XXL Nutrition

Marina's road to succes!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.181
Kort getraind. Benen
Squat 10x30 kg 10x40 kg 6x50 kg (vpr zonder spotter.. 1 repje meer maar toch iets. )
SLDL 2x10x50 kg (zonder straps) 10x50 kg (met straps.. wil de vorm goed houden)
Lying leg curl 3x12x20 kg
Kuiten zittend 3x10x45 kg
kuiten staand 3x15x50 kghttp://[ATTACH=full]386308[/ATTACH]
[SPOILER="de goeie?"][ATTACH=full]415819[/ATTACH]
[/SPOILER]

Bijlagen

• 2w3njon.jpg
    2w3njon.jpg
    197,2 KB · Weergaven: 67
  • 2w3njon.jpg
    2w3njon.jpg
    208,3 KB · Weergaven: 84
Laatst bewerkt:
  • #1.183
Vandaag rustdag. Enkel yoga en dat was wel even lekker. Toch mistte ik het trainen wel. :o
Morgen weer een dag en heb er nu al zin in. Rug/trapps.! Dus moet goedkomen... vind dat echt een super lekkere training. :)

Kort getraind. Benen
Squat 10x30 kg 10x40 kg 6x50 kg (vpr zonder spotter.. 1 repje meer maar toch iets. )
kuiten staand 3x15x50 kghttp://[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[/QUOTE]

Lekkere vpr op de squat Marina! Een rep is een rep, en een (v)PR is een PR! Lekker dat je weer een rustdagje hebt gepakt ook en lekker hebt kunnen genieten van je Yoga. Succes bij je training vandaag!

• #1.185
Lekkere vpr op de squat Marina! Een rep is een rep, en een (v)PR is een PR! Lekker dat je weer een rustdagje hebt gepakt ook en lekker hebt kunnen genieten van je Yoga. Succes bij je training vandaag!
Ach ja.. mini PR dan he. :D
Rustdag is niet mijn sterkste punt omdat het pijn opwekt... bewegen doet veel meer goed dus de Yoga was fijn. Alleen jammer dat daarna het werk weer op de stoep kwam met problemen op de zondag. :o

Vanmorgen voor het werk even gaan trainen. En maar goed ook want er liep weer zoveel de mist in dat ik niet voor 18:30 weg kon komen.
Had ik er in ieder geval wel een lekkere training opzitten. Morgen zou ik smiddags even mijn fysio oefeningen doen en om 19:30 naar de fysio gaan.. maar werk strooit roet in het eten. Paar leveranciers die deze week langskomen.. dus verplicht uit eten. :o Ach ja... rustdag en je volvreten. Moet kunnen he! :D

Rug/traps
Pulldown wijd 3x10x37,5 kg (vpr)
DB row 2x10x11 kg 10x12 kg
Small grip seated row 3x10x35 kg lekker langzaam
BOR 3x15x30 kg Feel the burn. :D
shruggs 3x10x20 kg
Pull ups hammer grip 8x 6x 6x

Was weer even lekker. Kort maar krachtig.

• Like
Waarderingen: Inb4
Lekkere training! Kort en krachtig does it:)

Verplicht uit eten vind ik niet erg:D (tenzij t de Mac is ofzo:p)

Verplicht uit eten...nice!!:meal:

Prima training Marina! Toch even een VPR gepakt!:D

lkkr die pulldowns (v)pr motiveerd altijd wel weer natuurlijk

Kort getraind. Benen
kuiten staand 3x15x50 kghttp://[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[/QUOTE]

Je hebt 2 oefeningen voor je hamstrings, geen specifiek voor je quadriceps?

45 x 30 kg BOR, dat is lekker intensief.

Kan me voorstellen dat als dat pijnverlichtend werkt dat je dan zeker naar je Workouts toe leeft.
Respect !

• #1.193
Lekkere training! Kort en krachtig does it:)

Verplicht uit eten vind ik niet erg:D (tenzij t de Mac is ofzo:p)
Yep. Ging lekker.
Uit eten ging niet door... :( alles al voorbereid en gepland.. wordt er op het laatste moment afgezegd...
Betekend.. --> dan maar even kort trainen. Want had een pokke nacht gehad en veel pijn... Training heeft dat weer wat rechtgetrokken.
Wordt nu misschien morgen uit eten. En ach.. volgende week woensdag ga ik ook alweer uit eten en van het weekend wss ook. :D

Verplicht uit eten...nice!!:meal:

Prima training Marina! Toch even een VPR gepakt!:D
Yep.. had nice geweest... Maar ging dus niet door. :(
Mini vpr.. voelt toch wel lekker. :)

lkkr die pulldowns (v)pr motiveerd altijd wel weer natuurlijk
uhuh. Yep!

hahaha.. dat heb ik elke dag al meer dan zat... 7 a 8 meals om aan mijn kcal te komen :o

Je hebt 2 oefeningen voor je hamstrings, geen specifiek voor je quadriceps?
Zie hieronder. Ben lui. ;) geen zin om het nog een keer te typen. :D

Squat over het hoofd gezien? En de (sl)dl is een onderrug/glutes oefening, secundair de hams. Dus eigenlijk 1 oefening voor quads en 1 voor hams.
Thanks voor de uitleg Eleiko. Hoef ik het niet meer te doen. :)

45 x 30 kg BOR, dat is lekker intensief.

Kan me voorstellen dat als dat pijnverlichtend werkt dat je dan zeker naar je Workouts toe leeft.
Respect !
Das gewoon even lekker knijpen met BOR. Ik kan niet veel zwaarder omdat mijn arm nogal veel doei zegt zeg maar. :( maar goed zo kan ik evengoed met langzaam bewegen en goede spanning erop houden toch even lekker die spieren pakken. :)

Het is gewoon met trainen zo dat je je spieren echt gefocussed spant... dan merk je ook hoeveel ongecontroleerde bewegingen je maakt als je er niet bij nadenkt en wat het voor invloed heeft. Daarbij geeft het me gewoon een lekker gevoel. Even mijn kleine uurtje voor mezelf. :)
Thanks.

Uit eten werd dus afgeblazen.. :( baalde er wel van.. had er wel zin in... enige reactie van een andere collega.. "shit dan heb ik niet genoeg brood mee" :roflol:
Dus na een lange nogal pijnlijke nacht... neem gewoonlijk een kwart slaappilletje en wou het eens zonder proberen.. betekende dus woelen en draaien en daardoor nek en schouder pijn... En een lange dag werken toch wel blij dat ik even kort kon trainen. Voelde ook meteen weer een stuk beter daarna. Ook even afreageren van alles wat er gebeurd op werk. Mijn momentje. Knap er toch weer enorm van op.

Schouders/triceps (licht gewicht focus op uitvoering)
zittend ohp 3x10x25 kg
side raise 3x10x4kg
upright row 3x10x20 kg
face pulls 10x25 kg 10x30 kg 10x25 kg (fysio)
Triceps lying overhead ext ezbar 2x15x20 kg 11x20 kg
Triceps push down 2x12x15 kg 10x12 kg

bagger kwaliteit en geen tijd om een andere pic te maken.. kwam net iemand binnen lopen. :o
312i9zn.jpg

Laatst bewerkt:
Wat balen dat het etentje niet door ging zeg :( Ik vraag me toch af wat voor werk je eigenlijk doet. Volgens mij wekt het soms veel irritatie bij je op en heb je regelmatig de gym nodig om je af te kunnen reageren zeg maar. Eigenlijk is dat ook niet goed (vind ik dan).

Goede training verder en goede aardappelfoto :D

• #1.195
Wat balen dat het etentje niet door ging zeg :( Ik vraag me toch af wat voor werk je eigenlijk doet. Volgens mij wekt het soms veel irritatie bij je op en heb je regelmatig de gym nodig om je af te kunnen reageren zeg maar. Eigenlijk is dat ook niet goed (vind ik dan).

Goede training verder en goede aardappelfoto :D
Tja.. leveranciers die opeens een afspraak extra hebben onderweg. ;) Better luck next time. Dat hebben ze beloofd. :D

Het is echt wel heel leuk werk. :) Zal hier niet teveel uitwijden en ja er zitten best wel wat irritaties... maar ja.. we zijn dan ook aan het proberen de organisatie beter op poten te krijgen en dan lopen er vaak dingen net even anders. Er kan zoveel fout gaan in productie :o Moet zeggen dat ik het ook wel aardig los kan laten. Maar soms is het gewoon even zo lekker om je af te reageren. :D

Thanks... I think.. aardappelfoto? Wist niet dat ik er zo slecht uitzag. :roflol:

• Like
Waarderingen: Inb4
Haha een aardappelfoto is een vage foto is mij verteld. Maar je staat er verder goed op hoor! Goed dat je verder plezier hebt in je werk, dat is het belangrijkste.

• #1.197
Haha een aardappelfoto is een vage foto is mij verteld. Maar je staat er verder goed op hoor! Goed dat je verder plezier hebt in je werk, dat is het belangrijkste.
Oke.. ik snap hem. :D Maar vind zelf niet echt dat ik er goed bijsta... :(
Maar plezier in mijn werk heb ik zeker. Ik hoop dat we met het team wat we nu hebben de boel goed op poten gaan krijgen. Ik ga er iig goed voor. :)

Nice pic meid! :heart:

Mooie lijnen in je arm! Haha, ik zie jou al daar jezelf staan fotograferen terwijl er iemand binnen loopt... :D :D :D

Ik kreeg van jouw log ook al een paar dagen geen meldingen meer dat er posts waren... moet nog wel ff wennen hoor aan het nieuwe forum.

• #1.200
Thanks,

Mooie lijnen in je arm! Haha, ik zie jou al daar jezelf staan fotograferen terwijl er iemand binnen loopt... :D :D :D

Ik kreeg van jouw log ook al een paar dagen geen meldingen meer dat er posts waren... moet nog wel ff wennen hoor aan het nieuwe forum.
Snel telefoon wegleggen. hahahah.

Ja het is even wennen. Maar de skin kan je naar het oude forum zetten. Meldingen kan je aan en uit zetten bij je profiel.

Alles zat tegen...ondanks 2 dagen rust... misselijk, koppijn, k gevoel.. 14:00 al van werk weggegaan... training stelde ook geen zien voor.. Begonnen met squatten en haalde met moeite 10x40 kg terwijl ik vorige week nog 6x50 kg pakte.. Heb gewoon losse dingen gedaan op laag gewicht... uiteindelijk maar gestopt en de sauna in gedoken.. effe plat liggen... Alles voelt K met peren..
weet wss wel waar het niet lekker zijn in zit. Hele week al moe, misselijk en koppijn, last van mijn nek etc.. .. merk dat het verleggen van je pijngrens maakt dat je soms niet doorhebt hoe ver je gaat.. :sad: verstand op nul en gestopt.. toegegeven aan mijn lijf... al wilde ik doorgaan.....

Flut train...
Squat 10x30 kg 2x10x40 kg met zwaar veel moeite :(. Toen besloten op licht en MMC te gaan
SLDL 3x10x40 kg extra langzaam
lying leg curl 3x12x20 kg
zittend kuitend 3x10x45 kg
Omdat squatten niet wilde dacht ik leg ext te pakken. 2x10x55 kg --> einde.. op verstand...:(

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven