XXL Nutrition

Marina's road to succes!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Lekker dat je tussendoor je lange werkdag toch even kon knallen in de sportschool. Ik weet dat jij het nodig hebt en fijn vindt, dus fijn dat je ook daadwerkelijk even kon gaan. Je collega's mogen blij zijn met een flexibele collega als jij! En (v)pr's! Yeah! :D Geniet vandaag van hopelijk je vrije dagje!

Ugh, balen van dat overwerken weer.. Je doet het toch allemaal maar mooi :kiss:
Enne.. Een mini PR is ook een PR! :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.303
An sich een nette workout en het is duidelijk waar je prioriteit ligt ;)
Nee dat is fout.. mijn prio ligt waar het moet liggen.. ik neem een paar stappen terug. Ben door prive redenen wss voorlopig even afwezig en iig niet trainen.

Lekker dat je tussendoor je lange werkdag toch even kon knallen in de sportschool. Ik weet dat jij het nodig hebt en fijn vindt, dus fijn dat je ook daadwerkelijk even kon gaan. Je collega's mogen blij zijn met een flexibele collega als jij! En (v)pr's! Yeah! :D Geniet vandaag van hopelijk je vrije dagje!
Ja het is zeker wel fijn inderdaad! Vrije dag ... tja... :sad: kom er nog wel op terug.

Ugh, balen van dat overwerken weer.. Je doet het toch allemaal maar mooi :kiss:
Enne.. Een mini PR is ook een PR! :D
Ja Ging lekker idd. :)

Nog steeds dezelfde struggles als altijd hé meis..
Maar goed te zien dat je nog steeds bezig bent, door duwertje ben je wel!

• #1.305
Nog steeds dezelfde struggles als altijd hé meis..
Maar goed te zien dat je nog steeds bezig bent, door duwertje ben je wel!
Tja... we blijven doorgaan. :)

alleen op het moment even niet...door omstandigheden in thuis situatie even geen trainingen...

vallen opstaan en weer doorgaan. keep up

Soms gaan andere dingen even voor.

Sterkte Marina!

• #1.309
Sterkte Marina!

• #1.311
Thanks.

Toch even kort over mijn afwezigheid hier.. Mijn (tweede) vader is afgelopen weekend onverwachts overleden... Daarom ook even geen trainingen..
Op karakter en omdat mijn nek en rug vast zitten vanmorgen even kort wat gedaan.... gewoon wat bewegen met licht gewicht. Eerste keer deze week.
wat pulldowns, DB row en pull ups.

Gecondoleerd Marina en heel veel sterkte met dit grote verlies!

gecondoleerd en sterkte:(

Gecondoleerd Marina, en als het ook onverwacht is.... niet leuk allemaal.

Sterkte Marina!

:( gecondoleerd en heel veel sterkte. X

• #1.317
Thanks allemaal. Het voelt onwerkelijk en oneerlijk. Het besef moet nog komen. Heb maar een dag extra vrij genomen.

Toch vanmorgen even heel kort eruit gegaan. Rug/schouder/nek moet gewoon weer wat in beweging komen.

squat 10x20kg opwarmen, 10x30kg, 10x40kg, 5x45 kg meer zat er niet in
DL 4x40 kg wilde niet lukken. Overgegaan op SLDL 3x10x40 kg
Incline BP 10x15 kg opwarmen, 10x25 kg, 10x30 kg, 10x35 kg, 4x40 kg alleen... 1 doel voor ogen.. Voor jou...
Pull downs wijd 3x10x35 kg
pull ups hammer grip 8x 6x 5x

Naar huis, wat eten en terug naar bed gegaan...nog nooit zo lang op bed gelegen :o
gewicht heeft wel te lijden gehad... ondanks het doorstouwen heeft dat niet veel geholpen. Hopelijk gaat het vanaf nu weer wat omhoog... lager mag echt absoluut niet

gecondoleerd, t mag je ook niet echt mee zitten. Wat een ellende

• #1.319
gecondoleerd, t mag je ook niet echt mee zitten. Wat een ellende
Dank je.

Toch kon ik toen ik wakker werd niet blijven liggen. Precies een week geleden inmiddels.. al voelt het alsof het maar een dag is...
Ben toch maar even gaan "trainen" meer vluchten uit huis dan trainen. Maar goed... hoort erbij denk ik dan maar

Beetje freewheelen @ the gym ... van alles door elkaar... nu ik het zo zie staan is het wat schouders bi en tri geworden. :o

MP (eerste keer) 10x15kg, 2x10x17,5 kg
Clean and press (eerste keer.. gewoon wat proberen) 10x17,5 kg, 8x20 kg, 6x22,5 kg
upright row ez bar 3x10x20 kg
ez bar curl (geen zin om gewichten te wisselen) 3x10x20 kg
ez bar lying triceps extension 3x15x15 kg
Straight arm push down 3x12x12,5 kg
Straight bar push dow 2x10x12,5 kg
Chin ups 10x 8x 8x
plank 90 sec & 60 sec

soms ook ff lekker om je gedachten even te verzetten!
Dat werkt ook als goeie therapie ;-)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven