Fitness Seller

Marina's road to succes!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.441
Even in het algemeen... ik heb besloten inderdaad even een forse stap terug te doen. Ik wil niet slechter 2016 ingaan dan 2015 uitgaan zeg maar...
Het was al zo dat ik alles op laag gewicht deed en lekker even wat setjes om toch even in beweging te zijn. Juist wat meer setjes op licht gewicht geeft dan wat branden/pomp. Dan had ik het gevoel toch wat te doen.... het is gewoon geen lekker gevoel om te trainen en naderhand het idee te hebben niets te hebben gedaan. :(

Ik pakte al vaak maar 3 x per week 40 min.. meestal alleen wat rug, soms wat schouders en een klein beetje benen.. Rug gaat toch het lekkerst e heb ik het meeste profijt van qua minder pijn.. Maar al met al is dit ook maar een beetje aanklooien.. Misschien inderdaad een beter idee op halve kracht een full body te doen. Maar dan zit ik alleen een beetje met welke oefeningen.. iemand een idee? @Eleiko heb je misschien een voorbeeld van zo een relaxte FB?

Ongetwijfeld zullen er members zijn met een betere of prettigere fb routine en dat lees ik graag, maar imo is het simpel.

Je doet 3 sets per spiergroep van 10-15 reps, de oefening per spiergroep maakt niet uit. De ene keer zal je voor bv de hamstrings sldl doen, een andere keer leg curl en weer een andere keer bv hoge step ups. Net waar je op dat moment zin in hebt.

Een oefening voor de borst, schouders, rug, triceps, biceps, hamstrings, quadriceps en kuiten. Tussen de oefeningen rek en strekoefeningen kan ook geen kwaad.

Mobiliteit en doorbloeding om vervolgens fris en fruitig de gymdeur achter je te sluiten.

En niet vergeten goed en ruim voldoende te eten ;)

Laatst bewerkt:
  • #1.443
Thanks voor de tip @Eleiko . :)
Heb je tips ter harte genomen.
vandaag dus op zeer licht gewicht een soort van FB met alle spiergroepen 1 oefening gedaan... voor het werk... daarna even 10 minuten de sauna in gegaan.. werd wel al gebeld met problemen om 8:00... was net begonnen... maar heb gezegd ik ben er over een uur.. :o
Wel lekker dat ik totally alone was in the gym.... :)
Tevens afspraken gemaakt volgende week op werk de hele week later te beginnen. Om wat meer rust te krijgen. Ook al ben ik altijd wel rond 6:00 wakker.. Als ik vroeg begin lukt het toch niet op tijd weg te gaan.. dus even pas op de plaats. Ook aangegeven dat ik de komende 2 weekenden niet werk. Kortom.. even een flinke stap terug nemen op alle vlakken..

training MMC... zeer licht gewicht... voelt p*ssy.. maar voor nu even beter. *zegt ze verstandig*

Squat (60%) 10x20 kg 2x10x30 kg
SLDL (60%) 3x10x35 kg
Pull down wijd (80%) 3x10x30 kg
incline BP (60%) 3x10x25 kg
Arnold press (60%) 3x10x6 kg
EZ bar biceps curl (60%) 3x15x15 kg
staand kuiten (60%) 3x15x50 kg
Triceps lying extension (75%) 3x12x15kg (deze iets hoger.. geen zin om andere gewichten erop te zetten. :o )

totaal 45 minuten --> sauna!!! en daarna lekker fris aan het werk.

Goed dat je weer aan jezelf Denkt Marina! Het is natuurlijk ook niet de bedoeling dat we in de weekenden werken:rolleyes:

Training zo is toch even prima! En met focus op MMC kun je er nog aardig op stuk gaan ook! Hoe vaak per week wil je eigenlijk zo een FB routine doen?

Goeie voornemens Marina. Ik hoop dat het ook goed gaat bevallen! :thumb:

Zou zo maar kunnen dat de FB workouts je goed gaan bevallen. Als je dan straks fysiek (>14%) en mentaal toe bent aan weer max trainingen kan je deze vorm van FB voortzetten, maar dan 3 werksets per spiergroep.

:thumb:

• #1.447
Goed dat je weer aan jezelf Denkt Marina! Het is natuurlijk ook niet de bedoeling dat we in de weekenden werken:rolleyes:

Training zo is toch even prima! En met focus op MMC kun je er nog aardig op stuk gaan ook! Hoe vaak per week wil je eigenlijk zo een FB routine doen?
Tja.. nooit te oud en te laat om te leren he. :rolleyes:
Het is ook niet de bedoeling nee.. maar ja... soms is het noodzaak. Maar heb gisteren alles netjes achtergelaten. alles voor het weekend geregeld en nu maar zien of ze niet bellen dit keer. Heb wel aangegeven.. komen doe ik niet!

Voor nu was dit ook zat. Wie weet levert het me ook wat op nog. :) iig meer rust.
Ik weet nog niet.. deze week wordt toch al raar. Ik vermoed maandag, woensdag, donderdag heb ik een afspraak bij één van de nieuwe sportfysio's. Niet om te trainen in ieder geval. vrijdag zijn ze dicht dus dan denk ik zaterdag pas. Dus 3 per week hoop ik..

Goeie voornemens Marina. Ik hoop dat het ook goed gaat bevallen! :thumb:
Ik hoop het ook. :)
Zou zo maar kunnen dat de FB workouts je goed gaan bevallen. Als je dan straks fysiek (>14%) en mentaal toe bent aan weer max trainingen kan je deze vorm van FB voortzetten, maar dan 3 werksets per spiergroep.

:thumb:
Ik zal het zien. :) maar of ik een FB qua tijd red met 3 werksets.. ach... tijd zal het leren. Nu nog maar even niet aan denken.

Algehele warming up, dan 2 warm up sets voor borst, 3 werksets borst, 3 werksets schouders, 2 werksets triceps, 2 sets warm up rug, 3 werksets rug, 2 werksets biceps, 2 warm up sets benen, 3 werksets benen (de ene keer hams, de andere quads), 3 werksets de ene training kuiten en de andere keer 3 sets buik.

Toekomstmuziek, maar wel mogelijk binnen een uur volgens mij.

fb binnen een uur kan prima....je hoeft geen 20 oefeningen te doen he!
met 5 - 8 oefeningen kom je er wel.

Maar voor nu: heel verstandig! eindelijk.
Ik hoop dat je het ook even doortrekt. Dan pas geef je lijf en leden de echte rust, je staat nu nog vol in standje "overleven"

Ziet er prima uit je training!

Prima training hoor Marina! Top dat je het advies van velen hier van harte neemt ook. Zeker verstandig bezig nu! Lekker ook om je training af te sluiten met een sauna :)

• #1.452
Algehele warming up, dan 2 warm up sets voor borst, 3 werksets borst, 3 werksets schouders, 2 werksets triceps, 2 sets warm up rug, 3 werksets rug, 2 werksets biceps, 2 warm up sets benen, 3 werksets benen (de ene keer hams, de andere quads), 3 werksets de ene training kuiten en de andere keer 3 sets buik.

Toekomstmuziek, maar wel mogelijk binnen een uur volgens mij.
Klinkt goed. :) maar voor nu nog maar even niet. Eerst bijtanken.
Maar het klinkt wel erg goed!

fb binnen een uur kan prima....je hoeft geen 20 oefeningen te doen he!
met 5 - 8 oefeningen kom je er wel.

Maar voor nu: heel verstandig! eindelijk.
Ik hoop dat je het ook even doortrekt. Dan pas geef je lijf en leden de echte rust, je staat nu nog vol in standje "overleven"
Ik zal met de tijd wel zien of het binnen een uur te doen is. Voor nu hou ik het op korte trainingen en licht gewicht. Ik wordt nog wel eens verstandig. :engel:

Ziet er prima uit je training!
Dank je. :)
niet echt een training.. maar iig wel goed bewogen.

Prima training hoor Marina! Top dat je het advies van velen hier van harte neemt ook. Zeker verstandig bezig nu! Lekker ook om je training af te sluiten met een sauna :)
Dank je. Ik word idd wat verstandiger. :)
Misschien eens vaker kijken of ik de sauna in kan.

qua oefeningen iig:)

Geniet van het weekend meid :kiss:

Niet zo streng zijn voor jezelf;)
Lekker rustig aan blijven doen en nieuwe jaar zie je wel verder.
Ben je nog beetje vrij tussen Door of elke dag @ work?

• #1.456
Thanks. :)

Ben (nog) niet gebeld.. :) ik hoop maar dat dat is omdat ik vrijdag alles goed voorbereid achter heb gelaten. :D

Niet zo streng zijn voor jezelf;)
Lekker rustig aan blijven doen en nieuwe jaar zie je wel verder.
Ben je nog beetje vrij tussen Door of elke dag @ work?
I know... .:o
Ik zal het rustig aan doen. Moet wel.. want moet 2 volle weken werken. Ook eerste kerstdag en oud en nieuw. De tweede kerstdag heb ik vrij gepland....en heb ook gezegd.. bellen mag.. maar komen.. nope.. niet die dag! :D

net nog even onder de zon gekropen. :) ga ik even een paar daagjes achtereen doen.. effe die witte kop wegwerken en lekker warm!

Pff das wel veel zeg!

Zonnebank en beetje warmte is ook lekker:)

• #1.458
Pff das wel veel zeg!

Zonnebank en beetje warmte is ook lekker:)
Is ook wel veel ja... :(
zonnetje was wel lekker. :) Morgen maar weer. vandaag geen tijd helaas...

Vanmorgen even een korte FB op baby weights...

Squat (60%) 10x20 kg 2x10x30 kg
SLDL (60%) 3x10x35 kg
Pull down wijd (80%) 3x10x30 kg
incline BP (60%) 3x10x25 kg
Arnold press (60%) 3x10x6 kg
staand kuiten (60%) 3x15x50 kg
Triceps push down (v-bar) (75%) 2x12x15kg
Pull ups hammer grip 9x 8x

laatste 2 oefeningen maar 2 sets... was al 4 keer gebeld door werk... :o

Lekkere gevarieerde training hoor. :thumb: Ik weet niet of het baby weights zijn, je moet het ook naar je eigen gewicht relateren he?

• #1.460
Lekkere gevarieerde training hoor. :thumb: Ik weet niet of het baby weights zijn, je moet het ook naar je eigen gewicht relateren he?
Nou het % geeft aan wat mijn normale gewichten waren... :o dus op 60% trainen is wel aardige babyweights... ;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven