of het met werk lukt om even te gaan trainen. :) Heb er in ieder geval wel veel zin in. :D

Een rustdag is ook heel erg lekker en een moment rust pakken is daarnaast ook belangrijk :)
Morgen mag je er weer tegenaan!

"It's Hard To Beat A Person That Never Gives Up!"

Yep !

• #1.168
Een rustdag is ook heel erg lekker en een moment rust pakken is daarnaast ook belangrijk :)
Morgen mag je er weer tegenaan!
Ik weet dat rust belangrijk is.. Maar minder pijn ook. :o

"It's Hard To Beat A Person That Never Gives Up!"

Yep !
:) thanks.

Vandaag even kort getraind... borst/biceps waarvan ik borst dus eigenlijk niet mag doen van de fysio.. dus alleen even licht borst (langzame uitvoering) en wat biceps daarna. Was kort maar wel even lekker.

Borst (licht)/ biceps
incline BP 3x10x35 kg
Incline fly's 3x10x10 kg
DB pull overs 3x10x20 kg
EZ bar curls 3x10x22,5 kg
overhead biceps ext (cross over) 3x10x50 kg (50 kg per zijde)
lying leg raises 3x10
Incline DB alternating curl 3x10x8 kg
side bends 3x10x15 kg

Misschien toch luisteren naar de fysio anders kom je er nooit achter wat wel en niet werkt.

Je schrijft dan wel dat je 'licht' traint, maar het is een hele reeks aan oefeningen, foei Marina!

Btw, al gewend aan de smaak van Witsenburg en/of Udo's Choice olie..?

Laatst bewerkt:
Tja, weet niet of ik je complimenten moet maken met deze burgerlijke ongehoorzaamheid ;)
Mij lijken vooral die flyes, maar ook wel bench belastend voor dat rare sleutelbeen van je. Of toch niet?

Vandaag even kort getraind... borst/biceps waarvan ik borst dus eigenlijk niet mag doen van de fysio.. dus alleen even licht borst (langzame uitvoering) en wat biceps daarna. Was kort maar wel even lekker.

Ja deze logica ontgaat mij ook compleet!
Ik mag GEEN borst doen van de fysio... DUS doe ik het wel...
Waarom...?

Waarom...?

Ik denk dat Marina haar motto iets té serieus neemt.

Mentaal kan men nog zo sterk zijn, imo is het van essentieel belang om naar het lichaam te 'luisteren'. Leroy Colbert geeft het telkenmale heel treffend aan "The Body Talks To You"

Laatst bewerkt:
  • #1.173
Misschien toch luisteren naar de fysio anders kom je er nooit achter wat wel en niet werkt.

Je schrijft dan wel dat je 'licht' traint, maar het is een hele reeks aan oefeningen, foei Marina!

Btw, al gewend aan de smaak van Witsenburg en/of Udo's Choice olie..?
Ik mocht wel licht wat borst trainen van haar. Dus meer herhalingen op licht gewicht puur voor de beweging. Heb dat gevraagd. Maar ik ben inderdaad wat eigenwijs.. ik mocht 2 oefeningen.. :o moet inderdaad beter luisteren... Je hebt gelijk. :( Maar ik merk wel dat het met mijn schouder veel beter gaat inmiddels.

Heb nog niet kunnen bestellen... Ben al een tijdje uit mijn vergoedingen voor fysio behandelingen.. dus kan niets bestellen. :(

Tja, weet niet of ik je complimenten moet maken met deze burgerlijke ongehoorzaamheid ;)
Mij lijken vooral die flyes, maar ook wel bench belastend voor dat rare sleutelbeen van je. Of toch niet?
I know... :sad:
Juist met het lichtere gewicht heb ik er helemaal geen last van.

Waarom...?
Ik mocht licht wat doen. 2 oefeningen.. heb dat woensdag gevraagd. Maar ik ben te ver gegaan inderdaad. Moet mezelf even wat strenger toespreken.
Als ik bezig ben voelt het gewoon zo lekker om te trainen..

Ik denk dat Marina haar motto iets té serieus neemt.

Mentaal kan men nog zo sterk zijn, imo is het van essentieel belang om naar het lichaam te 'luisteren'. Leroy Colbert geeft het telkenmale heel treffend aan "The Body Talks To You"
Je hebt wel gelijk inderdaad... Ik wil zo graag verder komen.. té graag misschien...
Je hebt gelijk.. ik moet toch echt leren om mezelf in te houden. Trainen maakt mijn hoofd leeg. Dat is het enige wat echt van mij is zeg maar. klinkt misschien heel ego.. maar dat ene uurtje op de dag is gewoon een stukje genieten... Ik zal een andere weg moeten vinden om me wat meer in te houden en toch te genieten.. zeg maar.

Thanks allemaal.. Ook al baal ik stevig.. jullie hebben wel gelijk.

• Like
Waarderingen: Inb4
Imo moet je je vetpercentage verhogen om spiermassa aan te zetten (daar hebben we het al eens over gehad). Voor vrouwen is het zo goed als onmogelijk om met een vetpercentage van < 14% door training spiermassa aan te zetten zo is uit onderzoek gebleken.

De minst moeilijke manier zou het nuttigen van vet/olie zijn. Ik wil je nogmaals adviseren om ruim gebruik te gaan maken van bv Witsenburg en/of Udo's Choice olie in een maximale dosering (opbouwend om te bekijken wat je maximaal aan kan zonder problemen). Dit heb je nog geen kans gegeven toch?

Misschien hier (weer) wat meer energie insteken?

Marina zei:
Heb nog niet kunnen bestellen... Ben al een tijdje uit mijn vergoedingen voor fysio behandelingen.. dus kan niets bestellen. :(

Vergoeding...
smiley+verbaasd.png
Die oliën kan je gewoon bestellen op het net en is bij de meeste drogisterijen (Etos) te koop. Het is voor je gezondheid en om je hobby waarschijnlijk een flinke boost te geven. Ik zou er geen moment mee gewacht hebben.

Laatst bewerkt:
  • #1.175
Imo moet je je vetpercentage verhogen om spiermassa aan te zetten (daar hebben we het al eens over gehad). Voor vrouwen is het zo goed als onmogelijk om met een vetpercentage van < 14% door training spiermassa aan te zetten zo is uit onderzoek gebleken.

De minst moeilijke manier zou het nuttigen van vet/olie zijn. Ik wil je nogmaals adviseren om ruim gebruik te gaan maken van bv Witsenburg en/of Udo's Choice olie in een maximale dosering (opbouwend om te bekijken wat je maximaal aan kan zonder problemen). Dit heb je nog geen kans gegeven toch?

Misschien hier (weer) wat meer energie insteken?

vergoeding...Die oliën kan je gewoon bestellen op het net en is bij de meeste drogisterijen (Etos) te koop. Het is voor je gezondheid en om je hobby waarschijnlijk een flinke boost te geven. Ik zou er geen moment mee gewacht hebben.
Ik heb daar ook op gegoogled ja.. en ook degene die me helpt zegt dat. dat klopt. Ik zit nu op ruime hoeveelheden vet met voeding. dik boven 100 gram per dag.
Ik heb het inderdaad nog niet met die olie geprobeerd.

met vergoeding bedoel ik van de fysio.. wat me 35 euro per week kost nu. Heb het wel al gegoogled bij webshops.. maar dan zit je aan een minimale bestelhoeveelheid ivm verzendkosten.
Maar ik ga morgen even bij Etos kijken. Die hebben we hier in het winkelcentrum. :)
Ik wacht niet langer. Morgenochtend meteen heen. :) thanks.

• Like
Waarderingen: Inb4
Ik zit nu op ruime hoeveelheden vet met voeding. dik boven 100 gram per dag.

Blijkbaar is die hoeveelheid onvoldoende want je vetpercentage is niet gestegen waaruit ik gemakshalve concludeer dat dik 100 gram per dag onvoldoende is. Opvoeren die hap.

En als ik eerlijk ben zou ik die fysio à €35,- per week lekker cancelen. Daar wordt je toch niet veel wijzer van ;)

• #1.178
Blijkbaar is die hoeveelheid onvoldoende want je vetpercentage is niet gestegen waaruit ik gemakshalve concludeer dat dik 100 gram per dag onvoldoende is. Opvoeren die hap.

En als ik eerlijk ben zou ik die fysio à €35,- per week lekker cancelen. Daar wordt je toch niet veel wijzer van ;)
Dat moet dan inderdaad meer worden. :)
Nou.. als ik niet naar de fysio ga kan ik binnen een paar dagen mijn bed niet eens uitkomen.. :( Hoe moet ik dan verder?

De eerste die ik op google aanklik [Link niet meer beschikbaar] zonder verzendkosten, alstublieft ;)
Dan moet ik kiezen.. de olie of fysio.. Ik vind dat toch erg lastig moet ik zeggen. :(

Voor mij is een fysio min of meer een kwakzalver. Dan spreek ik uit eigen ervaring en wat ik om me heen zie, voor jou kan ik daar niets over zeggen natuurlijk. Ik denk zelfs dat áls je het gouden ei* gevonden hebt je de fysio helemaal niet meer nodig gaat hebben!

(*het recept voor een normaal vetpercentage)

Ook kan ik niet in je portemonnee kijken, maar ik lees regelmatig over jouw niet onbelangrijke werk waar je veel uren in maakt. Kan me dan ook niet voorstellen dat je voor die paar euro zou moeten kiezen.

Moet je toch echt uit financiële redenen iets laten schieten, doe dan de proteïnepoeders maar. Met je normale voeding > 3500 kcal/dag krijg je ongetwijfeld meer dan voldoende eiwitten binnen (1.2-1.8 x lichaamsgewicht). De olie voor een paar maanden gebruiken in ruime hoeveelheid en eens zien wat dat doet zou mijn voorkeur hebben.

En nu geen smoesjes meer, op naar de Etos! :)

Laatst bewerkt:
  • #1.180
Mijn fysio is beslist geen kwakzalver. De hernia zit er en ik heb er veelvuldig last van. Ze geeft aan dat ze het niet weg kan nemen maar ze kan met tractie, mobiliteit, massage wel de pijn verlichten. De Manueel die bij de praktijk inzit zegt ook eerlijk ik kan er niet veel aan doen enkel de pijn verlichten en tips geven qua oefeningen. Met mijn gewicht omhoog brengen zal de hernia niet minder worden en de pijn wss ook niet. wel kan de pijn minder worden met meer spieropbouw. En daar heb ik inderdaad wel een hoger vet% voor nodig.
Dus indirect heeft het wel verband. Maar mijn vet% zal niet in ene meteen goed zijn. Dus heb ik nog wel die ondersteuning van de fysio nodig.

Overuren worden helaas niet betaald. Tijd voor tijd... die ik op dit moment niet op kan nemen. En geen vast contract... (al zegt dat laatste ook niet veel meer tegenwoordig... )
Eiwitten koop ik niet zelf. Als ik het heb gebruik ik 1-2 scoops per dag (ontbijt en na trainen).

Maar ik ga zo naar Etos en eens kijken of ze het hebben. :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven