Ziet er uit als een prima training.
Geen safety squat rek?
Kon beter maar het was wel lekker.
Wel en squatrek... maar als ik atg ga dan komt de BB op de zijstangen terecht... Die zitten redelijk hoog en zijn vast. Deze is het
https://www.bva-auctions.com/auction/lot/15484/5479050
Waarom geen straps Marina ?
Kun je dan niet zwaarder ?
iI heb tijden met strapps gedaan. Toen kwam ik ook niet echt veel hoger dan 50 kg door falen op mijn schouder en grip. Ik wil gewoon proberen mijn grip ook wat te verbeteren.
prima training misschien niet optimaal maar kan altijd slechter.
dat klopt... al hoop ik dat het niet nóg slechter wordt.
Heb je al aktie ondernomen mbt je ontstoken vinger?
Nog niet echt... behalve wat weken en als hij open was sterilon erop. Hij lijkt nu eindelijk minder te worden. Kwam iig vanmorgen geen pus meer uit.
Als je de deadlift puur doet om te laten zien hoeveel je kan liften dan zijn traps een leuke optie. Voor functionele kracht is imo grip net zo belangrijk als de kracht van je core. Dan zijn grips (imo) uit den boze.
Ik denk dat Marina DL als functionele krachtoefening doet want voor de onderrug zijn er betere oefeningen te verzinnen dan de DL evenals voor de hams en glutes.
Ik doe SLDL.. dus hammies en glutes

Die kunnen ook wel veel meer hebben dan mijn schouder en mijn grip. Maar omdat ik toch met mijn schouder al vast zat rond 50 kg (60 is slechte vorm) leek het mij beter mijn grip met dat gewicht beter te krijgen. Doe daarna toch ook al lying leg curls voor die hammies.
Ugh, SLDL is wat mij betreft sowieso al snel kut in verband met grip..
Lang leve straps!!
bij mij is het eerder mijn schouder in combi met grip wat faalt. Schouder kan ik niet veel aan doen nu.. daarom wil ik grip beter krijgen. Maar strapps zijn wel een oplossing als mijn arm even uitvalt. Dus ik heb ze wel altijd mee. Voel het nl toch wel redelijk aankomen als het mis dreigt te gaan..

here we go again weer de straps belt discussie.
Als je niet op kracht traint waarom niet voor laatste set(s) straps? Kan je net lekker afmaken. En trainen van grip kan je wel opbouwen. Zelfde als met belt etc. Helpt maybe ook voor je vinger nu. (Straps dan he

)
Dat is idd wel een idee.. al wil ik perse als ik begin alle sets afmaken zonder.

Maar heb ze wel altijd mee.
Huh ?? Ik heb wat los gemaakt zie ik, dat was geenszins mijn bedoeling. Het was gewoon nieuwsgierigheid
Lekker liften zonder als je dat beter vind en anders met.
Ieders het zijne / hare.
Zie dus boven..

zonder om grip te trainen.. met als arm het begeeft..
en als mijn schouder weer goed is hoop ik ook met betere grip hoger in gewicht te kunnen komen.

en voro nood.. strapps altijd mee.
Het heeft idd nogal wat discussie opgewekt wat betreft de strapps. Maar uitleg van mijn zijde staat hierboven al toegelicht!